quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
Inderdaadquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
nu alleen nog de regels van Carlton weghalen
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
Nieuwe regel: 100 punten aftrek als je zelf regels verzint.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
Was Danny hier vannacht?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Jawel toch, dat hadden we vanacht met Danny besproken, dan moet je pils langsbrengen bij de top 10.
Iedere nacht, als alleen nog enkele stervelingen en Stien wakker zijn.quote:
uhuquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedere nacht, als alleen nog enkele stervelingen en Stien wakker zijn.
Als jij slaapt wel ja.quote:
zet het even in de OPquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:06 schreef MichaelScott het volgende:
Puik plan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
De top 10 krijgt een gratis pilsie op de eerstvolgende meet?
Dat is een lederhosenhalfgod.quote:
ah, zal ik ook nog ff doenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:14 schreef Pg_up het volgende:
[..]
die 40 quotes van Carlton mogen ook wel weg
Haal dat ook eens weg danquote:Nieuwe regel:
" Degene die binnen 10 minuten na het topic slot een nieuw topic opent zonder de laatste poster te zijn, die krijgt een ban voor dit topic"
Ga je weer over mij dromen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Haha jij bent echt vuile flikkertje
Mooie beestjes. Succes met je golden shower.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
2 augustus moet ik naar de jaarlijkse golden retriever eigenaren bijeenkomst
Fokkers hebben sowieso geen humor. Fokkers bezitten overigens helemaal geen kwaliteiten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:08 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een baken van humor
Wat is een gauden doeche? Is dat als je veel geld heb ofsoquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooie beestjes. Succes met je golden shower.
Ja komt omdat rijken altijd gouden kranen hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat is een gauden doeche? Is dat als je veel geld heb ofso
Oh ja maar ik heb nie veel geld. Waar moet ik dan gouden douchen? Ik ken wel een rijke alleenstaande oude homofielquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja komt omdat rijken altijd gouden kranen hebben.
bij je moederquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh ja maar ik heb nie veel geld. Waar moet ik dan gouden douchen? Ik ken wel een rijke alleenstaande oude homofiel
Die zit door mij in de schulden omdat ik teveel walli cards heb gekocht voor Habbo hotel toen ik jong wasquote:
Krijg de godverdommese aids manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef timbob het volgende:
Ik wil graag 1 punt en daarna nooit meer meedoen
Nou beetje golddiggen dan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh ja maar ik heb nie veel geld. Waar moet ik dan gouden douchen? Ik ken wel een rijke alleenstaande oude homofiel
Maar dan sta je nog niet in de top 50.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef timbob het volgende:
Ik wil graag 1 punt en daarna nooit meer meedoen
moet er een loserslijst komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan sta je nog niet in de top 50.
Ja alleen die gaat heel lang worden door het succes van deze reeks.quote:
je bent wel een aanwinst in deze reeksquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:19 schreef mtchel112 het volgende:
Iedereen die mee doet en nog geen punten heeft wordt vanavond geswaffeld door een horde gemuilkorfde negers
Bedankt, nu wordt ik gewaardeerd op 2 plekken, hier in dees topique en in de bibliotheek bij de koffiehoek op maandagmorgenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je bent wel een aanwinst in deze reeks
ik trakteer mezelf dan op een fapbeurt dus ik wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kom niet eens op mijn eigen verjaardag.
Ik identificeer mijzelf als een non-binaire T-rex dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:25 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik trakteer mezelf dan op een fapbeurt dus ik wel.
Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?quote:
kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf als een non-binaire T-rex dus dat gaat hem niet worden.
Reken het deze reeks niet aan, de meeste zijn wel erg vriendelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef timbob het volgende:
[..]
Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent, stoere vent die je bent.
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwvquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef timbob het volgende:
[..]
Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent, stoere vent die je bent.
dan ben ik underground, weetje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan sta je nog niet in de top 50.
newbeequote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwv
nee, de reeks is prima. Dit soort typisch zijn verderf.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Reken het deze reeks niet aan, de meeste zijn wel erg vriendelijk.
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwv
je helpt je eigen punt om zeepquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.
Volgens mij heb je een punt nu, not sure.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.
Oh net niet dan.quote:
Ja mobiel zie ik de seconden niet.quote:
ja eensquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mobiel zie ik de seconden niet.Best een handicap.
Jezus dat die meid geen klaplong heeft.quote:
zou jij haar klappen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jezus dat die meid geen klaplong heeft.
Ik sla geen vrouwen.quote:
Wie?quote:
Ken alleen Berend Bot.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Pg_up het volgende:
Ik ben al sinds het begin van deze reeks een bot
quote:
En hoe moeten we jouw nou weer aanspreken dan? Het?quote:
Geen hond hebben.quote:
Hen graagquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En hoe moeten we jouw nou weer aanspreken dan? Het?
Ben je een non-binaire bot?quote:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:05 schreef Pg_up het volgende:
Kap eens met die zelfverzonnen regelsJe bent een lul als je kaapt, maar er gebeurt verder niks.
quote:
Nou ik dacht zo hebben jullie gelijk mijn back in snoep struggles, maar valt wat tegen.quote:
quote:
[..]
Wel meer dacht ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:46 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Alleen Stien en Borrel toch eigenlijk?
wrmquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
als er meer komen is het tijd om te gaan
quote:
quote:
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:53 schreef Pg_up het volgende:
En met twee mensen kan je ook snel een topic volspammen
ben je nu alquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
oja oke bedankt ik zal je advies ter harte nemen hopelijk word ik ooit zoals jij
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef KoningPils het volgende:
Ik houd mijn werkstuk over Oostenrijk omdat ik het een mooi en leuk land vind en ik er zelf vaak ben geweest. Ik ben al naar de bibliotheek geweest maar ik heb nog niet zoveel gevonden. Ik hoop dat ik nog wat meer vind en dat ik nog wat van het internet af kan halen. Ik hoop dat het een leuk werkstuk wordt en ik verheug me er op om het te maken.
Concurrentie lokken.quote:
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?quote:
Carsten Janckerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?
Imca Marinaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?
Ja, hoe weet je dat?quote:
Pas maar op, dalijk heb je Tong hier dan pak je nooit meer punten.quote:
goed werkstuk weer koningpilsvogelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef KoningPils het volgende:
Ik houd mijn werkstuk over Oostenrijk omdat ik het een mooi en leuk land vind en ik er zelf vaak ben geweest. Ik ben al naar de bibliotheek geweest maar ik heb nog niet zoveel gevonden. Ik hoop dat ik nog wat meer vind en dat ik nog wat van het internet af kan halen. Ik hoop dat het een leuk werkstuk wordt en ik verheug me er op om het te maken.
quote:
Tong post niet zo heel veel meer geloof ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk heb je Tong hier dan pak je nooit meer punten.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:01 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Tong post niet zo heel veel meer geloof ik
Deed ze ook nog andere dingen dan zingen?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:42 schreef CarltonBanks het volgende:
Regelmatig als ik met mijn vriend in bed lig dan beginnen we wat met elkaar te spelen. hij trekt mij plotseling af waarna ik zijn penis wat begin te stimuleren.
Na een tijdje als ik voel dat hij begint te zwellen dan schreeuwt hij subtiel "ZUIGEN" en dan wil hij dat ik hem ga pijpen. hij zegt zelf ook dat hij dat erg lekker vind.
Ik focus bij het pijpen altijd op zijn eikel, want hij zegt zelf dat vind ze het lekkerste plekje.
Naar mate ik bezig ben streelt hij door mijn haren en kreunt hij en beweegt hij zachtjes op en neer met zijn rug naar mijn hoofd zegmaar. Ik heb dan het idee dat ik de juiste plek heb gevonden en dat ritme en druk aan moet houden.
zijn kreunen wordt dan intensiever en hij begint meer te bewegen. Ik proef ook dat er wat voorvocht uit, zogezegd nog net niet uit hem stroomt
Uiteindelijk wat mij afgelopen nacht overkwam: hij kreunde zacht, bewoog veel, drukte nog net niet met zijn riante penis mijn keel dicht, daarna duwde hij mij van zich af. Ik had niet het gevoel dat hij klaargekomen was.
Om dit te controleren keek ik met 1 oog in zijn penis opzoek naar restjes sperma, net zoals je in een tuinslang kijkt waarom er geen water uit komt. Ik schudde nog wat om te zien of er toevallig een druppel uit kwam. Hij gaf ineens 3 schokjes en spoot mijn hele oog vol.
klacht: oog pijn GVD
anti-klacht: ik heb nog een oog
#nohomo
Imca Marina is behalve zangeres ook buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. Zij voltrekt huwelijken, zowel in haar trouwkapel te Midwolda als door het hele land.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deed ze ook nog andere dingen dan zingen?
Kijk, dat kan mij wel bekoren.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:04 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Imca Marina is behalve zangeres ook buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. Zij voltrekt huwelijken, zowel in haar trouwkapel te Midwolda als door het hele land.
Ja, was wel leuk inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je dagelijks doucht voel je je inderdaad niet als een millenial
Was dar een sneer naar millenials?quote:
Goeie reactie weer Iwaniusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was dar een sneer naar millenials?
Pas maar op, dalijk kom ik je nog tegen in de trein.quote:
kom vechten danquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk kom ik je nog tegen in de trein.
Nee, maak wel stiekem een foto van je om vervolgens een KLB topic te maken.quote:
even acclimatiserenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, maak wel stiekem een foto van je om vervolgens een KLB topic te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |