Dan moet ik betalen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste Scrummie, Eurosport is echt troep en poep. Waarom niet ziggogod?
Arkelgenotquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef PollosHermanos het volgende:
Frenkie de Jong, zijn vader Jo zal trots op m wezen
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Beste Scrummie, Eurosport is echt troep en poep. Waarom niet ziggogod?
Geldige reden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet ik betalen.
Ik betaal al voor Fox en dat vind ik voldoende.
Driekwart van Nederland is een pauperwijk?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef Collide het volgende:
Ziggo kan je alleen ontvangen in pauperwijken.
Er was eens een periode waar hier een korte ban op stond.quote:
100% anti ziggoquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??
Waarvan 1/3e vooralsnog ook gewoon op Eurosport te zien is.
Nou?
Tagliano is er niet. Dus je hoeft je vanavond geen zorgen te makenquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er was eens een periode waar hier een korte ban op stond.
Afkoelban? GGMM is hier voor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou uhh..quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roland, jij denkt toch niet dat Scrummie en ik he-le-maal van provider gaan wisselen voor hooguit 2 á 3 wedstrijdjes per seizoen??
Waarvan 1/3e vooralsnog ook gewoon op Eurosport te zien is.
Nou?
Mex kent een leuker plaatjequote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Brabant, Groningen, Friesland, Limburg, Flevoland en Zeeland zijn niet echt hoogstaande provincies.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Driekwart van Nederland is een pauperwijk?
quote:
Ik denk van nietquote:
en Drenthe?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:17 schreef Collide het volgende:
[..]
Brabant, Groningen, Friesland, Limburg, Flevoland en Zeeland zijn niet echt hoogstaande provincies.
Dat is toch dat Nederland - Wales plaatje? Die heb ik echt al HEEL lang niet meer gezien.quote:
Na de wedstrijd:quote:
Hehe ja, ik heb er ook hard om gelachen. Had zelf ook een ban, maar dat verzachtte de pijn heel erg.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige van mijn bans waar ik echt heel hard om moest lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is al lang geleden dat ik iemand zo levenloos op het veld zag liggen.
sowquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een zeer debiele opmerking maakte jij vandaag in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg ooit een ban voor Kingflopland
Die na 2 uur weer werd ingetrokken door een admin
#TIJDEN
Kan er niet wat gedaan worden tegen deze vorm van 'humor'?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was gisteren, Hans.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zeer debiele opmerking maakte jij vandaag in het feedbacktopic.
Echt ongelooflijk dom.
Man, wat was dat debiel.
Zoiets stoms heb ik zelden gezien.
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigenquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg ooit een ban voor Kingflopland
Die na 2 uur weer werd ingetrokken door een admin
#TIJDEN
Kreeg Mansjester toen ook een ban?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigen
Dat was echt topshow
quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft het vast over de uitvaart van Hazes in de ArenAquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet wat gedaan worden tegen deze vorm van 'humor'?
Dat was niet zo lang geleden jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een ban van tagliano en toen hij inzag dat de banreden wel heel kinderachtig was ging hij posts doorzoeken en liet hij de banreden wijzigen
Dat was echt topshow
hahahahahaquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt topshow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turken stonden 2-0 achter
Eliagodquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turken stonden 2-0 achter
Ik heb een bron die claimt dat alles al rond is, echt waarquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Mbappe voor 180 miljoen naar Real Madrid te zijn. Schijnt geen gerucht te zijn,
Mods kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was echt topshow
Bron?quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een bron die claimt dat alles al rond is, echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |