Zou niet weten hoequote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof ik niet zo al is het maar iets om je huidige leven te veraangenamen
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inso heeft zichzelf in de blauwe bloedlijn van de Britten weten te hossen, die heeft dat niet nodig joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar nullen meer voor de komma op je bankrekening is toch altijd prettig
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inso heeft zichzelf in de blauwe bloedlijn van de Britten weten te hossen, die heeft dat niet nodig joh.
Zag dat Jay Z en Beyoncé effe een huisje van 100 miljoen hadden gekocht. Dat zijn mooie bedragen wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
een private jet heeft hij nog niet dacht ik
Ze verdiende het afgelopen jaar 67 miljoen of zo. Alleen zij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat Jay Z en Beyoncé effe een huisje van 100 miljoen hadden gekocht. Dat zijn mooie bedragen wel.
1.5 jaar werken en dat huisje handje contante kunnen aftikken. Niet slecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze verdiende het afgelopen jaar 67 miljoen of zo. Alleen zij.
Enzo Knol deed het ook geloof ik. 4,5 ton een huisje in Assen of zo. Even cash aftikken. Niet slecht voor een 24 jarige.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.5 jaar werken en dat huisje handje contante kunnen aftikken. Niet slecht.
Geloof dat dat echt zonde van je geld is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
een private jet heeft hij nog niet dacht ik
Voor 4,5ton koop je assen johquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enzo Knol deed het ook geloof ik. 4,5 ton een huisje in Assen of zo. Even cash aftikken. Niet slecht voor een 24 jarige.
Deze manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 508
Denk niet dat m'n levenskwaliteit dan zal verbeterenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar nullen meer voor de komma op je bankrekening is toch altijd prettig
Ga je vanmiddag naar Feyenoord kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 508
Ja, Sociedad speelt met de meeste A-namen volgens mij. Eergisteren verloren ze met de B-mensen (er kwamen wat A-spelers in het laatste kwartier in) met 2-0 bij VVV-Venlo.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je vanmiddag naar Feyenoord kijken?
Voor jouw mening deed ik het toch al niet omtrent voetbal. Qua maatschappij vind ik je een goede jongen.quote:
Zou fijn zijn ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit doen wij ook over 5 jaar als waves een enkeltje m00n heeft geboekt.
Wat vind je ervan dat typisch 4-2-2-2 opperde in de Feijenoord topicquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor jouw mening deed ik het toch al niet omtrent voetbal. Qua maatschappij vind ik je een goede jongen.
Misschien scoort Januzaj wel de winnende. Sociedad heeft om de een of andere reden gekocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. De Kuip welteverstaan. Ik kijk veilig achter mijn tv.
Als je Jorgensen en Van Persie op wil stellen en je van mening bent dat ze beide niet op de zijkanten kunnen opteren moet je haast wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat typisch 4-2-2-2 opperde in de Feijenoord topic
Hoe precies?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat typisch 4-2-2-2 opperde in de Feijenoord topic
De jorg heeft veel op de flank gespeeldquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je Jorgensen en Van Persie op wil stellen en je van mening bent dat ze beide niet op de zijkanten kunnen opteren moet je haast wel.
Ik zou gewoon RvP - Jorgensen - Berghuis doen.
Power middenvelder er achter.
Moet kunnen.
Met RvP in de rol van een Kuyt. Dan speel je dus in de praktijk 4-2-2-2, met schaduwspits en spits.quote:
Zielige voetballer is dat man. Kan er heel weinig vanquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
4-3-3 lijkt mij ook gewoon beter. Alleen is het wel zielig voor Boëtius.
Een klein beetje. Ik heb btc op bittrex staan. Ik weet niet nog wat ik moet doen. Houden in btc of weer ETH van halen. Als ik ETH ervan koop, verdien ik ETH daar ik vorige week wat ETH tegen BTC heb geruild.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou fijn zijn ja.
Is de fork nu een beetje duidelijk voor je?
Mijn punt is meer: Waarom heeft Feyenoord hem dan gekocht? Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zielige voetballer is dat man. Kan er heel weinig van
Gaat hij daar een toegevoegde waarde zijn? Ik ken het middenveld van die Basken niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien scoort Januzaj wel de winnende. Sociedad heeft om de een of andere reden gekocht.
RvP gaat nooit alles spelen joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
4-3-3 lijkt mij ook gewoon beter. Alleen is het wel zielig voor Boëtius.
Hij speelt al tijden als buitenspeler.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat hij daar een toegevoegde waarde zijn? Ik ken het middenveld van die Basken niet.
We gaan het vanmiddag zien. Ik ga nu even een leuk talentje ophalen en boodschappen doen. Precies op tijd terug voor Feyenoordquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al tijden als buitenspeler.
Zurutuza - Illaramendi - Prieto
Vela/Januzaj - WIllian José/Juanmi - Oyarzabal
Ik weet niet of Oyarzabal er bij is, leuk talentje.
Aha.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het vanmiddag zien. Ik ga nu even een leuk talentje ophalen
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt jaloers op Stinho, tot een jaar of 3 terug wist ik ook alles van die kleinere clubs. Tot aan de bank van NEC aan toe, zeg maar.
Nu echt niet meer.
Hij moet echt gaan bloggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens een tentje opzoeken om te gaan lunchen zo.
wat ga je erop zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar eens een Wordpress bijhouden.
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Welkom terug GGMM!quote:
Hoi Niekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
Steek onder water dit.quote:
Nee, dat is niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openen
jeetjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de Sneijder volgende weekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
OGC Nice heeft concrete belangstelling voor Wesley Sneijder. De zaakwaarnemer van de transfervrije middenvelder, Guido Albers, is afgelopen week al gesignaleerd op het complex van de Franse club.
Genot.
Ok.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de Sneijder volgende week
eigen sportschool godquote:
Mevrouw Lans heeft het geweten?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom nou exact, maar ik ga hier ook van uit ja!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker!
Je ban was hoe dan ook onterecht.
Hoe was het in de supermarkt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker!
Je ban was hoe dan ook onterecht.
Leuk dat jullie weer praten.quote:
Aldus Lenny.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn?
Klote en druk. Wel lekkere kibbeling gehaald. Even boodschappen gedaan en nu onderuit op de bank naar Feyenoord kijken. Ik ben benieuwd.quote:
Dat vind ik ook fijn. Ik vind Stijn een zeer prettige user.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat jullie weer praten.
Hopelijk negeer je Scrummie nog wel gewoon, dat zou volkomen terecht zijn.
Kibbeling in de supermarkt???quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote en druk. Wel lekkere kibbeling gehaald. Even boodschappen gedaan en nu onderuit op de bank naar Feyenoord kijken. Ik ben benieuwd.
Ik denk dat jij het antwoord wel weet op de vraag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, voor de supermarkt stond zo'n visboer. Mokerlekker
Ben je niet in de Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |