http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntpquote:Een serveerster van het Amsterdamse café De Waterkant heeft van een bezoeker die stiekem foto's onder haar rokje maakte, de telefoon afgenomen.
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,' schrijft Milou Deelen in een ingezonden brief aan Het Parool. 'Waar haalt u het lef vandaan'.
Idd, schaamteloos. Komt regelmatig voor...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:44 schreef Daargaatze het volgende:
Geloof zo dat mannen dat doen. Heb het ook weleens meegemaakt dat het werd gedaan bij een meid.
Of een lange broek.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:47 schreef Bugno het volgende:
Haha, ik dacht al dat haar gezicht mij bekend voor kwam. Tja, we waren er niet bij. Maar als die gast van het terras is gestuurd zal het wel waar zijn geweest.
Verder, zonder het een blaming the victim te maken: een kort rokje op een terras waar je veel moet bukken is niet zo, euhm, handig. Doe dan gewoon een short aan.
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Maar het is ook een beetje uitlokking.
Iedereen weet dat de serveerster met het kortste rokje het meeste fooi krijgt.
Zij wilde ook graag veel fooi ontvangen door haar lichaam te showen.
Ga dan niet janken als iemand dan daadwerkelijk daarop reageert.
Zelfde principequote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:52 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nee die waarbij ik in haar truitje kan kijken krijgt de meeste fooi van mij.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:53 schreef Ludachrist het volgende:
- Man probeert stiekem foto's te maken onder het rokje van een serveerster
- Serveerster ontdekt dat en zegt dat ze daar niet van gediend is.
- Fok roept dat ze maar geen kort rokje aan had moeten trekken en dat ze een professioneel huiler is.
Niveautje weer, dit.
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
'Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's. Dus ik verwijder die en zeg, zo, dat is onbeschoft,'
ik heb wel gefapt iigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd of ze zich heeft gevingerd toen ze deze fantasie van haar opschreef.
Yep, gewoon een aandachtshoer dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:
Was dat niet die meid die alle vriendjes van haar vriendinnen afwerkte en toen begon te huilen dat ze geen vrienden meer had?
quote:Serveerster onder rokje gefotografeerd
AMSTERDAM - Een serveerster van het Amsterdamse café De Waterkant heeft van een bezoeker die stiekem foto’s onder haar rokje maakte, de telefoon afgenomen.
"Ik griste zo zijn telefoon uit zijn handen en ik zei, wat doet u? Dus ik kijk en zie de foto's, ik verwijder die en zeg: Zo, dat is onbeschoft," schrijft Milou Deelen in een ingezonden brief aan Het Parool. "Waar haalt u het lef vandaan?"
"U bestelde bij mij een Desperados en alvast de Surinaamse cassave met bakkeljauw, want uw vriendin zou zo aanschuiven. Nadat ik uw biertje had gebracht, maakte ik een vrolijke groepsfoto van de mensen aan de tafel voor u. En terwijl ik die foto maakte, zag ik dat u mij fotografeerde. Van onderen, onder mijn rokje."
'Gelukkig won mijn boosheid'
"Ik kan niet in woorden uitdrukken wat ik toen voelde. Ik voelde zowel woede als tranen opkomen. Gelukkig won mijn boosheid en ik griste de telefoon uit uw handen. En inderdaad, met één druk op de knop zag ik dat u foto's had gemaakt onder mijn rokje."
"Wat mij nou zo verbaasde is dat u het aan mij probeerde te verkopen als een 'grap'. Dit is niet grappig. Het is namelijk extreem onbeschoft, seksistisch en denigrerend."
De klant is direct weggestuurd, maar Milou Deelen laat het daar dus niet bij zitten.
De serveerster is niet van plan zich de volgende keer anders te kleden. "Dat is letterlijk victim blaming. Dan leg je de schuld bij de vrouw en niet bij de man die op dat moment een foto van mij maakt."
Seksisme studentenvereniging
Milou werd eerder bekend van een video waarin ze het seksisme in de Groningse studentenvereniging Vindicat aan de kaak stelde.
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:46 schreef Twiitch het volgende:
Was dat niet die meid die alle vriendjes van haar vriendinnen afwerkte en toen begon te huilen dat ze geen vrienden meer had?
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS kan niet handelen dat een vrouw zich niet zomaar seksueel laat intimideren, en zoekt meteen de schuld bij die vrouw zelf.
Welkom in de 21e eeuw, waar vrouwen ook hun mond open mogen doen.
Als geen respect wil tonen voor vrouwen, moet je niet gaan huilen als vrouwen daarover klagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?
Als je niet gezien wilt worden bedek je dan, en als je je niet bedekt, zeik dan niet dat er mensen naar je kijken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
je mag gewoon fotograferen in openbare ruimtes hoor, en iedereen weet toch zelf wat ie aantrekt en wat niet?
Als je niet gezien wilt worden bedek je dan, en als je je niet bedekt, zeik dan niet dat er mensen naar je kijken.
Als je geen respect wil tonen voor mannen, moet je niet gaan huilen als mannen er schijt aan hebben wat je als vrouw meent te moeten krijgen....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als geen respect wil tonen voor vrouwen, moet je niet gaan huilen als vrouwen daarover klagen.
In het vrouwentoilet is geen openbare plek voor een man.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:27 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik zie je al staan, in het vrouwentoilet, met je Nikon "Je mag gewoon fotograferen in het openbaar hoor, bedek jezelf maar!"
Op wat voor manier toont die vrouw een gebrek aan respect voor mannen? Mongool.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:29 schreef 2600 het volgende:
[..]
Als je geen respect wil tonen voor mannen, moet je niet gaan huilen als mannen er schijt aan hebben wat je als vrouw meent te moeten krijgen....
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
Professioneel huiler, Milou is weer eens op een seksistische manier bejegend door de vieze gemiddelde mannelijke medemens.
[..]
http://www.msn.com/nl-nl/(...)zPsO&ocid=spartanntp
Apart dat zo iemand constant zulke ervaringen heeft. Toeval of weer een aandachthoer die bekend wil worden op internet?
Is dit een grapquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:19 schreef 2600 het volgende:
[..]
Als ik haar was geweest had ik die telefoon kapot gesmeten. En die vent daarna nog een schop ik zijn gezicht verkocht met een naaldhak. Achterlijke mongool, en jij ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:23 schreef 2600 het volgende:
[..]
Dus ik pakte mijn telefoon terug, hield haar ter plekke aan voor het wegnemen van andermans eigendom, vernieling, en droeg haar over aan de politie, zo,.. dat zal haar leren om andermans telefoon af te pakken...
Als ze er zo bij loopt in een openbare ruimte, dan mag ze ook worden gefotografeerd.
En geestelijk beperktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, de beste man is bloedserieus.
Engquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, de beste man is bloedserieus.
Komt er vanuit een bepaalde hoek niet de roep om genderneutrale toiletten?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:29 schreef 2600 het volgende:
[..]
In het vrouwentoilet is geen openbare plek voor een man.
Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Oversight bloedserieus is. En dat hij dan dus ook niet helemaal 100 is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, troll. Maar goed, daar is al zoveel discussie over geweest en de conclusie is dat dat prima is. Of mag, zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |