Dan moet ik betalen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste Scrummie, Eurosport is echt troep en poep. Waarom niet ziggogod?
Arkelgenotquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef PollosHermanos het volgende:
Frenkie de Jong, zijn vader Jo zal trots op m wezen
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste Scrummie, Eurosport is echt troep en poep. Waarom niet ziggogod?
Geldige reden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet ik betalen.
Ik betaal al voor Fox en dat vind ik voldoende.
Driekwart van Nederland is een pauperwijk?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef Collide het volgende:
Ziggo kan je alleen ontvangen in pauperwijken.
Er was eens een periode waar hier een korte ban op stond.quote:
100% anti ziggoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??
Waarvan 1/3e vooralsnog ook gewoon op Eurosport te zien is.
Nou?
Tagliano is er niet. Dus je hoeft je vanavond geen zorgen te makenquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er was eens een periode waar hier een korte ban op stond.
Afkoelban? GGMM is hier voor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou uhh..quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??
Waarvan 1/3e vooralsnog ook gewoon op Eurosport te zien is.
Nou?
Mex kent een leuker plaatjequote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Brabant, Groningen, Friesland, Limburg, Flevoland en Zeeland zijn niet echt hoogstaande provincies.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Driekwart van Nederland is een pauperwijk?
quote:
Ik denk van nietquote:
en Drenthe?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:17 schreef Collide het volgende:
[..]
Brabant, Groningen, Friesland, Limburg, Flevoland en Zeeland zijn niet echt hoogstaande provincies.
Dat is toch dat Nederland - Wales plaatje? Die heb ik echt al HEEL lang niet meer gezien.quote:
Na de wedstrijd:quote:
Hehe ja, ik heb er ook hard om gelachen. Had zelf ook een ban, maar dat verzachtte de pijn heel erg.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige van mijn bans waar ik echt heel hard om moest lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is al lang geleden dat ik iemand zo levenloos op het veld zag liggen.
sowquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een zeer debiele opmerking maakte jij vandaag in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg ooit een ban voor Kingflopland
Die na 2 uur weer werd ingetrokken door een admin
#TIJDEN
Kan er niet wat gedaan worden tegen deze vorm van 'humor'?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was gisteren, Hans.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zeer debiele opmerking maakte jij vandaag in het feedbacktopic.
Echt ongelooflijk dom.
Man, wat was dat debiel.
Zoiets stoms heb ik zelden gezien.
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigenquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg ooit een ban voor Kingflopland
Die na 2 uur weer werd ingetrokken door een admin
#TIJDEN
Kreeg Mansjester toen ook een ban?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigen
Dat was echt topshow
quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft het vast over de uitvaart van Hazes in de ArenAquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet wat gedaan worden tegen deze vorm van 'humor'?
Dat was niet zo lang geleden jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigen
Dat was echt topshow
hahahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt topshow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turken stonden 2-0 achter
Eliagodquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turken stonden 2-0 achter
Ik heb een bron die claimt dat alles al rond is, echt waarquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Mbappe voor 180 miljoen naar Real Madrid te zijn. Schijnt geen gerucht te zijn,
Mods kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt topshow
Bron?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een bron die claimt dat alles al rond is, echt waar
quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
ik moest weer terugdenken aan die gekke keeper van AZ uit de favela die die mongool een paar trappen verkocht
Estebangodquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
ik moest weer terugdenken aan die gekke keeper van AZ uit de favela die die mongool een paar trappen verkocht
En toen rood kreeg. (lol)quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze gedaan hadden als Neres had gescoord
Dat was goud.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
Hij koos ook wel precies de verkeerde uitquote:
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienquote:
Wat is de bodycount van Neres dan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Neres doet het toch veeel beter dan kluivertje
Daarna die rematch met die schreeuwende kinderen overal lolquote:
dat was dan ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Neres doet het toch veeel beter dan kluivertje
Wattequote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienging die ff verhaal halen
Nee dat was alleen in jouw hoofd zoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienging die ff verhaal halen
Lach je nu om je eigen domheid?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Ajax hierna nog een ronde moet trouwens
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Ajax hierna nog een ronde moet trouwens
Strooit met gele kaarten en had die balotelli al eraf moeten sturen. Maar die corner slaat echt op alles. Wat een d*biel..quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze scheids is wel enorm matig.
Gênant.
wel andere voorrondesquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mij
En de kampioen ook twee voorrondes
24 augustus ofsoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is goftedomme die CL loting wel niet dan
30 augustus oidquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
20:45quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Dit is helemaal nieuw zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mij
om 12:00 meestalquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Jawel, maar toch moet je je voorbereiding er weer op instellen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel andere voorrondes
tegen de kampioen van kleinere landjes
die zijn minder dan een Nice
Na die 19 jaar wachten kunnen die 2 weken er ook nog wel bijquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Nooit meegemaakt zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind twee keer een passepartout gehad, dat zijn waarschijnlijk al meer potjes dan jij.quote:
Nederlandse clubs in Europa genotquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak horen we dit niet he bij wedstrijden van ajax: hier had meer in gezeten.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb als kind twee keer een passepartout gehad, dat zijn waarschijnlijk al meer potjes dan jij.
Wie?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Keizer wel meer opties hebben
Het heeft nog lang geduurd, het was geloof ik zijn eerste overtredingquote:
https://www.geenstijl.nl/2822191/hooligan_wesley/quote:
Oke bedanktquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:32 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/2822191/hooligan_wesley/
heb er iets over gevonden, geen betrouwbare bron maar heb het destijds dus wel gelezen
En dan de analyse achteraf... Ja we hadden in Nice met 1-3 kunnen winnen etc...quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week een 0-2 nederlaag in eigen huis oid
Flinke jinx, ondanks dat het wel degelijk waar is.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Hou je bek, commentator. "Nice rijp voor de sloop."... Bij lange na niet lul.
in Enschede ook niet lolquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Zijn ze in Amsterdam ook niet vies van
Rosenborggodenquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
Weetje van de dag: Bendtner speelt tegenwoordig bij Rosenborg.
Toen stond mijn hart echt eventjes stilquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Dit was een Lyon-uit die bal voorlangs.
? Smerige nsberquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan dit soort "humor" niet aangepakt worden?
die van nouri ook lolquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond mijn hart echt eventjes stil
Ja, op FS1 en 3quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spelen PSV en Utrecht morgen tegelijkertijd?
Niet meer nee. Is ook al bijna 18.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:34 schreef PollosHermanos het volgende:
die de ligt is ook de snelste niet he
Feitje van de dag: Dit boeit niemand.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
Weetje van de dag: Bendtner speelt tegenwoordig bij Rosenborg.
Bedankt, wedstrijd niet gezien maar nu jij dit post weet ik zeker dat Ajax met heel wat meer naar huis kon gaan dan één punt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:34 schreef leolinedance het volgende:
Nice duidelijk de betere partij. Ajax helaas kansloos.
is er geen vrouwen EK in de Utrecht stadionquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef Paul het volgende:
Dat was spannend, zie jullie morgen bij:
VBL / EL 27 juli: FC Utrecht - Lech Poznan - 19:00 op FOX Sports
![]()
![]()
Niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
is er geen vrouwen EK in de Utrecht stadion
Nee, nu alleen nog in Rotterdam enzoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
is er geen vrouwen EK in de Utrecht stadion
Alles is mogelijk, maar dat zou zeer onverdiend zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt, wedstrijd niet gezien maar nu jij dit post weet ik zeker dat Ajax met heel wat meer naar huis kon gaan dan één punt.
Haha ik snappum, je doet alsof Utrecht-mannen eigenlijk vrouwen zijnquote:
Leuken grap zegquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:39 schreef Caland het volgende:
Morgen staat in Utrecht alleen de domtoren nog overeind
Danny Blind heeft oprecht veel verstand van voetbal. Hij kan het alleen niet overbrengen op spelersquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Danny doet net alsof hij iets van voetbal begrijpt.
Tussen de linies x10quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Danny doet net alsof hij iets van voetbal begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |