Goed verhaal weer, lekker kort ook!quote:
ik wil je microdosenquote:
quote:
figuren zoals jou tegen de vloer aan hengsten #potenrammenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
figuren zoals jou tegen de vloer aan hengsten #potenrammen
Gimli zeker even weg dat je weer aan de computer magquote:
ga je nou echt mijn grapje herhalen tegen mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gimli zeker even weg dat je weer aan de computer mag
hoezo is dat nou weer jouw grapje..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
ga je nou echt mijn grapje herhalen tegen mij?
Niels viel toch op meisjes die nog geen tietjes hadden?quote:
niels was de masculine heterogod die alles neukte, zelfs bierflesjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Niels viel toch op meisjes die nog geen tietjes hadden?
doe je best, hou toch wel van jequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek kale lelijkerd moet ik je soms wegpesten
Waarom zo strakquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]of[ afbeelding ]
wat staat me beter Ober?
ik vind dat altijd wel leuk omdat je weet dat ze dan vanavond helemaal teleurgesteld zijn dat ze EINDELIJK seks mogen hebben en dan allebei denken 'was dit het nou'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ik was net op een zwaar Christelijke bruiloft
hey joh.. niet zo lelijk doen tegen iemand met een mentale uitdagingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hou je bek kale lelijkerd moet ik je soms wegpesten
echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hey joh.. niet zo lelijk doen tegen iemand met een mentale uitdaging
Bruidegom geneukt een daarna gezegd: HAHA Nu mag het want nu ben je getrouwd!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef Oberkullie het volgende:
Ik was net op een zwaar Christelijke bruiloft
beter bloedkotsend op het altaar bladzijden uit de bijbel scheuren op de klanken van antichrist superstarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bruidegom geneukt een daarna gezegd: HAHA Nu mag het want nu ben je getrouwd!
1,5/10quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bruidegom geneukt een daarna gezegd: HAHA Nu mag het want nu ben je getrouwd!
1,0/10quote:
????quote:
en ze zei toch nog ja tegen je??quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter bloedkotsend op het altaar bladzijden uit de bijbel scheuren op de klanken van antichrist superstar
foto!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet weten dat mijn vrouw een ex-punk gothic chick is
vind je dit nou een goede act Kelvin?quote:
bruin want dat staat goed bij je kakhoofdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef zeer het volgende:
[..]
welke kleur staat me nou beter come onnnnnn de korting duurt niet lang meer
eerst ff langs de appiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe je best, hou toch wel van je
je kinderen kelvin en pascal noemen is wel stoerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
vind je dit nou een goede act Kelvin?
pls pas je quote aan manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kinderen kelvin en pascal noemen is wel stoer
Sws niet witquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef zeer het volgende:
[..]
welke kleur staat me nou beter come onnnnnn de korting duurt niet lang meer
Ey waarom heb je Kelvin weggelaten?quote:
heb je een ex genaamd Kelvin ofzo dat je zo spastisch doet?quote:
kap nou flikkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je een ex genaamd ofzo dat je zo spastisch doet?
hohoho ruuusstaaaghhhhquote:
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap jequote:
ok dimaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap je
Omggggg en en en?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hee had gelijk ff fleshlight gekocht toen je er naar vroeg laatst
Hjb braddie2quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hohoho ruuusstaaaghhhh
Alles goed Mervin?
oke zoskquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het best fijn kan zijn als je de kantjes raakt
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouwquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ze tent van circus rens overgekocht of wat?
enige mooie in mijn leven, laat mequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouw
Heyquote:
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb begrafenissen meegemaakt die nog vrolijker waren
...quote:
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig toch
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffie
meest intelligente post van je van de afgelopen maandenquote:
oh ben jij datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroeg
hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meest intelligente post van je van de afgelopen maanden
hnnng aightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey
Ja
Ga niet aan je laten zien want wil dat het vannacht een verrassing is voor je
heb geen hondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fik
Waar was jij de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Teun in een fijn gezin terecht komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
enige mooie in mijn leven, laat me
heb jij even geluk dat ik hier nog tot 22.00u zitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
onder de vriendin van zeerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen dagen?
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
wow das wel sickquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
krijg je die van me en wacht ik tot je eraan gehecht bent
bedankt wch voor het whiteknightenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
potverdimme zeg tis watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bedankt wch voor het whiteknighten
geen moeit popje
ok
ok
kus
kus
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstiftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me echt vies en vet door deze pizza
ik zou een draak voor je dodenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknight
Bedankt
is dat de nieuwe van Bruno Banani?quote:
Wow kibbeling én pizza op 1 dag?!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me echt vies en vet door deze pizza
nee een recept uit Vrouw.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
is dat de nieuwe van Bruno Banani?
beter ook wel.. stel je voor dat er nog zo'n vegan bij komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook. Die blijft maagd tot zijn 69e
Laat mn familie met rust :squote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou een draak voor je doden
is dit de wch challenge ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstift
dat zou ik niet tegen iedereen vertellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een recept uit Vrouw.nlleek me lekker
echt ehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beter ook wel.. stel je voor dat er nog zo'n vegan bij komt
Ja ben echt trotsquote:
geen moeite meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik niet tegen iedereen vertellen
en nooit zal je er één hebben, brandblaren op je ziel dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Pensylvania het volgende:
ohh man.. kijk zo recht uit op het kanaal. al die lekkere wijven die hier hardlopen.. brandblaren op mijn lul gewoon
net als jij maar dan op je lichaam.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nooit zal je er één hebben, brandblaren op je ziel dus
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstift
heel prachtig btw.. ben echt heel contentquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
net als jij maar dan op je lichaam.
truequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog niet
Heb oprecht met je te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel prachtig btw.. ben echt heel content
wow manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog niet
houden zoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
gaat echt heel goed
als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar negers en white trashquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Pensylvania het volgende:
ohh man.. kijk zo recht uit op het kanaal. al die lekkere wijven die hier hardlopen.. brandblaren op mijn lul gewoon
gewoon blijven smerenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
gaat echt heel goed
woon je op Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar negers en white trash
zou ze daar anti-clit shampoo voor gebruiken?quote:
holy shitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:41 schreef Zosk het volgende:
https://www.manify.nl/fitgirl-friday-deborah-tramitz/
Dit is waar en tevens juist.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeker nooit een goeie pik in je poepgaatje gehad
poppertje erin en gaan met die banaanquote:
Af en toe een bedreiging moet toch kunnen?quote:
ff mn put luchtenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. Met zulke latente flikkers hier heeft het geen zin om hier te blijven
Alles om jou een beetje beter te laten voelen over jezelfquote:
ik stel gewoon een vraag, hoef je niet gelijk zo onzeker te doen over je geaardheidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles om jou een beetje beter te laten voelen over jezelf
Om maar bij het antwoord te blijven: Nee en daar heb ik ook geen enkele behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik stel gewoon een vraag, hoef je niet gelijk zo onzeker te doen over je geaardheid
oke prima, moet je voortaan ook niet afsluiten met een kusje want dat is gewoon verwarrendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om maar bij het antwoord te blijven: Nee en daar heb ik ook geen enkele behoefte aan.
Staat genoteerd, profquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke prima, moet je voortaan ook niet afsluiten met een kusje want dat is gewoon verwarrend
weet heus wel dat je daar een nat broekje van krijgtquote:
😘quote:
Is dit het grappige plaatje dat je bedoelde?quote:
Ja, ik heb keihard gelachen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit het grappige plaatje dat je bedoelde?
Okéquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb keihard gelachen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik hou wel van je, kaasknabbeltje
voldaan gevoel of walg je van jezelfquote:
ey luister als je zeer niet dm't heeft het geen zin om te gaan hequote:
Beetje van allebeiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
voldaan gevoel of walg je van jezelf
heb het geprobeerd, maar hij heeft gewoon gelijk. die inteeltkop van jou is zo onbetrouwbaar als de zoveelste afvalbelofte van braddiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ey luister als je zeer niet dm't heeft het geen zin om te gaan he
sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb het geprobeerd, maar hij heeft gewoon gelijk. die inteeltkop van jou is zo onbetrouwbaar als de zoveelste afvalbelofte van braddie
haha en nóg slaat ze jou overquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:27 schreef Kwartovernegen het volgende:
Chloro zuigt alle piemels van de sc
ik ben genuinequote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrij agressieve sfeer hier incl allemaal matige kloons hier in SC. Kwalijke zaak al zeg ik het zelf. Deplorabel zou Etto zeggen.
quote:
ja erg hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die komt hier niet meer vanwege users als jij
zo hard gaat een scootmobiel helemaal niet tokkieprinsesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou godverdomme je tyfusbek tegen prof of ik rij je met 130 door de vangrail
Alleen laatste km gezien. Niks gemist volgens mijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ben genuinehoe was de etappe vandaag?
Kittel is echt een beest jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen laatste km gezien. Niks gemist volgens mij
Kittelgod
Gewoon pas op 150m met sprint beginnen en toch winnen ondanks je dacht dat finish 200m verderop wasquote:
Prof doet gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn Profdar ging af. Wat gebeurt hier?
Je wat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:45 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn Profdar ging af. Wat gebeurt hier?
Als er iemand wat buitensporigs zegt tegen Prof dan krijg ik een tintelende sensatie in mijn onderbuikquote:
Dat moet toch wel heel onprettig zijn als je dat 24 uur per dag hebt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als er iemand wat buitensporigs zegt tegen Prof dan krijg ik een tintelende sensatie in mijn onderbuik
echt hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet toch wel heel onprettig zijn als je dat 24 uur per dag hebt.
inderdaad. zo interessant ben je niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ook niet waar al die heisa om mijn persoontje vandaan komt
daaromquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
inderdaad. zo interessant ben je niet.
probleemdrinkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:56 schreef Pensylvania het volgende:
voor de zekerheid wel mij sleutels bij het bier gelegd zodat ik het zeker niet vergeet mee te nemen
omdat ik mijn sleutels bij het bier leg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |