o autocorrect moest staan dime facequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:34 schreef Amavi het volgende:
[..]
some face?
noem je mijn gezicht een trip ofwat
Booquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik kan niet nuchter zijn voor een selfie dan ga ik teveel op dingen letten
als ik m vandaag (vannacht) niet heb gemaakt mag je me een catfish noemen
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenquote:
stuur via snapquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als totoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Jaquote:
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt tiliciouz niet gezien
zij is echt hnnnnggg
quote:
(vannacht)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als toto
Omarm je lelijkheid. Doe ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenik weet dat het niet realistisch is maar het is zo makkelijk om net iets minder lelijk te zijn
dima heeft welloequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dima waarom heb jij al meteen dibs
Je krijgt m niet helemaal op 1 foto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet dat ik voor je bezig ben
Maar valt niet mee
Jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |