abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172305495
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jaaa! Ken hem al van vroeger. Destijds niks geworden omdat ik hem gewoon te stijfjes en ouderwets vond. Deels ook te maken met zijn leeftijd. Inmiddels dus weer contact mee en hij is wel wat losser geworden.. dus dat is positief.

Ja, dat is hem. Hij heeft zijn ouders al ingelicht over me en ze willen me zien deze zomer. :D
Aha.. klinkt wel als iemand die geschikt is voor jouw, misschien kun je een keer zo'n onderwerp aan gaan thuis? Dan zie je gelijk hun reactie en wat hun standpunt is als ze het niks vinden. Verder denk ik dat je je ouders hun mening niet zwaar moet laten wegen (zijn ouderwets, andere gedachtes etc), jij trouwt met hem. Hun niet ;)
pi_172305509
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ga ook niet nu met hem trouwen. Eerst even paar maanden aankijken. Wie weet dat het dan ontstaat en dan vervolgstappen genomen kunnen worden.
Je hebt gelijk, ga dr voor!
pi_172305518
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dus jij wilt op deze manier al je vrijheid kwijtraken?

Want als hij eenmaal je man is... Is hij dan de baas?

Kom op zeg.en dat allemaal voor goedkeuring van je ouders en broertje? Hoe onzeker ben je eigenlijk wel niet?
Niks met vrijheid te maken. Het is verder een toffe gozer die absoluut niet vindt dat hij de baas is omdat het een man is. Ik ken hem. Ik ben niet onzeker, maar ik ben wel op een leeftijd waar ik moet trouwen. Als nu niet gebeurt wanneer dan wel.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:45:01 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305523
quote:

[..]

Ga ook niet nu met hem trouwen. Eerst even paar maanden aankijken. Wie weet dat het dan ontstaat en dan vervolgstappen genomen kunnen worden.
Wat jij wil hoor..

Maar brrrr
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172305540
quote:

[..]

Niks met vrijheid te maken. Het is verder een toffe gozer die absoluut niet vindt dat hij de baas is omdat het een man is. Ik ken hem. Ik ben niet onzeker, maar ik ben wel op een leeftijd waar ik moet trouwen. Als nu niet gebeurt wanneer dan wel.
Je bent toch 28?
pi_172305568
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Aha.. klinkt wel als iemand die geschikt is voor jouw, misschien kun je een keer zo'n onderwerp aan gaan thuis? Dan zie je gelijk hun reactie en wat hun standpunt is als ze het niks vinden. Verder denk ik dat je je ouders hun mening niet zwaar moet laten wegen (zijn ouderwets, andere gedachtes etc), jij trouwt met hem. Hun niet ;)
Ja, maar niet nu hoor. Ga hem deze zomer zien en dan kijken of er vanuit mijn kant de vonk over gaat slaan. Als dat het geval is, kan ik het hier thuis te sprake gaan brengen. Zijn familie is wel heel conservatief. Ook een reden waarom ik hem destijds geen kans heb gegeven.Je weet wel, echt van die strenge Berbers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:46:40 ]
  zondag 9 juli 2017 @ 21:46:42 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305577
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:44 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Zij niet.
en buitengewoon blij dat ik geen Marokkaanse achtergrond heb. Ik zou dit niet aankunnen. :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172305589
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:45 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Je bent toch 28?
Ja, klopt. Bij Marokkanen de leeftijd bereikt waarop ik moet trouwen. Vanaf 23e jaar al, dus ben zelfs al wat later.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:47:33 ]
pi_172305601
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zij niet.
en buitengewoon blij dat ik geen Marokkaanse achtergrond heb. Ik zou dit jiet aankunnen. :r
Ik ook niet, ik zou het nog geen 5 minuten uithouden met zo'n wiebel
pi_172305612
quote:

[..]

Het is jouw feestje. En jouw leven. Maar ik zou er nog eens goed over denken.

En ehm. Als je dertig bent kun je ook gewoon trouwen hoor. Sterker nog. Als.je 35 bent ook. Op papier misschien niet top in jouw omgeving. Maar in de praktijk kan het gewoon gebeuren
Whatever...
pi_172305635
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, klopt. Bij Marokkanen de leeftijd bereikt waarop ik moet trouwen. Vanaf 23e jaar al, dus ben zelfs al wat later.
Want daarna vergaat de wereld? En hoe zit het dan met je nieuwe vlam? Die zit dan ruim in blessuretijd of niet?
pi_172305642
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het is jouw feestje. En jouw leven. Maar ik zou er nog eens goed over denken.

En ehm. Als je dertig bent kun je ook gewoon trouwen hoor. Sterker nog. Als.je 35 bent ook. Op papier misschien niet top in jouw omgeving. Maar in de praktijk kan het gewoon gebeuren
Ik begrijp dat het kan, maar je zit met een biologische klok en de vijver die kleiner wordt. Merk nu al dat de meeste mannen reeds getrouwd zijn. Wat overblijft zijn die schoffies of gescheiden mannen met bagage.
pi_172305678
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het kan, maar je zit met een biologische klok en de vijver die kleiner wordt. Merk nu al dat de meeste mannen reeds getrouwd zijn. Wat overblijft zijn die schoffies of gescheiden mannen met bagage.
Dus nu pak je eigenlijk de eerste de beste leftover die voorbij komt? Zoals ik al eerder zei, uitstekende basis voor een goed huwelijk.
pi_172305687
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je bent niet verliefd. Toch?

WAAROM dan?
Geld, status, ego? Maar onderwijl walgen?
Ik zeg toch ook dat ik nu niet met hem ga trouwen. Dat zou ik niet kunnen. Ga het tijd geven en wie weet komt de verliefdheid dan?

Het heeft niks te maken met geld. Ik had zelf een zeer goede baan waar ik heel goed verdien. Maar ik heb wel een leeftijd waarop ik moet trouwen.
pi_172305690
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, maar niet nu hoor. Ga hem deze zomer zien en dan kijken of er vanuit mijn kant de vonk over gaat slaan. Als dat het geval is, kan ik het hier thuis te sprake gaan brengen. Zijn familie is wel heel conservatief. Ook een reden waarom ik hem destijds geen kans heb gegeven.Je weet wel, echt van die strenge Berbers.
Oei hahaha.. :+

Ik wens je succes, als je het doet staat je een zware kruisverhoor te wachten :P
pi_172305705
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar dat word ik toch nooit meer.
Hoe komt het trouwens dat je denkt dat je nooit meer verliefd wordt?
pi_172305710
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Dus nu pak je eigenlijk de eerste de beste leftover die voorbij komt? Zoals ik al eerder zei, uitstekende basis voor een goed huwelijk.
Nee, juist niet. Leftovers zijn mannen die geen opleiding hebben 9 omdat ze in hun jonge jaren te druk met wandaden waren) en wat dies zij meer. Dit is juist een goede man. Alleen zijn leeftijd is wat minder vind ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:52:02 ]
pi_172305745
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:51 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Hoe komt het trouwens dat je denkt dat je nooit meer verliefd wordt?
Ik ben 28 jaar. Maar 1 keer verliefd geweest. Maar merk ook dat ik heel koud ben. Ik vind het zelf ook eng.
pi_172305751
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Leftovers zijn mannen die gene opleiding hebben en wat dies zij meer. Dit is juist een goede man. Alleen zijn leeftijd is wat minder vind ik.
Goed, je pakt de best of the rest. Een huwelijk is hard werken en dan moet je wel een goede basis hebben. Als de basis is dat je moet, want je leeftijd en de cultuur en de voorgeschreven wetten bladiebla is dit gedoemd te mislukken
pi_172305773
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oei hahaha.. :+

Ik wens je succes, als je het doet staat je een zware kruisverhoor te wachten :P
Hahaha, herkenbaar? Ook kruisverhoor gehad? Moet zeggen valt mee. Toen ik destijds mijn ex thuis introduceerde heb ik totaal geen kruisverhoor gehad. Ze waren zo blij dat ik een-de-lijk ging trouwen.
pi_172305807
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:53 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Goed, je pakt de best of the rest. Een huwelijk is hard werken en dan moet je wel een goede basis hebben. Als de basis is dat je moet, want je leeftijd en de cultuur en de voorgeschreven wetten bladiebla is dit gedoemd te mislukken
Ik weet heel goed dat een huwelijk hard werken is. Juist daarom ook zo lang gewacht met het huwelijk en niet als jonge dame van 20 jaar al in het huwelijk getreden. Ik overdenk alles en soms te veel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 21:54:55 ]
pi_172305812
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Nee, toestemming vragen aan haar ouders en broertje
Het lijkt me toch niet verstandig om een huwelijk aan te gaan en hopen dat je later nog een keer verliefd op je echtgenoot wordt.
pi_172305820
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaha, herkenbaar? Ook kruisverhoor gehad? Moet zeggen valt mee. Toen ik destijds mijn ex thuis introduceerde heb ik totaal geen kruisverhoor gehad. Ze waren zo blij dat ik een-de-lijk ging trouwen.
Ze hadden niks om te verhoren, jong getrouwd. _O- :D
pi_172305834
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:55 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ze hadden niks om te verhoren, jong getrouwd. _O- :D
Ja, is dat anders denk je? Als je wat ouder geweest, had je dan wel een overhoring gehad?
pi_172305876
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, is dat anders denk je? Als je wat ouder geweest, had je dan wel een overhoring gehad?
Ja ik denk het wel.. vriendinnen van mij die nu pas trouwen die hadden ook een zwaar verhoor voor dat ze gingen trouwen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')