Nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:33 schreef Ericvdijk5 het volgende:
Dus mijn vraag:
Hoe formateer ik mijn harde schijf zonder windows eraf te gooien.
Dit.quote:
En hoe die ik dit omdat ik geen cd of iets heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:35 schreef Fer het volgende:
Image trekken, formateren en weer terugzetten?
Overigens kan op een officieel geupgrade W10, altijd nog een keer W10 geinstalleerd worden.
http://nl.lmgtfy.com/?iie=1&q=windows+10+downloadquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef Ericvdijk5 het volgende:
[..]
En hoe die ik dit omdat ik geen cd of iets heb.
regel een lege usb stick van 8GBquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef Ericvdijk5 het volgende:
[..]
En hoe die ik dit omdat ik geen cd of iets heb.
je hoeft je microsoft account niet te koppelen, ookal wil MS je dat doen gelovenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:45 schreef wwwever het volgende:
Formatteren zonder je windows installatie kwijt te raken kan idd niet. Wél kan je gewoon je windows 10 herinstalleren. Ook zonder codes of cd's. Als je je microsoftaccount hebt gekoppeld, kan je gewoon legaal windows 10 herinstalleren. Je hebt geen code of cd's nodig, ff kijken welke versie je hebt en image gewoon downloaden bij Microsoft.
Ben je ook bang je programma's kwijt te raken, moet je image maken zoals gezegd.
Oké. Das dan ook weer "legaal"?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft je microsoft account niet te koppelen, ookal wil MS je dat doen geloven
yep:quote:
En dat is weer volgens mij gekoppeld dus aan je MS account?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
yep:
van de hardware is een "vingerafdruk " gemaakt en daaraan is je digitale licenties gekoppeld
koppelen hoeft alleen als je echt hardware onderdelen gaat vervangen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En dat is weer volgens mij gekoppeld dus aan je MS account?
Bij installatie, hoe moet windows 10 het anders "weten"? neem aan dat je tijdens installatie via wifi / kabel verbinding maakt, eventueel achteraf of tijdens kan inloggen en dan uiteindelijk ziet windows het vanzelf wel, als t ware.
Maar okay ik heb tot dusver nog nooit windows 10 opnieuw hoeven installeren.
Ik had begrepen dat je het dan juist al gekoppeld moet hebben, vervang je iets drastisch zoals het moederbord, dan kun je dat aanvinken in je account dat het toch een bepaalde computer betreft ofzoiets, zo zie ik het zelf ook staan in mn account trouwens.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:07 schreef wootahH het volgende:
[..]
koppelen hoeft alleen als je echt hardware gaat vervangen.
Waarom moet hij een ssd kopen? Misschien heeft hij die al.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:07 schreef wootahH het volgende:
[..]
koppelen hoeft alleen als je echt hardware onderdelen gaat vervangen.
@ts koop een ssd en installeer je windows daar op
hij heeft het over een harde schijfquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:33 schreef Chinless het volgende:
[..]
Waarom moet hij een ssd kopen? Misschien heeft hij die al.
En image maken en terug zetten na formateren heeft ook geen zin, dan heb je gewoon de status van toen terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |