Zou niet weten hoequote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof ik niet zo al is het maar iets om je huidige leven te veraangenamen
Zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inso heeft zichzelf in de blauwe bloedlijn van de Britten weten te hossen, die heeft dat niet nodig joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar nullen meer voor de komma op je bankrekening is toch altijd prettig
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inso heeft zichzelf in de blauwe bloedlijn van de Britten weten te hossen, die heeft dat niet nodig joh.
Zag dat Jay Z en Beyoncé effe een huisje van 100 miljoen hadden gekocht. Dat zijn mooie bedragen wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
een private jet heeft hij nog niet dacht ik
Ze verdiende het afgelopen jaar 67 miljoen of zo. Alleen zij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag dat Jay Z en Beyoncé effe een huisje van 100 miljoen hadden gekocht. Dat zijn mooie bedragen wel.
1.5 jaar werken en dat huisje handje contante kunnen aftikken. Niet slecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze verdiende het afgelopen jaar 67 miljoen of zo. Alleen zij.
Enzo Knol deed het ook geloof ik. 4,5 ton een huisje in Assen of zo. Even cash aftikken. Niet slecht voor een 24 jarige.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
1.5 jaar werken en dat huisje handje contante kunnen aftikken. Niet slecht.
Geloof dat dat echt zonde van je geld is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
een private jet heeft hij nog niet dacht ik
Voor 4,5ton koop je assen johquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Enzo Knol deed het ook geloof ik. 4,5 ton een huisje in Assen of zo. Even cash aftikken. Niet slecht voor een 24 jarige.
Deze manquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 508
Denk niet dat m'n levenskwaliteit dan zal verbeterenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar nullen meer voor de komma op je bankrekening is toch altijd prettig
Ga je vanmiddag naar Feyenoord kijken?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aantal posts voor haags_kwartiertje
Vandaag tot nu toe: 508
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |