Een klein beetje. Ik heb btc op bittrex staan. Ik weet niet nog wat ik moet doen. Houden in btc of weer ETH van halen. Als ik ETH ervan koop, verdien ik ETH daar ik vorige week wat ETH tegen BTC heb geruild.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou fijn zijn ja.
Is de fork nu een beetje duidelijk voor je?
Mijn punt is meer: Waarom heeft Feyenoord hem dan gekocht? Zonde van je geld.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zielige voetballer is dat man. Kan er heel weinig van
Gaat hij daar een toegevoegde waarde zijn? Ik ken het middenveld van die Basken niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien scoort Januzaj wel de winnende. Sociedad heeft om de een of andere reden gekocht.
RvP gaat nooit alles spelen joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
4-3-3 lijkt mij ook gewoon beter. Alleen is het wel zielig voor Boëtius.
Hij speelt al tijden als buitenspeler.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat hij daar een toegevoegde waarde zijn? Ik ken het middenveld van die Basken niet.
We gaan het vanmiddag zien. Ik ga nu even een leuk talentje ophalen en boodschappen doen. Precies op tijd terug voor Feyenoordquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al tijden als buitenspeler.
Zurutuza - Illaramendi - Prieto
Vela/Januzaj - WIllian José/Juanmi - Oyarzabal
Ik weet niet of Oyarzabal er bij is, leuk talentje.
Aha.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het vanmiddag zien. Ik ga nu even een leuk talentje ophalen
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt jaloers op Stinho, tot een jaar of 3 terug wist ik ook alles van die kleinere clubs. Tot aan de bank van NEC aan toe, zeg maar.
Nu echt niet meer.
Hij moet echt gaan bloggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens een tentje opzoeken om te gaan lunchen zo.
wat ga je erop zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar eens een Wordpress bijhouden.
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Welkom terug GGMM!quote:
Hoi Niekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
Steek onder water dit.quote:
Nee, dat is niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openen
jeetjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
De winnaar krijgt de Sneijder volgende weekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
OGC Nice heeft concrete belangstelling voor Wesley Sneijder. De zaakwaarnemer van de transfervrije middenvelder, Guido Albers, is afgelopen week al gesignaleerd op het complex van de Franse club.
Genot.
Ok.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de Sneijder volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |