abonnement Unibet Coolblue
pi_172625054
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 juli 2017 @ 19:35:51 #2
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172626987
Ik gooi er maar weer eens een lijstje in ;)

O:yoghurt, muesli, banaan, aardbei
L: 4 Wasa extra dunne crackers, 2 met roomboter en Old Amsterdam 35+ en 2 met Philadelphia en 1x ham en 1x kip
T: wortel
D: Indiase curry madras
pi_172636669
Ja, nou, ik ben wel een beetje klaar met alleen maar aankomen. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172637351
Morning :W
Voor het eerst weer op de weegschaal gestaan na de vakantie. Let's go *O*

O: kwark
T: worteltjes
L: knaks met wit bolletje
T: watermeloen
D: thaise curry met zeevruchten
S: uur wandelen
T: shake (proefpakket cadeau gekregen dus komendw tijd maar als tussendoortje of lunch gebruiken)
  maandag 24 juli 2017 @ 09:48:43 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172637438
Ik blijf jompelen voor m'n schildklier en eet vandaag dit:

O: 3 maïsboterhammen met kalkoenfilet, 125 ml sojabosbessenyoghurt.
T: suikerwafel of kantoorfruit
L: 3 maïsbth met houmous
T: zie T1
T: stukje Tony merengue kersen
D: 2 wraps met gehakt, erwtjes, maïs, tomatenpuree en heel veel kruiden uit de oven met een handje oude kaas erover.
B: twee keer een kwartier lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172637715
Zo, gisteren terug van vakantie gekomen. En de weegschaal gaf vanmorgen maar +0.2 kg aan :D :D Nu vanaf vandaag weer meteen back to healty, want ben bang als ik te lang blijf hangen in de vakantiesfeer dat ik mezelf dan helemaal niet meer kan oppakken...
pi_172637809
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:44 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Voor het eerst weer op de weegschaal gestaan na de vakantie. Let's go *O*

O: kwark
T: worteltjes
L: knaks met wit bolletje
T: watermeloen
D: thaise curry met zeevruchten
S: uur wandelen
T: shake (proefpakket cadeau gekregen dus komendw tijd maar als tussendoortje of lunch gebruiken)
Oeh nu heb ik ook zin in knaks :9~

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik blijf jompelen voor m'n schildklier en eet vandaag dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172637835
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oeh nu heb ik ook zin in knaks :9~


Af en toe zo lekker en nog geeneens heel slecht
pi_172637916
Mijn lijstje voor vandaag:

O: Ontbijtsmoothie met havermout, lactosevrije yoghurt, amandelmelk en een banaan
L: 2 sneetjes volkoren bruin met kaas, kipfilet, tomaat en komkommer
T: volkoren rijstwafels, 2 eieren
D: Wok met kipfilet, courgettemix, spinazie en rijst
T: lactosevrije yoghurt met appel
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172637926
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Af en toe zo lekker en nog geeneens heel slecht
Klopt! Misschien dat hij op het lijstje van deze week gaat :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172637996
Heeft er iemand nog een goede site om je BMR/TDEE te berekenen?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172638006
Mijn lijstje:

O: overnight oats met appel en courgette, glaasje bietensap
Daarna plasma gedoneerd dus T limonade en mini stroopwafeltje
T: sultana, cherry tomaatjes
L: 4 boterhammen met kipfilet, nectarine
T: stuk wortel, banaan
S: 4km hardlopen en 1 uur kracht/coretraining
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172638059
Tink89 ik duim! Spannend.

Leuke vakantie gehad Pinuts?

Lijstje gisteren:
O: havermout met amandelmelk en een scheutje agavesiroop
L: uitsmijter kaas (2 speltbth met 3 geb eieren en 2 plakken kaas)
T: mini milkyway
D: salade van Volkoren spelt penne met rucola, pesto, tomaat, basilicum, garnalen
T: halve komkommer

Lijstje vandaag wordt hopelijk:
O: havermout met amandelmelk, lijnzaad en fruit
L: Kokosyoghurt
T: speltwafel met gemengde notenpasta
D: bloemkoolrijst met groente en rode curry
T: paprika
  maandag 24 juli 2017 @ 10:38:53 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172638446
ik at gister pizza.. met twix ijs toe :P

vandaag + 0.2 al komt dat wellicht morgen nog..

lijstje:

O: Kwark met kaneel en een handje witte druiven
t: komkommer
L: wrap met sla groenten en gerookte kipreepjes
t: appel met kaneel
D: rijst, kip, wokgroenten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172638462
List!
O: 200 gram kwark, 200 gram bloemkool. 100 gram blauwe bessen, flavdrops
S: Squat dag!
T: shakieshake.
L: ? Tunamelt? Salade?
D: Turkse pizza, zelfgemaakt met duizend salade
T: ? Zie L. Of druiven. Of uh, ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172638704
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:
List!
O: 200 gram kwark, 200 gram bloemkool. 100 gram blauwe bessen, flavdrops
S: Squat dag!
T: shakieshake.
L: ? Tunamelt? Salade?
D: Turkse pizza, zelfgemaakt met duizend salade
T: ? Zie L. Of druiven. Of uh, ja.
Zelfgemaakte turkse pizza? :o als in het deeg en prutje wat erop zit enzo? :9~

En hoe proeft die bloemkool door je kwark?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172638743
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Zelfgemaakte turkse pizza? :o als in het deeg en prutje wat erop zit enzo? :9~

En hoe proeft die bloemkool door je kwark?
Prutje maak ik zelf, het brood koop ik bij de turk.
Ik gebruik deze, getweakt: http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/

en bloemkool door je kwark proef je niet. Je kookt het leven eruit, pureren met kwark, flavdrops (of andere smaakmaker) en go.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 24 juli 2017 @ 11:12:11 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172639069
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Prutje maak ik zelf, het brood koop ik bij de turk.
Ik gebruik deze, getweakt: http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/

en bloemkool door je kwark proef je niet. Je kookt het leven eruit, pureren met kwark, flavdrops (of andere smaakmaker) en go.
maar waarom dan bloemkool? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172639182
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar waarom dan bloemkool? :o
Omdat ik mijn eerste 200 gram groente nu al binnen heb. :7 weinig kcal, wel gezond, vult prima.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172639256
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Prutje maak ik zelf, het brood koop ik bij de turk.
Ik gebruik deze, getweakt: http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/
:9
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_172639366
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Prutje maak ik zelf, het brood koop ik bij de turk.
Ik gebruik deze, getweakt: http://ladyandpups.com/20(...)-lahmacun-and-ayran/

en bloemkool door je kwark proef je niet. Je kookt het leven eruit, pureren met kwark, flavdrops (of andere smaakmaker) en go.
:9 :9 opgeslagen
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 24 juli 2017 @ 12:33:19 #22
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172640402
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:40 schreef Lonaa het volgende:

S: Squat dag!

_O_ Maandag altijd.

O: Yoghurt met whey
T: Saucijzenbroodje
T: Proteineyoghurtmelkunieding, banaan, perzik
L: Caesar salad
T: ?
D: Kip + ??? + toetje
T(raining): Squats

Verwacht nog zo'n 200kcal over na D+toetje
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172640973
Ik heb weer even trainingsschema advies nodig. Ik doe 4x per week aan krachttraining. Doordat het nu zomerstop is bij boksen, wil ik hier 2x per week bij gaan hardlopen? Kan ik dit het beste na de krachttraining doen? Of op een aparte dag (en dan dus wel 6x per week trainen)?
  maandag 24 juli 2017 @ 13:15:57 #24
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172641234
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:02 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb weer even trainingsschema advies nodig. Ik doe 4x per week aan krachttraining. Doordat het nu zomerstop is bij boksen, wil ik hier 2x per week bij gaan hardlopen? Kan ik dit het beste na de krachttraining doen? Of op een aparte dag (en dan dus wel 6x per week trainen)?
Voor cardio of om specifiek beter te worden in hardlopen?

Gewoon na de krachttraining of op aparte dagen, wat je maar wenst. Krachttraining wel eerst.
Kan (met het oog op boksen) aanraden om HIIT dingen in je sportschool te gaan doen in plaats van duurlopen. Dus Roei-intervals, spinningintervals, shuttle sprints etc. Dat is met het oog op boksen volgens mij beter dan hardlopen.
En dan die dagen tussenin rustdagen of active recovery (Yoga/Wandelen/Rustig roeien etc).
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 24 juli 2017 @ 13:19:03 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172641288
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:15 schreef Rauw. het volgende:

Gewoon na de krachttraining of op aparte dagen, wat je maar wenst. Krachttraining wel eerst.
Volgens mij doet mijn collega eerst cardio en dan kracht. Omdat hij anders pap in de benen heeft met het lopen.
En doet het meestal op verschillende dagen.
  maandag 24 juli 2017 @ 13:20:12 #26
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172641305
quote:
6s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij doet mijn collega eerst cardio en dan kracht. Omdat hij anders pap in de benen heeft met het lopen.
En doet het meestal op verschillende dagen.
Volgens mij kun je beter pap in je benen hebben met lopen dan met 100kg op je nek. Maar dat is z'n eigen (foute) keus.
met het oog op techniek van je krachttraining altijd kracht eerst.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172641405
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Volgens mij kun je beter pap in je benen hebben met lopen dan met 100kg op je nek. Maar dat is z'n eigen (foute) keus.
met het oog op techniek van je krachttraining altijd kracht eerst.
https://www.runnersweb.nl(...)n-krachttraining.htm

Volgens dit onderzoek kun je het beste eerst hardlopen en later op de dag krachttrainen (dus wel met voldoende hersteltijd ertussen).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 24 juli 2017 @ 13:30:54 #28
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172641539
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

https://www.runnersweb.nl(...)n-krachttraining.htm

Volgens dit onderzoek kun je het beste eerst hardlopen en later op de dag krachttrainen (dus wel met voldoende hersteltijd ertussen).
Als je beide in 1 sessie wil gaan doen (zoals de meeste mensen 1x per dag tijd besteden aan training) dan altijd kracht eerst.

Als je een hardloper bent of wil zijn is hardlopen de prioriteit natuurlijk, dat lijkt mij logisch.
Maar dan zou ik zelf aparte dagen aan houden.
Of inderdaad 's ochtends lopen, 's avonds trainen. (3x p/w met een dag er tussen) en een 4e dag aan hardlopen besteden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172641579
Overheadsquat met 23 kg
Frontsquat met 30 kg
Backsquat 70 kg.

Het was een prima dag
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172641605
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Als je beide in 1 sessie wil gaan doen (zoals de meeste mensen 1x per dag tijd besteden aan training) dan altijd kracht eerst.

Als je een hardloper bent of wil zijn is hardlopen de prioriteit natuurlijk, dat lijkt mij logisch.
Maar dan zou ik zelf aparte dagen aan houden.
Of inderdaad 's ochtends lopen, 's avonds trainen. (3x p/w met een dag er tussen) en een 4e dag aan hardlopen besteden.
Aparte dagen is ook niet altijd heel handig want dan volgen je hardlooptrainingen weer te kort op elkaar.
En als je het in één sessie doet, dan is de cardio meer een soort warming-up lijkt me, 20 minuutjes op rustig tempo of zo. Daar krijg je als het goed is geen pap in je benen van maar dat is juist goed als je goed opgewarmd ben. Zelf ga ik vaak ook hardlopend naar het krachttrainen toe en weer terug, heb ik gelijk mijn WU en CD gehad!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 24 juli 2017 @ 13:40:02 #31
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172641729
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aparte dagen is ook niet altijd heel handig want dan volgen je hardlooptrainingen weer te kort op elkaar.
En als je het in één sessie doet, dan is de cardio meer een soort warming-up lijkt me, 20 minuutjes op rustig tempo of zo. Daar krijg je als het goed is geen pap in je benen van maar dat is juist goed als je goed opgewarmd ben. Zelf ga ik vaak ook hardlopend naar het krachttrainen toe en weer terug, heb ik gelijk mijn WU en CD gehad!
hoezo?
Ma- kracht
Di- lopen
Wo- kracht
Do- lopen
Vri-kracht
Za- lopen
Zo- rust(uitloop)

Dan zit overal ~22uur tijd tussen

Ligt een beetje aan de afstand die je loopt, warming up voor krachttraining moet niet teveel energie kosten omdat je die energie wil besteden aan het krachttrainen lijkt mij.

Daarnaast ligt het ook aan je doelen, als je hardlopen als prioriteit ziet zou je nooit excelleren in krachttraining en vice versa. Je neemt serieuzer wat je zijn wil, nu zijn er heel veel goede hybrides, maar ik wil niet de Crossfit is geweldig discussie opnieuw aanwakkeren.

Vandaar was ook mijn eerste vraag; Wil je het doen om het hardlopen, of is het meer een conditioneel ding?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172641827
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:40 schreef Rauw. het volgende:

[..]

hoezo?
Ma- kracht
Di- lopen
Wo- kracht
Do- lopen
Vri-kracht
Za- lopen
Zo- rust(uitloop)

Dan zit overal ~22uur tijd tussen

Ligt een beetje aan de afstand die je loopt, warming up voor krachttraining moet niet teveel energie kosten omdat je die energie wil besteden aan het krachttrainen lijkt mij.

Daarnaast ligt het ook aan je doelen, als je hardlopen als prioriteit ziet zou je nooit excelleren in krachttraining en vice versa. Je neemt serieuzer wat je zijn wil, nu zijn er heel veel goede hybrides, maar ik wil niet de Crossfit is geweldig discussie opnieuw aanwakkeren.

Vandaar was ook mijn eerste vraag; Wil je het doen om het hardlopen, of is het meer een conditioneel ding?
Ja ik reageerde ook op jouw statement 'als hardlopen de prioriteit is zou ik aparte dagen aanhouden'. Maar dat is dus juist niet altijd slim als je een hardloper bent. Dan wil je vaak ook wel meer dan 3x per week lopen en een intensieve hardlooptraining moet vaak gevolgd worden door een rustdag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 24 juli 2017 @ 13:51:50 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172642016
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja ik reageerde ook op jouw statement 'als hardlopen de prioriteit is zou ik aparte dagen aanhouden'. Maar dat is dus juist niet altijd slim als je een hardloper bent. Dan wil je vaak ook wel meer dan 3x per week lopen en een intensieve hardlooptraining moet vaak gevolgd worden door een rustdag.
Dat is het verschil tussen jou en mij ook, jij bekijkt het vanuit een hardlopen-prioriteit en ik vanuit een krachttraining-prioriteit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172642150
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen jou en mij ook, jij bekijkt het vanuit een hardlopen-prioriteit en ik vanuit een krachttraining-prioriteit.
Je zegt letterlijk "Als hardlopen de prioriteit is zou ik..." :?

Maar goed, maakt ook niet uit verder. Er zal nooit één manier zijn die voor iedereen perfect is. Gewoon uitproberen wat voor jou werkt Pinuts, maar vergeet vooral niet genoeg rust te nemen. Trainen heeft alleen effect als je lichaam kan herstellen in de tijd tussen trainingen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172642358
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:15 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Voor cardio of om specifiek beter te worden in hardlopen?

Gewoon na de krachttraining of op aparte dagen, wat je maar wenst. Krachttraining wel eerst.
Kan (met het oog op boksen) aanraden om HIIT dingen in je sportschool te gaan doen in plaats van duurlopen. Dus Roei-intervals, spinningintervals, shuttle sprints etc. Dat is met het oog op boksen volgens mij beter dan hardlopen.
En dan die dagen tussenin rustdagen of active recovery (Yoga/Wandelen/Rustig roeien etc).
Cardio. Puur om conditie op peil te houden/te verbeteren.
Maar HITT is misschien inderdaad we leen beter idee. Shuttle sprints ? Wat is dat ? Alleen normale sprints durf ik nooit op zo'n loopband te doen, dus dan die maar buiten :P
pi_172642404
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk "Als hardlopen de prioriteit is zou ik..." :?

Maar goed, maakt ook niet uit verder. Er zal nooit één manier zijn die voor iedereen perfect is. Gewoon uitproberen wat voor jou werkt Pinuts, maar vergeet vooral niet genoeg rust te nemen. Trainen heeft alleen effect als je lichaam kan herstellen in de tijd tussen trainingen.
Daarom twijfelde ik inderdaad ook. Daarnaast, 6x per week trainen klinkt leuk, maar is het vol te houden ?
  maandag 24 juli 2017 @ 14:08:17 #37
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172642415
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je zegt letterlijk "Als hardlopen de prioriteit is zou ik..." :?

Maar goed, maakt ook niet uit verder. Er zal nooit één manier zijn die voor iedereen perfect is. Gewoon uitproberen wat voor jou werkt Pinuts, maar vergeet vooral niet genoeg rust te nemen. Trainen heeft alleen effect als je lichaam kan herstellen in de tijd tussen trainingen.
Dat zegt een "krachttrainer", niet een hardloper. Snap je?
Voor mijn part schrap je dan een krachttraining maar ik zou het op aparte dagen gaan doen als je hard wil gaan op je loopdagen. Of je nou rust nodig hebt/neemt of niet is altijd ter beoordeling van jezelf. Een hardloper moet gaan hardlopen, een krachttrainer moet gaan krachttrainen en als je beide wil dan is de eerste concessie die je maakt degene die je zeer kan gaan doen, bij een waardeloze techniek bij je krachttraining heb je een grotere kans op een blessure dan met pap in je benen bij het hardlopen. Kun je het daarmee eens zijn? Of Gaan we splitten voor de "Agree to disagree"?

Goed slapen en goed eten, dan kan je snelst herstellen.

Punt is, als je goed wil hardlopen moet je veel hardlopen, als je hard wil zwemmen moet je veel zwemmen en als je beresterk wil worden moet je gaan krachttrainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rauw. op 24-07-2017 14:15:04 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 24 juli 2017 @ 14:13:49 #38
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172642581
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Cardio. Puur om conditie op peil te houden/te verbeteren.
Maar HITT is misschien inderdaad we leen beter idee. Shuttle sprints ? Wat is dat ? Alleen normale sprints durf ik nooit op zo'n loopband te doen, dus dan die maar buiten :P
3/4 pylonnetjes zo'n 10 meter uit elkaar en heen en weer sprinten.
1e pylon, terug, 2e pylon, terug, 3e pylon, terug. Even kotsen en herhalen.
Zoek wat info over suicide sprints oid... Wel even rustig warmlopen omdat sprinten niet persé goed is voor je gewrichten.
Nog beter voor je is om bij elk draaipunt een burpee te maken :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172642727
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:13 schreef Rauw. het volgende:

[..]

3/4 pylonnetjes zo'n 10 meter uit elkaar en heen en weer sprinten.
1e pylon, terug, 2e pylon, terug, 3e pylon, terug. Even kotsen en herhalen.
Zoek wat info over suicide sprints oid... Wel even rustig warmlopen omdat sprinten niet persé goed is voor je gewrichten.
Nog beter voor je is om bij elk draaipunt een burpee te maken :7
Over een box! Anders is het ook maar zo een saaie burpee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172643018
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:07 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom twijfelde ik inderdaad ook. Daarnaast, 6x per week trainen klinkt leuk, maar is het vol te houden ?
Rustig opbouwen, dan vraagt je lichaam vanzelf om meer prikkels. Eerst van 4 naar 5, en als dat een paar weken goed gaat pas naar 6. En mijn eerste roeicoach zei altijd: voor elk uur trainen moet je ook een extra uur actieve rust inplannen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172643228
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:07 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom twijfelde ik inderdaad ook. Daarnaast, 6x per week trainen klinkt leuk, maar is het vol te houden ?
Grote vraag is, wil je zo vaak sporten?
En wil je dat inderdaad voor een langere tijd.
  maandag 24 juli 2017 @ 14:44:34 #42
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172643481
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:07 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Daarom twijfelde ik inderdaad ook. Daarnaast, 6x per week trainen klinkt leuk, maar is het vol te houden ?
Niet structureel, je gaat waardeloze trainingsdagen hebben en dagen dat je het gewoon even niet voelt, wees dan niet bang om even een stapje terug te doen en een dag (of 2) extra rust te pakken. Soms voelt het of een dag rust een verloren dag is (ask me, I know), maar als je over de lange termijn kijkt gaat dat je voortgang niet beïnvloeden.

De afgelopen 4 maanden heb ik gemiddeld zeker 6 dagen per week getraind, 4x krachttraining en 2x conditioning(cardio). Ik denk dat ik toch zeker 5/6 dagen ongeplande rust nodig ben gehad en 3/4 dagen waar ik door overmacht niet heb kunnen trainen.
Toch bijna lineair gegroeid qua kracht en conditioneel redelijk op niveau gebleven (ik word sterk, zwaar en traag. Dus ben nu weer wat gewicht aan het kwijtraken).

Luisteren naar je lichaam, goed slapen, goed eten, veel strekken. Geloven in het proces en niet de kop laten hangen bij de vorm van de dag.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172644638
Nietallesopetennietallesopetennietallesopeten.

Ugh
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 24 juli 2017 @ 15:56:54 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172644752
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Nietallesopetennietallesopetennietallesopeten.

Ugh
*boks*

6e snoepje en 4e soepstengel ..... :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 24 juli 2017 @ 16:14:22 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172645092
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*boks*

6e snoepje en 4e soepstengel ..... :{
Boks... Tweede grote hand noten en een extra appel -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172646142
Nog niks. So that's something. Ik ging een uur in de tuin buffelen.

Kwam er wel net achter dat ik mn broccoli iets te lang had laten liggen. RIP broccoli.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172646295
Geen snaaizin maar wel vergeten mijn worteltjes mee te nemen :( dus in plaats daarvan een mueslireep op.
pi_172652678
Hopsaa!
Goede dag was goed.

O: bloemkoolpap met blauwe bessen
S: squatdag!
T shakieshake
L: tunamelt
D: turkse pizza met sla :9
T: brood met kaas en restje tonijn.

Verder niet helemaal af van sport, dus ook nog flink gewandeld met hond en de tuin geprobeerd oerwoudvrij te maken.
Totaal: 1700 kcal opgevroten.
Als ik een dag zoals vandaag de komende 6 weken vol kan houden komt het wel goed. :')

Morgen:
O: bloemkoolpap met bessen
S: Open gym. Ik pak of een oude WOD of wat jerks en cleans oefenen.
T: shakieshake
L: ?
D: tarly ( :D ) met gerookte kip, perzik, erwtjes, geitenkaas
T: ?
Sterkheidsbaas van alles.
  Redactie Sport maandag 24 juli 2017 @ 21:38:35 #49
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172652750
Burpees ;( die heb ik niet gemist

Ik ging weer eens een Nike Training Club workout doen. Ik kan niet meer opdrukken _O- Tijd om daar wat aan te doen 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLuna op 24-07-2017 21:44:29 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 24 juli 2017 @ 21:46:35 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172653002
Lijstje vandaag:
O: dubbele bth pindakaas
T: merci chocolaatje
L: dubbele bth kaas en rucola, dubbele bth kipfilet en een banaan
T: 3 merci chocolaatjes :')
D: macaroni, saus, groente en geraspte kaas
S: 30 min NTC workout

Nog niet ingevoerd in MFP. Morgen weer eens doen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 24 juli 2017 @ 21:58:56 #51
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172653380
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Burpees ;( die heb ik niet gemist

Ik mis ze ook nooit, maar ze zijn zo goed voor je ;(
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport maandag 24 juli 2017 @ 22:02:48 #52
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172653514
quote:
10s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik mis ze ook nooit, maar ze zijn zo goed voor je ;(
Ik kan er nu drie achter elkaar, daarna lijkt het nergens meer op _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 24 juli 2017 @ 22:06:13 #53
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172653630
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik kan er nu drie achter elkaar, daarna lijkt het nergens meer op _O-
Bij mij ziet de eerste er al niet uit, maar opstaan en weer gaan liggen in hoog tempo is natuurlijk altijd gezond. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172653754
Ik ben binnen een paar seconden mega duizelig van alles waarbij je snel van houding verandert. Dus burpees zijn echt Het Kwaad voor mij 😂
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 juli 2017 @ 22:08:34 #55
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172653757
Lijstje
O: yoghurt, muesli, aardbei, banaan
L: 4x Wasa extra dun met 2x boter + Old Amsterdam 35+ en 2x Philadelphia met 1x kip en 1x rauwe ham
D: gebakken aardappel, doperwtjes, slavink en een beetje mayo
S: hardlopen, iets meer dan 4 km
T: wortel
  maandag 24 juli 2017 @ 22:12:11 #56
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172653882
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:08 schreef Isabeau het volgende:
burpees zijn Het Kwaad
Fixed. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172659039
Iemand vroeg van het weekend: 'Hoe doe jij je burpees?'
'Ik stort ter aarde en dan sta ik weer op'
'Seems legit'

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:16:34 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172659118
Mijn trainer heeft weer eens bedacht dat hij bepaalde doelen wil gaan stellen en dingen wil gaan meten, buiten de krachttraining om. Dus ook burpees / rennen / etc.
Hartstikke goed, maar niet leuk :+
pi_172659226
Ik besliste dat vandaag rustdag is.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:33:27 #60
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172660072
Gisteren:

O: Kwark met pindakaas en havermout
T: Mandarijn
L: Vanilleshake met halfvolle melk en kersensiroop
T: wilde perzikken waren rot, dus weggeflikkerd
D: HF krieltjes met kip en lauwwarme broccoli-paprikasalade met dille
T: Halve pizza ham-champignons

's ochtends te weinig in mijn tas gegooid om mee naar t werk te nemen. D was ook maar 500 kcal en een beetje. Dus 's avonds nog maar een pizza gedeeld met mijn vrouw, daar had ik nog ruimte zat voor.

Vandaag:
O: Croissant en een tortilla met nutella
L: HF couscous met harissa, paprika, feta en tomaat
D: HF Nasi met amchoi, mangochutney en spiegelei
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172660480
Zo ik werd vanmorgen toch wakker met megahonger :o Maar het viel tegen hoeveel dat op de weegschaal te zien was, -200 gram.
Ach ja, de goede richting op is sowieso winning dus gewoon consistent door blijven gaan.

Vandaag:
O: avocado-banaan-cacao smoothie/moes met wat blauwe bessen, snack a jack
T: cinnamon thins, snoeppaprika's
L: 4 boterhammen met kipfilet en huttekase, perzik
T: appel, snack a jack, stuk komkommer
S: 60-90 min atletiektraining
D: pasta met tomaten-groentesaus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172660762
De weegschaal gaat weer de goede kant op

Lijstje:
O: kwark
T: komkommer
L: kikkererwtensalade
T: paprika
D: agv
T: shake

Verder 10k stappen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:23:02 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172661082
Mijn 'vakantiekilo's' bleken vooral vocht (terwijl het echt niet bloedheet was in Engeland). In een week alles uitgeplast. Kennelijk toch de lekkere dingen voldoende gecompenseerd met veel wandelen en zwemmen.

Ik duik nu onder het laagste gewicht van voor de vakantie. :)
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:43:10 #64
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_172661471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:33 schreef MutedFaith het volgende:
O: tortilla met nutella
Vertel meer
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:44:21 #65
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172661495
Belachelijke barbecue achter de rug, maar de schade lijkt vooral stilstaan. Ik klaag niet. :+

Vanavond weer lekker sporten. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:03:03 #66
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172661943
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:43 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Vertel meer
Eigenlijk precies dat. Een tortilla, besmeren met nutella (ik had 25ish gram). Dat oprollen en optioneel even tussen de contactgrill om de nutella iets te verwarmen.

Ik doe er ook graag nog gebakken bacon bij, maar dat hadden we niet in huis.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:22:47 #67
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172662386
Bacon bij chocopasta?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:26:17 #68
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172662463
Ja.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:46:03 #69
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172662911
Misschien is het de hazelnoot die het verschil maakt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172666660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:03 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Eigenlijk precies dat. Een tortilla, besmeren met nutella (ik had 25ish gram). Dat oprollen en optioneel even tussen de contactgrill om de nutella iets te verwarmen.

Ik doe er ook graag nog gebakken bacon bij, maar dat hadden we niet in huis.
Oi, dit ga ik een keer proberen!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 15:30:29 #71
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172667714
Disclaimer:

Het is niet per se een prima geschikt ontbijt als je wil afvallen. Maar wel teringlekker.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172667762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:30 schreef MutedFaith het volgende:
Disclaimer:

Het is niet per se een prima geschikt ontbijt als je wil afvallen. Maar wel teringlekker.
Vooral dat laatste zinnetje is mijn motivatie ja :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 18:04:49 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172670715
Er zijn update foto's gemaakt :o
Kijken of ik ze straks eens ga delen. :)
pi_172673638
Lijstje:
O: 250 gr. magere kwark
L: 2 boterhammen met rauwe ham, 3 plakjes kipfilet
T: 150 gr. aardbeien
S: krachttraining
T: 250 gr kwark + whey
T: 20 gr amandelen
A: uiensoep, spaghetti + garnalen en chilisaus
T: 150 gr. aardbeien
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:24:00 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172676812
Foto tijd :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 35% gewijzigd door Cue_ op 26-07-2017 15:01:42 ]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:28:26 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172676955
Ja, ja! Mooi resultaat!
The love you take is equal to the love you make.
pi_172677012
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Foto tijd :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wooow mooie verandering, diep respect!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172678100
*uit lurkstand

Cue _O_ *O*
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:11:39 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172678135
Tnx :*
Toen we ze maakten wist ik nog niet echt een reactie te geven, maar al met al ben ik er best blij mee :)
Het is wel jammer dat ik nu al niet meer echt weet hoe ik me voelde destijds. Behalve natuurlijk dat ik niet tevreden was. Maar dat ben ik nog steeds niet.

Meest blije vooral dat ik nu gewoon naar foto's van mezelf kan kijken. Laatste paar weken enorm veel selfies gemaakt (geintje met een vriend van me) en zelfs bij sommige lelijke kijk ik niet meer met afschuw naar mezelf.
En sommige foto's vind ik gewoon zelf echt leuk. Ben ik ook niet gewend.

Sorry moest ik even kwijt :@ af en toe moet je er even bij stilstaan.
pi_172678626
Wauw! Echt een heel verschil! Hoeveel kg scheelt dit in totaal ?
pi_172678684
Niet af en toe!

Celebrate that shit all the time!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:37:25 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172678785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:32 schreef Pinuts het volgende:
Wauw! Echt een heel verschil! Hoeveel kg scheelt dit in totaal ?
26.5 momenteel.
Al was toen de foto genomen was de eerste 4 kilo er al vanaf, via een half crash dieet :')
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:42:20 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172678946
Top Cue! ^O^

Ik zie regelmatig foto's van mijzelf van 'n aantal jaar geleden. Recentelijk een oude kennis tegengekomen en die herkende mij amper meer. Ik herken mijzelf er ook niet meer in. Ik ben die persoon niet meer.
Hou er ook niet van om bij het verleden stil te staan. We gaan voorwaarts.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:14:09 #85
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172679857
Wow Cue, ziet er goed uit!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:23:42 #86
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172680176
Wauw, goede vooruitgang cue!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172680366
Wauw super goed Cue! Mag je trots op zijn.
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2017 @ 00:03:25 #88
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172680943
Wauw Cue _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 26 juli 2017 @ 07:11:31 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172682277
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:42 schreef Rauw. het volgende:
Top Cue! ^O^

Ik zie regelmatig foto's van mijzelf van 'n aantal jaar geleden. Recentelijk een oude kennis tegengekomen en die herkende mij amper meer. Ik herken mijzelf er ook niet meer in. Ik ben die persoon niet meer.
Hou er ook niet van om bij het verleden stil te staan. We gaan voorwaarts.
Dan ben je ook flink veranderd. Nice!

Terugkijken heeft opzich ook heel weinig zin, maar soms... :P
  woensdag 26 juli 2017 @ 07:11:46 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172682280
En tnx iedereen :@ :*
pi_172682409
Wow, Cue, wat een verschil. Mag je trots op zijn!
pi_172682607
Wauw Cue!

Ik ben zojuist weer naar kantoor gewandeld. Op een woensdag in de schoolvakantie, dus kon iedereen thuis lekker laten liggen en er stiekem tussenuit sneaken.. heerlijk zo'n vroege ochtendwandeling! O+

Toch eens kijken of ik dat wandelen niet een tandje serieuzer kan doen, langere stukken, georganiseerde wandelingen misschien... ooit de Vierdaagse ofzo O-) Als staat het massale daarvan me ook nog tegen trouwens. Zou zo graag een wandelmaatje hebben die én in de buurt woont én hetzelfde tempo loopt én dezelfde afstanden overweegt...
pi_172682679
Eerste vakantiekilo is er weer af

Lijst:
O: kwark
T: paprika
L: kikkererwtensalade
T: paprika
D: tortellini
T: watermeloen

10k stappen
pi_172682715
Ik heb echt een goede flow te pakken met zowel eten als sportfitheid de laatste 2 weken, eindelijk! Rustpols elke dag tussen de 38 en 42 en gewicht vanochtend 67,5. Nu vasthouden!

Lijstje:
O: avocado-banaan-chocomousse
T: snack a jack, perzik
L: 4 rijstwafels met kipfilet en gekookt ei, iets van salade of soep
T: appel, havermoutreep
S: 50 min hardlopen, 30 min yoga
D: pasta met heel veel groente/rode saus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172683070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Foto tijd :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ Wat ontzettend goed! ^O^
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172683172
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Rustpols elke dag tussen de 38 en 42
Wow die van mij zit rond de 60
pi_172683735
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow die van mij zit rond de 60
Is ook een kwestie van jarenlang trainen ;) Toen ik begon met bijhouden, voor het wedstrijdroeien, was mijn rustpols ook 'laag' als hij ergens onderin de 60 was.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172684312
Cue, nice!

Lijst:
O: banaanpannenkoek met wat havermout en passievrucht
S: techniek. Clean, jerk, snatch
T: shakieshake
L: stuk rosbief met light roomkaas
D: falafel met geitenkaas
T: ?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172684438
Wat een verschil Cue! Goed bezig!
  woensdag 26 juli 2017 @ 10:24:59 #100
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172684648
Ziet er goed uit Cue!

Rustpols is hier laag in de 50. Maar wat ik een belangrijkere indicator van mijn fitheid vindt is dat na hoge inspanning mijn hartslag binnen een minuut weer gedaald is.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 26 juli 2017 @ 10:53:34 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172685247
Cue! respect hoor! wat goed!
en dan zijn foto's stiekem ineens toch wel leuk om te hebben!

Hier gister alles gegeten ( afgezien van de wrap met nutella, die ga ik voor volgende keer onthouden :) ) Ik had even een emo dag :P

Vandaag weer redelijk aan de slag, al hebben we lunch van werk vandaag.

Lijstje:

O: Bananen shake
t: huttenkase met kaneel
L: geen idee, van werk
t: grapefruit
B: Yoga
D: pasta met gerookte forel filet :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172685506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:24 schreef MutedFaith het volgende:
Ziet er goed uit Cue!

Rustpols is hier laag in de 50. Maar wat ik een belangrijkere indicator van mijn fitheid vindt is dat na hoge inspanning mijn hartslag binnen een minuut weer gedaald is.
Ja dat zegt natuurlijk ook veel! Maar ik weet van vorige afval-periodes dat als ik een te groot kcaltekort creëer, ik 's nachts niet goed herstel van de trainingen, en dan zie ik dat vooral in mijn rustpols.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172685535
Ook maar een lijstje dan. Vandaag 5 jaar samen met mijn O+

O: Havermout smoothie
L: volkoren brood met oude 30+ kaas en kipfilet en ei
T: kaas crackers van de appie :9 + een goed bezig reep
D: Aziatisch, weet niet wat of waar. Dat is nog een verrassing :D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 26 juli 2017 @ 11:14:43 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172685621
Feli Unfckingtitled!

Tnx nog iedereen! :*
  woensdag 26 juli 2017 @ 11:37:26 #105
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172686039
Vandaag;
O: Yoghurt, whey, pindakaas
T: Breaker protein, taartpunt/stuktaart/taartje/gebak/stuk gebak
L: Kip, rijst, bonen, 2 ei
T:?
D: Chorizo/Bataat/groente uit oven
B: Benchpress/Upperbody-dag
T: ?

Zo'n 300kcal over, stuk fruit zou wel goed zijn en wat meer proteine.

2 weken geleden mijn intake verlaagd met 150kcal om wat overbodig vet te verliezen voor het nieuwe seizoen, ik stond redelijk stabiel voor die tijd, en afgelopen weken drop ik ineens 2kg :')
Nog maar even een weekje aan zien en dan misschien weer wat omhoog. Denk dat het voornamelijk te maken heeft met het verlagen van koolhydratenintake en dus vocht,
zo niet zijn het de cheatdays(weekenden) van voor die tijd die mij stabiel/in een licht overschot hielden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172686136
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Feli Unfckingtitled!

Tnx nog iedereen! :*
Dank je wel :)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 26 juli 2017 @ 11:49:49 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172686284
Definitieve bevestiging voor mijn rondje rennen tussen cartoon Disney-figuren is binnen. Mijn briefje van de dokter is goedgekeurd. *O*

Lijstje vandaag:

O: Skyr vanille
T: Blauwe bessen
T: Chocolade-havermoutreep
L: HF Couscous met harissa, feta, tomaat en paprika
T: Bramen
T: Chocolade-havermoutreep
D: HF Parelgerst met granaatappelpitten, yoghurt, munt en nogwat
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172686329
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ook maar een lijstje dan. Vandaag 5 jaar samen met mijn O+


Gefeliciteerd *O*
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:15:23 #109
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172686855
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:49 schreef MutedFaith het volgende:
Definitieve bevestiging voor mijn rondje rennen tussen cartoon Disney-figuren is binnen. Mijn briefje van de dokter is goedgekeurd. *O*

heb je daar een doktersgoedkeuring voor nodig? Of ivm je recente knieblessure?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:19:46 #110
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172686937
Iedereen die de HM daar loopt moet een briefje van de dokter hebben (in t Frans, maar daar was gelukt een standaard template voor) waarin de dokter met zijn handtekening bevestigd dat er geen indicatie is dat er iets mis met je is waardoor je ongeschikt zou zijn als atleet of hardloper in competitie. Zal wel vanuit de VS komen ofzo, om te voorkomen dat iemand die iets aan t hart mankeert ofzo de HM gaat lopen, halverwege dood omvalt en waarbij de nabestaanden Disney aanklagen.

Beetje een wassen neus wel. De huisarts heeft voor de vorm mijn bloeddruk en hartslag gemeten, maar verder gaf ze ook aan dat de waarde van dit soort briefjes echt nihil is.


Geen idee of dat voor 'echte' wedstrijden ook moet. Daar kan L_T misschien meer over vertellen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2017 @ 12:22:27 #111
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172686984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:19 schreef MutedFaith het volgende:
Iedereen die de HM daar loopt moet een briefje van de dokter hebben (in t Frans, maar daar was gelukt een standaard template voor) waarin de dokter met zijn handtekening bevestigd dat er geen indicatie is dat er iets mis met je is waardoor je ongeschikt zou zijn als atleet of hardloper in competitie. Zal wel vanuit de VS komen ofzo, om te voorkomen dat iemand die iets aan t hart mankeert ofzo de HM gaat lopen, halverwege dood omvalt en waarbij de nabestaanden Disney aanklagen.

Beetje een wassen neus wel. De huisarts heeft voor de vorm mijn bloeddruk en hartslag gemeten, maar verder gaf ze ook aan dat de waarde van dit soort briefjes echt nihil is.

Geen idee of dat voor 'echte' wedstrijden ook moet. Daar kan L_T misschien meer over vertellen.
Dat is altijd in Frankrijk volgensmij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_172686985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:19 schreef MutedFaith het volgende:
Iedereen die de HM daar loopt moet een briefje van de dokter hebben (in t Frans, maar daar was gelukt een standaard template voor) waarin de dokter met zijn handtekening bevestigd dat er geen indicatie is dat er iets mis met je is waardoor je ongeschikt zou zijn als atleet of hardloper in competitie. Zal wel vanuit de VS komen ofzo, om te voorkomen dat iemand die iets aan t hart mankeert ofzo de HM gaat lopen, halverwege dood omvalt en waarbij de nabestaanden Disney aanklagen.

Beetje een wassen neus wel. De huisarts heeft voor de vorm mijn bloeddruk en hartslag gemeten, maar verder gaf ze ook aan dat de waarde van dit soort briefjes echt nihil is.

Geen idee of dat voor 'echte' wedstrijden ook moet. Daar kan L_T misschien meer over vertellen.
Bij Nederlandse wedstrijden hoeft dat nooit, in het buitenland heb ik het vaker gehoord.
Wel is het slim om als je op volwassen leeftijd ineens fanatiek wilt gaan sporten (halve of hele marathons zijn een goed voorbeeld) een grote sportkeuring te doen. Zéker als je weet dat hart&vaatziekten in jouw familie voorkomen of omdat je vanwege leeftijd en gewicht in een risicocategorie valt. Bij zo'n keuring wordt ook een hartfilmpje gemaakt en dat heeft dus wel waarde, in tegenstelling tot zo'n briefje van de dokter.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:24:57 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172687044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:19 schreef MutedFaith het volgende:
Iedereen die de HM daar loopt moet een briefje van de dokter hebben (in t Frans, maar daar was gelukt een standaard template voor) waarin de dokter met zijn handtekening bevestigd dat er geen indicatie is dat er iets mis met je is waardoor je ongeschikt zou zijn als atleet of hardloper in competitie. Zal wel vanuit de VS komen ofzo, om te voorkomen dat iemand die iets aan t hart mankeert ofzo de HM gaat lopen, halverwege dood omvalt en waarbij de nabestaanden Disney aanklagen.

Beetje een wassen neus wel. De huisarts heeft voor de vorm mijn bloeddruk en hartslag gemeten, maar verder gaf ze ook aan dat de waarde van dit soort briefjes echt nihil is.

Geen idee of dat voor 'echte' wedstrijden ook moet. Daar kan L_T misschien meer over vertellen.
Klinkt wel erg USA ja.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172687451
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Thanks!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172688118
Lijstje van vandaag:
O: 250 gr magere kwark
T: Banaan
S: krachttraining
L: 2 pistolets met rauwe ham
T: 250 gr magere kwark
A: kifilethaasjes + aardappel gratin
T: whey
pi_172688177
Ik heb wel al een paar dagen af en toe een buikpijnaanval, geen idee waar dat vandaan komt.. Ik dacht eerst misschien voor het eerst weer ongesteld worden (ben heel lang aan de pil geweest en nu sinds december gestopt maar nog niet ongesteld geworden), maar dan zou het nu toch al begonnen moeten zijn. Dus misschien toch iets wat ik eet?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172690810
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel al een paar dagen af en toe een buikpijnaanval, geen idee waar dat vandaan komt.. Ik dacht eerst misschien voor het eerst weer ongesteld worden (ben heel lang aan de pil geweest en nu sinds december gestopt maar nog niet ongesteld geworden), maar dan zou het nu toch al begonnen moeten zijn. Dus misschien toch iets wat ik eet?
Zou best kunnen, ik weet nu sinds ongeveer een jaar dat ik erg veel last krijg van kwark, yoghurt en slagroom. Krijg daar ook echt heel extreme buikpijn aanvallen en diarree van. Nadat ik een half jaar gestopt was met het eten daarvan ging het heel goed en toen 'vergat' ik het een keer en had toch een beetje slagroom op. Toen moest ik gelijk overgeven en weer buikloop. Dat had ik vroeger echt nooit.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:34:52 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172691748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Zou best kunnen, ik weet nu sinds ongeveer een jaar dat ik erg veel last krijg van kwark, yoghurt en slagroom. Krijg daar ook echt heel extreme buikpijn aanvallen en diarree van. Nadat ik een half jaar gestopt was met het eten daarvan ging het heel goed en toen 'vergat' ik het een keer en had toch een beetje slagroom op. Toen moest ik gelijk overgeven en weer buikloop. Dat had ik vroeger echt nooit.
Klinkt als een lactose-intolerantie.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Sport woensdag 26 juli 2017 @ 18:12:30 #119
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172693595
LT, heb je een recept van die avocado-banaan-cacaomousse van jou? :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:24:37 #120
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172693839
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel al een paar dagen af en toe een buikpijnaanval, geen idee waar dat vandaan komt.. Ik dacht eerst misschien voor het eerst weer ongesteld worden (ben heel lang aan de pil geweest en nu sinds december gestopt maar nog niet ongesteld geworden), maar dan zou het nu toch al begonnen moeten zijn. Dus misschien toch iets wat ik eet?
Door dat soort symptomen kwam ik erachter dat peulvruchten en ik geen goede combinatie zijn. :+

Misschien iets vaker gaan eten dan je voorheen deed? Bij kwam het in ieder geval naar voren toen ik door mijn vriend een stuk meer sojaproducten ging eten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_172694950
Bleef vandaag maar honger houden maar steeds gezonde keuzes gemaakt (groente, fruit en noten).
En nog onder mijn kcaldoel gebleven O+

Verder besloten om vanaf morgen weer Jillian workouts te gaan doen. Moet toch in beweging blijven tijdens de zomerstop.
pi_172695452
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Door dat soort symptomen kwam ik erachter dat peulvruchten en ik geen goede combinatie zijn. :+

Misschien iets vaker gaan eten dan je voorheen deed? Bij kwam het in ieder geval naar voren toen ik door mijn vriend een stuk meer sojaproducten ging eten.
Hmm ik eet wel meer soja dan eerst ja, maar dat is al een paar maanden zo. Voor het eerst nu hier last van. Ik kan me niet zo snel iets indenken wat ik de laatste 3 dagen anders heb gegeten dan normaal. Nouja, maar even afwachten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:22:03 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172706278
Hmm. merk de laatste tijd dat als ik m'n avondeten op heb ik eigenlijk daarna gelijk weer trek heb. En dan niet omdat ik niet vol zit, maar puur zin heb in wat lekkers.
Waarbij het ook niet zo is dat het avondeten niet lekker is ofzo.

En dan raak ik aan een halve vreetbui aan fruit, leverworst en komkommer :')
Maar eens even wat op verzinnen (ja, iets gaan doen dan, maar daar ben ik heel slecht in :+ )
pi_172706887
Goedemorgen

Lijstje voor vandaag:
O: kwark
S: Jillians 30 day shred
L: ???
T: mueslireep
D: tortellini
T: watermeloen

10k stappen
pi_172706918
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Hmm. merk de laatste tijd dat als ik m'n avondeten op heb ik eigenlijk daarna gelijk weer trek heb. En dan niet omdat ik niet vol zit, maar puur zin heb in wat lekkers.
Waarbij het ook niet zo is dat het avondeten niet lekker is ofzo.

En dan raak ik aan een halve vreetbui aan fruit, leverworst en komkommer :')
Maar eens even wat op verzinnen (ja, iets gaan doen dan, maar daar ben ik heel slecht in :+ )
Hele lekkere thee kopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172706941
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Hmm. merk de laatste tijd dat als ik m'n avondeten op heb ik eigenlijk daarna gelijk weer trek heb. En dan niet omdat ik niet vol zit, maar puur zin heb in wat lekkers.
Waarbij het ook niet zo is dat het avondeten niet lekker is ofzo.

En dan raak ik aan een halve vreetbui aan fruit, leverworst en komkommer :')
Maar eens even wat op verzinnen (ja, iets gaan doen dan, maar daar ben ik heel slecht in :+ )
Vertel het me als je wat hebt wat werkt. Dit is al jaren mijn probleem :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:28:50 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172706984
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Hele lekkere thee kopen?
Ben niet zo'n drinker :N Is echt het laatste wat ik doe

Vind het al heel wat dat het me redelijk goed af gaat om 1 / 1,5 liter water op het werk te drinken.
Thuis hoogstens paar slokken melk op een avond. Vind het gewoon niets aan verder.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:30:55 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707026
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Vertel het me als je wat hebt wat werkt. Dit is al jaren mijn probleem :')
Zal ik doen :Y

Bedenk me net dat in het begin ging ik al rond 8 uur douchen, 9 uur het bed in, 10 uur slapen.

Nu is alles 2 uur verlaat zo'n beetje. En dat merk ik dus gelijk in de trek die ik heb. Al klopt het niet dat ik het al direct heb na het avondeten :')
pi_172707038
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zal ik doen :Y

Bedenk me net dat in het begin ging ik al rond 8 uur douchen, 9 uur het bed in, 10 uur slapen.

Nu is alles 2 uur verlaat zo'n beetje. En dat merk ik dus gelijk in de trek die ik heb. Al klopt het niet dat ik het al direct heb na het avondeten :')
'naar bed gaan' is ook mijn tacktiek. Samen met rond 5 uur sporten want dan eet ik laat + vroeg naar bed. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:34:06 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172707070
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Hmm. merk de laatste tijd dat als ik m'n avondeten op heb ik eigenlijk daarna gelijk weer trek heb. En dan niet omdat ik niet vol zit, maar puur zin heb in wat lekkers.
Waarbij het ook niet zo is dat het avondeten niet lekker is ofzo.

En dan raak ik aan een halve vreetbui aan fruit, leverworst en komkommer :')
Maar eens even wat op verzinnen (ja, iets gaan doen dan, maar daar ben ik heel slecht in :+ )
Shake.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172707092
Help:

Poll: Wat ga ik ontbijten?
Tosti met ham&kaas
Tosti met rauwe ham & geitenkaas
gebakken ei met ham op brood
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Stemmen kan tot 10 uur. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707134
Ondertussen kijk ik 'Fittest on earth'

Lijs:
O: Verrassing. Staat ook in nog een SC
S: Verrassing :')
T: shake
L: bietjes, rosbief, light creamcheese
D: Kip korma met boontjes :9
T: ? misschien een bier + salsadansen. Misschien niet.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:40:58 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707160
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:38 schreef Lonaa het volgende:
T: ? misschien een bier + salsadansen. Misschien niet.
Zat ik idd ook over na te denken..

quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ondertussen kijk ik 'Fittest on earth'
Vind ik altijd wel interessante docu's.
pi_172707179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Klinkt als een lactose-intolerantie.
Zou kunnen, maar ik heb bijvoorbeeld dus helemaal geen last van kaas of als er bijv room in mijn soep zit of in de pasta. Misschien meer een overgevoeligheid? Ik weet het niet, ik weet alleen dat ik me beter voel als ik de lactosevrije variant van yoghurt en kwark pak.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_172707187
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zat ik idd ook over na te denken..

[..]

Vind ik altijd wel interessante docu's.
Het wordt wel prutweer.

Dat soort docu's geven mij altijd wel boost en motivatie. I want to do that :P
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:43:26 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707201
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:42 schreef Lonaa het volgende:

Het wordt wel prutweer.

Dat soort docu's geven mij altijd wel boost en motivatie. I want to do that :P
Daarom ook enkel denken. Beetje regen en ik blijf thuis O+

Maar voordat wij zover zijn.. ;)
Het geeft een boost totdat ik stop met kijken bij mij vaak :')
pi_172707215
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarom ook enkel denken. Beetje regen en ik blijf thuis O+

Maar voordat wij zover zijn.. ;)
Het geeft een boost totdat ik stop met kijken bij mij vaak :')
Ik kan daar wel in blijven hangen, die motivatie.

En inderdaad. Regen = fuck no. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707220
Geitenkaas O+ altijd geitenkaas :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:49:14 #139
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172707324
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Ondertussen kijk ik 'Fittest on earth'

Crossfit :') :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172707339
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:49 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Crossfit :') :')
WORK TILL U PUKE
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:51:32 #141
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172707385
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

WORK TILL U PUKE
Over 'n weekje ofzo zijn de games _O_

Die Obstacle Course lijkt mij geweldig :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172707404
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Over 'n weekje ofzo zijn de games _O_

Die Obstacle Course lijkt mij geweldig :9
_O_

Een Obstacle Run is mijn volgende doel. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707420
Naast doelen als 1 km row onder 3 minuten, pulll-up, muscle-up, 120 kg squat, 80 kg push jerk en uh, nog meer dingen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707441
Ik vind dat kapot gaan zo mooi he. O+

Waarom ben ik niet eerder begonnen? ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707445
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Naast doelen als 1 km row onder 3 minuten, pulll-up, muscle-up, 120 kg squat, 80 kg push jerk en uh, nog meer dingen. :')
1km row onder 3 minuten? Als je dat lukt als vrouw mag je je meteen aanmelden bij het nationale team..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172707459
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

1km row onder 3 minuten? Als je dat lukt als vrouw mag je je meteen aanmelden bij het nationale team..
Gisteren op mijn 'dooie gemak' 1 km row in 5:01.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707473
Eigenlijk wil ik gewoon overal heel heel goed in worden. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 09:57:28 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707489
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Naast doelen als 1 km row onder 3 minuten, pulll-up, muscle-up, 120 kg squat, 80 kg push jerk en uh, nog meer dingen. :')
Onder 3 minuten? Dat gaat je toch niet lukken? :o
In januari zat ik op 3.52. Maar 52 seconden daar vanaf :X :X

Maar mooie doelen, al zijn die wel extreem (tenminste voor mij, voordat ik die ooit ga halen :') )
pi_172707515
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Onder 3 minuten? Dat gaat je toch niet lukken? :o
In januari zat ik op 3.52. Maar 52 seconden daar vanaf :X :X

Maar mooie doelen, al zijn die wel extreem (tenminste voor mij, voordat ik die ooit ga halen :') )
Sommige dingen zie ik eigenlijk sowieso wel lukken. :')

Tevens, vandaag sumo deadlift. Ik zie dat het vrouwenrecord in de box op 1x3 @101 kg staat.

I think I can do that. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707544
Oh, HSPU wil ik ook.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:04:41 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707604
Sumo Deadlift, nog nooit gedaan.
HSPU ga ik uberhaupt niet proberen :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:06:15 #152
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172707638
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sommige dingen zie ik eigenlijk sowieso wel lukken. :')

Tevens, vandaag sumo deadlift. Ik zie dat het vrouwenrecord in de box op 1x3 @101 kg staat.

I think I can do that. :7
ik denk dat ik het kan, dus ik kan het. 8-) :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172707657
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:06 schreef Rauw. het volgende:

[..]

ik denk dat ik het kan, dus ik kan het. 8-) :7
Ja, toch. :7

Oh, ik wil ook nog 15 kg afvallen.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:08:16 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172707667
Je kan van alles zeggen, maar gemotiveerd ben je wel :D
pi_172707676
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Je kan van alles zeggen, maar gemotiveerd ben je wel :D
Ik heb het weer gevondne, geloof ik. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172707723
Er ligt inmiddels een tosti met geitenkaas e nrauwe ham in de pan.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:27:53 #157
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172708135
3:00/1km is wel een uitdaging trouwens.
Voor mij is 1:29/500m een soort van "doel", nu moet dat gewoon te doen zijn door m'n conditie te verbeteren en met betere vorm te roeien op 32+ spm.
Maar ik zie mijzelf nog lang niet ver daaronder duiken óf zodanig verbeteren dat ik 1km op een sub-1:30/500m pace ga roeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rauw. op 27-07-2017 10:36:18 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:34:38 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172708310
Mijn doel zou 1.49 op 500m zijn. 1.51 in januari gehaald. Dus je zou denken dat dat wel te doen is :+

Nouaj, nieuw doel 1.45. Maar ga er niet specifiek naar streven.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:39:29 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172708437
:W Ik ben ervandoor jongens, het topic dwaalt te ver af van waar ik in het dagelijkse leven mee bezig ben. Geen probleem verder, maar wilde niet ineens 'zomaar weg blijven'.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172708516
:')_!

Wauw. Just wauw. Er kan hier over van alles gesproken worden, maar 15 posts over fikse sportprestaties en dat is de limiet?

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:45:46 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172708618
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:41 schreef Lonaa het volgende:
:')_!

Wauw. Just wauw. Er kan hier over van alles gesproken worden, maar 15 posts over fikse sportprestaties en dat is de limiet?

:')
Zo lees ik de post van Tink niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172708673
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo lees ik de post van Tink niet.
In het licht van de afgelopen week, ik wel.

Iedereen blijft maar roepen 'iedereen is welkom', maar blijkbaar moet het je dan wel precies hetzelfde pad bewandelen en dat is bullshit.

Mijn reactie zal vast te heftig zijn voor het moment, maar de frustratie zit er al even.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:50:13 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172708718
ik ook niet..

en zeker als je afvalt dmv letten op eten ipv sporten dan kan het soms een ander gevoel geven..

ik lees over al die sporttoestanden heen. :P

Lijstje:
O: Havermout met kaneel suiker en cranberries, rozijnen en walnoten
t: avocado
L: 2 crackers met rundertartaar en 2 gekookte eieren
t: appel met suiker kaneel
S: bodypump
D: gehakt, sperciebonen, rijst
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172708740
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Barreltje het volgende:

ik lees over al die sporttoestanden heen. :P

En dat kan toch ook prima? O+
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:54:21 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172708812
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dat kan toch ook prima? O+
hmm.. soms kan ik halve topics overslaan ;)

ik snap uberhaupt niet waar jullie het over hebben met boxen etc :P en neuh.. ik ga het niet proberen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172708874
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hmm.. soms kan ik halve topics overslaan ;)

ik snap uberhaupt niet waar jullie het over hebben met boxen etc :P en neuh.. ik ga het niet proberen :+
Dat hoeft ook niet. Lekker doen waar je zin in hebt. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:58 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172708886
Het is maar net wat je zoekt in een topic.
Enkel een topic vol lijstje vind ik weinig aan en blijf ik even weg. Als er discussies zijn vind ik het of interessant of niet of ik doe eraan mee.

En ja ook ik heb wel eens geklaagd als het teveel 'offtopic' ging :+
Maar om dan aan te kondigen dat je weggaat. Voor hetzelfde geld past het morgen weer helemaal in je straatje.
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:58:23 #168
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172708922
De meeste mensen die hier komen voor diëten zitten ook niet bepaald te wachten op een Nutellabacon-wrap (waarvoor wel dank overigens), een klacht over een fysiek ongemak, +500gram ongesteldheid, m'n auto is kapot of ik ga overmorgen trouwen.

Dan heeft beweging, training en sport toch meer raakvlakken met een gezonde levensstijl en diëten als je het mij vraagt.

my 0.02.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172708976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:58 schreef Rauw. het volgende:

Dan heeft beweging, training en sport toch meer raakvlakken met een gezonde levensstijl en diëten als je het mij vraagt.

Dit wilde ik typen, maar ik had geen zin. Dank.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172709151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:39 schreef Tink89 het volgende:
:W Ik ben ervandoor jongens, het topic dwaalt te ver af van waar ik in het dagelijkse leven mee bezig ben. Geen probleem verder, maar wilde niet ineens 'zomaar weg blijven'.
:W maar iedereen moet wel meehuilen als jouw auto na weetikveelhoeveel km's afgeschreven is?

de discussie die elke 3,5 week weer terug komt, jemig.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:07:47 #171
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172709158
http://fit20.nl/nl/
Voor als je sport stom vindt? Fit worden in maar 20 minuten per week! It's super effective!
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:10:58 #172
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172709216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Artoo het volgende:
http://fit20.nl/nl/
Voor als je sport stom vindt? Fit worden in maar 20 minuten per week! It's super effective!
It's amazing Mike!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:12:57 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709248
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Artoo het volgende:
http://fit20.nl/nl/
Voor als je sport stom vindt? Fit worden in maar 20 minuten per week! It's super effective!
Heb dit een tijdje gedaan. Als opstap om weer zin te krijgen in sporten.
pi_172709263
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb dit een tijdje gedaan. Als opstap om weer zin te krijgen in sporten.
Echt? :o Echt?! :D

Werd je er fit van? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172709267
VERTEL ME ALLES
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:15:52 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709288
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:13 schreef Lonaa het volgende:

Echt? :o Echt?! :D

Werd je er fit van? :7
:')

Geen idee, merk ik zelf vaak weinig van. Zelfde als dat ik nu toch echt wel fitter ben, maar dit niet zozeer ervaar, dus ben daarin niet de juiste persoon om te vragen ;)

Maar je gaat net als met alles als je het regelmatig doet, vooruit. Dus daar werden de gewichten ook steeds zwaarder.
pi_172709316
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:')

Geen idee, merk ik zelf vaak weinig van. Zelfde als dat ik nu toch echt wel fitter ben, maar dit niet zozeer ervaar, dus ben daarin niet de juiste persoon om te vragen ;)

Maar je gaat net als met alles als je het regelmatig doet, vooruit. Dus daar werden de gewichten ook steeds zwaarder.
En ging je ook niet zweten en shit?! :o

Dat kan tohc nooit werken man. Ik zweet ook niet as ik de afwas doe, maar ik werd er ook niet fit van.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:19:15 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709357
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:16 schreef Lonaa het volgende:
En ging je ook niet zweten en shit?! :o

Dat kan tohc nooit werken man. Ik zweet ook niet as ik de afwas doe, maar ik werd er ook niet fit van.
Als je niet zweet betekend niet gelijk dat je lijf niets doet.
Maar ik ging wel zweten, want dat doe ik sowieso wel snel :')

Het werkt op basis van trainen tot spierfalen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:20:07 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172709378
Volgens mij is Tink vooral bezig met haar schildklierperikelen en kinderwens. Dat mensen haar mededeling zo persoonlijk opvatten, verbaast me zeer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172709417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is Tink vooral bezig met haar schildklierperikelen en kinderwens. Dat mensen haar mededeling zo persoonlijk opvatten, verbaast me zeer.
zaaien -> oogsten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172709428
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je niet zweet betekend niet gelijk dat je lijf niets doet.
Maar ik ging wel zweten, want dat doe ik sowieso wel snel :')

Het werkt op basis van trainen tot spierfalen.
Persoonlijk vind ik zweten wel cruciaal onderdeel van 'lekker sporten'
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:22:46 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172709453
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

zaaien -> oogsten.
Mijn hemel, is deze reeks ook alweer zo'n wespennest?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:23:00 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709461
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Persoonlijk vind ik zweten wel cruciaal onderdeel van 'lekker sporten'
Ja oke, maar dit is andere insteek.
"Lekker sporten" ben je vaak 20 minuten minimaal actief echt bezig.
Dit zijn 6 oefeningen van max 2.10 minuten elk ;)
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:23:44 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172709482
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:07 schreef Artoo het volgende:
http://fit20.nl/nl/
Voor als je sport stom vindt? Fit worden in maar 20 minuten per week! It's super effective!
De definitie van Fit verschilt nogal van persoon tot persoon.

Ik ben totaal niet fit, want ik ben dik en ik doe geen 80km racefietsen met m'n vriendenclub. Aldus een hoop mensen. 8-)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172709516
quote:
13s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn hemel, is deze reeks ook alweer zo'n wespennest?
Nee hoor. Verschil in mentaliteit tussen wat mensen. Wat prima is, maar als de ene kant de andere kant blijft afzeiken kan je de bal terug verwachten.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:24:45 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709521
Als mensen vragen of ik fit ben, zeg ik nog steeds keihard nee.
Terwijl andere mensen daar weer totaal anders over denken en me voor gek verklaren

Tja ..
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:25:03 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709530
Toeval.. krijg net mail van fit20 _O-
pi_172709550
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Toeval.. krijg net mail van fit20 _O-
:D
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:28:23 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172709598
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee hoor. Verschil in mentaliteit tussen wat mensen. Wat prima is, maar als de ene kant de andere kant blijft afzeiken kan je de bal terug verwachten.
Ik heb de afgelopen week teruggekeken, maar ik heb Tink nergens iemand zien afzeiken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172709618
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week teruggekeken, maar ik heb Tink nergens iemand zien afzeiken.
shitzooi ontstaat ook niet in een week.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:29:50 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172709638
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

shitzooi ontstaat ook niet in een week.
Oh, dus toch een wespennest, met flink veel oud zeer en steken onder water.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:30:17 #192
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172709652
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen vragen of ik fit ben, zeg ik nog steeds keihard nee.
Terwijl andere mensen daar weer totaal anders over denken en me voor gek verklaren

Tja ..
Nooit fit genoeg.

Mensen vragen mij niet om mijn fitheid ook, want ik ben natuurlijk geen kleine jongen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172709668
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, dus toch een wespennest, met flink veel oud zeer en steken onder water.
Wat mij betreft niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172709673
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nooit fit genoeg.

Mensen vragen mij niet om mijn fitheid ook, want ik ben natuurlijk geen kleine jongen.
Ik rook en drink. Fit :') x 1000
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:33:01 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172709721
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet.
Blijkbaar wel, als jij haar post zo enorm op jezelf betrekt?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:34:10 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709744
Dit topic is alles behalve een wespennest. Over het algemeen is het hier gezellig, af en toe een woordje, maar dat is niet erg en hoort erbij als je verschillende mensen hier hebt zitten.

Of ik zit er daarvoor nog te kort, dat kan ook
pi_172709758
Deze niet-zo-fitte-sporter gaat eem crossfitten. Joe doei.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:35:00 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172709760
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nooit fit genoeg.

Mensen vragen mij niet om mijn fitheid ook, want ik ben natuurlijk geen kleine jongen.
Haha nee oke.

Ze vragen veelal aan mij of ik me niet fitter voel en alles. Blijf het een kutvraag vinden :+
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:37:05 #199
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172709797
Ach, word hier over en weer veel gestoken.
Veelal zit dat in bepaalde verschillen in persoonlijkheid.

Als je andere dingen in het leven voorop stelt dan hoef je hier niet te zijn natuurlijk.

No hard feelings, wens 'r het beste en hoop dat ze progressie maakt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport donderdag 27 juli 2017 @ 11:40:39 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172709866
Shit is aan :D

Nou goed ik heb maar weer eens 3500m gezwommen. Ligt de halve zwemclub daar ook in het zwembad (het zijn gewoon vrijzwemuren, de zwemclub heeft officieel vakantie) _O- Goed, was wel gezellig :Y

Lijstje vandaag:
O: dubbele bth pindakaas
S: zwemmen
T: banaan
L: geen idee nog, er is brood, kipfilet, huttenkase en nog wat roomkaas dus daar zal het wel op neer komen
D: vegetarische bami met een gebakken ei en pinda's.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:07:15 #201
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172710387
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:35 schreef Cue_ het volgende:

Ze vragen veelal aan mij of ik me niet fitter voel en alles. Blijf het een kutvraag vinden :+
Wat ik altijd een kutvraag vind is of ik niet flauw word van m'n salades en kip met rijst.

Je eet zelf altijd dezelfde fucking boterham met hagelslag en eentje met kaas... :')
En 2x in de week mag je een tosti van jezelf, want van een broodje hamkaas die tussen een ijzer gezeten heeft word je ineens dik.

Mensen :') :') :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:08:15 #202
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172710400
Oja; "die dressing maakt het weer ongezond"

Houd je m'n macro's ook al bij? :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:11:30 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172710462
:D Idd ja.
Maar de ene gewoonte is natuurlijk 'logischer' dan de ander :+

Of dat ze dan zeggen "zou je dat nu wel doen? je bent toch op dieet? " :X
  Redactie Sport donderdag 27 juli 2017 @ 12:15:55 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_172710534
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:08 schreef Rauw. het volgende:
Oja; "die dressing maakt het weer ongezond"

Houd je m'n macro's ook al bij? :')
"Wat weet jij van mijn dressing?"
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:53:57 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172711265
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:15 schreef DeLuna het volgende:

[..]

"Wat weet jij van mijn dressing?"
Sowieso, als ik m'n dag instel op een tube mayonaise bij de lunch dan kan ik een tube mayo nemen bij m'n lunch en nog op m'n gewenste intake uitkomen. Ik snap niet hoe mensen een heel dieet op 1 of 2 voedingsmiddelen kunnen afkraken. En dan vaak ook nog dingen omdat ze "vet"zijn. En vet is de duivel.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172711598
Vet :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172711808
Koude shake _O_
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:48:18 #208
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172712369
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sowieso, als ik m'n dag instel op een tube mayonaise bij de lunch dan kan ik een tube mayo nemen bij m'n lunch en nog op m'n gewenste intake uitkomen. Ik snap niet hoe mensen een heel dieet op 1 of 2 voedingsmiddelen kunnen afkraken. En dan vaak ook nog dingen omdat ze "vet"zijn. En vet is de duivel.
Wacht, suiker was toch de duivel? Of heb ik weer wat gemist?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 27 juli 2017 @ 13:53:47 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172712484
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:48 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Wacht, suiker was toch de duivel? Of heb ik weer wat gemist?
De fase voor suiker de duivel geworden was.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172712879
Afvallen en mijn bijbaan (poetsen bij ouderen) is geen goede combinatie. :') Gisteren had iemand al speciaal voor mij tompoucen gehaald en vandaag weer 2 plakken cake naar binnen moeten werken. Ik zeg wel vaker dat het niet nodig is, en dat ik moet opletten wat ik eet etc, maar daar hebben die oudjes allemaal geen boodschap aan. En vind het anders zo zielig.
Misschien moet ik een allergie gaan faken ofzo :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:34:18 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_172713289
Alles wat geen droge sla is, is de duivel. O+

Ik rook net mijn eten voor vanavond. Nu heb ik trek. Stoven. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:49:33 #212
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172713594
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:53 schreef Rauw. het volgende:

[..]

De fase voor suiker de duivel geworden was.
En was dat voor, of na de zuivel is de duivel fase?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172713603
Slank is dood. Ik zit al in de WW hustle dus ik durf hier te posten :P

Meteen een sportgerelateerde vraag: ik heb de laatste weken heel snel last van mijn spieren. Al tijdens het sporten (bijvoorbeeld na 5 minuten intensief crosstrainer). Hierdoor even gestopt met crossbox, dat is te heftig. Yoga helpt iets maar is wel zwaarder dan ik gewend was. Ik slik B12 omdat ik vrij weinig vlees eet. Heeft iemand iets soortgelijks (gehad) en hiervoor supplementen geslikt? Zo ja, welke?

Over mensen die zich bemoeien met je eetgewoonten : vandaag weer eens koeken en cake (met slagroom :')) bij het team overleg. Teamlid; Goh S dat is wel slecht voor je dieet! Ik: hoezo ik neem toch niet :')
*rollendeogensmiley
pi_172713623
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:49 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En was dat voor, of na de zuivel is de duivel fase?
Ongeveer gelijktijdig met de gluten zijn de boosdoener van al het slechts fase.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:01:24 #215
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172713813
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:49 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En was dat voor, of na de zuivel is de duivel fase?
Zuivel is de duivel begon ongeveer tegelijk met de colalight-celmutaties volgens mij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:06:32 #216
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172713929
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:50 schreef Serinde het volgende:
Slank is dood. Ik zit al in de WW hustle dus ik durf hier te posten :P

Meteen een sportgerelateerde vraag: ik heb de laatste weken heel snel last van mijn spieren. Al tijdens het sporten (bijvoorbeeld na 5 minuten intensief crosstrainer). Hierdoor even gestopt met crossbox, dat is te heftig. Yoga helpt iets maar is wel zwaarder dan ik gewend was. Ik slik B12 omdat ik vrij weinig vlees eet. Heeft iemand iets soortgelijks (gehad) en hiervoor supplementen geslikt? Zo ja, welke?

Vochtbalans? Drink je wel voldoende?

Ik neem Magnesium (goed voor de spieren, maar weet niet of dat specifiek jouw probleem aanpakt.), visolie en Vitamine D.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172714115
Magnesium heb ik tijdens mijn hardloopperiode geslikt tegen spierpijn in mijn kuiten. Ik vind het gek dat het nu om alle spieren lijkt te gaan en al tijdens het sporten. Maar goede tip, probeer ik weer want dat hielp voor alleen kuiten ook.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:18:21 #218
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172714232
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:13 schreef Serinde het volgende:
Magnesium heb ik tijdens mijn hardloopperiode geslikt tegen spierpijn in mijn kuiten. Ik vind het gek dat het nu om alle spieren lijkt te gaan en al tijdens het sporten. Maar goede tip, probeer ik weer want dat hielp voor alleen kuiten ook.
In welke zin heb je last, Serinde?
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:18:28 #219
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172714234
Vergeet het vele drinken echt niet.
Als ik niet op de 2,5l zit voor ik ga sporten ben ik helemaal uitgeleefd na een kwartier.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172714330
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:50 schreef Serinde het volgende:
Slank is dood. Ik zit al in de WW hustle dus ik durf hier te posten :P

Meteen een sportgerelateerde vraag: ik heb de laatste weken heel snel last van mijn spieren. Al tijdens het sporten (bijvoorbeeld na 5 minuten intensief crosstrainer). Hierdoor even gestopt met crossbox, dat is te heftig. Yoga helpt iets maar is wel zwaarder dan ik gewend was. Ik slik B12 omdat ik vrij weinig vlees eet. Heeft iemand iets soortgelijks (gehad) en hiervoor supplementen geslikt? Zo ja, welke?

Over mensen die zich bemoeien met je eetgewoonten : vandaag weer eens koeken en cake (met slagroom :')) bij het team overleg. Teamlid; Goh S dat is wel slecht voor je dieet! Ik: hoezo ik neem toch niet :')
*rollendeogensmiley
Definieer 'last'

Ik slik al een jaar of 2 magnesium omdat ik vrij vlot kramp kreeg en vrij heftig en lang spierpijn had.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172714341
oh, spuit elf zie ik al :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172714525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:18 schreef Artoo het volgende:

[..]

In welke zin heb je last, Serinde?
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 15:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Definieer 'last'

Ik slik al een jaar of 2 magnesium omdat ik vrij vlot kramp kreeg en vrij heftig en lang spierpijn had.
Mijn spieren voelen vrij snel moe aan, alsof ik al veel meer gedaan heb. Hierdoor train ik minder/lichter waardoor ik het idee heb dat het ook niet beter wordt. Bij squats e.d. uit het zich in een snelle verzuring, denk dat dat de juiste omschrijving is.
pi_172714577
Eet je voldoende? Rust je voldoende? Drink je voldoende?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:36:46 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172715918
Gewoon vrijwillig burpees gedaan :X

Wel 12seconden sneller dan in februari O+

[ Bericht 36% gewijzigd door Cue_ op 27-07-2017 16:50:09 ]
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:08:57 #225
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172717835
Burpees :r
Fear is the path to the Dark Side.
pi_172718169
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:50 schreef Serinde het volgende:
Slank is dood. Ik zit al in de WW hustle dus ik durf hier te posten :P

Meteen een sportgerelateerde vraag: ik heb de laatste weken heel snel last van mijn spieren. Al tijdens het sporten (bijvoorbeeld na 5 minuten intensief crosstrainer). Hierdoor even gestopt met crossbox, dat is te heftig. Yoga helpt iets maar is wel zwaarder dan ik gewend was. Ik slik B12 omdat ik vrij weinig vlees eet. Heeft iemand iets soortgelijks (gehad) en hiervoor supplementen geslikt? Zo ja, welke?

Over mensen die zich bemoeien met je eetgewoonten : vandaag weer eens koeken en cake (met slagroom :')) bij het team overleg. Teamlid; Goh S dat is wel slecht voor je dieet! Ik: hoezo ik neem toch niet :')
*rollendeogensmiley
Ik zou vooral gaan voor ontstekingsremmend voedsel, een tijdje kijken of dat helpt. Gember, kersen, kurkuma.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172719714
Pff... ik las morgen even een extra rustdag in. Dinsdag armen getraint en nog steeds mega spierpijn ;(
  donderdag 27 juli 2017 @ 19:54:13 #228
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172720251
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:32 schreef Pinuts het volgende:
Pff... ik las morgen even een extra rustdag in. Dinsdag armen getraint en nog steeds mega spierpijn ;(
Spierpijn zou je houden als je 5/6x per week wil trainen, het word wel beter naar mate je langer trained maar helemaal wennen gaat het nooit. Maar misschien moet je nog even aan de frequentie wennen.

Zojuist zelf ook met gare benen gaan Deadliften, even opwarmen, strekken en misschien wel een van m'n beste trainingen van afgelopen maanden gehad.

Hou je wel rekening met upperbody/lowerbody?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172720351
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Spierpijn zou je houden als je 5/6x per week wil trainen, het word wel beter naar mate je langer trained maar helemaal wennen gaat het nooit.

Zojuist zelf ook met gare benen gaan Deadliften, even opwarmen, strekken en misschien wel een van m'n beste trainingen van afgelopen maanden gehad.

Hou je wel rekening met upperbody/lowerbody?
Heb toch maar besloten om 4x per week te trainen men dan 2x HITT na de krachttraining.
Doe dan 1 dag armen, schouders (en beetje borst met bankdrukken) en andere dag rug, benen en core. En dan zeg maar 1 dag ertussen, dan herhalen en dan 2 dagen rust. Dus qua rust zou ik goed moeten zitten denk ik, aangezien er altijd minimaal 2 dagen tussen zit voordat ik diezelfde spiergroep weer train.
  donderdag 27 juli 2017 @ 19:59:58 #230
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172720390
Vandaag at ik;

O:yoghurt+whey en pindakaas
T: banaam
L: salade met kip
T: meloen
T2: banaan & perzik
T(raining): Deadlifts
D: rendang rundvlees met rijst
T: yoghurt + whey

Zo'n 150kcal over doel. Over de hele week gezien geen probleem.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:03:24 #231
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172720467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:57 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Heb toch maar besloten om 4x per week te trainen men dan 2x HITT na de krachttraining.
Doe dan 1 dag armen, schouders (en beetje borst met bankdrukken) en andere dag rug, benen en core. En dan zeg maar 1 dag ertussen, dan herhalen en dan 2 dagen rust. Dus qua rust zou ik goed moeten zitten denk ik, aangezien er altijd minimaal 2 dagen tussen zit voordat ik diezelfde spiergroep weer train.
Lijkt mij prima inderdaad. Kunt zelfs nog een dagje puur cardio/conditioning doen dan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172720513
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Lijkt mij prima inderdaad. Kunt zelfs nog een dagje puur cardio/conditioning doen dan.
Ben inderdaad aan het overwegen om op zondag een hardlooprondje er tussen te doen idd, zolang het nog zomerstop is met boksen. Maar ben blij als boksen weer begint want moet zeggen dat fitness niet echt mijn sport is :{w
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:08:58 #233
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172720598
Fitness is ook niet mijn sport.
Rugby is m'n sport en ik "fitness" om te kunnen presteren in m'n sport.

Moet overigens wel zeggen dat ik kan genieten van iedere training omdat ik goed progressie maak.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172720798
Zelfde inderdaad. Tijdens het seizoen vind ik het opzich wel lekker om 2x per week ofzo aan krachttraining te doen. Maar nu in de zomerstop als dat mijn enige 'sport' is, voelt het af en toe toch als een verplicht nummertje :P
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:32:36 #235
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172721293
Ik heb er niet echt gevoelens bij eigenlijk.
Het is onderdeel van mijn dagelijkse routine.

Zou willen dat ik qua voeding zo gestructureerd en gedisciplineerd was.
Afgelopen weken lijkt dat weer goed te gaan omdat ik m'n doel weer duidelijk heb.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:57:04 #236
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172723955
Ik ga morgen op vakantie en neem gewoon mijn hardloopkleding mee. Wie had dag ooit gedacht. Ik niet in ieder geval. Weegschaal gaf aan 99,4. Dus echt onder de 100. Nieuwe doel is onder de 90 voor mijn verjaardag (dag na sinterklaas) of misschien eerst 95 voor de herfstvakantie.
Ik heb eigenlijk tegen weinig mensen gezegd dat ik op 'dieet' ben. Vooral omdat je dan inderdaad allemaal opmerkingen krijgt. Mag dig wel, zou je dat wel doen etc. Vanavond hebben we friet gegeten en dat past prima binnen mijn kcal.
Komende week probeer ik ook zo goed mogelijk op te letten. Veel bewegen etc.
pi_172727567
Ik wil de vetinname wat beperken... eet nu nog iets te vaak pizza's/lasagne etc... maar wat is nu een goede eventueel dagelijkse vervanger waar je niet een half uur voor in de keuken hoeft te staan? :P

Rijstgerechten oid?
pi_172727582
Vriezerfood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172727603
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vriezerfood.
Dat ljikt me nogal een breed begrip...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 00:44:45 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172728400
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil de vetinname wat beperken... eet nu nog iets te vaak pizza's/lasagne etc... maar wat is nu een goede eventueel dagelijkse vervanger waar je niet een half uur voor in de keuken hoeft te staan? :P

Rijstgerechten oid?
Lasagne als in magnetronmaaltijd? Of kook je die zelf in elkaar?
pi_172728418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ljikt me nogal een breed begrip...
Jawel, maar je snapt ook wel dat ik geen frikandellenhut bedoel, maar geportioneerde, gezonde volumemaaltijden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172728464
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lasagne als in magnetronmaaltijd? Of kook je die zelf in elkaar?
Magnetron
pi_172728479
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 00:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel, maar je snapt ook wel dat ik geen frikandellenhut bedoel, maar geportioneerde, gezonde volumemaaltijden.
En die zijn vetarm? :?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:30:51 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730134
De supermarkt heeft tegenwoordig best prima kant en klaar maaltijden, als je echt niet wilt koken.

Liggen in de vriezer. Iglo heeft van die roerbaksensatiedingen. Aviko heeft ook eea. Prima te nassen, relatief veel groente voor kant en klaar.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:32:35 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730164
Ik at gisteren alweer niet ALLE DINGEN. Deze week is een goede week. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_172730360
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil de vetinname wat beperken... eet nu nog iets te vaak pizza's/lasagne etc... maar wat is nu een goede eventueel dagelijkse vervanger waar je niet een half uur voor in de keuken hoeft te staan? :P

Rijstgerechten oid?
Ik sta bijna nooit langer dan een halfuur in de keuken.. Rijst met wokgroente kan inderdaad, of pasta met pastasaus, goed gevulde salade, agv, blikje linzen met champignons en spinazie of iets dergelijks.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:00:02 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172730508
Wat kip in de pan, wat groenten in de pan. Binnen half uur ben je klaar met een gezonde en snelle maaltijd.
Evt wat rijst ofzo erbij mocht je dat willen is dan geen extra werk.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:11:10 #248
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172730699
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:49 schreef Faxie het volgende:
Ik wil de vetinname wat beperken... eet nu nog iets te vaak pizza's/lasagne etc... maar wat is nu een goede eventueel dagelijkse vervanger waar je niet een half uur voor in de keuken hoeft te staan? :P

Rijstgerechten oid?
Wil je je vet-inname beperken of algemeen minder caloriën binnen krijgen? Dat is nogal een verschil namelijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:18:04 #249
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730826
Ja, jonge. Hele week netjes eten en sporten en dingen en dan +0,4. DAT WAS NIET DE AFSPRAAK EIKELS.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:18:13 #250
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172730827
Vandaag;

O: Yoghurt, whey, pindakaas
T: Perzik/Banaan
L: salade met kip en witte kaas
T: Perzik
D: zoete aardappel/chorizo/groentenschotel
T: Yoghurt + whey + pindakaas

Moet nog zo'n 4-600 bij aan vetten en eiwitten. Dus bak nog een eitje of 2/3 erbij denk ik.
Rustdag (misschien wandeling of rustige roeisessie) en dan morgen heel hard gaan op conditie.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:18:24 #251
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172730831
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:18 schreef Lonaa het volgende:
Ja, jonge. Hele week netjes eten en sporten en dingen en dan +0,4. DAT WAS NIET DE AFSPRAAK EIKELS.
Spiergains
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:18:45 #252
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730834
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:18 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Spiergains
Ja maar ik wil fatloss ;( En spiergains. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:19:54 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730853
Vandaaaaaaaaaaaaaaaaag:
O: boterham met ham en gebakken ei met extra eiwitje :9
T: IJskoffie (RIP progressie ;( )
L: Iets met 300 gram bieten.
D: I dunno. soep met tosti, tenzij ik een beter idee krijg.
T: I dunno. druiven. tenzij ik een beter idee krijg.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:23:45 #254
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172730911
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja maar ik wil fatloss ;( En spiergains. ;(
Dat is ook wat gebeurt is. +10kg spiergains en -9.6kg vet.

Nee serieus, ik ben ~8kg zwaarder dan ~ een jaar geleden, shirts zitten mij niet strakker en ik ben zeker 20% sterker in al m'n lifts. Conditioneel nog op gelijk niveau, maar daar werk ik aan.
Spiermassa is echt een ding, de weegschaal is een leugenaar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:26:01 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172730964
Ik ga me morgen maar weer eens wegen, mbt vetpercentage enzo (gewoon thuisweegschaal, i know) Kiekn wat hij nu zegt owja en weer eens omtrekken meten.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:26:06 #256
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730967
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:23 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is ook wat gebeurt is. +10kg spiergains en -9.6kg vet.

Nee serieus, ik ben ~8kg zwaarder dan ~ een jaar geleden, shirts zitten mij niet strakker en ik ben zeker 20% sterker in al m'n lifts. Conditioneel nog op gelijk niveau, maar daar werk ik aan.
Spiermassa is echt een ding, de weegschaal is een leugenaar.
je weet best dat ik het erger maak dan ik het vind/dan het is. :P
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:26:34 #257
217702 Lonaa
Honger!
pi_172730979
Ik heb vandaag een jaren '90 spice girl staartje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:27:07 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172730995
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb vandaag een jaren '90 spice girl staartje. :7
Dat doet me denken aan twee hoge staartjes, opzij. Maar dat zzal het vast niet zijn :')
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:27:31 #259
217702 Lonaa
Honger!
pi_172731001
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan twee hoge staartjes, opzij. Maar dat zzal het vast niet zijn :')
Ik heb er 1, hoog. opzij.. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:28:09 #260
217702 Lonaa
Honger!
pi_172731011
Ok, niet heel hoog.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:53:05 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172731664
pics or it did not happen!!

:P

gister maar eens toegegeven aan een emo bui, dus mijn D was een halvezak chips.. wel naar Bodypump geweest , dus vooralsnog geen absurd resultaat op de weegschaal :P

alleen nu heb ik dus wel gehakt over.. iemand nog ideeen voor de lunch?
ik heb ook nog een courgette :P en sla.. en tomaat & komkommer
:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:54:34 #262
217702 Lonaa
Honger!
pi_172731710
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:53 schreef Barreltje het volgende:
pics or it did not happen!!

:P

gister maar eens toegegeven aan een emo bui, dus mijn D was een halvezak chips.. wel naar Bodypump geweest , dus vooralsnog geen absurd resultaat op de weegschaal :P

alleen nu heb ik dus wel gehakt over.. iemand nog ideeen voor de lunch?
ik heb ook nog een courgette :P en sla.. en tomaat & komkommer
:)
Gevulde courgette. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:55:46 #263
217702 Lonaa
Honger!
pi_172731746
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lonaa op 28-07-2017 15:16:24 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:56:38 #264
217702 Lonaa
Honger!
pi_172731768
Mijn traps worden gigantisch, wtf. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:05:08 #265
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172731966
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:53 schreef Barreltje het volgende:
pics or it did not happen!!

:P

gister maar eens toegegeven aan een emo bui, dus mijn D was een halvezak chips.. wel naar Bodypump geweest , dus vooralsnog geen absurd resultaat op de weegschaal :P

alleen nu heb ik dus wel gehakt over.. iemand nog ideeen voor de lunch?
ik heb ook nog een courgette :P en sla.. en tomaat & komkommer
:)
Courgetteboot!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172734236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wil je je vet-inname beperken of algemeen minder caloriën binnen krijgen? Dat is nogal een verschil namelijk.
Alleen vetinname :Y

Heb al wat goede suggesties gezien :9
pi_172734589
Broekzakpost.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:19:58 #268
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172734608
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alleen vetinname :Y

Heb al wat goede suggesties gezien :9
Vooral veel kip en mager rund eten. Wat je daarbij neemt (rijst, aardappelen, pasta, groenten, fruit) heeft weinig invloed op de hoeveelheid vetten die je binnenkrijgt.
Geen noten, geen avocado, verder magere of geen zuivel, geen eieren. Vooral labels lezen.

Mag ik vragen waarom je vetten wil verminderen? Pizza is niet persé vet bijvoorbeeld.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172734682
Juist wel noten en avocado eten, goede vetten bevorderen je opname van voedingsstoffen en zorgen voor een verzadigd gevoel.

Vette pizza kun je wel laten staan ja, maar dat komt door de combinatie van veel koolhydraten, verzagdigde vetten en zout.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172734696
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:19 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vooral veel kip en mager rund eten. Wat je daarbij neemt (rijst, aardappelen, pasta, groenten, fruit) heeft weinig invloed op de hoeveelheid vetten die je binnenkrijgt.
Geen noten, geen avocado, verder magere of geen zuivel, geen eieren. Vooral labels lezen.

Mag ik vragen waarom je vetten wil verminderen? Pizza is niet persé vet bijvoorbeeld.
Omdat ik wel veel sport, maar het niet echt cardio is. Vind dat er te veel vet achterblijft...

Waarom geen eieren en noten? Ik begreep dat bv noten wel heel goed zijn... zeker mbt eiwit.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:26:08 #271
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172734704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Juist wel noten en avocado eten, goede vetten bevorderen je opname van voedingsstoffen en zorgen voor een verzadigd gevoel.

Vette pizza kun je wel laten staan ja, maar dat komt door de combinatie van veel koolhydraten, verzagdigde vetten en zout.
Als iemand z'n vetinname wil verminderen moet je geen noten en avocado eten lijkt mij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:29:47 #272
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172734774
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ik wel veel sport, maar het niet echt cardio is. Vind dat er te veel vet achterblijft...

Waarom geen eieren en noten? Ik begreep dat bv noten wel heel goed zijn... zeker mbt eiwit.
Omdat dat vetten bevat, maar daar wil je wel onderscheid in maken?

Want dan kun je het lijstje helemaal doorstrepen en gewoon vetten gaan eten. Vetten heb je gewoon nodig.

De hoeveelheid vet die je overhoud komt omdat je teveel calorieën eet, niet omdat je teveel vet eet. Overtallige koolhydraten worden evengoed omgezet naar vet.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172734833
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:29 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Omdat dat vetten bevat, maar daar wil je wel onderscheid in maken?

Want dan kun je het lijstje helemaal doorstrepen en gewoon vetten gaan eten. Vetten heb je gewoon nodig.

De hoeveelheid vet die je overhoud komt omdat je teveel calorieën eet, niet omdat je teveel vet eet. Overtallige koolhydraten worden evengoed omgezet naar vet.
Ow :{

Ik hou altijd wel een beetje in de gaten wat m'n dagelijkse inname is, maar ik zit toch altijd tussen de 2000 en 2300. En ik word niet dikker oid, maar echt veel vetverlies bespeur ik niet, ondanks een uur of 7 sport gemiddeld per week...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:38:25 #274
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172734965
Als ik maar een beetje in de gaten houd wat ik eet dan eet ik 800caloriën. Als ik dat heel erg doe dan zijn het er wel meer.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:45:39 #275
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172735158
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow :{

Ik hou altijd wel een beetje in de gaten wat m'n dagelijkse inname is, maar ik zit toch altijd tussen de 2000 en 2300. En ik word niet dikker oid, maar echt veel vetverlies bespeur ik niet, ondanks een uur of 7 sport gemiddeld per week...
Indien jouw onderhoudsniveau in die regionen ligt dan ga je ook niet niet afvallen. Weeg je alles af? Voer je alles in?
Fear is the path to the Dark Side.
pi_172735329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:45 schreef Artoo het volgende:

[..]

Indien jouw onderhoudsniveau in die regionen ligt dan ga je ook niet niet afvallen. Weeg je alles af? Voer je alles in?
Ik denk dat mijn verbruik wel een stukje hoger ligt. Ik voer niet alles in nee, maar is een schatting. Voor vandaag eet ik niet thuis, maar op het werk bv 4 boterhammen, 2 stuks fruit, cupasoup, yoghurtje, mueslibar en 2 sapjes. Dan thuis nog een biertje en koffie/thee. Lijkt me niet zo veel?

Maar als ik thuis eet, zou ik iets verstandigers willen eten dan pizza zeg maar.
pi_172735350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn verbruik wel een stukje hoger ligt. Ik voer niet alles in nee, maar is een schatting. Voor vandaag eet ik niet thuis, maar op het werk bv 4 boterhammen, 2 stuks fruit, cupasoup, yoghurtje, mueslibar en 2 sapjes. Dan thuis nog een biertje en koffie/thee. Lijkt me niet zo veel?

Maar als ik thuis eet, zou ik iets verstandigers willen eten dan pizza zeg maar.
Geen avondeten ?
pi_172735488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Geen avondeten ?
Niet als in een complete maaltijd. Daar heb ik geen tijd voor in m'n pauzes.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:15:06 #279
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172735824
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn verbruik wel een stukje hoger ligt. Ik voer niet alles in nee, maar is een schatting. Voor vandaag eet ik niet thuis, maar op het werk bv 4 boterhammen, 2 stuks fruit, cupasoup, yoghurtje, mueslibar en 2 sapjes. Dan thuis nog een biertje en koffie/thee. Lijkt me niet zo veel?

Maar als ik thuis eet, zou ik iets verstandigers willen eten dan pizza zeg maar.
Zo lang je niet meet, weet je ook niet. Als je zowel op de spiegel als op de weegschaal geen verschil merkt over langere periodes dan is je voeding blijkbaar niet on point voor de doelen die je hebt. Zorg eerst eens dat je inzicht krijgt in wat je precies in je hoofd steekt op een dag.
En ga mealpreppen zodat je wel fatsoenlijk je lijft voedt.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_172736768
Maar om vet te verliezen moet je niet per se minder vet gaan eten. Er zijn zelfs onderzoeken die zeggen dat vetten eten je vetverbranding beter maakt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:10:36 #281
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172736949
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar om vet te verliezen moet je niet per se minder vet gaan eten. Er zijn zelfs onderzoeken die zeggen dat vetten eten je vetverbranding beter maakt.
#truth
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:11:14 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172736958
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar om vet te verliezen moet je niet per se minder vet gaan eten. Er zijn zelfs onderzoeken die zeggen dat vetten eten je vetverbranding beter maakt.
Vandaar ook het Keto-dieet en aanverwante diëten.
Dat is waarom ik zei dat hij beter minder calorieën kan gaan nemen dan persé vetten.

Maar dergelijke diëten zijn niet echt iets voor iemand die gewoon z'n biertje wil blijven drinken etc.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172736982
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vandaar ook het Keto-dieet en aanverwante diëten.
Dat is waarom ik zei dat hij beter minder calorieën kan gaan nemen dan persé vetten.

Maar dergelijke diëten zijn niet echt iets voor iemand die gewoon z'n biertje wil blijven drinken etc.
Ik denk ook niet dat je om wat vet te verliezen per se een heel radicaal dieet hoeft te volgen. Maar even tot je door laten dringen dat alle vetten uitbannen alleen maar averechts kan werken is wel goed.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:13:04 #284
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172736999
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Vandaar ook het Keto-dieet en aanverwante diëten.
Dat is waarom ik zei dat hij beter minder calorieën kan gaan nemen dan persé vetten.

Maar dergelijke diëten zijn niet echt iets voor iemand die gewoon z'n biertje wil blijven drinken etc.
Ja. Als je vet wil verliezen moet je niet minder vet eten, maar minder eten dan je verbruikt. Vet blijven eten is voor het algeheel functioneren van het lichaam ook gewoon cruciaal. Daarnaast, vet :9
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:15:21 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172737037
De vraag is, wil je lichaamsvet verminderen of het percentage vet eten :+
pi_172737252
Ik heb net bodypump gedaan voor de 2e keer, behoorlijk pittige training toch wel doordat het echt krachtuithoudingsvermogen is! Maar wel heel leuk en nuttig voor een hardloper als krachttraining erbij, niet megazware gewichten maar wel het hele lichaam goed aanpakken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_172747943
Ik ben er ook weer. Vakantie heeft voor iets meer dan een kilo extra gewicht gezorgd, nu weer volle bak aan de slag dus. Vandaag op zich wel gezond gegeten, maar mijn tussendoortjes vielen een beetje in het water door baby-gedoe.

O: kwark met fruit
L: kopje tomatensoep met wat feta en een spelttwister (vrij groot broodje)
A: Kip tandoori met veel groenten en yoghurt
T: handje gerookte amandelen.

Geen sport vandaag, wel weer 10.000 stappen gezet.
pi_172754844
Ugh. gisteren alle dingen opgevreten. vandaag + 1,4 kg :') lijf :')

2day:
O: boterham met tapenade en kaas. 2 mandarijnen
S: RIP
T: shakieshake
L: rode bietjes met dingen
D: soep
T: 3 bier.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 10:15:39 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172755057
Gister deed ik de "twee drankjes" in de stad :')

Doelstelling is dat ik gewoon van sporten, gelukkig pas om half 2.
pi_172755133
Lijstje gisteren:
O: speltwafel met runderrookvlees, halve cantaloupe
L: 2 speltwafels met runderrookvlees
D: bloemkoolrijst met Chinese groente, curry en kokosmelk
T: blokje pure choco (10 gr)
T: stuk zelfgemaakte koek van havermout, pinda's, banaan, lijnzaad, ei

Vandaag op de planning:
O: stuk zelfgemaakte koek van gister
L: sla, paprika, quinoa salade met restjes voedsel wat nog in huis is
T: halve mango
D: zelfde als gister
T: yoghurt
pi_172757534
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Gister deed ik de "twee drankjes" in de stad :')

Doelstelling is dat ik gewoon van sporten, gelukkig pas om half 2.
Mja. :')

Ik heb een plan voor vanavond. Ik ga naar een speciaalbier cafe, en daar drink ik mijn lievelingsbier a 14% :')

Daar doe ik gemiddeld 1 uur mee per glas, en na 3 ben je af. Dus dit is een veilig plan.
tenzij iemand daarna met wodka en/of shots aan komt zetten.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:54:19 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172757601
Whaha sterkte!
Ik voel me niet helemaal top (goh), dus dit word een goede trainingssessie :')
pi_172763805
Lijstje:
O: kwark met aardbeien
S: bootcamp
T: glas halfvolle melk
L: 2 gebakken eitjes met een plak achterham en 30 gram kaas
T: stukje feta en een paar cherrytomaatjes
A: Pad Thai met courgettenoodles
T: weet ik nog niet, handje nootjes denk ik
  zondag 30 juli 2017 @ 08:15:46 #294
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172776180
Een weekje op vakantie en proberen gewoon door te gaan met gezond eten. Nu was schoonzus gisteren aan het koken en die gebruikt toch ontzettend veel boter om in te bakken 😱. Veel meer dan ik zelf doe.

Lijstje gisteren
O: yoghurt, appel, muesli
L: 2 harde broodjes met 1x helft Philadelphia en kipfilet, 1x helft filet americain peper, 1 broodje met Old Amsterdam 35+
T: wortel
D: gebakken aardappel, doperwtjes, kipbraadworst en een beetje fritessaus
T: liefmans
  zondag 30 juli 2017 @ 08:27:53 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172776258
Ik heb volgens mij nog last die van die , ik ben extra licht door de drank, want voor t eerst onder de 80 kilo :o
pi_172777188
Mooie mijlpaal Cue!!

Lijstje:
O: yoghurt met frambozen, bosbessen en een paar rozijntjes
L: salade van witte kool, komkommer, paprika, surimi en dressing van yoghurt
T: waarschijnlijk wat hapjes en een wijntje, we gaan op visite vanmiddag
A: zelfgemaakte kipshoarma met champignons, paprika en ui, zelfgemaakte knoflooksaus (van yoghurt en een beetje mayo) in ijsbergsla-bladeren
  zondag 30 juli 2017 @ 09:55:08 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172777269
Tnx Gogo, maar die si na vandaag wel weer verdwenen. Dus die telt niet.
  zondag 30 juli 2017 @ 12:27:33 #298
217702 Lonaa
Honger!
pi_172780300
3 bier werd 3 bier en 1 wodka-cola. En kaastengels. Coudd be worse.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 30 juli 2017 @ 13:19:34 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172781612
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 12:27 schreef Lonaa het volgende:
3 bier werd 3 bier en 1 wodka-cola. En kaastengels. Coudd be worse.
Dat is zeer netjes!
  maandag 31 juli 2017 @ 07:43:08 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172800187
80.8 vanmorgen, goed genoeg :)
  maandag 31 juli 2017 @ 07:43:13 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172800188
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')