http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntpquote:Een serveerster van het Amsterdamse café De Waterkant heeft van een bezoeker die stiekem foto's onder haar rokje maakte, de telefoon afgenomen.
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,' schrijft Milou Deelen in een ingezonden brief aan Het Parool. 'Waar haalt u het lef vandaan'.
Idd, schaamteloos. Komt regelmatig voor...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:44 schreef Daargaatze het volgende:
Geloof zo dat mannen dat doen. Heb het ook weleens meegemaakt dat het werd gedaan bij een meid.
Of een lange broek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:47 schreef Bugno het volgende:
Haha, ik dacht al dat haar gezicht mij bekend voor kwam. Tja, we waren er niet bij. Maar als die gast van het terras is gestuurd zal het wel waar zijn geweest.
Verder, zonder het een blaming the victim te maken: een kort rokje op een terras waar je veel moet bukken is niet zo, euhm, handig. Doe dan gewoon een short aan.
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar het is ook een beetje uitlokking.
Iedereen weet dat de serveerster met het kortste rokje het meeste fooi krijgt.
Zij wilde ook graag veel fooi ontvangen door haar lichaam te showen.
Ga dan niet janken als iemand dan daadwerkelijk daarop reageert.
Zelfde principequote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:52 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
- Man probeert stiekem foto's te maken onder het rokje van een serveerster
- Serveerster ontdekt dat en zegt dat ze daar niet van gediend is.
- Fok roept dat ze maar geen kort rokje aan had moeten trekken en dat ze een professioneel huiler is.
Niveautje weer, dit.
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,'
ik heb wel gefapt iigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd of ze zich heeft gevingerd toen ze deze fantasie van haar opschreef.
Yep, gewoon een aandachtshoer dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:
Was dat niet die meid die alle vriendjes van haar vriendinnen afwerkte en toen begon te huilen dat ze geen vrienden meer had?
quote:Serveerster onder rokje gefotografeerd
AMSTERDAM - Een serveerster van het Amsterdamse café De Waterkant heeft van een bezoeker die stiekem foto’s onder haar rokje maakte, de telefoon afgenomen.
"Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's, ik verwijder die en zeg: Zo, dat is onbeschoft," schrijft Milou Deelen in een ingezonden brief aan Het Parool. "Waar haalt u het lef vandaan?"
"U bestelde bij mij een Desperados en alvast de Surinaamse cassave met bakkeljauw, want uw vriendin zou zo aanschuiven. Nadat ik uw biertje had gebracht, maakte ik een vrolijke groepsfoto van de mensen aan de tafel voor u. En terwijl ik die foto maakte, zag ik dat u mij fotografeerde. Van onderen, onder mijn rokje."
'Gelukkig won mijn boosheid'
"Ik kan niet in woorden uitdrukken wat ik toen voelde. Ik voelde zowel woede als tranen opkomen. Gelukkig won mijn boosheid en ik griste de telefoon uit uw handen. En inderdaad, met één druk op de knop zag ik dat u foto's had gemaakt onder mijn rokje."
"Wat mij nou zo verbaasde is dat u het aan mij probeerde te verkopen als een 'grap'. Dit is niet grappig. Het is namelijk extreem onbeschoft, seksistisch en denigrerend."
De klant is direct weggestuurd, maar Milou Deelen laat het daar dus niet bij zitten.
De serveerster is niet van plan zich de volgende keer anders te kleden. "Dat is letterlijk victim blaming. Dan leg je de schuld bij de vrouw en niet bij de man die op dat moment een foto van mij maakt."
Seksisme studentenvereniging
Milou werd eerder bekend van een video waarin ze het seksisme in de Groningse studentenvereniging Vindicat aan de kaak stelde.
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:
Was dat niet die meid die alle vriendjes van haar vriendinnen afwerkte en toen begon te huilen dat ze geen vrienden meer had?
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS kan niet handelen dat een vrouw zich niet zomaar seksueel laat intimideren, en zoekt meteen de schuld bij die vrouw zelf.
Welkom in de 21e eeuw, waar vrouwen ook hun mond open mogen doen.
Als geen respect wil tonen voor vrouwen, moet je niet gaan huilen als vrouwen daarover klagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?
Als je niet gezien wilt worden bedek je dan, en als je je niet bedekt, zeik dan niet dat er mensen naar je kijken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?
Als je niet gezien wilt worden bedek je dan, en als je je niet bedekt, zeik dan niet dat er mensen naar je kijken.
Als je geen respect wil tonen voor mannen, moet je niet gaan huilen als mannen er schijt aan hebben wat je als vrouw meent te moeten krijgen....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als geen respect wil tonen voor vrouwen, moet je niet gaan huilen als vrouwen daarover klagen.
In het vrouwentoilet is geen openbare plek voor een man.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:27 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik zie je al staan, in het vrouwentoilet, met je Nikon "Je mag gewoon fotograferen in het openbaar hoor, bedek jezelf maar!"
Op wat voor manier toont die vrouw een gebrek aan respect voor mannen? Mongool.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:29 schreef 2600 het volgende:
[..]
Als je geen respect wil tonen voor mannen, moet je niet gaan huilen als mannen er schijt aan hebben wat je als vrouw meent te moeten krijgen....
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
Professioneel huiler, Milou is weer eens op een seksistische manier bejegend door de vieze gemiddelde mannelijke medemens.
[..]
http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntp
Apart dat zo iemand constant zulke ervaringen heeft. Toeval of weer een aandachthoer die bekend wil worden op internet?
Is dit een grapquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
Als ik haar was geweest had ik die telefoon kapot gesmeten. En die vent daarna nog een schop ik zijn gezicht verkocht met een naaldhak. Achterlijke mongool, en jij ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef 2600 het volgende:
[..]
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...
Als ze er zo bij loopt in een openbare ruimte, dan mag ze ook worden gefotografeerd.
En geestelijk beperktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, de beste man is bloedserieus.
Engquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, de beste man is bloedserieus.
Komt er vanuit een bepaalde hoek niet de roep om genderneutrale toiletten?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:29 schreef 2600 het volgende:
[..]
In het vrouwentoilet is geen openbare plek voor een man.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Oversight bloedserieus is. En dat hij dan dus ook niet helemaal 100 is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, troll. Maar goed, daar is al zoveel discussie over geweest en de conclusie is dat dat prima is. Of mag, zoiets.
Jij slaat de spijker op zijn kop. Ik ben zo onzeker dat ik dit topic aan moest maken indd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]Ben je erg onzeker over jezelf?
Ze slaat gewoon de spijker op zijn kop. Dat meer dan de helft van de vrouwen niets durft te zeggen over dit achterlijke gedrag, wilt niet zeggen dat degene die het wel doen meteen aandachtshoeren zijn.
Ja natuurlijk. Je was nog niet bekend met rechts-conservatieve logica?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:43 schreef Ludachrist het volgende:
Maar eigenlijk is de kern dus dat je gewoon foto's onder haar rokje mag maken, want ze heeft seks gehad met mannen waardoor het een vuile slet is die er om vraagt, met haar korte rokje.
Jawel, maar het blijft vermakelijk om het uit te schrijven.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Je was nog niet bekend met rechts-conservatieve logica?
Eigendomsrecht, je hebt gewoon met je handen van andermans spullen af te blijven, heel simpel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op wat voor manier toont die vrouw een gebrek aan respect voor mannen? Mongool.
Ga je deze kritische blik in het vervolg ook toepassen als er weer eens een vaag verhaal over vluchtelingen die zich zouden hebben misdragen voorbijkomt?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat de foto's zijn gewist en dat je geen aangifte doet maar een brief naar de krant schrijft.
Nu is het gewoon onverifieerbaar verhaal afkomstig van iemand die vorige keer dat ze het slachtoffer was ook niet het hele verhaal had verteld.
Tja.....geen aandacht aan geven. Als er iets aan de hand is doe je maar aangifte.
Recht op privacy: je mag niet zomaar overal foto's nemen van anderen. Zeker geen compromitterende foto's. Mongool.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:53 schreef 2600 het volgende:
[..]
Eigendomsrecht, je hebt gewoon met je handen van andermans spullen af te blijven, heel simpel.
Nogmaals, als je de straat op gaat wordt je bekeken en gefotografeerd, als je dat niet wil moet je lekker binnenblijven.
Hoewel ik je punt begrijp is het logisch dat ze de foto's verwijderd heeft. Die waren anders gegarandeerd gaan rouleren, wat voor de persoon zelf nog veel erger is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat de foto's zijn gewist en dat je geen aangifte doet maar een brief naar de krant schrijft.
Nu is het gewoon onverifieerbaar verhaal afkomstig van iemand die vorige keer dat ze het slachtoffer was ook niet het hele verhaal had verteld.
Tja.....geen aandacht aan geven. Als er iets aan de hand is doe je maar aangifte.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:53 schreef 2600 het volgende:
[..]
Eigendomsrecht, je hebt gewoon met je handen van andermans spullen af te blijven, heel simpel.
Nogmaals, als je de straat op gaat wordt je bekeken en gefotografeerd, als je dat niet wil moet je lekker binnenblijven.
Je hebt geen recht op privacy in het openbaar sufferd, openbaar betekent dat iedereen gelijke rechten heeft,quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Recht op privacy: je mag niet zomaar overal foto's nemen van anderen. Zeker geen compromitterende foto's. Mongool.
Indien dat nodig is inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je deze kritische blik in het vervolg ook toepassen als er weer eens een vaag verhaal over vluchtelingen die zich zouden hebben misdragen voorbijkomt?
het is helemaal niet logisch, en ik zou haar hebben aangehouden en overgedragen aan de politie, blijf met je tengels van andermans spullen afquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoewel ik je punt begrijp is het logisch dat ze de foto's verwijderd heeft. Die waren anders gegarandeerd gaan rouleren, wat voor de persoon zelf nog veel erger is.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:00 schreef 2600 het volgende:
[..]
Je hebt geen recht op privacy in het openbaar sufferd, openbaar betekent dat iedereen gelijke rechten heeft,
...en fotograferen is nou eenmaal iets wat we allemaal mogen in het openbaar.
Die vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken, of iets aantrekken waar ze zich niet voor hoeven te schamen...
Een onherkenbare donkere upskirt foto? Ik begrijp dat het niet prettig, maar nu heb je niks. Waarom doet ze geen aangifte, vernietigd het bewijsmateriaal maar schrijft wel een open brief? Waar zijn de getuigen van het incident?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoewel ik je punt begrijp is het logisch dat ze de foto's verwijderd heeft. Die waren anders gegarandeerd gaan rouleren, wat voor de persoon zelf nog veel erger is.
En dan? In Nederland mag de rechter bij zo'n beetje alles bepalen of iets redelijk is. Zoals je kan lezen zijn er maar weinig die het niet redelijk vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:01 schreef 2600 het volgende:
[..]
het is helemaal niet logisch, en ik zou haar hebben aangehouden en overgedragen aan de politie, blijf met je tengels van andermans spullen af
Ik ken dat hele mens verder niet volgens mij, je kunt best gelijk hebben hoor. Dat was het punt ook niet echt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Indien dat nodig is inderdaad.
Maar helaas zijn de gevallen waarin vluchtelingen zich misdragen waarbij dat wél op beeldmateriaal is vastgelegd in overvloed te vinden op bijvoorbeeld youtube of ondersteund door soms wel honderden getuigenverklaringen.
Dat vind ik toch iets geloofwaardiger dan de verhalen van een meisje dat keer op keer het slachtoffer van allerlei misdrijven lijkt te worden maar daar op de een of andere manier nooit bewijs bij levert, getuigen van heeft, of aangifte van doet. En de getuigen die zich de vorige keer vrijwillig meldden hadden toch een iets andere lezing van wat er was voorgevallen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:01 schreef 2600 het volgende:
[..]
het is helemaal niet logisch, en ik zou haar hebben aangehouden en overgedragen aan de politie, blijf met je tengels van andermans spullen af
Dit ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Een onherkenbare donkere upskirt foto? Ik begrijp dat het niet prettig, maar nu heb je niks. Waarom doet ze geen aangifte, vernietigd het bewijsmateriaal maar schrijft wel een open brief? Waar zijn de getuigen van het incident?
Ze heeft het alleen slecht getimed dit keer want het is komkommertijd. Als ze het over 2 maanden had gedaan kon ze weer aanschuiven bij DWDD, Jinek en de hele bende.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit ja!
Ze kan nu gewoon wat roepen zonder enig bewijs, en gezien de laatste keer werd al duidelijk dat het meisje nogal wat kan liegen voor de aandacht.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dan? In Nederland mag de rechter bij zo'n beetje alles bepalen of iets redelijk is. Zoals je kan lezen zijn er maar weinig die het niet redelijk vinden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Lekkere zandbak mentaliteit hier. Dus Fok!ers zien liever dat vrouwen zich bedekken dan dat ze ze niet lastig vallen.
Hmm? Welke vernieling eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef 2600 het volgende:
[..]
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...
Als ze er zo bij loopt in een openbare ruimte, dan mag ze ook worden gefotografeerd.
Ja sowieso. Vrouwen zijn stom.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is dit het dagelijkse vrouwenhatersverzameltopic?
Hoezo valt een café onder 'openbaar'?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:00 schreef 2600 het volgende:
[..]
Je hebt geen recht op privacy in het openbaar sufferd, openbaar betekent dat iedereen gelijke rechten heeft,
...en fotograferen is nou eenmaal iets wat we allemaal mogen in het openbaar.
Die vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken, of iets aantrekken waar ze zich niet voor hoeven te schamen...
idd en ik vind er nog best wat verschil zit tussen het fotograferen van iemand en over de grond kruipen om een foto van onder iemand dr rokje te kunnen makenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoezo valt een café onder 'openbaar'?
Dan hadden ze hem ook niet kunnen wegsturen.
Echt hoor, hoe totaal achterlijk moet je zijn om dit niet te snappen. Heel akelig om te zien dat sommige users allerlei mitsen en maren verzinnen om dit meisje maar de schuld te geven.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd en ik vind er nog best wat verschil zit tussen het fotograferen van iemand en over de grond kruipen om een foto van onder iemand dr rokje te kunnen maken
dat niet alleen .... maar het zal wel heel rustig worden op de wc daar ..... als de man niet gewenst is ...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt er vanuit een bepaalde hoek niet de roep om genderneutrale toiletten?
Opgelost.
Ik weet niet of er heel veel juridisch precedent is. Deze zaak lijkt er wel een beetje op, maar betreft een geval waarbij sprake is van het heimelijk filmen / fotograferen in omkleedhokjes:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd en ik vind er nog best wat verschil zit tussen het fotograferen van iemand en over de grond kruipen om een foto van onder iemand dr rokje te kunnen maken
Is ter compensatie van het EK vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is dit het dagelijkse vrouwenhatersverzameltopic?
Portretrecht, ooit van gehoord? Je lult uit je nek dus, als jij ongevraagd foto's van iemand maakt maak jij gewoon inbreuk op hun rechten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:53 schreef 2600 het volgende:
[..]
Stond nog op Geenstijl Inclusief volledige naam en foto en werkgever.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef Monolith het volgende:
Liep er ook niet zo'n type op Fok! rond die daarvoor werd opgepakt?
De pics natuurlijk, die zijn kennelijk opzettelijk,... onherstelbaar vernietigd en onbruikbaar gemaakt.quote:
Dat zijn waarschijnlijk de mannen die ook over de grond schuifelen om maar een foto van een stel blote benen te maken. Of ervan genieten als zulke foto's gedeeld worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Echt hoor, hoe totaal achterlijk moet je zijn om dit niet te snappen. Heel akelig om te zien dat sommige users allerlei mitsen en maren verzinnen om dit meisje maar de schuld te geven.
Dat was een VBL mod.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef Monolith het volgende:
Liep er ook niet zo'n type op Fok! rond die daarvoor werd opgepakt?
Nee dat begrijp je dan verkeerd dat soort fok!ers heeft juist een hekel aan mensen uit het midden-oosten om wat die onze vrouwen aandoen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang voor concurrentie in het creepy zijn...quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:57 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik snap echt serieus niet hoe er hier FOK!kers zijn die dit afdoen als een 'grapje dat moet kunnen'.
WTF, hóe kun je dit afdoen als iets normaals?
Ga lekker naar het Midden-Oosten dan, want je vindt het schijnbaar normaal dat meisjes/vrouwen als bezit mogen worden gebruikt of zo?
Wat dat betreft kun je de invoering van de sharia gerust overlaten aan het guurrechtse puistknijpende reaguurdersvolk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:43 schreef Ludachrist het volgende:
Maar eigenlijk is de kern dus dat je gewoon foto's onder haar rokje mag maken, want ze heeft seks gehad met mannen waardoor het een vuile slet is die er om vraagt, met haar korte rokje.
Mohammed sleurt die meisje gewoon het trappenhuis in, verkracht haar en slaat die ongelovige kk hoer daarna nog even in elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat begrijp je dan verkeerd dat soort fok!ers heeft juist een hekel aan mensen uit het midden-oosten om wat die onze vrouwen aandoen. Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang voor concurrentie in het creepy zijn...
Nou in dat geval mogen we inderdaad best blij zijn met deze onderderokjesfotograferende man en alle goedpraters die vinden dat wijven niet zo moeten zeuren.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mohammed sleurt die meisje gewoon het trappenhuis in, verkracht haar en slaat die ongelovige kk hoer daarna nog even in elkaar.
Niet echt hetzelfde laken de pak dus.
Jij moet ook altijd eerst het verhaal van het slachtoffer in twijfel trekken he, voordat je de daad veroordeeld. Wees dan een echte puber en vraag om de foto's!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:57 schreef TheJanitor het volgende:
Ik geloof er geen reet van. Professioneel slachtoffertje dit.
Maar als het echt zo is, dan is het natuurlijk een klote actie van die gast.
Ok Oversight, ga jij nou maar weer je gemeente lastig vallen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:53 schreef 2600 het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's, maar het is gewoon onzin.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd eerst het verhaal van het slachtoffer in twijfel trekken he, voordat je de daad veroordeeld. Wees dan een echte puber en vraag om de foto's!
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
- Fok roept dat ze maar geen kort rokje aan had moeten trekken en dat ze een professioneel huiler is.
Niveautje weer, dit.
2x weggehaald nu nogmaals:quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:39 schreef Salvad0R het volgende:
tevens: ik geloof geen reet van dit verhaal
Reacties van FOK!kers als maatstaf nemen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Tja reacties zoals in dit topic maken wel dat ik vrouwen eerder geloof als ze vertellen dat ze zeer vaak worden lastig gevallen.
Reacties van Fok!ers wekken bij jou het gevoel op dat het een duimzuigverhaal is? Ik neem reacties verder niet als maatstaf. Ik constateer alleen dat er op zijn minst een redelijke groep mannen is die dit blijkbaar nog vrij normaal vindt. (er wordt flink weggekeken) Daarbij hoor ik vaak genoeg van minder aandachtsbeluste dames soortgelijke klachten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Reacties van FOK!kers als maatstaf nemen..
Bij mij wekt dat juist het gevoel op dat het een duimzuigverhaal is.
Ja, maar dit is geen KLB, graag inhoudelijk reageren als je iets wil postenquote:
Een feitelijke constatering is geen klacht natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen KLB, graag inhoudelijk reageren als je iets wil posten
OT:
Gluurpagina Facebook offline gehaald
lol
Oké.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een feitelijke constatering is geen klacht natuurlijk.
Thanks. Fijn dat je het snaptquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:30 schreef Ringo het volgende:
Volgens TS mag je het als vrouw best heel akelig vinden dat iemand je onder de rokken filmt, maar je moet vooral niet het lef hebben om daar publiekelijk schande van te spreken en ermee de publiciteit te zoeken, want dan ben je een vieze aandachtshoerende slet met een slachtoffercomplex.
Way to go, TS.
Dat mag elk persoon voor zichzelf uitmaken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat iemand niet de gehele waarheid vertelde over iets anders maakt niet dat iemand voor de rest van zijn/haar leven ongeloofwaardig is.
Dus als een vrouw zoiets overkomt, waarbij je het wel gelooft, is het de moeite van een nieuw topic niet waard? Terwijl je claimt juist voor die vrouwen wel in de bres te springen, vind je slachtofferrolbeklimmers meer aandachtswaardig? Oké dan...quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2x weggehaald nu nogmaals:
Daarom heb ik deze topic ook gepost omdat het om haar ging. Voor een ieder andere vrouw was ik wel in de bres gesprongen want het is idd niet normaal om foto's onder iemand haar rokje te maken. Echter dit gaat om milou, die huilie huilie deed nadat ze de vriendjes van haar vriendinnetjes deed.... en maar slachtofferrol beklimmen. Walgelijk wijf
Ja, helemaal correct.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dus als een vrouw zoiets overkomt, waarbij je het wel gelooft, is het de moeite van een nieuw topic niet waard? Terwijl je claimt juist voor die vrouwen wel in de bres te springen, vind je slachtofferrolbeklimmers meer aandachtswaardig? Oké dan...
Forgive them for they never been out of their attic-room.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
Niveautje weer, dit.
Heb geen last van monogamen struggles.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat mag elk persoon voor zichzelf uitmaken.
Als jouw vriend liegt over vreemdgaan, vertrouw je hem dan nooit meer denk je of toch wel gewoon?
Ah oke dus jij staat er al heel anders in dan het overgrote deel. Duidelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Heb geen last van monogamen struggles.
Maar als mijn partner een keer liegt hoeft dat niet te betekenen dat hij altijd liegt. Zeer zeker niet als het over zaken gaat die meer dan voldoende gebeuren om geloofwaardig te zijn.
En waar loog ze nu over? Niet over de gevolgen die ze ervaarde, die waren gewoon waar. Ze had niet verteld dat het ging over seks met vriendjes van meiden van haar clubje. Haar verhaal was niet zozeer gelogen, maar niet geheel compleet.
Misschien moet-ie het eens op Grindr proberen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Nielsch het volgende:
2NutZ heeft waarschijnlijk altijd een zeer dominante moeder gehad en werkt nu ook onder een meer succesvollere vrouw. 's Avonds altijd maar Tinderen maar nooit een match. Ik snap z'n frustratie wel. Verkrachter in de dop.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit is toch juist jouw frustratietopic?
Jij verdraagt geen onafhankelijke vrouwen, dat is duidelijk. Dat schreeuw je maar wat graag van de daken.
Oh naja als dit ook mag hier in NWS dan ga aub lekker door...quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:47 schreef Nielsch het volgende:
2NutZ heeft waarschijnlijk altijd een zeer dominante moeder gehad en werkt nu ook onder een meer succesvollere vrouw. 's Avonds altijd maar Tinderen maar nooit een match. Ik snap z'n frustratie wel. Verkrachter in de dop.
Deze was ik nog vergeten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet-ie het eens op Grindr proberen.
maar van binnen huil je stiekem een beetje omdat ik gelijk hebquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Oh naja als dit ook mag hier in NWS dan ga aub lekker door...
Ik zie graag nog wat van jullie mbo psychologie fantasietjes hier.
Supergrappig![]()
[..]
Deze was ik nog vergeten.
Is er enig bewijs dat ze chronisch liegt dan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah oke dus jij staat er al heel anders in dan het overgrote deel. Duidelijk.
Hoeft niet, kan wel... veel mensen liegen chronisch, en als ze met zulke leugens bezig zijn doen ze het vaker.
Ik zou je nog maar eens verdiepen in dat verhaal alvorens op dit verhaal te reageren.... je verzint er van alles bij.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is er enig bewijs dat ze chronisch liegt dan?
Haar verhaal klopte gewoon, seksueel actief gevolgd door een straf van de groep.
Dat jij het heel redelijk vindt dat een hele groep iemand straft om het neuken van een vriendje van iemand zegt veel over jou. Zeker aangezien het vooral gericht is op vrouwen die dat doen, de heren in dat verhaal fluitend wegliepen, de groep zich daar niet tegen keerde.
als het niet waar was (die man was immers deel van een groepje) is bar klein.
Zij was vrijgezel, die heren niet. Zij kreeg een emmer met shit over zich heen, de heren niet. En dat kaarte ze aan.
Daar is weinig aan gelogen.
Dat hele ze is een vieze leugenaar klopt niet geheel en al. Je kan en mag haar gedrag laakbaar vinden (daar ben ik het niet mee oneens), maar zo erg gelogen was het ook weer niet.
Maar vooral, dat zegt niets over dit geval. Dit soort zaken komen teveel voor, is niet ongeloofwaardig. Die man is ook weggestuurd bij dat bedrijf hierom. De kans dat dat gebeurd was
Ik heb dat verhaal gevolgd en verzin er niets bij.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou je nog maar eens verdiepen in dat verhaal alvorens op dit verhaal te reageren.... je verzint er van alles bij.
Jawel, dat lees ik net in je reactie. Ik heb het namelijk ook gevolgd en goed.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gevolgd en verzin er niets bij.
Maar hier gaat het over dit verhaal. Waar een man, in een groepje, onder haar rok fotografeerde. Waarbij die man weg is gestuurd van het terras.
Dat is niet ongeloofwaardig. Als dat hele groepje had geroepen dat het onzin was, er echt geen foto gemaakt was had dit wel anders gelopen.
Naar mijn mening heb ik het ook goed gevolgd. En zeg ik daar wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel, dat lees ik net in je reactie. Ik heb het namelijk ook gevolgd en goed.
En het gaat weer om die Milou, vast toeval.
Geen idee. Haar bewering dat deze man weggestuurd is zou door anderen bevestigd kunnen worden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:07 schreef TheJanitor het volgende:
Is er al meer bewijs van dit verhaal behalve een gekke ingezonden brief?
Kan het anders niet naar BNW, waar het hoort?
Beetje ziekelijke obsessie met deze dame dat je je zo druk om haar maakt?quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het gaat weer om die Milou, vast toeval.
Ze heeft m vast afgewezenquote:Op woensdag 26 juli 2017 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Beetje ziekelijke obsessie met deze dame dat je je zo druk om haar maakt?
Heeft ze jou persoonlijk bedonderd ofzo?
Hij zal wel net die éne Groningse student zijn waar ze niet mee geneukt heeft.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Want dat was een onbelangrijk detail wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Deze meid heeft niet gezegd dat het om vriendjes van meiden in haar club ging en dat was het enige.
Héél goed.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
quote:
Hahahaha pls ga doorquote:Op woensdag 26 juli 2017 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij zal wel net die éne Groningse student zijn waar ze niet mee geneukt heeft.
't Is goed dat je het niet ontkent. Belangrijke stap richting acceptatie.quote:Op donderdag 27 juli 2017 09:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahahaha pls ga door![]()
FOK!feministen
Ga door met je gekke aannames en mbo psychologie geneuzel aubquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:22 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
't Is goed dat je het niet ontkent. Belangrijke stap richting acceptatie.
Dat je je rot voelt na een afwijzing is logisch, maar om degene dan publiekelijk proberen af te kraken is niet goed. In deze situatie had ze gewoon gelijk. Accepteer gewoon dat je niet altijd een ja kunt krijgen. Ze was te hoog gegrepen voor je. En dat kan.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga door met je gekke aannames en mbo psychologie geneuzel aub![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:26 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Dat je je rot voelt na een afwijzing is logisch, maar om degene dan publiekelijk proberen af te kraken is niet goed. In deze situatie had ze gewoon gelijk. Accepteer gewoon dat je niet altijd een ja kunt krijgen. Ze was te hoog gegrepen voor je. En dat kan.
Ik heb begrepen dat ze ook gekeken heeft op het desbetreffende toestel en zag dat er een foto van haar was genomen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal gevolgd en verzin er niets bij.
Maar hier gaat het over dit verhaal. Waar een man, in een groepje, onder haar rok fotografeerde. Waarbij die man weg is gestuurd van het terras.
Dat is niet ongeloofwaardig. Als dat hele groepje had geroepen dat het onzin was, er echt geen foto gemaakt was had dit wel anders gelopen.
Je hoeft geen psychologie op welk niveau dan ook gestudeerd te hebben om jouw frustratie op te merken hoorquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga door met je gekke aannames en mbo psychologie geneuzel aub![]()
Nou blijkbaar wel want je zit er echt compleet naastquote:Op donderdag 27 juli 2017 12:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je hoeft geen psychologie op welk niveau dan ook gestudeerd te hebben om jouw frustratie op te merken hoor
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom je je zo kwaad om dit meisje maakt.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel want je zit er echt compleet naast![]()
maar vermakelijk blijf je wel.
Bedankt voor je uitschieters
Oh, oké.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom je je zo kwaad om dit meisje maakt.
vw_caddy (redactie sport toen)quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:31 schreef Copycat het volgende:
Een paar jaar terug was er toch ook een FOK!ker die wat problemen kreeg vanwege het heimelijk onder rokjes filmen?
Dit ja.quote:
Mag hopen dat je sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar het is ook een beetje uitlokking.
Iedereen weet dat de serveerster met het kortste rokje het meeste fooi krijgt.
Zij wilde ook graag veel fooi ontvangen door haar lichaam te showen.
Ga dan niet janken als iemand dan daadwerkelijk daarop reageert.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag hopen dat je sarcastisch bent.
Hoezo? Als jij kleding met van synthetische stof aantrekt vraag je er toch ook om om in de fik gezet te worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag hopen dat je sarcastisch bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |