Nuja, ik acht de kans nu toch wel aanwezig dat de volgende verkiezingen de Democraten het Huis weer in handen hebben, en met heel veel geluk (en een McCain die de politiek verlaat in 2018 en waarschijnlijk eerder) ook in de Senaat. Dan heeft zo'n Pence op binnenlands gebied ook niets meer te vertellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een dubbel gevoel bij. Pence is een gristelijke engnek maar dat is vooral een probleem van de Amerikanen zelf en minder voor de rest van de wereld. In het geval van een crisis op internationaal niveau of als het gaat om samenwerking met bondgenoten denk ik dat we met Pence een stuk beter af zouden zijn.
Maar vanuit het oogpunt van de Amerikaan kan Trump beter de vier jaar volmaken.
Sessions is een regelneuker en extreem formeel, als Trump hem ontslaat gaat hij weg, zo niet dan blijft hij zitten. Die man werkt gewoon niet op een andere manier. Wel lachen dat Trump niet de ballen heeft om hem gewoon te ontslaanquote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:37 schreef Hexagon het volgende:
Die Sessions zit ook met bisonkit op het pluche vastgelijmd
http://www.nu.nl/buitenla(...)f-als-trump-wil.html
You're Fired! roepen is soms moeilijker dan het op TV lijkt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel lachen dat Trump niet de ballen heeft om hem gewoon te ontslaan
Daar had hij dan ook een teleprompter voor.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
You're Fired! roepen is soms moeilijker dan het op TV lijkt.
Het is een beetje hun versie van de LPF. Al die grote ego's uit het bedrijfsleven die wel even het land gingen managen, en na een paar maanden imploderen omdat ze al twintig jaar niet meer gewend zijn dat ze tegengesproken worden, of iets anders moeten doen dan hun eigen belang dienen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het wel gezond is voor de Amerikanen om Trump daar te hebben. Laat daar maar iemand zitten die op zijn minst doet voorkomen, maar vermoedelijk daadwerkelijk gelooft, wat bij Fox & Friends gezegd wordt of op thegatewaypundit te lezen was. Dit er wel vanuitgaande dat congress & rechters hem in toom weten te houden.
Een spotlight werpen op die republikeinse faux-news propagandamachine wat steeds gekker wordt en dat een oranje gek in het witte huis hen napraat, waarna andere kopstukken ineens achter hersenspinsels aan moeten huppelen, heeft hopelijk een reinigend effect.
En mensen die zich aan het script hielden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar had hij dan ook een teleprompter voor.
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Zo heel veel Heinsbroekjes zitten er niet in het kabinet van Trump. Tillerson en Mnuchin zijn de enige twee en die doen niet zo heel veel verkeerd vooralsnog, puur kijkend naar hun politieke opereren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is een beetje hun versie van de LPF. Al die grote ego's uit het bedrijfsleven die wel even het land gingen managen, en na een paar maanden imploderen omdat ze al twintig jaar niet meer gewend zijn dat ze tegengesproken worden, of iets anders moeten doen dan hun eigen belang dienen.
Die zijn dan alsnog nauwelijks in actie gekomen. Je kan mensen niet echt beoordelen op dingen die ze niet doenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Zo heel veel Heinsbroekjes zitten er niet in het kabinet van Trump. Tillerson en Mnuchin zijn de enige twee en die doen niet zo heel veel verkeerd vooralsnog, puur kijkend naar hun politieke opereren.
Ik geef het een 50/50 kans dat Trump McCains tumor de schuld geeft tijdens z'n ochtendtweets.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:04 schreef tochnietweer het volgende:
"I like presidents who weren't captured by the Russians" - McCain
Ik bedoelde meer het Witte Huis zelf. Trump, Mooch.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Zo heel veel Heinsbroekjes zitten er niet in het kabinet van Trump. Tillerson en Mnuchin zijn de enige twee en die doen niet zo heel veel verkeerd vooralsnog, puur kijkend naar hun politieke opereren.
Daaraan toe te voegen: onder Trump komt die gristelijke engnek-agenda er ook wel. Zie maar dat verbod op transgenders. Dan heb ik liever iemand die niet regeert op basis van wat hij vier minuten van tevoren op televisie heeft gezien.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb er overigens een dubbel gevoel bij. Pence is een gristelijke engnek maar dat is vooral een probleem van de Amerikanen zelf en minder voor de rest van de wereld. In het geval van een crisis op internationaal niveau of als het gaat om samenwerking met bondgenoten denk ik dat we met Pence een stuk beter af zouden zijn.
Maar vanuit het oogpunt van de Amerikaan kan Trump beter de vier jaar volmaken.
Teruglezend: Ja, maar na die persco heeft Ryan de toezegging gedaan waar ze naar op zoek waren (dat het zou leiden tot een conference). Althans, dat was genoeg voor Graham en Johnson, maar was voor McCain onvoldoende...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:28 schreef Szura het volgende:
Hebben nou trouwens twee van die drie mannen op de persconferentie gewoon 'ja' gestemd op de skinny bill?Of waren er nog wijzigingen in doorgevoerd?
Slap toneelstukje dus in mijn ogen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Teruglezend: Ja, maar na die persco heeft Ryan de toezegging gedaan waar ze naar op zoek waren (dat het zou leiden tot een conference). Althans, dat was genoeg voor Graham en Johnson, maar was voor McCain onvoldoende...
Niet per se. Stel dat McCain er niet was geweest, dan was het best mogelijk geweest dat een ander tegen had gestemd. Deze manier zorgt er iig voor dat mensen die nog langer een carriere in politiek willen hebben een grotere kans daarop hebben en mindere kans maken om weggeprimaried te worden.quote:
Dit dus... 3 man tegen is net zo verworpen als 8 man tegen. Ik denk dat dat idd afgesproken was, dat McCain er een 'for the team' zou 'taken'...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet per se. Stel dat McCain er niet was geweest, dan was het best mogelijk geweest dat een ander tegen had gestemd. Deze manier zorgt er iig voor dat mensen die nog langer een carriere in politiek willen hebben een grotere kans daarop hebben en mindere kans maken om weggeprimaried te worden.
Die heb ik gisterenavond al gepost hierquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:42 schreef Ulx het volgende:
http://ir.net/news/politi(...)os-oppose-trumpcare/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |