Slimme keuzequote:Duizel in het Park, een cultureel festival in het Vroesenpark in Rotterdam-Noord, zet volgend weekend 20.000 regenwormen in. Ze moeten de grond na afloop weer los en luchtig maken.Door dansende bezoekers wordt de bodem aangestampt. Als het vervolgens veel regent, blijven de plassen liggen. De regenwormen maken de bodem weer los, zodat regenwater beter wegloopt.
Met het uitzetten van de wormen wil Duizel in het Park aandacht vragen voor de waterproblemen in de stad.
we moeten een beetje met onze tijd mee lansquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik weet niet goed wat ik daarvan moet vinden, derhalve kut tt.
Ik niet hoor. Ga liever terugquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
we moeten een beetje met onze tijd mee lans
Kankerveel geld verdienenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat hadden jullie anders gedaan als je terug kon?
Niks.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ja. Goede tt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:33 schreef Saind het volgende:
[..]
we moeten een beetje met onze tijd mee lans
Ja lekker de macht van de rechters afnemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen moment te verzinnen waarop het chiller was in Polen dan nu
Beter dan van alle kanten anaal genomen wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker de macht van de rechters afnemen.
Meer bitches aan mijn speer geregen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gaat hand in hand met mijn ideequote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meer bitches aan mijn speer geregen.
wordt moeilijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meer bitches aan mijn speer geregen.
Maximaal sparen voor bet op Leicester Cityquote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |