Nou spreek je jezelf tegen ...quote:Op zondag 9 juli 2017 22:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat het een gek is? Ik vroeg alleen naar het leeftijdsverschil. Een gek hoef ik ook niet hoor en zou ik niet willen. Nooit niet.
Al zo'n 15 jaar denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Klok tikt, boven de gewenste trouwleeftijd, etc?
Nou veel geluk en wijsheidquote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga ook niet direct met hem trouwen he. Zo verstandig ben ik nog wel.
Dankjewel. En bedankt voor jouw adviezen.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: veel geluk![]()
Ik denk er echter het mijne van, sorry
Klopt, maar dat ervaart elke vrouw op een bepaalde leeftijd. Kan je ook gewoon omheen.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:12 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Klok tikt, boven de gewenste trouwleeftijd, etc?
Hoezo? Heb nergens genoemd dat deze jongen gek is? Alleen dat hij wat jaartjes ouder is dan ik ben.quote:
Jonger iemand is al voorzien of gescheiden. Deze man is het beste van de 2e keus.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:16 schreef Karina het volgende:
Als je het zelf geen probleem vond zou je er geen topic over openen dus je vindt het zelf WEL een probleem. Nou dan moet je een jonger iemand zoeken. Anders is het niet erg aardig tegenover die man.
Nee hoor. Geen haar op mijn hoofd die denkt aan me binden of trouwen. Goodbay to all the fun..quote:Op zondag 9 juli 2017 22:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ervaart elke vrouw op een bepaalde leeftijd. Kan je ook gewoon omheen.
Nou dat is toch zielig voor die man dat hij 2e keus is.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:20 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Jonger iemand is al voorzien of gescheiden. Deze man is het beste van de 2e keus.
Volgens mij vat ik t zo goed samen
Jawel joh. Als je tijd gekomen is als vrouw pak je gewoon de eerstvolgende vrijgezel bij zn lurvenquote:
Nee.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, elke vrouw en mens wil gewoon een partner.
Ik ben al dik over de datumquote:Op zondag 9 juli 2017 22:22 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Jawel joh. Als je tijd gekomen is als vrouw pak je gewoon de eerstvolgende vrijgezel bij zn lurven
Ja maar zo wordt het niet gezien want haar broertje en haar ouders hebben deze man goedgekeurd.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is toch zielig voor die man dat hij 2e keus is.
Mijn ouders kennen hem geeneens. Punt is de goedkeuring niet hoor. Want ik moet ermee leven.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:23 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Ja maar zo wordt het niet gezien want haar broertje en haar ouders hebben deze man goedgekeurd.
Dat zij de rest van haar leven met die kerel moet samenwonen doet er niet toe, als de goedkeuring er maar is
Cultuur ofzo, ik moet er echt niet aan denken..quote:Op zondag 9 juli 2017 22:23 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Ja maar zo wordt het niet gezien want haar broertje en haar ouders hebben deze man goedgekeurd.
Dat zij de rest van haar leven met die kerel moet samenwonen doet er niet toe, als de goedkeuring er maar is
Wat is het punt dan, de tenminste houdbaar tot datum?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn ouders kennen hem geeneens. Punt is de goedkeuring niet hoor. Want ik moet ermee leven.
Maar die man boeit het dus ook niet dat hij tweede keus is? Zal het wel een lelijkerd zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:23 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Neej, ik ben ook blij dat ik mn complete voorhuid nog heb en alle vleessoorten kan etenquote:Op zondag 9 juli 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cultuur ofzo, ik moet er echt niet aan denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |