hohoho ruuusstaaaghhhhquote:
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap jequote:
ok dimaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
vind dit model eigenlijk niet zo leuk maar evengoed bedankt ik werd gwn wild van de korting snap je
Omggggg en en en?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef zeer het volgende:
[..]
hee had gelijk ff fleshlight gekocht toen je er naar vroeg laatst
Hjb braddie2quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hohoho ruuusstaaaghhhh
Alles goed Mervin?
oke zoskquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het best fijn kan zijn als je de kantjes raakt
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouwquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ze tent van circus rens overgekocht of wat?
enige mooie in mijn leven, laat mequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te pochen met je vrouw
Heyquote:
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef Oberkullie het volgende:
Heb begrafenissen meegemaakt die nog vrolijker waren
...quote:
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn begrafenissen altijd wel aardig toch
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben altijd blij met plakkerige cake en slappe oploskoffie
meest intelligente post van je van de afgelopen maandenquote:
oh ben jij datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb meestal begrafenissen in Limburg en dan heb je na de begrafenis een uitgebreide lunch en daarna naar de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |