Die zit door mij in de schulden omdat ik teveel walli cards heb gekocht voor Habbo hotel toen ik jong wasquote:
Krijg de godverdommese aids manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef timbob het volgende:
Ik wil graag 1 punt en daarna nooit meer meedoen
Nou beetje golddiggen dan.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh ja maar ik heb nie veel geld. Waar moet ik dan gouden douchen? Ik ken wel een rijke alleenstaande oude homofiel
Maar dan sta je nog niet in de top 50.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef timbob het volgende:
Ik wil graag 1 punt en daarna nooit meer meedoen
moet er een loserslijst komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan sta je nog niet in de top 50.
Ja alleen die gaat heel lang worden door het succes van deze reeks.quote:
je bent wel een aanwinst in deze reeksquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:19 schreef mtchel112 het volgende:
Iedereen die mee doet en nog geen punten heeft wordt vanavond geswaffeld door een horde gemuilkorfde negers
Bedankt, nu wordt ik gewaardeerd op 2 plekken, hier in dees topique en in de bibliotheek bij de koffiehoek op maandagmorgenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je bent wel een aanwinst in deze reeks
ik trakteer mezelf dan op een fapbeurt dus ik wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kom niet eens op mijn eigen verjaardag.
Ik identificeer mijzelf als een non-binaire T-rex dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:25 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik trakteer mezelf dan op een fapbeurt dus ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |