Ach ja leeftijdsverschil, daar had dequote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een heuse leeftijdsverschil van 13 jaar. Zou het wat uitmaken? Ter illustratie: ik 28 en hij 41 jaar.
Volgens de oude volkswijsheid is de jongste leeftijd waar je mee mag daten gelijk aan:quote:
Je obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ja leeftijdsverschil, daar had degrote profeet ook geen moeite mee.
Die van jou ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Hmmmmmm, en toch denk ik deels het is wel erg oud voor me.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Volgens de oude volkswijsheid is de jongste leeftijd waar je mee mag daten gelijk aan:
"eigen leeftijd /2 + 7"
Dus 41 met 28 mag
Je bedoelt dat hij te oud is.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:49 schreef Rockefellow het volgende:
Uiteraard, je bent ongeveer drie jaar te oud.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:49 schreef Rockefellow het volgende:
Uiteraard, je bent ongeveer drie jaar te oud.
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar jij zegt dat 13 jaar nog net kan.
Vind je een meisje dat 15 jaar jonger is dan jij niet veel te jong voor jezelf?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.
Oftewel jij 7 en hij 20, daar komt het op neer.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een heuse leeftijdsverschil van 13 jaar. Zou het wat uitmaken? Ter illustratie: ik 28 en hij 41 jaar.
Kijk dit spreekt al meer voor mijn verbeelding.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oftewel jij 7 en hij 20, daar komt het op neer.
Ja, precies. Dan liggen de voorkeuren ineens zo ver uit elkaar en gaat het wellicht botsen?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nu nog niet, wel als je de 40 aantikt.
Buiten dat zal hij ondertussen ook wel weer toe zijn aan iets jongers.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, precies. Dan liggen de voorkeuren ineens zo ver uit elkaar en gaat het wellicht botsen?
Nou ja, nooit echt bij stilgestaan. Mijn ex was 8 jaar ouders dan ik en dat vond ik prima. Maar denk dat ik ook niet ouder dan 8 jaar zou willen.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
15 jaar is voor mij de grens, voor jou kan die grens ergens anders liggen.
Nee, m'n vriendin is ook 10 jaar jonger.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vind je een meisje dat 15 jaar jonger is dan jij niet veel te jong voor jezelf?
Wat dat te maken heeft met ons leeftijdsverschil is me een raadsel.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Buiten dat zal hij ondertussen ook wel weer toe zijn aan iets jongers.
Het voordeel dat je nu ondervindt van je jongere leeftijd valt dan weg.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat dat te maken heeft met ons leeftijdsverschil is me een raadsel.
Nou ja, deze man wil met me trouwen. Ik weet het niet deels vanwege de leeftijd en de reacties thuis van mijn ouders.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:54 schreef loveli het volgende:
Hoe lang wil je met hem samen blijven en hoe handig ben je in het verwisselen van incontinentiemateriaal. Het leeftijdsverschil wordt niet kleiner en als hij niet pensioen gaat moet jij nog meer dan tien jaar werken.
Natuurlijk kan een man makkelijk van een jonge aantrekkelijke vrouw houden. Als hij echt om je geeft en het beste voor jou wil, is het misschien beter om je te laten gaan zodat je een geschikte man van je eigen leeftijd kunt tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |