Nice geprobeerdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef Fer het volgende:
Je moeder vroeg laatst of ik Dolce wilde, dus ik dacht dat ze haar zachte tieten bedoelde, kreeg ik een of andere zoet gebakje voorgeschoteld.
quote:
quote:
Haagse hopjes, zeeuwse boterbabbelaars, stroopsoldaatjes... dat is allemaal wel lekker. Maar die snoep uit zak koop ik ook nooit. Die stroopsoldaatjes, al lang niet meer gezien trouwens, laatst in een echt snoepwinkeltje 8 jaar terugquote:
Ja Boterbabbelaars zijn ook wel lekker inderdaad. Ik vind snoep wel lekker af en toe, skittles en zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haagse hopjes, zeeuwse boterbabbelaars, stroopsoldaatjes... dat is allemaal wel lekker. Maar die snoep uit zak koop ik ook nooit. Die stroopsoldaatjes, al lang niet meer gezien trouwens, laatst in een echt snoepwinkeltje 8 jaar terug
Skittles heb ik dan weer niks mee. Weetje wat echt heerlijk snoep is, maar je moet het niet te lang laten staan want dan is het een grote brok, dit:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja Boterbabbelaars zijn ook wel lekker inderdaad. Ik vind snoep wel lekker af en toe, skittles en zo.
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Skittles heb ik dan weer niks mee. Weetje wat echt heerlijk snoep is, maar je moet het niet te lang laten staan want dan is het een grote brok, dit:
[ afbeelding ]
Soort hoestbonbons met dropsmaak als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?
Oh dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Soort hoestbonbons met dropsmaak als ik me niet vergis.
http://www.wycams.be/asite/waar-verkrijgbaar.php?p=0,5,1,5,0,1quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker.Zal het eens opzoeken.
Ze ruikt in ieder geval zuur...quote:
Ai, dat is hier niet in de buurt blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
http://www.wycams.be/asite/waar-verkrijgbaar.php?p=0,5,1,5,0,1
Ja inderdaad hoestbonbons. Maar er zit een suikerachtige smaak aan. Geen drop iig in mijn beleving zoals hiddendoe zegt. Dus erg zoet, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?
Maar er is geen plus bij mij in de buurt, anders had ik ze morgen even gehaald.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoestbonbons. Maar er zit een suikerachtige smaak aan. Geen drop iig in mijn beleving zoals hiddendoe zegt. Dus erg zoet, maar wel lekker
Mijn opa reed er voor omquote:Op zondag 30 juli 2017 00:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar er is geen plus bij mij in de buurt, anders had ik ze morgen even gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |