Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:53 schreef Pg_up het volgende:
En met twee mensen kan je ook snel een topic volspammen
ben je nu alquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:54 schreef Pg_up het volgende:
[..]
oja oke bedankt ik zal je advies ter harte nemen hopelijk word ik ooit zoals jij
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef KoningPils het volgende:
Ik houd mijn werkstuk over Oostenrijk omdat ik het een mooi en leuk land vind en ik er zelf vaak ben geweest. Ik ben al naar de bibliotheek geweest maar ik heb nog niet zoveel gevonden. Ik hoop dat ik nog wat meer vind en dat ik nog wat van het internet af kan halen. Ik hoop dat het een leuk werkstuk wordt en ik verheug me er op om het te maken.
Concurrentie lokken.quote:
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?quote:
Carsten Janckerquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?
Imca Marinaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je wie een bekende Oostenrijker was?
Ja, hoe weet je dat?quote:
Pas maar op, dalijk heb je Tong hier dan pak je nooit meer punten.quote:
goed werkstuk weer koningpilsvogelquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef KoningPils het volgende:
Ik houd mijn werkstuk over Oostenrijk omdat ik het een mooi en leuk land vind en ik er zelf vaak ben geweest. Ik ben al naar de bibliotheek geweest maar ik heb nog niet zoveel gevonden. Ik hoop dat ik nog wat meer vind en dat ik nog wat van het internet af kan halen. Ik hoop dat het een leuk werkstuk wordt en ik verheug me er op om het te maken.
quote:
Tong post niet zo heel veel meer geloof ikquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk heb je Tong hier dan pak je nooit meer punten.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:01 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Tong post niet zo heel veel meer geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |