http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntpquote:Een serveerster van het Amsterdamse café De Waterkant heeft van een bezoeker die stiekem foto's onder haar rokje maakte, de telefoon afgenomen.
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,' schrijft Milou Deelen in een ingezonden brief aan Het Parool. 'Waar haalt u het lef vandaan'.
Idd, schaamteloos. Komt regelmatig voor...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:44 schreef Daargaatze het volgende:
Geloof zo dat mannen dat doen. Heb het ook weleens meegemaakt dat het werd gedaan bij een meid.
Of een lange broek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:47 schreef Bugno het volgende:
Haha, ik dacht al dat haar gezicht mij bekend voor kwam. Tja, we waren er niet bij. Maar als die gast van het terras is gestuurd zal het wel waar zijn geweest.
Verder, zonder het een blaming the victim te maken: een kort rokje op een terras waar je veel moet bukken is niet zo, euhm, handig. Doe dan gewoon een short aan.
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar het is ook een beetje uitlokking.
Iedereen weet dat de serveerster met het kortste rokje het meeste fooi krijgt.
Zij wilde ook graag veel fooi ontvangen door haar lichaam te showen.
Ga dan niet janken als iemand dan daadwerkelijk daarop reageert.
Zelfde principequote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:52 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
- Man probeert stiekem foto's te maken onder het rokje van een serveerster
- Serveerster ontdekt dat en zegt dat ze daar niet van gediend is.
- Fok roept dat ze maar geen kort rokje aan had moeten trekken en dat ze een professioneel huiler is.
Niveautje weer, dit.
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |