Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt jaloers op Stinho, tot een jaar of 3 terug wist ik ook alles van die kleinere clubs. Tot aan de bank van NEC aan toe, zeg maar.
Nu echt niet meer.
Hij moet echt gaan bloggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens een tentje opzoeken om te gaan lunchen zo.
wat ga je erop zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar eens een Wordpress bijhouden.
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Welkom terug GGMM!quote:
Hoi Niekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
Steek onder water dit.quote:
Nee, dat is niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openen
jeetjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
De winnaar krijgt de Sneijder volgende weekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
OGC Nice heeft concrete belangstelling voor Wesley Sneijder. De zaakwaarnemer van de transfervrije middenvelder, Guido Albers, is afgelopen week al gesignaleerd op het complex van de Franse club.
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |