Aha, begrijp dat dus niet. Waarom wordt het je moeilijker gemaakt als oudere vrouw?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.. vriendinnen van mij die nu pas trouwen die hadden ook een zwaar verhoor voor dat ze gingen trouwen
Oh, maar dat is normaal bij ons. De dag voor je henna ga je met hele groep dames naar de hammam. Jij gekleed in speciale witte kleding en je vriendinnen om je heen die ondertussen zingen en slaat ou slaam schreeuwen. Dan ga je naar de hammam waar ze je wassen en ontharen. Volgende dag is dan je henna, dag daarna je dhor en boezja. We hebben ook nog de sbah. Ochtend na je huwelijksfeest. Je familie ( alleen de nichten) komen je dan ontbijt brengen met veel lawaai en auto's die toeren. Met veel aandacht dus. En na zeven dagen mag je pas weer op bezoek bij je ouders. Is dat ook jullie traditie?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:58 schreef BellaaElisa het volgende:
Het liefste willen ze ook mee naar de hammam!
Je hebt een leeftijd waarop je moet trouwen? En dat doe je dus?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik nu niet met hem ga trouwen. Dat zou ik niet kunnen. Ga het tijd geven en wie weet komt de verliefdheid dan?
Het heeft niks te maken met geld. Ik had zelf een zeer goede baan waar ik heel goed verdien. Maar ik heb wel een leeftijd waarop ik moet trouwen.
Ik wil het zelf ook. Laten we realistisch zijn, het wordt gewoon moeilijker om nog een man te vinden als je ouder wordt.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een leeftijd waarop je moet trouwen? En dat doe je dus?
Pfftt
Uiteraard, stel je voor dat je hammam, henna, dhor en boezja en ou slaam moet missen.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een leeftijd waarop je moet trouwen? En dat doe je dus?
Pfftt
Dat zal best, maar nu elke idioot overwegen maakt het niet beter voor je..quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook. Laten we realistisch zijn, het wordt gewoon moeilijker om nog een man te vinden als je ouder wordt.
Maar hij is wel de beste van de idioten werd net gezegdquote:Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar nu elke idioot overwegen maakt het niet beter voor je..
Geen idee wat dat zijn. Maar no way dat ik zou trouwen met de eerste de beste dorpsgek "omdat trouwen nu eenmaal moet"quote:Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Uiteraard, stel je voor dat je hammam, henna, dhor en boezja en ou slaam moet missen.
En dat allemaal voor dat vredelievende geloof
Nou, hoera dan maar..quote:Op zondag 9 juli 2017 22:04 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Maar hij is wel de beste van de idioten werd net gezegd
Hey, kop op.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook. Laten we realistisch zijn, het wordt gewoon moeilijker om nog een man te vinden als je ouder wordt.
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar nu elke idioot overwegen maakt het niet beter voor je..
Wat lul je nou? Elk mens, ook ik, wil uiteindelijk een partner. Is gewoon menselijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:03 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Uiteraard, stel je voor dat je hammam, henna, dhor en boezja en ou slaam moet missen.
En dat allemaal voor dat vredelievende geloof
Als je dat toch nu al van hem vindt, waarom het dan nog gaan voortzetten ?quote:Op zondag 9 juli 2017 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, hij is echt zo een man die teveel werkt en ook gewoon niet heeeeel spontaan is.
Jaaa!quote:Op zondag 9 juli 2017 22:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, maar dat is normaal bij ons. De dag voor je henna ga je met hele groep dames naar de hammam. Jij gekleed in speciale witte kleding en je vriendinnen om je heen die ondertussen zingen en slaat ou slaam schreeuwen. Dan ga je naar de hammam waar ze je wassen en ontharen. Volgende dag is dan je henna, dag daarna je dhor en boezja. We hebben ook nog de sbah. Ochtend na je huwelijksfeest. Je familie ( alleen de nichten) komen je dan ontbijt brengen met veel gezin en auto's die toeren. Met veel aandacht dus. En na zeven dagen mag je pas weer op bezoek bij je ouders. Is dat ook jullie traditie?
Wel 1 die je zelf kiest, en niet uit noodzaak.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Elk mens, ook ik, wil uiteindelijk een partner. Is gewoon menselijk.
Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat zijn. Maar no way dat ik zou trouwen met de eerste de beste dorpsgek "omdat trouwen nu eenmaal moet"
Maar een partner of meteen met de eerste de beste trouwen is wel een wereld van verschil lieve schat. Als je spijt krijgt van je keus draai je het een iets makkelijker terug dan t anderquote:Op zondag 9 juli 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Elk mens, ook ik, wil uiteindelijk een partner. Is gewoon menselijk.
Je moest hem eerder al niet..quote:Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.
Meid, wordt gelukkig.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kuchquote:Op zondag 9 juli 2017 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ja leeftijdsverschil, daar had degrote profeet ook geen moeite mee.
Klopt. Dit is ook geen noodzaak of zo.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel 1 die je zelf kiest, en niet uit noodzaak.
Klopt. Ik ga ook niet direct met hem trouwen he. Zo verstandig ben ik nog wel.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Maar een partner of meteen met de eerste de beste trouwen is wel een wereld van verschil lieve schat. Als je spijt krijgt van je keus draai je het een iets makkelijker terug dan t ander
Nogmaals: veel gelukquote:Op zondag 9 juli 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Dit is ook geen noodzaak of zo.
Klok tikt, boven de gewenste trouwleeftijd, etc?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Dit is ook geen noodzaak of zo.
Nou spreek je jezelf tegen ...quote:Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.
Al zo'n 15 jaar denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Klok tikt, boven de gewenste trouwleeftijd, etc?
Nou veel geluk en wijsheidquote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga ook niet direct met hem trouwen he. Zo verstandig ben ik nog wel.
Dankjewel. En bedankt voor jouw adviezen.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: veel geluk![]()
Ik denk er echter het mijne van, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |