Nice geprobeerdquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:28 schreef Fer het volgende:
Je moeder vroeg laatst of ik Dolce wilde, dus ik dacht dat ze haar zachte tieten bedoelde, kreeg ik een of andere zoet gebakje voorgeschoteld.
quote:
quote:
Haagse hopjes, zeeuwse boterbabbelaars, stroopsoldaatjes... dat is allemaal wel lekker. Maar die snoep uit zak koop ik ook nooit. Die stroopsoldaatjes, al lang niet meer gezien trouwens, laatst in een echt snoepwinkeltje 8 jaar terugquote:
Ja Boterbabbelaars zijn ook wel lekker inderdaad. Ik vind snoep wel lekker af en toe, skittles en zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haagse hopjes, zeeuwse boterbabbelaars, stroopsoldaatjes... dat is allemaal wel lekker. Maar die snoep uit zak koop ik ook nooit. Die stroopsoldaatjes, al lang niet meer gezien trouwens, laatst in een echt snoepwinkeltje 8 jaar terug
Skittles heb ik dan weer niks mee. Weetje wat echt heerlijk snoep is, maar je moet het niet te lang laten staan want dan is het een grote brok, dit:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja Boterbabbelaars zijn ook wel lekker inderdaad. Ik vind snoep wel lekker af en toe, skittles en zo.
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Skittles heb ik dan weer niks mee. Weetje wat echt heerlijk snoep is, maar je moet het niet te lang laten staan want dan is het een grote brok, dit:
[ afbeelding ]
Soort hoestbonbons met dropsmaak als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?
Oh dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Soort hoestbonbons met dropsmaak als ik me niet vergis.
http://www.wycams.be/asite/waar-verkrijgbaar.php?p=0,5,1,5,0,1quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt lekker.Zal het eens opzoeken.
Ze ruikt in ieder geval zuur...quote:
Ai, dat is hier niet in de buurt blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
http://www.wycams.be/asite/waar-verkrijgbaar.php?p=0,5,1,5,0,1
Ja inderdaad hoestbonbons. Maar er zit een suikerachtige smaak aan. Geen drop iig in mijn beleving zoals hiddendoe zegt. Dus erg zoet, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, wat is dat dan?
Maar er is geen plus bij mij in de buurt, anders had ik ze morgen even gehaald.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja inderdaad hoestbonbons. Maar er zit een suikerachtige smaak aan. Geen drop iig in mijn beleving zoals hiddendoe zegt. Dus erg zoet, maar wel lekker
Mijn opa reed er voor omquote:Op zondag 30 juli 2017 00:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar er is geen plus bij mij in de buurt, anders had ik ze morgen even gehaald.
Nou... Wij Belgen weten hetquote:Op zondag 30 juli 2017 02:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niemand weet dat, laat staan dat het iemand boeit.
Scholieren die met kilobakken met zure matten van de Xenos over staat lopen.quote:
Verwarmd? Dafuq? Dan verliezen ze hun structuur en worden het van die zachte snotjesquote:Op zondag 30 juli 2017 02:57 schreef the-eye het volgende:
Trekdrop en muntdrop![]()
(de muntdrop uiteraard even verwarmd op de kachel of in de magnetron en je eet ze per handje vol)
Nee, zo dat ze net even iets zachter worden en de smaak intenser isquote:Op zondag 30 juli 2017 02:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Verwarmd? Dafuq? Dan verliezen ze hun structuur en worden het van die zachte snotjes
Doe ze mij maar lekker taaiquote:Op zondag 30 juli 2017 02:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee, zo dat ze net even iets zachter worden en de smaak intenser is
Pittige pindarotsjes, kittige kaneelstokken, noga, schuimpjes, toffee, rumbonen, flikjes, ulevellen, polkabrokken...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Haagse hopjes, zeeuwse boterbabbelaars, stroopsoldaatjes... dat is allemaal wel lekker. Maar die snoep uit zak koop ik ook nooit. Die stroopsoldaatjes, al lang niet meer gezien trouwens, laatst in een echt snoepwinkeltje 8 jaar terug
Dit zijn borstbollen ingrediënten: suikerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Soort hoestbonbons met dropsmaak als ik me niet vergis.
Waterkonijn zeker? Dankjewelquote:Op zondag 30 juli 2017 02:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou... Wij Belgen weten het![]()
En het zou je moeten boeien! Wij worden jullie nieuwe landgenootjes in de toekomst! Denk aan al dat heerlijke eten dat jullie erbij gaan krijgen
Deze baas weetquote:
Die zin leest niet zo lekker.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:14 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Scholieren die met kilobakken met zure matten van de Xenos over staat lopen.
Scholieren die met kilobakken zure matten van de Xenos over staat lopen.quote:
Nee, waterkonijn geven we aan Wallonië of Frankrijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 12:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waterkonijn zeker? Dankjewel
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:02 schreef Bluffertje00 het volgende:
Geen oud hollandsch snoep hebben zoals ik hier heb.
Boterbabbelaars & hopjes zijn goddelijk.
Ik ben getrouwd, al meer dan 40 jaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je deze aan je boter laten babbelen?
Dat is geen antwoord op mijn vraag, oude snoepert.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:09 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd, al meer dan 40 jaar.
Lekker man.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:20 schreef Aiciu het volgende:
Ik had snoep gekocht ik denk ziet er wel lekker uit, zijn het van die zure dingen
Klacht: snoep is zuur en is elke hap een challenge
Die salmiak-riksen van Klene?quote:Op zondag 30 juli 2017 02:57 schreef the-eye het volgende:
Trekdrop en muntdrop![]()
(de muntdrop uiteraard even verwarmd op de kachel of in de magnetron en je eet ze per handje vol)
Dat is een afsluitend antwoord ik bescherm mijn monogamisme hiermee!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, oude snoepert.
Ik kreeg er gevoelige tanden vanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:12 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Lekker man.
Red band zure colasleutels of winegums.
[ afbeelding ]
[..]
Die salmiak-riksen van Klene?
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze nare gebeurtenis snel achter je te laten. Sterkte, ts.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kreeg er gevoelige tanden van
Troep is het.
Wat zeur je nou? Mogen volwassenen snoep niet lekker vinden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |