Ben ik toch altijd....quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen 30+ graden dus wat ben jij vrolijk?
Blijf je ook thuis?quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Te vast geslapen dus als ik nu naar mijn handen kijk zie ik zestig vingers
Jij hebt zeker geen koolmonoxide melder.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Te vast geslapen dus als ik nu naar mijn handen kijk zie ik zestig vingers
Rekt het niet... Dan scheurt het welquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen terug naar bed![]()
Ik met mijn zestig vingers aan de slag
Ik zit vandaag wel op tijd voor AGDquote:Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar de harde werkers onder jullie hakken vandaag de week doormidden, dat is toch ook al mooi.
Sterkte jij, maak het goed voor al onze uitvreters en falers!quote:
Ik zal er ook zijn, gezellig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zit vandaag wel op tijd voor AGD![]()
Ok, doeii!
Fingerfest 2.0quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Rekt het niet... Dan scheurt het wel![]()
Sport gangbang maar dan met één man, klinkt best goed eigenlijk
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:08 schreef Muck het volgende:
Krijg nou wat.... in de spits rijdt de bus van mijn woonplaats naar Utrecht centraal een alternatieve route....
Vlak langs het bedrijf waar ik straks een sollicitatiegesprek heb
Ben je nog wel even mee bezig danquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fingerfest 2.0![]()
#gaat al zijn nagels alvast bijvijlen
Succes straks!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:08 schreef Muck het volgende:
Krijg nou wat.... in de spits rijdt de bus van mijn woonplaats naar Utrecht centraal een alternatieve route....
Vlak langs het bedrijf waar ik straks een sollicitatiegesprek heb
Ja weekje vakantie weer overleefdquote:
Niet teveel nemen hč, anders heb je er straks nog maar vijf!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef UitStraling het volgende:
De koffie werkt, ik heb weer tien vingers
Heb niet eens geklikt maar de titel alleen is een pareltjequote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
DIG / Harde schijf formatteren zonder Windows te verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |