hohoho ruuusstaaaghhhhquote:
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap jequote:
ok dimaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap je
Omggggg en en en?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hee had gelijk ff fleshlight gekocht toen je er naar vroeg laatst
Hjb braddie2quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hohoho ruuusstaaaghhhh
Alles goed Mervin?
oke zoskquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het best fijn kan zijn als je de kantjes raakt
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouwquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ze tent van circus rens overgekocht of wat?
enige mooie in mijn leven, laat mequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouw
Heyquote:
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb begrafenissen meegemaakt die nog vrolijker waren
...quote:
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig toch
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffie
meest intelligente post van je van de afgelopen maandenquote:
oh ben jij datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroeg
hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meest intelligente post van je van de afgelopen maanden
hnnng aightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey
Ja
Ga niet aan je laten zien want wil dat het vannacht een verrassing is voor je
heb geen hondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fik
Waar was jij de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Teun in een fijn gezin terecht komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
enige mooie in mijn leven, laat me
heb jij even geluk dat ik hier nog tot 22.00u zitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
onder de vriendin van zeerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen dagen?
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
wow das wel sickquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
krijg je die van me en wacht ik tot je eraan gehecht bent
bedankt wch voor het whiteknightenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
potverdimme zeg tis watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bedankt wch voor het whiteknighten
geen moeit popje
ok
ok
kus
kus
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstiftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me echt vies en vet door deze pizza
ik zou een draak voor je dodenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknight
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |