abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172305083
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een happy single te blijven??
Ben ik ook gewoon, al bijna een jaar... maar dit is gewoon toevallig op mijn pad gekomen. Mijn ouders zouden hem in alles goedkeuren, maar zijn leeftijd zou ze niet blij maken denk ik. Mijn broertje vindt hem helemaal geweldig voor me.
pi_172305133
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben ik ook gewoon, al bijna een jaar... maar dit is gewoon toevallig op mijn pad gekomen. Mijn ouders zouden hem in alles goedkeuren, maar zijn leeftijd zou ze niet blij maken denk ik. Mijn broertje vindt hem helemaal geweldig voor me.
Kun je dat niet voor jezelf bepalen?
pi_172305154
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:32 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Kun je dat niet voor jezelf bepalen?
Muah, meningen van anderen is toch wel fijn? Mijn nichtje zegt bijvoorbeeld neeeeeeee! Die zou geeneens een man van 5 jaar ouders accepteren.
pi_172305162
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, lieve Spanky. Word ik niet. Vraag me soms ook af wat er mis is met mij, maar ben gewoon ijskoud. Mijn hart lijkt wel van steen. Dat heb ik gemerkt na de breuk met mijn ex met wie ik een intensieve relatie had, inclusief trouwplannen. Was er echt heel makkelijk klaar mee en ik schrok zelf van die gevoelens en houding.

P.S. Tuurlijk ben ik naast Marokkaanse ook gewoon Nederlandse. Wat heeft dat te maken met mannen?
Nee, dat ben je niet. Dat merk je wel als je echt een speciaal iemand tegenkomt. Niet iemand waarvan je denkt dat je hem leuk moet vinden op rationele gronden.

Ik denk dat jij al veel te Nederlands bent om heel traditioneel een Marokkaan te zoeken in Marokko. Ja, misschien een vrijgevochten Marokkaan die net zo verkaasd is als jij. Of gewoon die leuke blonde jongen die je in de supermarkt tegenkomt. Whatever. Je merkt het vanzelf. En op dat moment moet je niet raar gaan doen met al je eisen. maar laat het dan eens gewoon gebeuren.

Het zAl je verbazen hoe mooi het leven dan kan zijn.
Whatever...
pi_172305178
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Je bent niet verliefd op hem, wil je echt 30 jaar of langer bij iemand blijven die je wel aardig vindt? Sex met hem hebben terwijl je niet verliefd bent? Zijn jong te krijgen? En alleen maar omdat er voor jou iets in zou zitten en je ouders hem vast wel accepteren en je broertje hem geschikt vind?? Echt, je bent verder heen dan ik dacht.
pi_172305240
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, meningen van anderen is toch wel fijn? Mijn nichtje zegt bijvoorbeeld neeeeeeee! Die zou geeneens een man van 5 jaar ouders accepteren.
Ik heb nu 15 jaar een relatie met mijn vrouw, waarvan 9 jaar getrouwd. Ik heb geloof ik aan niemand goedkeuring of toestemming gevraagd. Was 22 dat ik haar leerde kennen.

Het voelt goed of niet, kunnen anderen niet voor jou bepalen denk ik.
pi_172305250
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee, dat ben je niet. Dat merk je wel als je echt een speciaal iemand tegenkomt. Niet iemand waarvan je denkt dat je hem leuk moet vinden op rationele gronden.

Ik denk dat jij al veel te Nederlands bent om heel traditioneel een Marokkaan te zoeken in Marokko. Ja, misschien een vrijgevochten Marokkaan die net zo verkaasd is als jij. Of gewoon die leuke blonde jongen die je in de supermarkt tegenkomt. Whatever. Je merkt het vanzelf. En op dat moment moet je niet raar gaan doen met al je eisen. maar laat het dan eens gewoon gebeuren.

Het zAl je verbazen hoe mooi het leven dan kan zijn.
Reeds ervaren, Spanky. Mijn ex was ook zo op mijn pad gekomen, op slag verliefd en alle eisen laten vallen. Niet verstandig geweest, daar waar je altijd je verstand bij moet houden, hoe verliefd je ook bent. Ik geloof ook dat als je eraan werkt je prima verliefd kan worden...
pi_172305269
Mijn mening is dat het kan. Maar indd levens ervaringen, meningen & kinderwens o.i.d kunnen een slik moment zijn.
Bijv. Gezeur over ik heb meer ervaring dan jij.
Meningen- iedereen heeft andere meningen; miss staat hij anders in iets waar jij een goed gevoel bij hebt.
Kinderwens- hij is 41? Tijdbom dus. Ik zou daarover vooral praten als je hem een geschikte partner vindt.

En uh.. ouders mening.. O-)

Verder doen waar jij je goed bij voelt.

!! Is dit trouwens die man waarover wij hebben gepraat?
  zondag 9 juli 2017 @ 21:37:58 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305297
Ik zou er geen probleem mee hebben. Waarom vraag je het hier? Make up your own mind zeg..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172305302
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:25 schreef Rookierookie het volgende:

[..]

Database UWV?
:D
pi_172305309
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:34 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Je bent niet verliefd op hem, wil je echt 30 jaar of langer bij iemand blijven die je wel aardig vindt? Sex met hem hebben terwijl je niet verliefd bent? Zijn jong te krijgen? En alleen maar omdat er voor jou iets in zou zitten en je ouders hem vast wel accepteren en je broertje hem geschikt vind?? Echt, je bent verder heen dan ik dacht.
Verliefdheid kan toch nog ontstaan? Heb hem nog maar 1 keer gezien, he. Misschien als ik hem vaker ga zien dat het dan komt? Verliefdheid op de eerste gezicht komt niet altijd voor.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:39:53 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305361
Aan de andere kant word ik zeer zelden verliefd. Als jij het om de haverklap bent is voorzichtig zijn nog wat meer opmzijn plaats
pi_172305364
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Mijn mening is dat het kan. Maar indd levens ervaringen, meningen & kinderwens o.i.d kunnen een slik moment zijn.
Bijv. Gezeur over ik heb meer ervaring dan jij.
Meningen- iedereen heeft andere meningen; miss staat hij anders in iets waar jij een goed gevoel bij hebt.
Kinderwens- hij is 41? Tijdbom dus. Ik zou daarover vooral praten als je hem een geschikte partner vindt.

En uh.. ouders mening.. O-)

Verder doen waar jij je goed bij voelt.

!! Is dit trouwens die man waarover wij hebben gepraat?
Jaaa! Ken hem al van vroeger. Destijds niks geworden omdat ik hem gewoon te stijfjes en ouderwets vond. Deels ook te maken met zijn leeftijd. Inmiddels dus weer contact mee en hij is wel wat losser geworden.. dus dat is positief.

Ja, dat is hem. Hij heeft zijn ouders al ingelicht over me en ze willen me zien deze zomer. :D
pi_172305370
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik noemde dan ook geen Tunesiërs. :D
Ik noemde zowel Algerijnen als Tunesiërs, en voor zover ik me kan herinneren jij ook. Doet er ook verder niet echt toe, je selecteert niet op uiterlijk of gedrag, maar op afkomst. Blijft hoe dan ook racistisch.
pi_172305386
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verliefdheid kan toch nog ontstaan? Heb hem nog maar 1 keer gezien, he. Misschien als ik hem vaker ga zien dat het dan komt? Verliefdheid op de eerste gezicht komt niet altijd voor.
Ik zou er niet op vertrouwen. Mag je eerst nog wel uitzoeken of je mogelijk verliefd zou kunnen worden of moet je in geval van niet een scheiding aanvragen?
  zondag 9 juli 2017 @ 21:41:14 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305410
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Owh, je bent niet eens verliefd. Ik ga niets zeggen over uithuwelijkingsellende
pi_172305416
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik zou er niet op vertrouwen. Mag je eerst nog wel uitzoeken of je mogelijk verliefd zou kunnen worden of moet je in geval van niet een scheiding aanvragen?
Nee, toestemming vragen aan haar ouders en broertje
pi_172305418
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik noemde zowel Algerijnen als Tunesiërs, en voor zover ik me kan herinneren jij ook. Doet er ook verder niet echt toe, je selecteert niet op uiterlijk of gedrag, maar op afkomst. Blijft hoe dan ook racistisch.
Klopt. Ik heb geen moeite met Algerijnen, maar mijn vader haat ze en dus noemde ik dat die ene keer. :)
  zondag 9 juli 2017 @ 21:41:44 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305422
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jaaa! Ken hem al van vroeger. Destijds niks geworden omdat ik hem gewoon te stijfjes en ouderwets vond. Deels ook te maken met zijn leeftijd. Inmiddels dus weer contact mee en hij is wel wat losser geworden.. dus dat is positief.

Ja, dat is hem. Hij heeft zijn ouders al ingelicht over me en ze willen me zien deze zomer. :D
Brrrrrrrr
pi_172305425
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, je bent niet eens verliefd. Ik ga niets zeggen over uithuwelijkingsellende
Het is geen uithuwelijking. Mijn ouders weten hier geeneens van.
pi_172305452
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:40 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. We hebben afgesproken dat we elkaar aankomende zomer veel gaan zien. Hij komt ook naar mijn stad toe en dan gaan we elkaar dus veel zien. Zoiets moet groeien.
  zondag 9 juli 2017 @ 21:42:32 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305454
Owh, snert, toch gedaan.
pi_172305463
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dus jij wilt op deze manier al je vrijheid kwijtraken?

Want als hij eenmaal je man is... Is hij dan de baas?

Kom op zeg.en dat allemaal voor goedkeuring van je ouders en broertje? Hoe onzeker ben je eigenlijk wel niet?
Whatever...
  zondag 9 juli 2017 @ 21:43:29 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172305476
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is geen uithuwelijking. Mijn ouders weten hier geeneens van.
Je bent niet verliefd. Toch?

WAAROM dan?
Geld, status, ego? Maar onderwijl walgen?
pi_172305487
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je bent niet verliefd. Toch?

WAAROM dan?
Ga ook niet nu met hem trouwen. Eerst even paar maanden aankijken. Wie weet dat het dan ontstaat en dan vervolgstappen genomen kunnen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')