Wow kibbeling én pizza op 1 dag?!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me echt vies en vet door deze pizza
nee een recept uit Vrouw.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
is dat de nieuwe van Bruno Banani?
beter ook wel.. stel je voor dat er nog zo'n vegan bij komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook. Die blijft maagd tot zijn 69e
Laat mn familie met rust :squote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zou een draak voor je doden
is dit de wch challenge ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstift
dat zou ik niet tegen iedereen vertellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee een recept uit Vrouw.nlleek me lekker
echt ehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
beter ook wel.. stel je voor dat er nog zo'n vegan bij komt
Ja ben echt trotsquote:
geen moeite meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat zou ik niet tegen iedereen vertellen
en nooit zal je er één hebben, brandblaren op je ziel dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Pensylvania het volgende:
ohh man.. kijk zo recht uit op het kanaal. al die lekkere wijven die hier hardlopen.. brandblaren op mijn lul gewoon
net als jij maar dan op je lichaam.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nooit zal je er één hebben, brandblaren op je ziel dus
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstift
heel prachtig btw.. ben echt heel contentquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
net als jij maar dan op je lichaam.
truequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog niet
Heb oprecht met je te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel prachtig btw.. ben echt heel content
wow manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel, een kaal hoofd gun je je grootste vijand nog niet
houden zoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
gaat echt heel goed
als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar negers en white trashquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:35 schreef Pensylvania het volgende:
ohh man.. kijk zo recht uit op het kanaal. al die lekkere wijven die hier hardlopen.. brandblaren op mijn lul gewoon
gewoon blijven smerenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft niet hoor
gaat echt heel goed
woon je op Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar negers en white trash
zou ze daar anti-clit shampoo voor gebruiken?quote:
holy shitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:41 schreef Zosk het volgende:
https://www.manify.nl/fitgirl-friday-deborah-tramitz/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |