Ben ik toch altijd....quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen 30+ graden dus wat ben jij vrolijk?
Blijf je ook thuis?quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Te vast geslapen dus als ik nu naar mijn handen kijk zie ik zestig vingers
Jij hebt zeker geen koolmonoxide melder.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Te vast geslapen dus als ik nu naar mijn handen kijk zie ik zestig vingers
Rekt het niet... Dan scheurt het welquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen terug naar bed![]()
Ik met mijn zestig vingers aan de slag
Ik zit vandaag wel op tijd voor AGDquote:Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar de harde werkers onder jullie hakken vandaag de week doormidden, dat is toch ook al mooi.
Sterkte jij, maak het goed voor al onze uitvreters en falers!quote:
Ik zal er ook zijn, gezellig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit vandaag wel op tijd voor AGD![]()
Ok, doeii!
Fingerfest 2.0quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Rekt het niet... Dan scheurt het wel![]()
Sport gangbang maar dan met één man, klinkt best goed eigenlijk
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:08 schreef Muck het volgende:
Krijg nou wat.... in de spits rijdt de bus van mijn woonplaats naar Utrecht centraal een alternatieve route....
Vlak langs het bedrijf waar ik straks een sollicitatiegesprek heb
Ben je nog wel even mee bezig danquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fingerfest 2.0![]()
#gaat al zijn nagels alvast bijvijlen
Succes straks!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:08 schreef Muck het volgende:
Krijg nou wat.... in de spits rijdt de bus van mijn woonplaats naar Utrecht centraal een alternatieve route....
Vlak langs het bedrijf waar ik straks een sollicitatiegesprek heb
Ja weekje vakantie weer overleefdquote:
Niet teveel nemen hè, anders heb je er straks nog maar vijf!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef UitStraling het volgende:
De koffie werkt, ik heb weer tien vingers
Heb niet eens geklikt maar de titel alleen is een pareltjequote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
DIG / Harde schijf formatteren zonder Windows te verwijderen
Ik heb nog wel een belangrijke vraag aan jequote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja weekje vakantie weer overleefdDus nu weer aan het werk (en dus hier
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat bedoel ik....heerlijk, zulke vragen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb niet eens geklikt maar de titel alleen is een pareltje
Wow.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kijk mam! zonder handen!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet teveel nemen hè, anders heb je er straks nog maar vijf!
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een belangrijke vraag aan je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht geslapen, hoop gedoe op het werk, maar prachtig blauwe lucht
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Oh dan moet ik je teleurstellenquote:
Dan waren ze waarschijnlijk samen op vakantie gegaan gok ik.quote:
Ssstquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet het, de man van Muck is eigenlijk DJ in een seksclub dus het is Muck - S + F en 89 - 20
Streakt hij tijdens de bingo in het plaatselijk bejaardentehuis?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ssst![]()
Nah, S is software developer.
Maar in zijn vrije tijd... /Jambers
Het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Streakt hij tijdens de bingo in het plaatselijk bejaardentehuis?
Ik ookquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ssst![]()
Nah, S is software developer.
Maar in zijn vrije tijd... /Jambers
Ik moet aan Kleinduimpje denken, kom kindertjes, we gaan een eindje wandelen....quote:Leiders van jeugdvereniging vergeten leden op te halen na dropping...
LAT-ten en aparte vakanties kan tochquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan waren ze waarschijnlijk samen op vakantie gegaan gok ik.
Alles kan, en soms heb je ook even rust nodig.quote:
En soms gewoon keiharde seksquote:Op woensdag 26 juli 2017 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles kan, en soms heb je ook even rust nodig.
Mijn boek was gisteravond te leuk, maar ik viel in slaap tijdens lezenquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn boek was gisteravond te leuk, maar ik viel in slaap tijdens lezen
Ik heb het hoofdstuk nog uit kunnen lezenquote:Op woensdag 26 juli 2017 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe.
Weet je nog waar je bent gebleven? Ik moet wel eens pagina's terugbladeren omdat er gewoon niets meer binnenkwam.
🎉quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het hoofdstuk nog uit kunnen lezen
Je raakt steeds afgeleid?quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
🎉
Ik loop nu al een paar dagen met een boek te leuren maar ik heb er maar 5 pagina's in gelezen. Even verhelpen.
Then I have some great news for you!quote:
noooooooquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Then I have some great news for you!
Ik ben vandaag weg
Ikeaquote:
Och het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ikea
Je krijgt vast wel appjes gok ik
Joa. Thuiswerkdag duurt laaaang.quote:
Thuis zit het wel relaxter dan op de werkplek.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa. Thuiswerkdag duurt laaaang.
Absoluut. En scheelt 4 uur reistijdquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thuis zit het wel relaxter dan op de werkplek.
Jeumig, da's wel veel reistijd, pfff.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Absoluut. En scheelt 4 uur reistijd
4 uurquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Absoluut. En scheelt 4 uur reistijd
Daarom heulveul thuiswerken en 1 kantoordag per week. Scheelt het me netto toch tijd, in vergelijking met mijn vorige functie.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeumig, da's wel veel reistijd, pfff.
3 dagen bij deze werkgever. 1 dag kantoor en 2 dagen thuiswerken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
4 uur![]()
En je werkt 5 dagen in de week?
Zo werkt mijn Baardaap ook thuis en 1 dag per week moet ie in Amersfoort wezen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarom heulveul thuiswerken en 1 kantoordag per week. Scheelt het me netto toch tijd, in vergelijking met mijn vorige functie.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo werkt mijn Baardaap ook thuis en 1 dag per week moet ie in Amersfoort wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pff heb ooit 3 uur reistijd per dag gehad was het na 8 maanden zo beu dat ik ontslag heb genomenquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
3 dagen bij deze werkgever. 1 dag kantoor en 2 dagen thuiswerken.
Voorheen reisde ik alle drie de dagen gemiddeld 2 uur per dag.
Met de auto door de spitsNu kan ik vegeteren in de trein.
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pff heb ooit 3 uur reistijd per dag gehad was het na 8 maanden zo beu dat ik ontslag heb genomen![]()
Wat voor werk doe je dan?Thuis werken is wel
quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vindt het een mooie stad en toen ik wat foto zag vond ik het ook best mooi.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee maar dat de mogelijkheid er is dat is wel relaxquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.
Je mist toch aanspraak met collega's enzo.
Ik kom hier soms even buurten zo af en toequote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar dat de mogelijkheid er is dat is wel relaxIk vind sommige dingen op kantoor fijner en sommige dingen thuis
Wat doe jij hier trouwens?![]()
Net als ik dusquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier soms even buurten zo af en toe
Je bent hier kind aan huis toch....quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier soms even buurten zo af en toe
Klopt. Tot dusver bevalt het me nog goed. Lekker in mijn joggingbroek met een paar katten op schoot aan de slag. Maar ik heb standing invitations van locaties dichter in de buurt waar ik kan komen werken als ik me eenzaam voel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.
Je mist toch aanspraak met collega's enzo.
Ja, ik wist het ook niet. Moet in de pauze nog altijd een keertje daar rondwandelen, want het oude centrum is echt prachtig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen.
Soms. Ik waai af en toe binnen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent hier kind aan huis toch....
Zeer goed.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms. Ik waai af en toe binnen.
Even gedag zeggen.
Alles goed Mo?
Amersfoort is prachtigquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen.
Nee, dat was in Deurne, maar ze zijn naar Eindhoven verhuisd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Amersfoort is prachtig![]()
Oefent je Baardaap ook nog steeds in Harderwijk? en wat leuk een nieuw project!!
Deurne? Ik dacht dat je een keer zei dat die band in Harderwijk oefendequote:Op woensdag 26 juli 2017 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat was in Deurne, maar ze zijn naar Eindhoven verhuisd.
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deurne? Ik dacht dat je een keer zei dat die band in Harderwijk oefende![]()
Oeps
zwabbertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |