quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
ik moest weer terugdenken aan die gekke keeper van AZ uit de favela die die mongool een paar trappen verkocht
Estebangodquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
ik moest weer terugdenken aan die gekke keeper van AZ uit de favela die die mongool een paar trappen verkocht
En toen rood kreeg. (lol)quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze gedaan hadden als Neres had gescoord
Dat was goud.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef PollosHermanos het volgende:
Hij koos ook wel precies de verkeerde uitquote:
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienquote:
Wat is de bodycount van Neres dan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Neres doet het toch veeel beter dan kluivertje
Daarna die rematch met die schreeuwende kinderen overal lolquote:
dat was dan ook niet zo heel erg moeilijkquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Neres doet het toch veeel beter dan kluivertje
Wattequote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienging die ff verhaal halen
Nee dat was alleen in jouw hoofd zoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:25 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
ze hadden toch tegen die gozer gezegd dat Esteban zijn wijf had liggen naaienging die ff verhaal halen
Lach je nu om je eigen domheid?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Ajax hierna nog een ronde moet trouwens
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat Ajax hierna nog een ronde moet trouwens
Strooit met gele kaarten en had die balotelli al eraf moeten sturen. Maar die corner slaat echt op alles. Wat een d*biel..quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze scheids is wel enorm matig.
Gênant.
wel andere voorrondesquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mij
En de kampioen ook twee voorrondes
24 augustus ofsoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is goftedomme die CL loting wel niet dan
30 augustus oidquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
20:45quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Dit is helemaal nieuw zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar moet de nr. 2 nog een voorronde extra volgens mij
om 12:00 meestalquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Jawel, maar toch moet je je voorbereiding er weer op instellen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel andere voorrondes
tegen de kampioen van kleinere landjes
die zijn minder dan een Nice
Na die 19 jaar wachten kunnen die 2 weken er ook nog wel bijquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Nooit meegemaakt zeker?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind twee keer een passepartout gehad, dat zijn waarschijnlijk al meer potjes dan jij.quote:
Nederlandse clubs in Europa genotquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
Hoe vaak horen we dit niet he bij wedstrijden van ajax: hier had meer in gezeten.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb als kind twee keer een passepartout gehad, dat zijn waarschijnlijk al meer potjes dan jij.
Wie?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Keizer wel meer opties hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |