abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172305083
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een happy single te blijven??
Ben ik ook gewoon, al bijna een jaar... maar dit is gewoon toevallig op mijn pad gekomen. Mijn ouders zouden hem in alles goedkeuren, maar zijn leeftijd zou ze niet blij maken denk ik. Mijn broertje vindt hem helemaal geweldig voor me.
pi_172305133
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben ik ook gewoon, al bijna een jaar... maar dit is gewoon toevallig op mijn pad gekomen. Mijn ouders zouden hem in alles goedkeuren, maar zijn leeftijd zou ze niet blij maken denk ik. Mijn broertje vindt hem helemaal geweldig voor me.
Kun je dat niet voor jezelf bepalen?
pi_172305154
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:32 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Kun je dat niet voor jezelf bepalen?
Muah, meningen van anderen is toch wel fijn? Mijn nichtje zegt bijvoorbeeld neeeeeeee! Die zou geeneens een man van 5 jaar ouders accepteren.
pi_172305162
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, lieve Spanky. Word ik niet. Vraag me soms ook af wat er mis is met mij, maar ben gewoon ijskoud. Mijn hart lijkt wel van steen. Dat heb ik gemerkt na de breuk met mijn ex met wie ik een intensieve relatie had, inclusief trouwplannen. Was er echt heel makkelijk klaar mee en ik schrok zelf van die gevoelens en houding.

P.S. Tuurlijk ben ik naast Marokkaanse ook gewoon Nederlandse. Wat heeft dat te maken met mannen?
Nee, dat ben je niet. Dat merk je wel als je echt een speciaal iemand tegenkomt. Niet iemand waarvan je denkt dat je hem leuk moet vinden op rationele gronden.

Ik denk dat jij al veel te Nederlands bent om heel traditioneel een Marokkaan te zoeken in Marokko. Ja, misschien een vrijgevochten Marokkaan die net zo verkaasd is als jij. Of gewoon die leuke blonde jongen die je in de supermarkt tegenkomt. Whatever. Je merkt het vanzelf. En op dat moment moet je niet raar gaan doen met al je eisen. maar laat het dan eens gewoon gebeuren.

Het zAl je verbazen hoe mooi het leven dan kan zijn.
Whatever...
pi_172305178
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Je bent niet verliefd op hem, wil je echt 30 jaar of langer bij iemand blijven die je wel aardig vindt? Sex met hem hebben terwijl je niet verliefd bent? Zijn jong te krijgen? En alleen maar omdat er voor jou iets in zou zitten en je ouders hem vast wel accepteren en je broertje hem geschikt vind?? Echt, je bent verder heen dan ik dacht.
pi_172305240
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, meningen van anderen is toch wel fijn? Mijn nichtje zegt bijvoorbeeld neeeeeeee! Die zou geeneens een man van 5 jaar ouders accepteren.
Ik heb nu 15 jaar een relatie met mijn vrouw, waarvan 9 jaar getrouwd. Ik heb geloof ik aan niemand goedkeuring of toestemming gevraagd. Was 22 dat ik haar leerde kennen.

Het voelt goed of niet, kunnen anderen niet voor jou bepalen denk ik.
pi_172305250
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, dat ben je niet. Dat merk je wel als je echt een speciaal iemand tegenkomt. Niet iemand waarvan je denkt dat je hem leuk moet vinden op rationele gronden.

Ik denk dat jij al veel te Nederlands bent om heel traditioneel een Marokkaan te zoeken in Marokko. Ja, misschien een vrijgevochten Marokkaan die net zo verkaasd is als jij. Of gewoon die leuke blonde jongen die je in de supermarkt tegenkomt. Whatever. Je merkt het vanzelf. En op dat moment moet je niet raar gaan doen met al je eisen. maar laat het dan eens gewoon gebeuren.

Het zAl je verbazen hoe mooi het leven dan kan zijn.
Reeds ervaren, Spanky. Mijn ex was ook zo op mijn pad gekomen, op slag verliefd en alle eisen laten vallen. Niet verstandig geweest, daar waar je altijd je verstand bij moet houden, hoe verliefd je ook bent. Ik geloof ook dat als je eraan werkt je prima verliefd kan worden...
pi_172305269
Mijn mening is dat het kan. Maar indd levens ervaringen, meningen & kinderwens o.i.d kunnen een slik moment zijn.
Bijv. Gezeur over ik heb meer ervaring dan jij.
Meningen- iedereen heeft andere meningen; miss staat hij anders in iets waar jij een goed gevoel bij hebt.
Kinderwens- hij is 41? Tijdbom dus. Ik zou daarover vooral praten als je hem een geschikte partner vindt.

En uh.. ouders mening.. O-)

Verder doen waar jij je goed bij voelt.

!! Is dit trouwens die man waarover wij hebben gepraat?
  zondag 9 juli 2017 @ 21:37:58 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305297
Ik zou er geen probleem mee hebben. Waarom vraag je het hier? Make up your own mind zeg..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172305302
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:25 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Database UWV?
:D
pi_172305309
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:34 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Je bent niet verliefd op hem, wil je echt 30 jaar of langer bij iemand blijven die je wel aardig vindt? Sex met hem hebben terwijl je niet verliefd bent? Zijn jong te krijgen? En alleen maar omdat er voor jou iets in zou zitten en je ouders hem vast wel accepteren en je broertje hem geschikt vind?? Echt, je bent verder heen dan ik dacht.
Verliefdheid kan toch nog ontstaan? Heb hem nog maar 1 keer gezien, he. Misschien als ik hem vaker ga zien dat het dan komt? Verliefdheid op de eerste gezicht komt niet altijd voor.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:39:53 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305361
Aan de andere kant word ik zeer zelden verliefd. Als jij het om de haverklap bent is voorzichtig zijn nog wat meer opmzijn plaats
pi_172305364
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Mijn mening is dat het kan. Maar indd levens ervaringen, meningen & kinderwens o.i.d kunnen een slik moment zijn.
Bijv. Gezeur over ik heb meer ervaring dan jij.
Meningen- iedereen heeft andere meningen; miss staat hij anders in iets waar jij een goed gevoel bij hebt.
Kinderwens- hij is 41? Tijdbom dus. Ik zou daarover vooral praten als je hem een geschikte partner vindt.

En uh.. ouders mening.. O-)

Verder doen waar jij je goed bij voelt.

!! Is dit trouwens die man waarover wij hebben gepraat?
Jaaa! Ken hem al van vroeger. Destijds niks geworden omdat ik hem gewoon te stijfjes en ouderwets vond. Deels ook te maken met zijn leeftijd. Inmiddels dus weer contact mee en hij is wel wat losser geworden.. dus dat is positief.

Ja, dat is hem. Hij heeft zijn ouders al ingelicht over me en ze willen me zien deze zomer. :D
pi_172305370
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik noemde dan ook geen Tunesiërs. :D
Ik noemde zowel Algerijnen als Tunesiërs, en voor zover ik me kan herinneren jij ook. Doet er ook verder niet echt toe, je selecteert niet op uiterlijk of gedrag, maar op afkomst. Blijft hoe dan ook racistisch.
pi_172305386
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verliefdheid kan toch nog ontstaan? Heb hem nog maar 1 keer gezien, he. Misschien als ik hem vaker ga zien dat het dan komt? Verliefdheid op de eerste gezicht komt niet altijd voor.
Ik zou er niet op vertrouwen. Mag je eerst nog wel uitzoeken of je mogelijk verliefd zou kunnen worden of moet je in geval van niet een scheiding aanvragen?
  zondag 9 juli 2017 @ 21:41:14 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305410
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Owh, je bent niet eens verliefd. Ik ga niets zeggen over uithuwelijkingsellende
pi_172305416
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik zou er niet op vertrouwen. Mag je eerst nog wel uitzoeken of je mogelijk verliefd zou kunnen worden of moet je in geval van niet een scheiding aanvragen?
Nee, toestemming vragen aan haar ouders en broertje
pi_172305418
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik noemde zowel Algerijnen als Tunesiërs, en voor zover ik me kan herinneren jij ook. Doet er ook verder niet echt toe, je selecteert niet op uiterlijk of gedrag, maar op afkomst. Blijft hoe dan ook racistisch.
Klopt. Ik heb geen moeite met Algerijnen, maar mijn vader haat ze en dus noemde ik dat die ene keer. :)
  zondag 9 juli 2017 @ 21:41:44 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305422
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jaaa! Ken hem al van vroeger. Destijds niks geworden omdat ik hem gewoon te stijfjes en ouderwets vond. Deels ook te maken met zijn leeftijd. Inmiddels dus weer contact mee en hij is wel wat losser geworden.. dus dat is positief.

Ja, dat is hem. Hij heeft zijn ouders al ingelicht over me en ze willen me zien deze zomer. :D
Brrrrrrrr
pi_172305425
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, je bent niet eens verliefd. Ik ga niets zeggen over uithuwelijkingsellende
Het is geen uithuwelijking. Mijn ouders weten hier geeneens van.
pi_172305452
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. We hebben afgesproken dat we elkaar aankomende zomer veel gaan zien. Hij komt ook naar mijn stad toe en dan gaan we elkaar dus veel zien. Zoiets moet groeien.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:42:32 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305454
Owh, snert, toch gedaan.
pi_172305463
quote:

[..]

Dus jij wilt op deze manier al je vrijheid kwijtraken?

Want als hij eenmaal je man is... Is hij dan de baas?

Kom op zeg.en dat allemaal voor goedkeuring van je ouders en broertje? Hoe onzeker ben je eigenlijk wel niet?
Whatever...
  zondag 9 juli 2017 @ 21:43:29 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305476
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is geen uithuwelijking. Mijn ouders weten hier geeneens van.
Je bent niet verliefd. Toch?

WAAROM dan?
Geld, status, ego? Maar onderwijl walgen?
pi_172305487
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WAAROM dan?
Ga ook niet nu met hem trouwen. Eerst even paar maanden aankijken. Wie weet dat het dan ontstaat en dan vervolgstappen genomen kunnen worden.
pi_172305495
quote:

[..]

Aha.. klinkt wel als iemand die geschikt is voor jouw, misschien kun je een keer zo'n onderwerp aan gaan thuis? Dan zie je gelijk hun reactie en wat hun standpunt is als ze het niks vinden. Verder denk ik dat je je ouders hun mening niet zwaar moet laten wegen (zijn ouderwets, andere gedachtes etc), jij trouwt met hem. Hun niet ;)
pi_172305509
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ga ook niet nu met hem trouwen. Eerst even paar maanden aankijken. Wie weet dat het dan ontstaat en dan vervolgstappen genomen kunnen worden.
Je hebt gelijk, ga dr voor!
pi_172305518
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dus jij wilt op deze manier al je vrijheid kwijtraken?

Want als hij eenmaal je man is... Is hij dan de baas?

Kom op zeg.en dat allemaal voor goedkeuring van je ouders en broertje? Hoe onzeker ben je eigenlijk wel niet?
Niks met vrijheid te maken. Het is verder een toffe gozer die absoluut niet vindt dat hij de baas is omdat het een man is. Ik ken hem. Ik ben niet onzeker, maar ik ben wel op een leeftijd waar ik moet trouwen. Als nu niet gebeurt wanneer dan wel.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:45:01 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305523
quote:

[..]

Wat jij wil hoor..

Maar brrrr
pi_172305540
quote:

[..]

Niks met vrijheid te maken. Het is verder een toffe gozer die absoluut niet vindt dat hij de baas is omdat het een man is. Ik ken hem. Ik ben niet onzeker, maar ik ben wel op een leeftijd waar ik moet trouwen. Als nu niet gebeurt wanneer dan wel.
Je bent toch 28?
pi_172305568
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Aha.. klinkt wel als iemand die geschikt is voor jouw, misschien kun je een keer zo'n onderwerp aan gaan thuis? Dan zie je gelijk hun reactie en wat hun standpunt is als ze het niks vinden. Verder denk ik dat je je ouders hun mening niet zwaar moet laten wegen (zijn ouderwets, andere gedachtes etc), jij trouwt met hem. Hun niet ;)
Ja, maar niet nu hoor. Ga hem deze zomer zien en dan kijken of er vanuit mijn kant de vonk over gaat slaan. Als dat het geval is, kan ik het hier thuis te sprake gaan brengen. Zijn familie is wel heel conservatief. Ook een reden waarom ik hem destijds geen kans heb gegeven.Je weet wel, echt van die strenge Berbers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:46:40 ]
  zondag 9 juli 2017 @ 21:46:42 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305577
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Zij niet.
en buitengewoon blij dat ik geen Marokkaanse achtergrond heb. Ik zou dit niet aankunnen. :r
pi_172305589
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:45 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Je bent toch 28?
Ja, klopt. Bij Marokkanen de leeftijd bereikt waarop ik moet trouwen. Vanaf 23e jaar al, dus ben zelfs al wat later.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:47:33 ]
pi_172305601
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zij niet.
en buitengewoon blij dat ik geen Marokkaanse achtergrond heb. Ik zou dit jiet aankunnen. :r
Ik ook niet, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met zo'n wiebel
pi_172305612
quote:

[..]

Het is jouw feestje. En jouw leven. Maar ik zou er nog eens goed over denken.

En ehm. Als je dertig bent kun je ook gewoon trouwen hoor. Sterker nog. Als.je 35 bent ook. Op papier misschien niet top in jouw omgeving. Maar in de praktijk kan het gewoon gebeuren
Whatever...
pi_172305635
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, klopt. Bij Marokkanen de leeftijd bereikt waarop ik moet trouwen. Vanaf 23e jaar al, dus ben zelfs al wat later.
Want daarna vergaat de wereld? En hoe zit het dan met je nieuwe vlam? Die zit dan ruim in blessuretijd of niet?
pi_172305642
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is jouw feestje. En jouw leven. Maar ik zou er nog eens goed over denken.

En ehm. Als je dertig bent kun je ook gewoon trouwen hoor. Sterker nog. Als.je 35 bent ook. Op papier misschien niet top in jouw omgeving. Maar in de praktijk kan het gewoon gebeuren
Ik begrijp dat het kan, maar je zit met een biologische klok en de vijver die kleiner wordt. Merk nu al dat de meeste mannen reeds getrouwd zijn. Wat overblijft zijn die schoffies of gescheiden mannen met bagage.
pi_172305678
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het kan, maar je zit met een biologische klok en de vijver die kleiner wordt. Merk nu al dat de meeste mannen reeds getrouwd zijn. Wat overblijft zijn die schoffies of gescheiden mannen met bagage.
Dus nu pak je eigenlijk de eerste de beste leftover die voorbij komt? Zoals ik al eerder zei, uitstekende basis voor een goed huwelijk.
pi_172305687
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WAAROM dan?
Geld, status, ego? Maar onderwijl walgen?
Ik zeg toch ook dat ik nu niet met hem ga trouwen. Dat zou ik niet kunnen. Ga het tijd geven en wie weet komt de verliefdheid dan?

Het heeft niks te maken met geld. Ik had zelf een zeer goede baan waar ik heel goed verdien. Maar ik heb wel een leeftijd waarop ik moet trouwen.
pi_172305690
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar niet nu hoor. Ga hem deze zomer zien en dan kijken of er vanuit mijn kant de vonk over gaat slaan. Als dat het geval is, kan ik het hier thuis te sprake gaan brengen. Zijn familie is wel heel conservatief. Ook een reden waarom ik hem destijds geen kans heb gegeven.Je weet wel, echt van die strenge Berbers.
Oei hahaha.. :+

Ik wens je succes, als je het doet staat je een zware kruisverhoor te wachten :P
pi_172305705
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar dat word ik toch nooit meer.
Hoe komt het trouwens dat je denkt dat je nooit meer verliefd wordt?
pi_172305710
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Dus nu pak je eigenlijk de eerste de beste leftover die voorbij komt? Zoals ik al eerder zei, uitstekende basis voor een goed huwelijk.
Nee, juist niet. Leftovers zijn mannen die geen opleiding hebben 9 omdat ze in hun jonge jaren te druk met wandaden waren) en wat dies zij meer. Dit is juist een goede man. Alleen zijn leeftijd is wat minder vind ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:52:02 ]
pi_172305745
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:51 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Hoe komt het trouwens dat je denkt dat je nooit meer verliefd wordt?
Ik ben 28 jaar. Maar 1 keer verliefd geweest. Maar merk ook dat ik heel koud ben. Ik vind het zelf ook eng.
pi_172305751
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Leftovers zijn mannen die gene opleiding hebben en wat dies zij meer. Dit is juist een goede man. Alleen zijn leeftijd is wat minder vind ik.
Goed, je pakt de best of the rest. Een huwelijk is hard werken en dan moet je wel een goede basis hebben. Als de basis is dat je moet, want je leeftijd en de cultuur en de voorgeschreven wetten bladiebla is dit gedoemd te mislukken
pi_172305773
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oei hahaha.. :+

Ik wens je succes, als je het doet staat je een zware kruisverhoor te wachten :P
Hahaha, herkenbaar? Ook kruisverhoor gehad? Moet zeggen valt mee. Toen ik destijds mijn ex thuis introduceerde heb ik totaal geen kruisverhoor gehad. Ze waren zo blij dat ik een-de-lijk ging trouwen.
pi_172305807
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:53 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Goed, je pakt de best of the rest. Een huwelijk is hard werken en dan moet je wel een goede basis hebben. Als de basis is dat je moet, want je leeftijd en de cultuur en de voorgeschreven wetten bladiebla is dit gedoemd te mislukken
Ik weet heel goed dat een huwelijk hard werken is. Juist daarom ook zo lang gewacht met het huwelijk en niet als jonge dame van 20 jaar al in het huwelijk getreden. Ik overdenk alles en soms te veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:54:55 ]
pi_172305812
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Nee, toestemming vragen aan haar ouders en broertje
Het lijkt me toch niet verstandig om een huwelijk aan te gaan en hopen dat je later nog een keer verliefd op je echtgenoot wordt.
pi_172305820
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaha, herkenbaar? Ook kruisverhoor gehad? Moet zeggen valt mee. Toen ik destijds mijn ex thuis introduceerde heb ik totaal geen kruisverhoor gehad. Ze waren zo blij dat ik een-de-lijk ging trouwen.
Ze hadden niks om te verhoren, jong getrouwd. _O- :D
pi_172305834
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:55 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ze hadden niks om te verhoren, jong getrouwd. _O- :D
Ja, is dat anders denk je? Als je wat ouder geweest, had je dan wel een overhoring gehad?
pi_172305876
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, is dat anders denk je? Als je wat ouder geweest, had je dan wel een overhoring gehad?
Ja ik denk het wel.. vriendinnen van mij die nu pas trouwen die hadden ook een zwaar verhoor voor dat ze gingen trouwen :P
pi_172305917
Het liefste willen ze ook mee naar de hammam! O-)
pi_172305920
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:56 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel.. vriendinnen van mij die nu pas trouwen die hadden ook een zwaar verhoor voor dat ze gingen trouwen :P
Aha, begrijp dat dus niet. Waarom wordt het je moeilijker gemaakt als oudere vrouw?
pi_172305985
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:58 schreef BellaaElisa het volgende:
Het liefste willen ze ook mee naar de hammam! O-)
Oh, maar dat is normaal bij ons. De dag voor je henna ga je met hele groep dames naar de hammam. Jij gekleed in speciale witte kleding en je vriendinnen om je heen die ondertussen zingen en slaat ou slaam schreeuwen. Dan ga je naar de hammam waar ze je wassen en ontharen. Volgende dag is dan je henna, dag daarna je dhor en boezja. We hebben ook nog de sbah. Ochtend na je huwelijksfeest. Je familie ( alleen de nichten) komen je dan ontbijt brengen met veel lawaai en auto's die toeren. Met veel aandacht dus. En na zeven dagen mag je pas weer op bezoek bij je ouders. Is dat ook jullie traditie?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 22:02:18 ]
  zondag 9 juli 2017 @ 22:01:10 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306021
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik nu niet met hem ga trouwen. Dat zou ik niet kunnen. Ga het tijd geven en wie weet komt de verliefdheid dan?

Het heeft niks te maken met geld. Ik had zelf een zeer goede baan waar ik heel goed verdien. Maar ik heb wel een leeftijd waarop ik moet trouwen.
Je hebt een leeftijd waarop je moet trouwen? En dat doe je dus?
Pfftt :')
pi_172306037
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wil het zelf ook. Laten we realistisch zijn, het wordt gewoon moeilijker om nog een man te vinden als je ouder wordt.
pi_172306089
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Uiteraard, stel je voor dat je hammam, henna, dhor en boezja en ou slaam moet missen.

En dat allemaal voor dat vredelievende geloof
  zondag 9 juli 2017 @ 22:03:47 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306107
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik wil het zelf ook. Laten we realistisch zijn, het wordt gewoon moeilijker om nog een man te vinden als je ouder wordt.
Dat zal best, maar nu elke idioot overwegen maakt het niet beter voor je..
pi_172306130
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar hij is wel de beste van de idioten werd net gezegd
  zondag 9 juli 2017 @ 22:05:10 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306142
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Uiteraard, stel je voor dat je hammam, henna, dhor en boezja en ou slaam moet missen.

Geen idee wat dat zijn. Maar no way dat ik zou trouwen met de eerste de beste dorpsgek "omdat trouwen nu eenmaal moet"
  zondag 9 juli 2017 @ 22:05:38 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306148
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:04 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Maar hij is wel de beste van de idioten werd net gezegd
Nou, hoera dan maar..
pi_172306160
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hey, kop op.
pi_172306183
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Soort zoekt soort.
pi_172306187
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Elk mens, ook ik, wil uiteindelijk een partner. Is gewoon menselijk.
  zondag 9 juli 2017 @ 22:06:40 #164
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172306189
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, hij is echt zo een man die teveel werkt en ook gewoon niet heeeeel spontaan is.
Als je dat toch nu al van hem vindt, waarom het dan nog gaan voortzetten ?
pi_172306200
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, maar dat is normaal bij ons. De dag voor je henna ga je met hele groep dames naar de hammam. Jij gekleed in speciale witte kleding en je vriendinnen om je heen die ondertussen zingen en slaat ou slaam schreeuwen. Dan ga je naar de hammam waar ze je wassen en ontharen. Volgende dag is dan je henna, dag daarna je dhor en boezja. We hebben ook nog de sbah. Ochtend na je huwelijksfeest. Je familie ( alleen de nichten) komen je dan ontbijt brengen met veel gezin en auto's die toeren. Met veel aandacht dus. En na zeven dagen mag je pas weer op bezoek bij je ouders. Is dat ook jullie traditie?
Jaaa!
Maar niet dat schoonmoeder met vriendinnen mee gaat :N

Toen k ging trouwen in elk geval niet _O-
  zondag 9 juli 2017 @ 22:07:37 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306222
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Elk mens, ook ik, wil uiteindelijk een partner. Is gewoon menselijk.
Wel 1 die je zelf kiest, en niet uit noodzaak.
pi_172306242
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen idee wat dat zijn. Maar no way dat ik zou trouwen met de eerste de beste dorpsgek "omdat trouwen nu eenmaal moet"
Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.
pi_172306251
quote:

[..]

Maar een partner of meteen met de eerste de beste trouwen is wel een wereld van verschil lieve schat. Als je spijt krijgt van je keus draai je het een iets makkelijker terug dan t ander
  zondag 9 juli 2017 @ 22:09:15 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306269
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.
Je moest hem eerder al niet..
Anyway: veel geluk dan maar
pi_172306329
quote:

[..]

Meid, wordt gelukkig.
  Spellchecker zondag 9 juli 2017 @ 22:11:23 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172306333
quote:
5s.gif Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ach ja leeftijdsverschil, daar had de :') grote profeet ook geen moeite mee.
Kuch :)
pi_172306336
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wel 1 die je zelf kiest, en niet uit noodzaak.
Klopt. Dit is ook geen noodzaak of zo.
pi_172306355
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Maar een partner of meteen met de eerste de beste trouwen is wel een wereld van verschil lieve schat. Als je spijt krijgt van je keus draai je het een iets makkelijker terug dan t ander
Klopt. Ik ga ook niet direct met hem trouwen he. Zo verstandig ben ik nog wel.
  zondag 9 juli 2017 @ 22:12:21 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306360
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals: veel geluk ^O^
Ik denk er echter het mijne van, sorry
pi_172306363
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klok tikt, boven de gewenste trouwleeftijd, etc?
  Spellchecker zondag 9 juli 2017 @ 22:12:49 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172306374
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou spreek je jezelf tegen ...
pi_172306382
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Al zo'n 15 jaar denk ik.
pi_172306383
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Ik ga ook niet direct met hem trouwen he. Zo verstandig ben ik nog wel.
Nou veel geluk en wijsheid
pi_172306395
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nogmaals: veel geluk ^O^
Ik denk er echter het mijne van, sorry
Dankjewel. En bedankt voor jouw adviezen.
pi_172306411
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:13 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Nou veel geluk en wijsheid
Voor hem misschien geluk, maar of het wijsheid is daar kan ik niet over oordelen 8-)
pi_172306443
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Klopt, maar dat ervaart elke vrouw op een bepaalde leeftijd. Kan je ook gewoon omheen.
  Moderator zondag 9 juli 2017 @ 22:16:47 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_172306475
Als je het zelf geen probleem vond zou je er geen topic over openen dus je vindt het zelf WEL een probleem. Nou dan moet je een jonger iemand zoeken. Anders is het niet erg aardig tegenover die man.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_172306477
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef maily het volgende:

[..]

Nou spreek je jezelf tegen ...
Hoezo? Heb nergens genoemd dat deze jongen gek is? Alleen dat hij wat jaartjes ouder is dan ik ben.
pi_172306579
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:16 schreef Karina het volgende:
Als je het zelf geen probleem vond zou je er geen topic over openen dus je vindt het zelf WEL een probleem. Nou dan moet je een jonger iemand zoeken. Anders is het niet erg aardig tegenover die man.
Jonger iemand is al voorzien of gescheiden. Deze man is het beste van de 2e keus.

Volgens mij vat ik t zo goed samen
  zondag 9 juli 2017 @ 22:20:52 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306607
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt, maar dat ervaart elke vrouw op een bepaalde leeftijd. Kan je ook gewoon omheen.
Nee hoor. Geen haar op mijn hoofd die denkt aan me binden of trouwen. Goodbay to all the fun..
  Moderator zondag 9 juli 2017 @ 22:21:28 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_172306619
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:20 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Jonger iemand is al voorzien of gescheiden. Deze man is het beste van de 2e keus.

Volgens mij vat ik t zo goed samen
Nou dat is toch zielig voor die man dat hij 2e keus is.
niet zo tof doen
pi_172306650
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor
Nou ja, elke vrouw en mens wil gewoon een partner.
pi_172306652
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor
Jawel joh. Als je tijd gekomen is als vrouw pak je gewoon de eerstvolgende vrijgezel bij zn lurven
  zondag 9 juli 2017 @ 22:22:37 #189
400532 Forbry
Tja ...
pi_172306658
Deezertje 2.0, de vrouwelijke en islamitische versie? :')
Tails tell tales
  zondag 9 juli 2017 @ 22:22:47 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306661
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou ja, elke vrouw en mens wil gewoon een partner.
Nee.
  zondag 9 juli 2017 @ 22:23:34 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306684
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:22 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Jawel joh. Als je tijd gekomen is als vrouw pak je gewoon de eerstvolgende vrijgezel bij zn lurven
Ik ben al dik over de datum ;)
En nee, dank je feestelijk..
pi_172306690
quote:
99s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou dat is toch zielig voor die man dat hij 2e keus is.
Ja maar zo wordt het niet gezien want haar broertje en haar ouders hebben deze man goedgekeurd.

Dat zij de rest van haar leven met die kerel moet samenwonen doet er niet toe, als de goedkeuring er maar is
pi_172306696
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee.
Ok, ik wil het.. beter zo?
  zondag 9 juli 2017 @ 22:24:28 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306720
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok, ik wil het.. beter zo?
Ja :Y
pi_172306732
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:23 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Ja maar zo wordt het niet gezien want haar broertje en haar ouders hebben deze man goedgekeurd.

Dat zij de rest van haar leven met die kerel moet samenwonen doet er niet toe, als de goedkeuring er maar is
Mijn ouders kennen hem geeneens. Punt is de goedkeuring niet hoor. Want ik moet ermee leven.
  zondag 9 juli 2017 @ 22:25:17 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306745
quote:

[..]

Cultuur ofzo, ik moet er echt niet aan denken.. -O-
pi_172306763
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mijn ouders kennen hem geeneens. Punt is de goedkeuring niet hoor. Want ik moet ermee leven.
Wat is het punt dan, de tenminste houdbaar tot datum?
  Moderator zondag 9 juli 2017 @ 22:27:18 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_172306786
quote:

[..]

Maar die man boeit het dus ook niet dat hij tweede keus is? Zal het wel een lelijkerd zijn.
niet zo tof doen
pi_172306797
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Cultuur ofzo, ik moet er echt niet aan denken.. -O-
Neej, ik ben ook blij dat ik mn complete voorhuid nog heb en alle vleessoorten kan eten

Sowieso krijg ik van dingen moeten altijd de kriebels
  zondag 9 juli 2017 @ 22:27:58 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172306802
Dan was ik al zeker 20 jr getrouwd met iemand waar ik niks voor voel en had ik hem aan me moeten laten zitten en had ik vast nog kinderen ook.. :r :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')