hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
meest intelligente post van je van de afgelopen maanden
hnnng aightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey
Ja
Ga niet aan je laten zien want wil dat het vannacht een verrassing is voor je
heb geen hondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je debiele kwarkbek tegen chrolo of ik zoek je op en ik steek je hond in de fik
Waar was jij de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Teun in een fijn gezin terecht komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
enige mooie in mijn leven, laat me
heb jij even geluk dat ik hier nog tot 22.00u zitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
onder de vriendin van zeerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen dagen?
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
ik kom terug als penny weg is kan iemand me dan even dm'en
wow das wel sickquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
krijg je die van me en wacht ik tot je eraan gehecht bent
bedankt wch voor het whiteknightenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
potverdimme zeg tis watquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert maar het lukt in ieder geval niet
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknightquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bedankt wch voor het whiteknighten
geen moeit popje
ok
ok
kus
kus
scheer je hoofd kaal en schrijf slet op de spiegel met lippenstiftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Voel me echt vies en vet door deze pizza
ik zou een draak voor je dodenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sry ben niet gewend dat iemand me whiteknight
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |