Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?quote:
kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik identificeer mijzelf als een non-binaire T-rex dus dat gaat hem niet worden.
Reken het deze reeks niet aan, de meeste zijn wel erg vriendelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef timbob het volgende:
[..]
Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent, stoere vent die je bent.
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwvquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:26 schreef timbob het volgende:
[..]
Serieus? Is dit het niveau van fok tegenwoordig?
Ik hoop dat je erg trots op jezelf bent, stoere vent die je bent.
dan ben ik underground, weetje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan sta je nog niet in de top 50.
newbeequote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwv
nee, de reeks is prima. Dit soort typisch zijn verderf.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Reken het deze reeks niet aan, de meeste zijn wel erg vriendelijk.
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja dit is het niveau. Ik snap sowieso niet dat je komt haten op mijn niveau, ik ben laast geslaagd voor mijn heftruck certificaat betaald door uwv
je helpt je eigen punt om zeepquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.
Volgens mij heb je een punt nu, not sure.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:29 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, je bent een satirisch typetje. Haha.
Oh net niet dan.quote:
Ja mobiel zie ik de seconden niet.quote:
ja eensquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mobiel zie ik de seconden niet.Best een handicap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |