Ik heb nog wel een belangrijke vraag aan jequote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja weekje vakantie weer overleefdDus nu weer aan het werk (en dus hier
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
DIG / Harde schijf formatteren zonder Windows te verwijderen
Dat bedoel ik....heerlijk, zulke vragen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb niet eens geklikt maar de titel alleen is een pareltje
Wow.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
DIG / Harde schijf formatteren zonder Windows te verwijderen
Kijk mam! zonder handen!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet teveel nemen hč, anders heb je er straks nog maar vijf!
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een belangrijke vraag aan je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht geslapen, hoop gedoe op het werk, maar prachtig blauwe lucht
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Oh dan moet ik je teleurstellenquote:
Dan waren ze waarschijnlijk samen op vakantie gegaan gok ik.quote:
Ssstquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet het, de man van Muck is eigenlijk DJ in een seksclub dus het is Muck - S + F en 89 - 20
Streakt hij tijdens de bingo in het plaatselijk bejaardentehuis?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ssst![]()
Nah, S is software developer.
Maar in zijn vrije tijd... /Jambers
Het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Streakt hij tijdens de bingo in het plaatselijk bejaardentehuis?
Ik ookquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ssst![]()
Nah, S is software developer.
Maar in zijn vrije tijd... /Jambers
Ik moet aan Kleinduimpje denken, kom kindertjes, we gaan een eindje wandelen....quote:Leiders van jeugdvereniging vergeten leden op te halen na dropping...
LAT-ten en aparte vakanties kan tochquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan waren ze waarschijnlijk samen op vakantie gegaan gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |