Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben echt jaloers op Stinho, tot een jaar of 3 terug wist ik ook alles van die kleinere clubs. Tot aan de bank van NEC aan toe, zeg maar.
Nu echt niet meer.
Hij moet echt gaan bloggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stinho heeft vast en zeker tig excelsheets met alle ins en outs per club.
lolquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga eens een tentje opzoeken om te gaan lunchen zo.
wat ga je erop zettenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien maar eens een Wordpress bijhouden.
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt bezig met een Excel-sheet om bij te houden wat welke club doet of heeft gedaan. Nu steeds bijwerken na transfers. Doe het wel met een opstelling; niet in/out.
Eredivisie/JL/PL/La Liga/Serie A/Bundesliga.
Het gaat nogal wat ver, maar voor je passies moet je wat over hebben.
Welkom terug GGMM!quote:
Hoi Niekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker met een enorme erectie.
Steek onder water dit.quote:
Nee, dat is niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon VI of Flashscore openen
jeetjequote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de Sneijder volgende weekquote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
OGC Nice heeft concrete belangstelling voor Wesley Sneijder. De zaakwaarnemer van de transfervrije middenvelder, Guido Albers, is afgelopen week al gesignaleerd op het complex van de Franse club.
Genot.
Ok.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De winnaar krijgt de Sneijder volgende week
eigen sportschool godquote:
Mevrouw Lans heeft het geweten?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom nou exact, maar ik ga hier ook van uit ja!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker!
Je ban was hoe dan ook onterecht.
Hoe was het in de supermarkt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker!
Je ban was hoe dan ook onterecht.
Leuk dat jullie weer praten.quote:
Aldus Lenny.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je daar blij mee zijn?
Klote en druk. Wel lekkere kibbeling gehaald. Even boodschappen gedaan en nu onderuit op de bank naar Feyenoord kijken. Ik ben benieuwd.quote:
Dat vind ik ook fijn. Ik vind Stijn een zeer prettige user.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat jullie weer praten.
Hopelijk negeer je Scrummie nog wel gewoon, dat zou volkomen terecht zijn.
Kibbeling in de supermarkt???quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote en druk. Wel lekkere kibbeling gehaald. Even boodschappen gedaan en nu onderuit op de bank naar Feyenoord kijken. Ik ben benieuwd.
Ik denk dat jij het antwoord wel weet op de vraag.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, voor de supermarkt stond zo'n visboer. Mokerlekker
Ben je niet in de Kuip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |