quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
Dat is die kutwebsite waar je een antwoord kan zien en voor de rest moet registreren?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Op www.Quora.com kan ik echt uren blijven hangen.
Registreren moet alleen als je zelf iets mocht willen vragen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is die kutwebsite waar je een antwoord kan zien en voor de rest moet registreren?
Ah oké, dan bedoel ik een andere denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Registreren moet alleen als je zelf iets mocht willen vragen.
Nee, je had het juist. Op Quora mag je alleen één vraag bekijken als je geen account hebt. Als je er nog één wil bekijken moet je opeens registreren. Maar dat kun je omzeilen door de link van de vraag te kopiëren en in de adresbalk te plakken. Ondanks het feit dat je het kunt omzeilen is een account registreren op de lange termijn toch handiger en gemakkelijker. Ook kun je met je Facebook account op Quora registreren.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, dan bedoel ik een andere denk ik.
Dat is wel simpeler ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, je had het juist. Op Quora mag je alleen één vraag bekijken als je geen account hebt. Als je er nog één wil bekijken moet je opeens registreren. Maar dat kun je omzeilen door de link van de vraag te kopiëren en in de adresbalk te plakken. Ondanks het feit dat je het kunt omzeilen is een account registreren op de lange termijn toch handiger en gemakkelijker. Ook kun je met je Facebook account op Quora registreren.
Idd, mijn Gmail is gelinkt aan mijn Quora acc, zie ik nu. Dat was ik vergeten. Bedankt voor de informatiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is wel simpeler ja.
Je kan ook gewoon een gmail gebruiken, helemaal anoniem vergeleken een persoonlijke Facebook.
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Op www.Quora.com kan ik echt uren blijven hangen.
Klopt ja, ook nog vervelende popups om de haverklap.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is die kutwebsite waar je een antwoord kan zien en voor de rest moet registreren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |