Ach ja leeftijdsverschil, daar had dequote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een heuse leeftijdsverschil van 13 jaar. Zou het wat uitmaken? Ter illustratie: ik 28 en hij 41 jaar.
Volgens de oude volkswijsheid is de jongste leeftijd waar je mee mag daten gelijk aan:quote:
Je obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ja leeftijdsverschil, daar had degrote profeet ook geen moeite mee.
Die van jou ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Hmmmmmm, en toch denk ik deels het is wel erg oud voor me.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Volgens de oude volkswijsheid is de jongste leeftijd waar je mee mag daten gelijk aan:
"eigen leeftijd /2 + 7"
Dus 41 met 28 mag
Je bedoelt dat hij te oud is.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:49 schreef Rockefellow het volgende:
Uiteraard, je bent ongeveer drie jaar te oud.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:49 schreef Rockefellow het volgende:
Uiteraard, je bent ongeveer drie jaar te oud.
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zegt dat 13 jaar nog net kan.
Vind je een meisje dat 15 jaar jonger is dan jij niet veel te jong voor jezelf?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.
Oftewel jij 7 en hij 20, daar komt het op neer.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een heuse leeftijdsverschil van 13 jaar. Zou het wat uitmaken? Ter illustratie: ik 28 en hij 41 jaar.
Kijk dit spreekt al meer voor mijn verbeelding.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oftewel jij 7 en hij 20, daar komt het op neer.
Ja, precies. Dan liggen de voorkeuren ineens zo ver uit elkaar en gaat het wellicht botsen?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nu nog niet, wel als je de 40 aantikt.
Buiten dat zal hij ondertussen ook wel weer toe zijn aan iets jongers.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, precies. Dan liggen de voorkeuren ineens zo ver uit elkaar en gaat het wellicht botsen?
Nou ja, nooit echt bij stilgestaan. Mijn ex was 8 jaar ouders dan ik en dat vond ik prima. Maar denk dat ik ook niet ouder dan 8 jaar zou willen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |