Absoluut. En scheelt 4 uur reistijdquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thuis zit het wel relaxter dan op de werkplek.
Jeumig, da's wel veel reistijd, pfff.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Absoluut. En scheelt 4 uur reistijd
4 uurquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Absoluut. En scheelt 4 uur reistijd
Daarom heulveul thuiswerken en 1 kantoordag per week. Scheelt het me netto toch tijd, in vergelijking met mijn vorige functie.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeumig, da's wel veel reistijd, pfff.
3 dagen bij deze werkgever. 1 dag kantoor en 2 dagen thuiswerken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
4 uur![]()
En je werkt 5 dagen in de week?
Zo werkt mijn Baardaap ook thuis en 1 dag per week moet ie in Amersfoort wezen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daarom heulveul thuiswerken en 1 kantoordag per week. Scheelt het me netto toch tijd, in vergelijking met mijn vorige functie.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo werkt mijn Baardaap ook thuis en 1 dag per week moet ie in Amersfoort wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pff heb ooit 3 uur reistijd per dag gehad was het na 8 maanden zo beu dat ik ontslag heb genomenquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
3 dagen bij deze werkgever. 1 dag kantoor en 2 dagen thuiswerken.
Voorheen reisde ik alle drie de dagen gemiddeld 2 uur per dag.
Met de auto door de spitsNu kan ik vegeteren in de trein.
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pff heb ooit 3 uur reistijd per dag gehad was het na 8 maanden zo beu dat ik ontslag heb genomen![]()
Wat voor werk doe je dan?Thuis werken is wel
quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vindt het een mooie stad en toen ik wat foto zag vond ik het ook best mooi.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee maar dat de mogelijkheid er is dat is wel relaxquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.
Je mist toch aanspraak met collega's enzo.
Ik kom hier soms even buurten zo af en toequote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar dat de mogelijkheid er is dat is wel relaxIk vind sommige dingen op kantoor fijner en sommige dingen thuis
Wat doe jij hier trouwens?![]()
Net als ik dusquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier soms even buurten zo af en toe
Je bent hier kind aan huis toch....quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom hier soms even buurten zo af en toe
Klopt. Tot dusver bevalt het me nog goed. Lekker in mijn joggingbroek met een paar katten op schoot aan de slag. Maar ik heb standing invitations van locaties dichter in de buurt waar ik kan komen werken als ik me eenzaam voel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thuis werken is niet altijd ideaal hoor.
Je mist toch aanspraak met collega's enzo.
Ja, ik wist het ook niet. Moet in de pauze nog altijd een keertje daar rondwandelen, want het oude centrum is echt prachtig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen.
Soms. Ik waai af en toe binnen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent hier kind aan huis toch....
Zeer goed.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms. Ik waai af en toe binnen.
Even gedag zeggen.
Alles goed Mo?
Amersfoort is prachtigquote:Op woensdag 26 juli 2017 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, wat leuk, voorheen moest ie altijd naar Maastricht, maar Amersfoort is weer een nieuw project.
Ben er zelf hooguit ooit met de trein langsgekomen.
Nee, dat was in Deurne, maar ze zijn naar Eindhoven verhuisd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Amersfoort is prachtig![]()
Oefent je Baardaap ook nog steeds in Harderwijk? en wat leuk een nieuw project!!
Deurne? Ik dacht dat je een keer zei dat die band in Harderwijk oefendequote:Op woensdag 26 juli 2017 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat was in Deurne, maar ze zijn naar Eindhoven verhuisd.
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2017 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deurne? Ik dacht dat je een keer zei dat die band in Harderwijk oefende![]()
Oeps
zwabbertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |