Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar moet ik mij dan precies in inleven en waarom pretendeer jij dat anderen dat niet zouden kunnen?
Dan begeef je je alweer op een ander en rationeler vlak. Ik nam ook persoonlijk helemaal geen standpunt in, maar vond het hoogstens eigenaardig dat zo'n oppervlakkige uitspraak de hemel in werd geprezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat die mensen zichzelf niet als racistisch beschouwen, ondanks dat iemand met een kleurtje van hen geen burgemeester mag zijn, betekent natuurlijk niet dat ze het dus ook niet zijn. Het betekent alleen dat ze niet zo goed na kunnen denken, wat uiteraard ook al gewoon uit hun standpunt blijkt.
Je begrijpt dus totaal niet waar ik het over had dus. Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.
Maar dat is blijkbaar niet te begrijpen, dus resulteert het in de gebruikelijke op niets gebaseerde persoonlijke aanvallen vanuit de niet nadenkende hoek die deze chat zo rijk is.
Wat een bull. Er zijn kneiterveel haters in het PVV-kamp. Marcouch is wel degelijk verbindend, los van religie, etniciteit of whatever.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.
Maar dat is blijkbaar niet te begrijpen, dus resulteert het in de gebruikelijke op niets gebaseerde persoonlijke aanvallen vanuit de niet nadenkende hoek die deze chat zo rijk is.
Moet je toch eens nalezen wat ik stelde maar goed ik heb het voor je uitgelegd aangezien je te autistisch schijnt te zijn om je niet te focusen op een enkel woordje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan begeef je je alweer op een ander en rationeler vlak. Ik nam ook persoonlijk helemaal geen standpunt in, maar vond het hoogstens eigenaardig dat zo'n oppervlakkige uitspraak de hemel in werd geprezen.
Als je quote, quote dan wel goed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
Haha. "PVV'ers geven hun eigen invulling aan wat verbinding is."
Waarheid van de dag inderdaad.
Al snapt de auteur van deze prachtige quote hierboven dat zelf niet eens.
Waarom zou Marcouch in de aanval moeten? Marcouch bevindt zich in de perfecte positie om zichzelf op een kalme wijze te verdedigen. Dan kan hij makkelijk terugvallen op nietszeggende positieve uitspraken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt dus totaal niet waar ik het over had dus. Mooi, weten we dat ook weer.
Het ging dus totaal niet over het verbinden of welk woord dan ook, het ging over het feit dat Marcouch GEEN ENKEL ONREDELIJK WOORD te berde bracht en dat alleen Wilders racistisch en uitsluitend over anderen bezig is. Marcouch verdedigd en spreekt over Nederlandse waardes. Wilders niet.
En als je dan zegt "Wij willen Nederland beschermen" dan komt het eerder over dat het gevaar bij Wilders vandaan komt dan bij Marcouch.
Maar goed, leef je eigen waarheid, leef je eigen wereld, je doet maar.
Ik proef een beetje jaloezie en haat jegens een hardwerkende moslim.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom zou Marcouch in de aanval moeten? Marcouch bevindt zich in de perfecte positie om zichzelf op een kalme wijze te verdedigen. Dan kan hij makkelijk terugvallen op nietszeggende positieve uitspraken.
Nigel?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, klaar met die nep-blonde haatbaard.
Nu wat leukers, de leider van de Leave campagne zegt nu dat Brexit toch niet zo'n goed idee is
Er zijn net zoveel PVV-haters in andere kampen. Waarom is Marcouch verbindend dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een bull. Er zijn kneiterveel haters in het PVV-kamp. Marcouch is wel degelijk verbindend, los van religie, etniciteit of whatever.
Ochochoch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je toch eens nalezen wat ik stelde maar goed ik heb het voor je uitgelegd aangezien je te autistisch schijnt te zijn om je niet te focusen op een enkel woordje.
Het zal rustig worden hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen is welkom, behalve mensen die niet kritisch na kunnen denken.
Marcouch heeft veel verbindend werk verricht buiten zijn bestuurlijke functies. Gewoon in de wijken, met normale mensen. Denk aan mediation in conflicten tussen bestuur en particulieren, hij is actief voorvechter van homo-emancipatie binnen etnische minderheidsgroeperingen, hij staat vooraan als het gaat om de strijd tegen extremistisch gedachtegoed (van allerlei soorten), noem maar op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel PVV-haters in andere kampen. Waarom is Marcouch verbindend dan?
Ad hominem #8?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik proef een beetje jaloezie en haat jegens een hardwerkende moslim.
We hebben inmiddels wel genoeg homo-emancipatie. Nu mogen de voorvechters het in Rusland gaan proberen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marcouch heeft veel verbindend werk verricht buiten zijn bestuurlijke functies. Gewoon in de wijken, met normale mensen. Denk aan mediation in conflicten tussen bestuur en particulieren, hij is actief voorvechter van homo-emancipatie binnen etnische minderheidsgroeperingen, hij staat vooraan als het gaat om de strijd tegen extremistisch gedachtegoed (van allerlei soorten), noem maar op.
Gewoon een constatering. Jij schiet met hagel op Marcouch zonder reden.quote:
Ik ken hem niet bijster goed maar hij schijnt niet lekker te vallen binnen een groot deel van de moslimgemeenschap en zeker niet bij DENK. Zouden zij hem verbindend noemen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marcouch heeft veel verbindend werk verricht buiten zijn bestuurlijke functies. Gewoon in de wijken, met normale mensen. Denk aan mediation in conflicten tussen bestuur en particulieren, hij is actief voorvechter van homo-emancipatie binnen etnische minderheidsgroeperingen, hij staat vooraan als het gaat om de strijd tegen extremistisch gedachtegoed (van allerlei soorten), noem maar op.
Behalve z'n kleurtje dan. Want dat is een goede reden om tegen zo iemand zijn succes te protesteren, of zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon een constatering. Jij schiet met hagel op Marcouch zonder reden.
Mischien kun je daar even over nadenken waarom hij niet goed ligt bij degenen die strak in de leer zitten? Ideetje?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ken hem niet bijster goed maar hij schijnt niet lekker te vallen binnen een groot deel van de moslimgemeenschap en zeker niet bij DENK. Zouden zij hem verbindend noemen?
Nee. Ik schiet op hem omdat hij een populistische uitspraak doet en daar hier positief over wordt gedaan, alleen omdat zijn tegenstander de Grote Blonde Leider is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon een constatering. Jij schiet met hagel op Marcouch zonder reden.
Waarom zouden we ons wat moeten aantrekken van marginale randfiguren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ken hem niet bijster goed maar hij schijnt niet lekker te vallen binnen een groot deel van de moslimgemeenschap en zeker niet bij DENK. Zouden zij hem verbindend noemen?
D66 Rotterdam heeft net een nieuwe lijsttrekker gekozen die ook een Mocro is. Of misschien een ander land, geen idee. Maar toffe kerel, onze nieuwe Obama.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
Je zult maar Marokkaan zijn én PvdA'er. Dan zit het je ook niet mee natuurlijk.
Het grote verschil is dat Marcouh zich tijden persoonlijk heeft ingezet voor van alles en nog wat. Geertje W heeft nooit een andere baan gehad dan het pluche daar in Den Haag. Dus ja, dan is men inderdaad wat positiever dan over de GBL, die alleen haat aan het zaaien is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee. Ik schiet op hem omdat hij een populistische uitspraak doet en daar hier positief over wordt gedaan, alleen omdat zijn tegenstander de Grote Blonde Leider is.
Denk het niet, rond die tijd was hij continu onder invloed van meth en vegetarisch voer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Zal Hitler de Amerikanen en de Sovjets verbindend hebben genoemd vanuit zijn Berlijnse bunker in 1945? Om maar even bij de TT te blijven.
Behalve dan dat het geen populistische uitspraak is en het beeld volledig omgedraait is, de Nederlander is de haatzaaier en de marokkaanse moslim is degene die Nederlandse waardes uitdraagt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee. Ik schiet op hem omdat hij een populistische uitspraak doet en daar hier positief over wordt gedaan, alleen omdat zijn tegenstander de Grote Blonde Leider is.
O ja dat was het.quote:
~250.000 randfiguren en nog een aantal.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons wat moeten aantrekken van marginale randfiguren.
Ja en dan? We hebben meer dan 17 miljoen inwoners. Ze hebben zich maar te schikken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
~250.000 randfiguren en nog een aantal.
Waaronder jouw PVV-stemmende ouders toch? Zei je zelf althans. Toch sympathiek dat je voor ze in de bres springt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
~250.000 randfiguren en nog een aantal.
Jij een linkje naar D66 Rotterdam, Kaas-? Hun programma voor volgend jaar dusquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens vond ik onze nieuwe lijsttrekkert Said al lang een groot talent voordat het populair werd om dat te vinden. Ja ja mensen.
Doe mee aan de nieuwe rage om al het nieuws te negeren.quote:
Als je de website van D66 Rotterdam niet zelfstandig kunt vinden hoop ik dat je nooit op ons zal stemmen Tijgertje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij een linkje naar D66 Rotterdam, Kaas-? Hun programma voor volgend jaar dus
quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je de website van D66 Rotterdam niet zelfstandig kunt vinden hoop ik dat je nooit op ons zal stemmen Tijgertje.
Je begrijpt me niet. Jammer maar helaasquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen populistische uitspraak is en het beeld volledig omgedraait is, de Nederlander is de haatzaaier en de marokkaanse moslim is degene die Nederlandse waardes uitdraagt.
Als je dat niet begrijpt en de implicaties daarvan ben je dus gewoon ontstellend dom.
Ik had het over DENKquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waaronder jouw PVV-stemmende ouders toch? Zei je zelf althans. Toch sympathiek dat je voor ze in de bres springt.
Nou dat wordt lang zoeken Kaas-.quote:https://rotterdam.d66.nl/gemeenteraadsverkiezingen-2018/
Het verkiezingsprogramma wordt op 4 november aan de AAV ter goedkeuring voorgelegd.
Dat zijn dan alleen de DENK-aanhangers. Zijn vast nog een aantal miljoen die Marcouch niet verbindend vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja en dan? We hebben meer dan 17 miljoen inwoners. Ze hebben zich maar te schikken.
Mutant heeft een wijd begrip van randfiguren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:58 schreef Kaas- het volgende:
Niet 100% van alle mensen vindt een zeker persoon een verbinder.
Schokkend resultaat dit.
Daarom praat hij met jou inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mutant heeft een wijd begrip van randfiguren.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Daarom praat hij met jou inderdaad.
BAM!
Het is gewoon een beetje dommig en simplistisch wat je nu allemaal stelt. Je springt in de bres voor PVV'ers, die slechts door een zeer kleine minderheid als verbindend ervaren worden, ten koste van een persoon die door een flink deel van Nederland wel als verbindend ervaren wordt, en komt dan met het argument dat er dus hier en daar inderdaad ook wat mongolen zijn die die mening niet toebedeeld zijn over Marcouch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mutant heeft een wijd begrip van randfiguren.
Nope. Dat is geenzins wat ik heb bedoeld of heb gezegd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje dommig en simplistisch wat je nu allemaal stelt. Je springt in de bres voor PVV'ers, die slechts door een zeer kleine minderheid als verbindend ervaren worden, ten koste van een persoon die door een flink deel van Nederland wel als verbindend ervaren wordt, en komt dan met het argument dat er dus hier en daar inderdaad ook wat mongolen zijn die die mening niet toebedeeld zijn over Marcouch.
Ja duh, Sherlock, het gaat in het echte leven natuurlijk niet om percentages van 100 of 0, maar het gaat om meerderheden/minderheden. Als zoiets fundamenteels beredeneren al niet lukt, wat doe je dan in hemelsnaam in de POL-SC? Het is helemaal niet leuk om door die flauwekul heen te moeten scrollen.
En dan? Wat doet dat af aan zijn feitelijke werkzaamheden en kennis. Serieus, wat een non-discussie. Iemand afserveren omdat niet iedereen hem mag.. hoe dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat zijn dan alleen de DENK-aanhangers. Zijn vast nog een aantal miljoen die Marcouch niet verbindend vinden.
Dit. Ik vind Marcouch een prima keuze als burgemeester voor mijn stad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aboutaleb kreeg precies dezelfde schijt over zich heen aan het begin, maar het is uiteindelijk een van de betere burgemeesters. Ik verwacht van Marcouch eigenlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit. Ik vind Marcouch een prima keuze als burgemeester voor mijn stad.
Velen vinden hem blijkbaar niet verbindend ondanks zijn ''feitelijke werkzaamheden en kennis'', ook veelal vanuit islamtische hoek en dus niet ingegeven door racisme of islamofobie. Omdat jij hem toevallig wel verbindend vindt betekent niet dat hij dat objectief gezien ook is. Daarom is een uitspraak als ''ik ben verbindend'' nietszeggend en zou het niet moeten worden geprezen. Daarmee val ik hem niet eens persoonlijk af.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dan? Wat doet dat af aan zijn feitelijke werkzaamheden en kennis.
Over twee jaar dus een extra zetel voor Denk of Nida?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 Rotterdam heeft net een nieuwe lijsttrekker gekozen die ook een Mocro is. Of misschien een ander land, geen idee. Maar toffe kerel, onze nieuwe Obama.
Als je kijkt naar de onderliggende argumentatie (waarom ze hem niet als verbindend beschouwen), dan weet je genoeg. Dat is of omdat hij een moslim is, of omdat hij een Marokkaan is of omdat hij volgens radicalen onvoldoende islamitisch is. Nou, dan is het voor mij inderdaad een echte verbinder. Als hij dat soort mensen tegen zich heeft, dan sta ik dubbel en dwars voor hem.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Velen vinden hem blijkbaar niet verbindend ondanks zijn ''feitelijke werkzaamheden en kennis'', ook veelal vanuit islamtische hoek en dus niet ingegeven door racisme of islamofobie. Omdat jij hem toevallig wel verbindend vindt betekent niet dat hij dat objectief gezien ook is. Daarom is een uitspraak als ''ik ben verbindend'' nietszeggend en zou het niet moeten worden geprezen.
Ik ook, dus dat is goed voor Arnhem. Na decennia lang alleen maar matige onzichtbare VVD-burgemeesters.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aboutaleb kreeg precies dezelfde schijt over zich heen aan het begin, maar het is uiteindelijk een van de betere burgemeesters. Ik verwacht van Marcouch eigenlijk hetzelfde.
Nida is op zich best een aardige partij, zou erg stom zijn als ze met DENK in zee gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over twee jaar dus een extra zetel voor Denk of Nida?
DENK is volgens mij gewoon de lokale afdeling van Erdogan's AKP.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nida is op zich best een aardige partij, zou erg stom zijn als ze met DENK in zee gaan.
Zei men ook over Aboutaleb.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:15 schreef Tchock het volgende:
Marcouch is een wolf in schaapskleren hoor ik op radio 1. En is niet loyaal aan Nederland.
Idioten.
Klopt, de xenofoben helpen Abou en Marco uiteindelijk door ze scherp te houden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aboutaleb kreeg precies dezelfde schijt over zich heen aan het begin, maar het is uiteindelijk een van de betere burgemeesters. Ik verwacht van Marcouch eigenlijk hetzelfde.
Nee echt.quote:
Dat is te kort door de bocht. Je schuift voordurend alles af op haat terwijl dat veel extremer is dan iemand niet verbindend vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de onderliggende argumentatie (waarom ze hem niet als verbindend beschouwen), dan weet je genoeg. Dat is of omdat hij een moslim is, of omdat hij een Marokkaan is of omdat hij volgens radicalen onvoldoende islamitisch is. Nou, dan is het voor mij inderdaad een echte verbinder. Als hij dat soort mensen tegen zich heeft, dan sta ik dubbel en dwars voor hem.
Je was nog zo vol lof over ze tijdens de verkiezingen vooral omdat ze een tegengeluid tegen de PVV lieten horen. Alles is natuurlijk geoorloofd in de strijd tegen de PVVquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
DENK is volgens mij gewoon de lokale afdeling van Erdogan's AKP.
Allebei onderdeel van het kalifaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zei men ook over Aboutaleb.
Waarschijnlijk dezelfde hersenlozen.
Geen idee, heb het niet gelezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:22 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee echt.
Puur onderbuik. Ik las iets over randfiguren, de rest heb ik ingevuld.
Maar heb gelijk dus? Mooi.
Dat lijkt mij ook ja. Dat iemand niet per se verbindend hoeft te zijn omdat er ook mensen zijn die hem niet verbindend vinden. Daarbij voorbijgaand aan het punt dat iemand verbindend noemen sowieso al een mening is waar haast per definitie niet iedereen het mee eens zal zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:20 schreef Jip141 het volgende:
Lijkt alsof Ketchup een semantische discussie voert omdat hij pissed is over Marcouch.
DUO?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:21 schreef Jip141 het volgende:
partijen die grof geld verdienen aan mensen door ze nog verder de schulden in te trappen.
Waarom zou ik pissed zijn over de benoeming van een figuur die ik amper ken in een of andere randgemeente? Ik ben pissed over de domme houding hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:20 schreef Jip141 het volgende:
Lijkt alsof Ketchup een semantische discussie voert omdat hij pissed is over Marcouch.
Verder niks gelezen overigens.
Hij heeft Arnhemmistan nog zelf verzonnen ookquote:
Toen we nog 's werelds grootste moslimpopulatie haddenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat jaren '30-lettertype dat ze gebruiken ook
... aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen we nog 's werelds grootste moslimpopulatie hadden![]()
Waar de moeder van de GBL uit is voortgekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen we nog 's werelds grootste moslimpopulatie hadden![]()
Arnhéémistanquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik had die tweede m weggelaten.
Idd. Of vervangen door een h.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Arnhemmistan slaat natuurlijk sowieso nergens op, "Land van Arnhem". Doe dan Arnhemabad of zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad nog dommer dan het al is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Allah Akbarnhem.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arnhemmistan slaat natuurlijk sowieso nergens op, "Land van Arnhem". Doe dan Arnhemabad of zo.
Laatst nog zooi van afgelopen jaarwisseling gebruikt om het dakterras van de buren op te blazen, en dat was al een teleurstellend geheel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Beste idee ooit. 30+ jaar oud vuurwerk afsteken.
Of Arnhem Land. Maar dat bestaat al.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arnhemmistan slaat natuurlijk sowieso nergens op, "Land van Arnhem". Doe dan Arnhemabad of zo.
Maar minder inwoners dan de stad Arnhem waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Dubbel zo groot als heel Nederland.
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit. Ik vind Marcouch een prima keuze als burgemeester voor mijn stad.
quote:The minimum wage machine allows anybody to work for minimum wage. Turning the crank will yield one penny every 4.00 seconds, for $9.00 an hour, or NY state minimum wage (2016). If the participant stops turning the crank, they stop receiving money. The machine's mechanism and electronics are powered by the hand crank, and pennies are stored in a plexiglas box. The MWM can be reprogrammed as minimum wage changes, or for wages in different locations.
http://www.blakefallconroy.com/18.html
Ongeveer net zo veel als Bonaire of Staphorst inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar minder inwoners dan de stad Arnhem waarschijnlijk.
Daar ga ik niet aan voorbij, dat is juist mijn hele punt. Dat maakt een uitspraak als ''ik ben verbindend en zij niet'' ook precies zo dom.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarbij voorbijgaand aan het punt dat iemand verbindend noemen sowieso al een mening is waar haast per definitie niet iedereen het mee eens zal zijn.
Impliciet ligt daar natuurlijk aan ten grondslag "ik vind dat ik verbindend ben en zij niet". 'verbindendheid' is een waardeoordeel zoals er heel veel zijn. Er is niets doms aan om dat te stellen, vooral omdat Marcouch argumenten heeft waaruit blijkt dat hij verbindend handelt en die zijn er niet zo veel voor Wilders.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan voorbij, dat is juist mijn hele punt. Dat maakt een uitspraak als ''ik ben verbindend en zij niet'' ook precies zo dom.
Deze foute burgemeester had ook al zo'n kleurtje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:52 schreef Friek_ het volgende:
Marcouch heeft het verkeerde kleurtje, derhalve ongeschikt als burgemeester.
En verkeerde geslacht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Deze foute burgemeester had ook al zo'n kleurtje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Deze foute burgemeester had ook al zo'n kleurtje.
[ afbeelding ]
Toch vinden velen hem niet verbindend, dus als je zegt dat blijkt dat hij verbindend handelt dan is dat per definitie al fout. Als hij zich verbindend noemt maar anti-islamkritiek niet accepteert of voorstelt om aparte religieuze wijken op te zetten in Amsterdam-West dan heb ik volgens mij het goedrecht om daar grote vraagtekens bij te zetten en iedereen die hem prijst om zijn ''geweldige ideeën'', alleen omdat de PVV de tegenpartij is, af te vallen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Impliciet ligt daar natuurlijk aan ten grondslag "ik vind dat ik verbindend ben en zij niet". 'verbindendheid' is een waardeoordeel zoals er heel veel zijn. Er is niets doms aan om dat te stellen, vooral omdat Marcouch argumenten heeft waaruit blijkt dat hij verbindend handelt en die zijn er niet zo veel voor Wilders.
Dus eigenlijk is je punt dat hij een waardeoordeel formuleert als objectieve stelling. Dat is echt mierenneukerij.
Of ik vind het mierenneukerij, voor je daar over gaat zaniken.
Iets obscuurs:quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:04 schreef Pokkelmans het volgende:
Erik, vertel eens jongen, wat voor nichtenmuziek heb je nu aanstaan?
Wacht jij was toch ook bol?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets obscuurs:
[ afbeelding ]
O wacht. Erik de bolle.
Vooruit, zet ik hem ook aan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Iets obscuurs:
[ afbeelding ]
O wacht. Erik de bolle.
Snel even je bericht aanpassen omdat de rest niet meer geïntereseerd is?quote:
Meh. Was vanmorgen nog fris, dus met jas aan naar de uni gefietst. Rond uurtje of 14 weer richting huis, en toen was het zweten omdat ik zo'n eigenwijze lul ben die dan godverdomme zijn jas aanhoudt ook.quote:
Nummer 10, dus verbinder.quote:
Schreeuwende vrouwen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Krijg een beetje een slappe van die vocalen, niet-bolle-Erik.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nummer 10, dus verbinder.
Conclusie.
quote:The number of people that Muhammad had murdered when he conquered Mecca Arnhem
Hele dag jasloos weer. Autist.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meh. Was vanmorgen nog fris, dus met jas aan naar de uni gefietst. Rond uurtje of 14 weer richting huis, en toen was het zweten omdat ik zo'n eigenwijze lul ben die dan godverdomme zijn jas aanhoudt ook.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was 14/15 graden toen ik weg ging.
Dan kan je toch prima zonder?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dixit Thierry Baudet.quote:Hoe overtuigd ben je van je meningen?
'Zijn mijn meningen niet gewoon feiten? Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk.'
Jij denkt dat meningen feiten zijn?
'Mijn meningen, ja. Die van anderen zijn onjuiste feiten.'
Ik had mijn handschoenen er ook nog bij aangetrokken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De meeste vragen beantwoorde ie nadat ie al meer dan een fles wijn ophad inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan niet anders dan flink onder invloed zijn geweest. Of hij is echt van God los
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef remlof het volgende:
Hahahahaha, dat interview met Baudet in HP/De Tijd.
Baudet is dus zo gestoord door een trauma voortkomend uit zijn autisme opgelopen op de middelbare school.
Wat een mafklapper
Maar ook voordat het interview over drank repte zag het er zat uitquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
De meeste vragen beantwoorde ie nadat ie al meer dan een fles wijn ophad inderdaad.
De tering.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2017-07-05/thierry-baudet-interview/
Mooi ook dat Baudet afsluit met dat ie het beter gaat doen dan Hans van Mierlo omdat "ik geen alcoholist ben"quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ook voordat het interview over drank repte zag het er zat uit
Nu ben ik wel benieuwd naar dat trauma en zijn vermeende autisme, jammer genoeg staat dat niet in de eerste alinea.quote:
Trouwquote:PLEIN 2Theo Hiddema zocht in mei dit jaar zelf contact met de media: "Morgen sta ik in toga om een moordverdachte te verdedigen. Dat heeft een parlementariër nog nooit gedaan."
Hij kon geen vrienden maken op de middelbare school omdat niemand hem begreep en hij eigenlijk gewoon iedereen te dom vond.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat trauma en zijn vermeende autisme, jammer genoeg staat dat niet in de eerste alinea.
Via ctrl-F: het staat ook niet in de rest.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar dat trauma en zijn vermeende autisme, jammer genoeg staat dat niet in de eerste alinea.
Ergens in het FvD topic staat het nog integraal overgenomen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was voor de helft ook afgehaaktquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Via ctrl-F: het staat ook niet in de rest.
Het is me echt te gortig om dat hele stuk te gaan lezen.
Dat zijn dezelfde mensen die de PVV groot hebben gemaakt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die FVD-obsessie mag ook wel een tikkeltje minder. Baudet laat al z'n aartsvijanden weer lekker voor hem werken.
En Trump niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die de PVV groot hebben gemaakt.
Vooral zijn vrienden bij de mainstream-media.quote:
Eens hoor. Is natuurlijk een volkomen marginale partij maar ik vond dit wel echt een prachtig citaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Die FVD-obsessie mag ook wel een tikkeltje minder. Baudet laat al z'n aartsvijanden weer lekker voor hem werken.
Ach, het zijn de woorden van een calculerende aandachtshoer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens hoor. Is natuurlijk een volkomen marginale partij maar ik vond dit wel echt een prachtig citaat.
Klopt. De verontwaardiging en reactie is wat hem drijft. Beetje zoals die kunstenares die kuikentjes in de blender stopt, hoe heet ze ook alweer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het zijn de woorden van een calculerende aandachtshoer.
Oké hier heeft hij wel een punt.quote:Het is absurd dat er geen universiteiten zijn die mij vragen om bijzonder hoogleraar te worden. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik ben een van de meest briljante denkers van Nederland. In elk geval van mijn generatie. Ik zou gewoon politieke filosofie moeten kunnen doceren, ergens.
Tinkebelquote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. De verontwaardiging en reactie is wat hem drijft. Beetje zoals die kunstenares die kuikentjes in de blender stopt, hoe heet ze ook alweer.
Ik vind het ook eerder hilarisch dan dat ik er nog boos om word.
Oh ja. Die was ook nog naakt, dat vond ik dan interessanter dan een tas van haar eigen kat of meer van zulke onzin. Misschien moet Baudet ook uit de kleren gaan.quote:
Ach ja.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja. Die was ook nog naakt, dat vond ik dan interessanter dan een tas van haar eigen kat of meer van zulke onzin. Misschien moet Baudet ook uit de kleren gaan.
Ook dat, nooit te vroeg juichen of treuren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En Trump maakt nu de EU groot.
Het werkt gewoon
Zijn eigendunk kent geen grenzen.quote:
Zo he, als je daar ooit seks mee hebt gehad kan je maar beter verhuizen...quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja. Die was ook nog naakt, dat vond ik dan interessanter dan een tas van haar eigen kat of meer van zulke onzin. Misschien moet Baudet ook uit de kleren gaan.
Met Baudet? Op zich ben ik het wel met je eens, maar dan moet er wel een hele schare makkelijk beïnvloedbare deernes vertrekken vermoed ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo he, als je daar ooit seks mee hebt gehad kan je maar beter verhuizen...
Ben vooral benieuwd hoe het aanslaat bij z'n beoogde achterban in Geenstijl-contreien. Als die hem ook een kwal gaan vinden is het snel klaar met z'n beweging.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens hoor. Is natuurlijk een volkomen marginale partij maar ik vond dit wel echt een prachtig citaat.
Weet je de faksistiese hordes hier nog een beetje onder de duim te houden maestro?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn eigendunk kent geen grenzen.
Na dit interview gelezen te hebben weet ik het zeker, Thierry Baudet is gewoon echt volkomen gestoord.
Haha, als m'n boy Said overstapt naar Denk zal ik nooit meer in de politiek geloven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Over twee jaar dus een extra zetel voor Denk of Nida?
Baudet is natuurlijk een blijvertje. Ik citeer:quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Baudet? Op zich ben ik het wel met je eens, maar dan moet er wel een hele schare makkelijk beïnvloedbare deernes vertrekken vermoed ik.
quote:Baudet is gewoon een heerlijke opper SS-baas. Wat zou ik graag zijn fascistische gezicht willen swaffelen met mijn autistische puberschwanz terwijl ik kijk hoe het Vierde Rijk wordt gesticht over de as van de Europese Unie (NIET EUROPA!!!) heen.
Meh. Het officierskorps gaat zweefteef Baudetje niet volgen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Baudet is natuurlijk een blijvertje. Ik citeer:
[..]
Daarvoor hebben we de Hiddemeister. Ik kan ook gelijk aan het werk gaan als zelfbenoemd intellectueel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh. Het officierskorps gaat zweefteef Baudetje niet volgen.
Die bejaarde die elke nacht tien keer op moet staan om te pissen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de Hiddemeister. Ik kan ook gelijk aan het werk gaan als zelfbenoemd intellectueel.
Als een lekker wijf dat toevallig ook moslima is tot Miss Universe verkozen zou worden, dan zou Ketchup hier nu zeiken dat we haar geen lekker wijf mogen vinden omdat een paar homo's wereldwijd die mening niet delen en een 'andere kijk op lekkere wijven' hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. Dat iemand niet per se verbindend hoeft te zijn omdat er ook mensen zijn die hem niet verbindend vinden. Daarbij voorbijgaand aan het punt dat iemand verbindend noemen sowieso al een mening is waar haast per definitie niet iedereen het mee eens zal zijn.
En dan dingen zeggen als "objectief verbindend" en dat iedereen voor verbinding is alleen PVV'ers "er hun eigen ingeving aan geven". Juist.
Annabel Nanninga?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die bejaarde die elke nacht tien keer op moet staan om te pissen?
D'r moet wel wat vuur in zo'n leider zitten.
Ik moest er vooral om lachen dat Ketchup "hun eigen ingeving" zei (wat onzin is) en dat jij het toen corrigeerde naar "eigen invulling", en dat Ketchup toen ging zeggen dat je hem wel goed moet quoten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als een lekker wijf dat toevallig ook moslima is tot Miss Universe verkozen zou worden, dan zou Ketchup hier nu zeiken dat we haar geen lekker wijf mogen vinden omdat een paar homo's wereldwijd die mening niet delen en een 'andere kijk op lekkere wijven' hebben.
Wie denk jij dat het op gaat nemen tegen Trump in 2022?quote:
Kom ik eens op voor je rechten is het weer niet goed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als een lekker wijf dat toevallig ook moslima is tot Miss Universe verkozen zou worden, dan zou Ketchup hier nu zeiken dat we haar geen lekker wijf mogen vinden omdat een paar homo's wereldwijd die mening niet delen en een 'andere kijk op lekkere wijven' hebben.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het op gaat nemen tegen Trump in 2022?
Het is tegenwoordig de standaard strategie van politici in die hoek. Om zetels te vergaren moet je gewoon proberen zoveel mogelijk media-aandacht te genereren, eigenlijk het liefst nog negatieve aandacht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. De verontwaardiging en reactie is wat hem drijft. Beetje zoals die kunstenares die kuikentjes in de blender stopt, hoe heet ze ook alweer.
Ik vind het ook eerder hilarisch dan dat ik er nog boos om word.
Nee. Ik zei dat het PVV-kamp en andere kampen een eigen ingeving geven aan verbinding en Kaas deed alsof ik had gezegd dat alleen PVV'ers dat doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest er vooral om lachen dat Ketchup "hun eigen ingeving" zei (wat onzin is) en dat jij het toen corrigeerde naar "eigen invulling", en dat Ketchup toen ging zeggen dat je hem wel goed moet quoten.
Zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het op gaat nemen tegen TrumpPence in 2022?
Je framet twee groepen tegenover elkaar waarbij jij aan de goede kant van het Volk staat en de rest maar nare elite is en dan roep je wat domme dingen en het feit dat die worden tegengesproken is voor sommige mensen al bewijs dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig de standaard strategie van politici in die hoek. Om zetels te vergaren moet je gewoon proberen zoveel mogelijk media-aandacht te genereren, eigenlijk het liefst nog negatieve aandacht.
Gelukkig is die site binnenkort failliet hopelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
De GeenStijl-achterban, die Pechtold al jarenlang aanpakt op z'n vermeende ego en arrogantie en nu achter Baudet aanloopt. Ja ja.
Als je zou moeten kiezen met wie je naar bed zou gaan, zou je dan voor Pechtold, Baudet of Lutz Jacobi gaan en waarom?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:51 schreef Kaas- het volgende:
De GeenStijl-achterban, die Pechtold al jarenlang aanpakt op z'n vermeende ego en arrogantie en nu achter Baudet aanloopt. Ja ja.
D'r komt wel een opvolger. Breitbaudet.nl bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig is die site binnenkort failliet hopelijk.
Dan komen die reaguurders allemaal hier, liever niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig is die site binnenkort failliet hopelijk.
Ik vind Verfassungsschutz ook wel een goede naam voor een (extreem-)rechtse nieuwssite.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
D'r komt wel een opvolger. Breitbaudet.nl bijvoorbeeld.
Graag antwoord Kaas-.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen met wie je naar bed zou gaan, zou je dan voor Pechtold, Baudet of Lutz Jacobi gaan en waarom?
Ik heb nog nooit een interessante post van jouw hand gezien en lees ze vanaf nu even niet meer. Puur ter informatie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als je zou moeten kiezen met wie je naar bed zou gaan, zou je dan voor Pechtold, Baudet of Lutz Jacobi gaan en waarom?
Eens. Wel .de en niet .nl.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind Verfassungsschutz ook wel een goede naam voor een (extreem-)rechtse nieuwssite.
Dit leest echt superkut.quote:
Ik moest ook even nadenkenquote:
Wat dacht je van patriotischeeuropäergegendieislamisierungdesabendlandes.nl?quote:
Het juiste antwoord is Bente Becker of Lisa Westerveld.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Ketchup was anders had ik wel aardiger gereageerd.quote:
Dat komt omdat je hersenen niet in staat zijn de visuele input om te zetten in logische gedachten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had in dit topic nog niet eerder gezien dat je daartoe in staat bent.
Het kwaad is al geschied.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Ketchup was anders had ik wel aardiger gereageerd.
Doen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat dacht je van patriotischeeuropäergegendieislamisierungdesabendlandes.nl?
Matige dis. Helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hersenen niet in staat zijn de visuele input om te zetten in logische gedachten.
Ik weet nog steeds niet wie jij bent, maar je bent wel een mongool.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit Ketchup was anders had ik wel aardiger gereageerd.
Zal het straks voorleggen aan een onafhankelijke commissie.quote:
Niet echt aardig dit, Ketch. Hoe iemand beoordelen zonder hem te kennen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie jij bent, maar je bent wel een mongool.
Ben een beetje gemeen vandaag.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Sta je nu weer in de spiegel te kijken?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:01 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ketchup deed vervelend leek het.quote:
LEZEN.quote:
Het slaat ook vooral als een lul op een drumstel. Visuele stimuli worden in je hersenen omgezet naar beelden, niet naar 'logische gedachten'.quote:
Beelden worden toch omgezet naar gedachten, sensation en perceptionquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het slaat ook vooral als een lul op een drumstel. Visuele stimuli worden in je hersenen omgezet naar beelden, niet naar 'logische gedachten'.
Ik ben hier vooral aanwezig als een vorm van zelfpijniging. Daar krijgt ik echt een enorm stijve pener van.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
Zelfde patroon als bij Japie: dergelijke users realiseren zich oprecht niet dat niemand op hen te wachten zit en waarom.
Japie was erger.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
Zelfde patroon als bij Japie: dergelijke users realiseren zich oprecht niet dat niemand op hen te wachten zit en waarom.
quote:
Zo word je vanzelf een PietV 2.0.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, als m'n boy Said overstapt naar Denk zal ik nooit meer in de politiek geloven.
Net zoals iedereen bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:51 schreef Jip141 het volgende:
Wel lullig voor Saïd dat hij bij zijn carrièremoves met allerlei factoren rekening moet houden.
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Net zoals iedereen bedoel je?
Plaats een een quote ervan dan!quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Overigens vond ik onze nieuwe lijsttrekkert Said al lang een groot talent voordat het populair werd om dat te vinden. Ja ja mensen.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
Kan makkelijk. Jij lijkt me wel iemand die een telefoonnummer heeft voor zulke zaken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:10 schreef Kaas- het volgende:
Hmms heb opeens te weinig drugs, maar is nog best lastig te fixen binnen twee dagen.
Bart kijk eens naar zijn profiel met foto, ik voor mij zou geheid zeggen motor bende lid!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:43 schreef Bart2002 het volgende:
Remlof en zijn geliefde (met kort pittig kapsel, maar het staat haar leuk vind ik). Sinds hij lenzen heeft gingen de zaken opeens fortissimo:
[ afbeelding ]
We houden allebei veel van dieren, delen hetzelfde gevoel voor scherpe humor en we kunnen urenlang praten, maar net zo makkelijk uren zwijgen, zonder dat het ongemakkelijk wordt.
Ford Ka volgens mij hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bart kijk eens naar zijn profiel met foto, ik voor mij zou geheid zeggen motor bende lid!
Best veel maar die zijn allemaal via via en niet rechtstreeks bij de source dus gaat moeilijk moeilijkquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Jij lijkt me wel iemand die een telefoonnummer heeft voor zulke zaken.
Via via moeilijk moeilijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best veel maar die zijn allemaal via via en niet rechtstreeks bij de source dus gaat moeilijk moeilijk
Oninteressant, Oninteressant.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via via moeilijk moeilijk.
Duidelijk duidelijk.
Geen noodrecepten?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:10 schreef Kaas- het volgende:
Hmms heb opeens te weinig drugs, maar is nog best lastig te fixen binnen twee dagen.
Taaitaaiquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via via moeilijk moeilijk.
Duidelijk duidelijk.
Moet je harder werken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:15 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik heb ook te weinig drugs. Wat een kutleven.
Tem goed bezig ouwe pik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:16 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand die column van Leon () de Winter in de Televaag? Staat achter een paywall en ik heb daar natuurlijk geen abo van. In tegenstelling tot eriksd
Ah, jij bent zo'n figuur die dure woorden van Baudet overneemt maar ze niet daadwerkelijk kan schrijven. Dat zegt een hoop.quote:
Een hele reactie hangen op een spelfout zegt ook genoeg overigens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n figuur die dure woorden van Baudet overneemt maar ze niet daadwerkelijk kan schrijven. Dat zegt een hoop.
Zo een figuur dat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n figuur die dure woorden van Baudet overneemt maar ze niet daadwerkelijk kan schrijven. Dat zegt een hoop.
Het hek zal wel weer open staan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:20 schreef Tem het volgende:
Mensen die oikofobie gebruiken, ik weet het niet hoor.
Het is wel een mooi woord, maar het overgrote deel van het gebruik tegenwoordig is gewoon misplaatst. Een heel curieus modewoord waar je meteen Baudetvolgers aan kunt herkennen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:20 schreef Tem het volgende:
Wahjong zeker?quote:
Elsevier gebruikt nu ook "partijkartel" in elk artikel haha.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi woord, maar het overgrote deel van het gebruik tegenwoordig is gewoon misplaatst. Een heel curieus modewoord waar je meteen Baudetvolgers aan kunt herkennen.
Zodat ze naar hartelust gedemoniseerd kunnen worden totdat ze allemaal dood zijn. Is dat wat je wilt zeggen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi woord, maar het overgrote deel van het gebruik tegenwoordig is gewoon misplaatst. Een heel curieus modewoord waar je meteen Baudetvolgers aan kunt herkennen.
Ik negeer ze gewoon, het zijn altijd mafklappers.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:20 schreef Tem het volgende:
Nee, dat klopt niet. De figuur (dus een figuur die) slaat op personen, terwijl het figuur (het figuur dat) "vorm" of "gestalte" betekent.quote:
Jij gooit hoge ogen nu idd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik negeer ze gewoon, het zijn altijd mafklappers.
Tja jij ziet liever woorden als fascist toch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, demoniseren is nog zo'n betekenisloos modewoord overgenomen van een volksmenner. Meestal is de zogenaamde "demonisatie" niets meer of minder dan al dan niet terechte kritiek.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zodat ze naar hartelust gedemoniseerd kunnen worden totdat ze allemaal dood zijn. Is dat wat je wilt zeggen?
Rechts conservatief zoals Scruton ook is. Ben er ook geen fan van.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg figuur! Zout eens op. Dit is een plek voor nette mensen.quote:
Chill, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. De figuur (dus een figuur die) slaat op personen, terwijl het figuur (het figuur dat) "vorm" of "gestalte" betekent.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=figuur&lang=nn
Realiteit is vaak agressiviteit jegens rechts waarin extreemlinks overduidelijk bereid is om te doden. Demoniseren is een tool die linkse rukkers gebruiken om mensen te executeren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, demoniseren is nog zo'n betekenisloos modewoord overgenomen van een volksmenner. Meestal is de zogenaamde "demonisatie" niets meer of minder dan al dan niet terechte kritiek.
Goed, ik laat deze nonsens aan iemand anders over.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Realiteit is vaak agressiviteit jegens rechts waarin extreemlinks overduidelijk bereid is om te doden. Demoniseren is een tool die linkse rukkers gebruiken om mensen te executeren.
Ligt op kantoorquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:16 schreef Tem het volgende:
Heeft iemand die column van Leon () de Winter in de Televaag? Staat achter een paywall en ik heb daar natuurlijk geen abo van. In tegenstelling tot eriksd
Ben jij links handig dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:27 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Realiteit is vaak agressiviteit jegens rechts waarin extreemlinks overduidelijk bereid is om te doden. Demoniseren is een tool die linkse rukkers gebruiken om mensen te executeren.
Uit rechts-conservatisme is nog nooit iets goeds gekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Rechts conservatief zoals Scruton ook is. Ben er ook geen fan van.
Verloederd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:31 schreef DoubleUU het volgende:
Dat jullie te beroerd zijn om fatsoenlijk te handelen zegt genoeg over de maarschappij, hoe die verloedert is en geislamiseerd. Langzaamaan worden we een derde wereld land.
jullie?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:31 schreef DoubleUU het volgende:
Dat jullie te beroerd zijn om fatsoenlijk te handelen zegt genoeg over de maarschappij, hoe die verloedert is en geislamiseerd. Langzaamaan worden we een derde wereld land.
Knap man.quote:
Voor eem kwartje kan je je de bagger van De Winter lezen via Blendle.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Jammer, kan me er altijd heerlijk aan ergeren.
Waarom zou ik fatsoenlijk antwoorden? Alsof ik die behandeling krijg ? Als ik jou was zou ik een koran in mn reet douwenquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:32 schreef Tem het volgende:
Maar goed, tegen wie heb je het eigenlijk DoubleUU? Wie is jullie?
Heeft Baudet niet bij hem zijn doctoraat gehaald?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Rechts conservatief zoals Scruton ook is. Ben er ook geen fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |