o autocorrect moest staan dime facequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:34 schreef Amavi het volgende:
[..]
some face?
noem je mijn gezicht een trip ofwat
Booquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik kan niet nuchter zijn voor een selfie dan ga ik teveel op dingen letten
als ik m vandaag (vannacht) niet heb gemaakt mag je me een catfish noemen
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenquote:
stuur via snapquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als totoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Jaquote:
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt tiliciouz niet gezien
zij is echt hnnnnggg
quote:
(vannacht)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als toto
Omarm je lelijkheid. Doe ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenik weet dat het niet realistisch is maar het is zo makkelijk om net iets minder lelijk te zijn
dima heeft welloequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dima waarom heb jij al meteen dibs
Je krijgt m niet helemaal op 1 foto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet dat ik voor je bezig ben
Maar valt niet mee
Jammerquote:
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filtersquote:
Hnnggg ben echt opgewonden nuquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry
ik schitter binnenkort wel in gays on straights
wat een tease ben jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Amavi het volgende:
[..]
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filters
Ik zoek verdomme de groothoeklensquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je krijgt m niet helemaal op 1 foto?
kweenie maar vorig jaar lukte je dat niet zo heel goed tbhquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Drug het volgende:
Zit te denken om nog te gaan sporten erbij, om wat jonger te blijven. Kan nog zeker 10 jaar doen of ik twintiger ben
hehhequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry
ik schitter binnenkort wel in gays on straights
had je gezien wat de 40% regel mij opgeleverd had?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat een tease ben je
drop gewoon
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had je gezien wat de 40% regel mij opgeleverd had?
Gewoon 1 waarop je te zien bent. Niet 30% pet, 10% trui, 40% bril, 15% filter en 5% jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Amavi het volgende:
[..]
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filters
maar jij bent geen target audience tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie maar vorig jaar lukte je dat niet zo heel goed tbh
Maak filmpje danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zoek verdomme de groothoeklens
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ff wandelen
toch weer 3 km gerend
moest halverwegen denken aan trannys met dikke pikken
kreeg semi boner
kwam 9,5/10 cute indo meisje tegen, ze keek sws naar m'n dickprint
kwam thuis
meloen was perfect rijp, binnen 2 minuten hele meloen op
er was ook nog chips
binnen 1 minuut de chips op, sooo salty
ik voel me als een viking right now
richt je je op nog grotere kneuzenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij bent geen target audience toch
Ga stuk om jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je een 4k tv? Dan schiet ik hem in 4k
90% money yung stackings jwzquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon 1 waarop je te zien bent. Niet 30% pet, 10% trui, 40% bril, 15% filter en 5% jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:45 schreef Amavi het volgende:
[..]
90% money yung stackings jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
90% money yung stackings jwzKudos om een foto te kiezen waar nog minder op te zien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
90% money yung stackings jwzmooi oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |