Dit is waar en tevens juist.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeker nooit een goeie pik in je poepgaatje gehad
poppertje erin en gaan met die banaanquote:
Af en toe een bedreiging moet toch kunnen?quote:
ff mn put luchtenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terecht. Met zulke latente flikkers hier heeft het geen zin om hier te blijven
Alles om jou een beetje beter te laten voelen over jezelfquote:
ik stel gewoon een vraag, hoef je niet gelijk zo onzeker te doen over je geaardheidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles om jou een beetje beter te laten voelen over jezelf
Om maar bij het antwoord te blijven: Nee en daar heb ik ook geen enkele behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik stel gewoon een vraag, hoef je niet gelijk zo onzeker te doen over je geaardheid
oke prima, moet je voortaan ook niet afsluiten met een kusje want dat is gewoon verwarrendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om maar bij het antwoord te blijven: Nee en daar heb ik ook geen enkele behoefte aan.
Staat genoteerd, profquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke prima, moet je voortaan ook niet afsluiten met een kusje want dat is gewoon verwarrend
weet heus wel dat je daar een nat broekje van krijgtquote:
😘quote:
Is dit het grappige plaatje dat je bedoelde?quote:
Ja, ik heb keihard gelachen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit het grappige plaatje dat je bedoelde?
Okéquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb keihard gelachen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik hou wel van je, kaasknabbeltje
voldaan gevoel of walg je van jezelfquote:
ey luister als je zeer niet dm't heeft het geen zin om te gaan hequote:
Beetje van allebeiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
voldaan gevoel of walg je van jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |