SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Incasseringsvemogen is allang compleet weggerukt door zure policors, maar zelfs dan is het gewoon een rare post. Je klaagt over het feit dat het social media team een opvallend moment om social media heeft geplaatst met een pakkende titel en thumbnail op een manier om toch weer de partij als geheel te bekritiseren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke
[..]
Lol waarom doe je gelijk zo? Zo doe ik toch ook niet? Kom op Nattekat, een beetje incasseringsvermogen mag wel.. Zonder meteen een toontje aan te slaan
Ik benadruk nog dat ik het niet heb over Baudet zelf om het moment, maar over dat ik het raar vind dat ze een fragment van de kamer op die manier delen op hun kanaal. Dat vind ik vreemd. Ik vind het geen promotiemateriaal en gezien het feit dat de video van hun officiële kanaal afkomstig is vind het geen vakkundigheid uitstralen.
Ben ik een "zure policor"?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Incasseringsvemogen is allang compleet weggerukt door zure policors,
Nee, dat is júíst niet wat ik doe. Ik zeg net nog dat ik in de voorgaande post benadrukte dat ik het niet heb over Baudet óf de gebeurtenis zelf: ik zeg immers dat zoiets kan gebeuren en dat dat het punt niet is. Dat is niet aan de orde en heb ik dan ook nooit gezegd, jammer dat je doet alsof ik wel iets dergelijks probeerde.quote:maar zelfs dan is het gewoon een rare post. Je klaagt over het feit dat het social media team een opvallend moment om social media heeft geplaatst met een pakkende titel en thumbnail op een manier om toch weer de partij als geheel te bekritiseren.
Oké, dit is een betere uitleg vanuit jouw oogpunt.quote:Voor een partij die voor openheid en transparantie staat is dit juist de manier waarop een Youtubekanaal ingevuld zou moeten worden. Gewoon alles, je niet tegen laten houden door vreemde limitaties.
Nee.quote:
Je wil een discussie over een social media team? Zij kiezen ervoor om social media te gebruiken om de wereld te laten weten wat er in de kamer gebeurt, past bij waar de partij voor staat. Ik zou niet weten waar die discussie over zou moeten gaan.quote:[..]
Nee, dat is júíst niet wat ik doe. Ik zeg net nog dat ik in de voorgaande post benadrukte dat ik het niet heb over Baudet óf de gebeurtenis zelf: ik zeg immers dat zoiets kan gebeuren en dat dat het punt niet is. Dat is niet aan de orde en heb ik dan ook nooit gezegd, jammer dat je doet alsof ik wel iets dergelijks probeerde.
[..]
Oké, dit is een betere uitleg vanuit jouw oogpunt.
Ik zou nooit op het FvD stemmen, maar ik zou er wel begrip voor kunnen opbrengen als ik hier een normale, inhoudelijke woordenstrijd zou kunnen volgen. Snap je dat? Nu word ik (weer) met zo'n toontje aangesproken, terwijl het ook normaal had kunnen gaan.
Nu zit ik zo van
[ afbeelding ]
Onnodig
Daar had ik het niet over deze "kwestie", dit is inderdaad tamelijk onbelangrijk. Maar meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je wil een discussie over een social media team? Zij kiezen ervoor om social media te gebruiken om de wereld te laten weten wat er in de kamer gebeurt, past bij waar de partij voor staat. Ik zou niet weten waar die discussie over zou moeten gaan.
Volhoudend zijn die clubjes wel, eerlijk is eerlijk. Dit houden ze al maanden vol.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)ningen-22334910.html
Ze hebben wel de meest charmante foto van Baudet uitgekozenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Baudet's gezicht toen hij hoorde over deze demonstratie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben wel de meest charmante foto van Baudet uitgekozen
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik snap helemaal niet waar ze tegen protesteren? Wat heeft Baudet of Hiddema nu precies gezegd dat men de tijd en moeite neemt om te demonstreren?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.
Tijd heeft dat werkschuw tuig genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet waar ze tegen protesteren? Wat heeft Baudet of Hiddema nu precies gezegd dat men de tijd en moeite neemt om te demonstreren?
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.
D66 ook, de onderwijs partij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
FvD doet gezellig mee met het conservatieve partijkartel om docenten uit te persen.
[ afbeelding ]
Voorbeelden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?
Het vocaal aanvallen en bedreigen van critici. Omgaan met kritiek blijkt bijzonder lastig voor de fans.quote:
quote:
Hoe overtuigd ben je van je meningen?
“Zijn mijn meningen niet gewoon feiten?
Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk.”
Jij denkt dat meningen feiten zijn?
“Mijn meningen, ja. Die van anderen zijn onjuiste feiten.”
Past ook wel bij het beeld van zijn fans.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:29 schreef nostra het volgende:
Voor degenen met Blendle staat er wel een aardig en lang interview met Baudet in HP/De Tijd.
[..]
Als de leraren meer geld willen hebben dan kunnen ze natuurlijk ook gaan klagen bij hun schoolbestuur die op de grote pot met geld zitten.....quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
FvD doet gezellig mee met het conservatieve partijkartel om docenten uit te persen.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 5 juli 2017 00:40 schreef 99.999 het volgende:
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?
Sinds wanneer is het agressie als je je verbaal verdedigt tegen politieke tegenstanders ?quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:36 schreef 99.999 het volgende:
Het vocaal aanvallen en bedreigen van critici. Omgaan met kritiek blijkt bijzonder lastig voor de fans.
Hebben die fascisten van AFA niets beters te doen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat jij niet ziet dat de toon over het algemeen vrij agressief is bevestigt natuurlijk mijn punt. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als de leraren meer geld willen hebben dan kunnen ze natuurlijk ook gaan klagen bij hun schoolbestuur die op de grote pot met geld zitten.....
[..]
Nee
[..]
Sinds wanneer is het agressie als je je verbaal verdedigt tegen politieke tegenstanders ?
Ben jij iemand die klaagt dat Baudet & co; fascisten worden genoemd?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hebben die fascisten van AFA niets beters te doen ?
Werken ofzo ?
Oh, en waarom niet ?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:29 schreef 99.999 het volgende:
Oh en van onderwijs snap je zo te zien ook niets.
AFA noemt zichzelf wel "antifascisten", maar ik zie zo snel het verschil niet.....quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:49 schreef Bluesdude het volgende:
Ben jij iemand die klaagt dat Baudet & co; fascisten worden genoemd?
Groot gelijk, heb je
Doe dan niet anderen zo verketteren.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:29 schreef nostra het volgende:
Voor degenen met Blendle staat er wel een aardig en lang interview met Baudet in HP/De Tijd.
[..]
Ik heb geen Blendlequote:Op woensdag 5 juli 2017 08:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Kennen ze dat woord wel?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hebben die fascisten van AFA niets beters te doen ?
Werken ofzo ?
Ze zijn verbaal soms fel, maar zeker niet agressief. Je wilt het gewoon zo graag dat je dingen gaat zeggen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat jij niet ziet dat de toon over het algemeen vrij agressief is bevestigt natuurlijk mijn punt. Dank daarvoor.
Oh en van onderwijs snap je zo te zien ook niets.
Niet? Verdiep je dan eens in de fascistische ideologie . En gebruik dat woord niet als verketteringquote:Op woensdag 5 juli 2017 09:53 schreef bluemoon23 het volgende:
AFA noemt zichzelf wel "antifascisten", maar ik zie zo snel het verschil niet.....
Nee, jij bent hypocriet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:26 schreef Bluesdude het volgende:Niet? Verdiep je dan eens in de fascistische ideologie . En gebruik dat woord niet als verkettering
Jij staat toch op je achterste benen als iemand iets van FvD vergelijkt met fascisme ?
Nogal hypocriet van je.....
Hoe komen we daaraan? Enkel door blendle te betalen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:27 schreef Gohf046 het volgende:
Goed interview erg lang ook. Interessant voor voor en tegenstanders.
Artikel kost 99 cent en je krijgt 2,50 tegoed bij aanmeldingquote:Op woensdag 5 juli 2017 14:43 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Hoe komen we daaraan? Enkel door blendle te betalen?
Dat is gewoon niet waar. In deze reeks hebben veel van de aanhangers zich bijzonder agressief gedragen maar ook elders op het internet zie je dat zeer veel voorbij komen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:14 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Ze zijn verbaal soms fel, maar zeker niet agressief.
Nou nee, ik vind het juist erg jammer dat die groep zo agressief is. Dat doet namelijk helaas vermoeden dat ze veelal verstandelijk ook wat uitgedaagd zijn en hoewel het leuk is dat ze een uitlaatklep hebben is dat niet erg gunstig voor de dialoog die toch nodig is met de groep chronisch teleurgestelde en verontwaardigde kiezers van PVV, FvD en SP.quote:Je wilt het gewoon zo graag dat je dingen gaat zeggen die niet waar zijn.
Er is vaak genoeg prima beargumenteerd waarom de zusterpartijen FvD en PVV van de Nederlandse partijen het meest op de fascisten lijken. Daadwerkelijk beschuldigen van fascisme komt minder voor dan dat jij hier over fascisme of extreemlinks roeptoetert.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee, jij bent hypocriet.
Waarom word je nu opeens wel wild, als ik de linksextremisten van AFA met fascisten vergelijk ?
Als iemand FvD of de PVV met flauwekul argumenten van fascisme beschuldigt, dan hoor ik je nooit.
Of hoor je zelf bij dat AFA clubje ?, dat zou een boel verklaren
Wederom het gebruikelijke persoonlijke geneuzel. Maar lees maar eens een paar delen van deze reeks terug, dan staat het vol met honderden voorbeelden van agressief en ander dubieus gedrag van de FvD-aanhang. Als je ziet wat is blijven staan, dan heb je ook wel een beetje een idee van wat is weggehaald...quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:08 schreef Gohf046 het volgende:
Als veel van de aanhangers zich zo ontzettend agressief hebben gedragen kun je best een paar voorbeelden noemen niet ? Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je uit je nek lult. Dat is op zich geen verrassing want dat zijn we ondertussen wel gewend van je.
Oh, hij komt nogal warrig en apart over in het stuk. Daarom kreeg ik het vermoeden dat hij (en / of de schrijver) onder invloed was. En als ik dan halverwege lees dat er nieuwe flessen wijn aangerukt moeten worden dan bevestigt dat wel mijn beeld. Maar dat las ik pas na mijn reactiequote:Op woensdag 5 juli 2017 15:10 schreef Gohf046 het volgende:
Wat is de relevantie van de vraag of Baudet dronken was tijdens dit interview ? Misschien moet jij eens kappen met je getrol ?
Hij komt niet verder dan z'n fittie met Nattekat vrees ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:08 schreef Gohf046 het volgende:
Als veel van de aanhangers zich zo ontzettend agressief hebben gedragen kun je best een paar voorbeelden noemen niet ?
JIj beweerd iets ; dan kom je of met bewijzen of je stopt met huilen. Kijk eens in de spiegel man. De wijze waarop jij een "discussie" probeert te voeren is zo'n beetje gestoeld op het continue schofferen van diegene met een andere denkwijze.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wederom het gebruikelijke persoonlijke geneuzel. Maar lees maar eens een paar delen van deze reeks terug, dan staat het vol met honderden voorbeelden van agressief en ander dubieus gedrag van de FvD-aanhang. Als je ziet wat is blijven staan, dan heb je ook wel een beetje een idee van wat is weggehaald...
Dat is inderdaad een mooi voorbeeld van erg agressief ingestelde FvD-aanhangers. Maar ook jij weet dat hij daar bepaald niet alleen in staat. En ook elders zie je het veel vanuit deze groep.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:13 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Hij komt niet verder dan z'n fittie met Nattekat vrees ik.
Weer van dat dommige persoonlijke geneuzel...quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:14 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
JIj beweerd iets ; dan kom je of met bewijzen of je stopt met huilen. Kijk eens in de spiegel man. De wijze waarop jij een "discussie" probeert te voeren is zo'n beetje gestoeld op het continue schofferen van diegene met een andere denkwijze.
Argumenten die nergens op slaan ja, en die zo algemeen zijn dat ze van toepassing zijn op veel meer politieke partijen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:06 schreef 99.999 het volgende:
Er is vaak genoeg prima beargumenteerd waarom de zusterpartijen FvD en PVV van de Nederlandse partijen het meest op de fascisten lijken.
Je weet het leuk te brengen Halbe maar het zijn doorgaans geirriteerde reacties op je posts die vaak doordrenkt zijn van de ad-hominems, denigrerende opmerkingen en verzinsels.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi voorbeeld van erg agressief ingestelde FvD-aanhangers. Maar ook jij weet dat hij daar bepaald niet alleen in staat. En ook elders zie je het veel vanuit deze groep.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, hij komt nogal warrig en apart over in het stuk. Daarom kreeg ik het vermoeden dat hij (en / of de schrijver) onder invloed was. En als ik dan halverwege lees dat er nieuwe flessen wijn aangerukt moeten worden dan bevestigt dat wel mijn beeld. Maar dat las ik pas na mijn reactie
Vrij logische uitspraken gezien dit soort feiten;quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:04 schreef agter het volgende:
"Thierry Baudet zei wel heel strak “Marokkanen moet je niet leren schieten in het leger”
[..]
bewoordingen van Baudet en Mr. Theo Hiddema “. De instroom van Mohammedanen moet worden ingeperkt”, .."
http://nvu.info/persverklaring85.html
Gezellig clubje zo samen.
Nou nee, daarvoor is het verschil met de andere partijen veel te duidelijk. Nogmaals, ik zeg niet dat FvD of PVV fascistisch zijn, enkel dat ze er dichter bij zitten dan de andere Nederlandse partijen. Dat valt niet met goed fatsoen te ontkennen, dat bleek ook wel uit de reacties op de verschillende personen die dat betoogden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:26 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Argumenten die nergens op slaan ja, en die zo algemeen zijn dat ze van toepassing zijn op veel meer politieke partijen.
Aha, wederom kom je met een grote persoonlijke aanval en zit je weer zonder enige inhoud. Ook eigenlijk weer typerend voor de aanhang van Baudet en consorten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:32 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Je weet het leuk te brengen Halbe maar het zijn doorgaans geirriteerde reacties op je posts die vaak doordrenkt zijn van de ad-hominems, denigrerende opmerkingen en verzinsels.
Je bent er op uit dat ze gaan happen zodat je dan kan roepen; 'zie je wel hoe agressief ze zijn!!1!'
Mede door die manier van 'discussieren' heb je immers ook de Halbe Zijlstra trofee in de wacht gesleept.
Inhoudelijk ook nog iets bij te dragen?quote:
Vertelt hij ook hoe hij dat wil betalen? Immers in zijn partijprogramma zijn enkel de extra uitgaven redelijk concreet. De bezuinigingen zijn nog zachter dan bij de PVV.quote:
Ach, ze voelen zich niet voor niets inhoudelijk zeer verbonden met de PVV.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:04 schreef agter het volgende:
"Thierry Baudet zei wel heel strak “Marokkanen moet je niet leren schieten in het leger”
[..]
bewoordingen van Baudet en Mr. Theo Hiddema “. De instroom van Mohammedanen moet worden ingeperkt”, .."
http://nvu.info/persverklaring85.html
Gezellig clubje zo samen.
Nee calimero, niet gaan draaien. Jij komt met allemaal beweringen waar je niet inhoudelijk op in gaat en verwijst alleen naar vorige delen. Als het er honderden zijn quote dan gewoon wat van die posts en de reden van die zogenaamde agressie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, wederom kom je met een grote persoonlijke aanval en zit je weer zonder enige inhoud. Ook eigenlijk weer typerend voor de aanhang van Baudet en consorten.
Waarom zou ik? Jullie snappen en zien toch ook prima dat die agressie er is? Dat is ook al vaak zat toegelicht. Of moet ik je ook gaan uitleggen waarom gras veelal groen is?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:06 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Nee calimero, niet gaan draaien. Jij komt met allemaal beweringen waar je niet inhoudelijk op in gaat en verwijst alleen naar vorige delen. Als het er honderden zijn quote dan gewoon wat van die posts en de reden van die zogenaamde agressie.
Omdat jij zegt dat het agressie is, ik zeg dat het geirriteerde reacties zijn zoals ik hierboven ook beschreven heb maar daar ga je inhoudelijk ook niet op in. Dus een paar voorbeelden is niet te veel gevraagd lijkt me.quote:
Dat je irritatie verwart met agressie neem ik je verder niet kwalijk, sommigen hebben nogal moeite irritatie en agressie van elkaar de onderscheiden.quote:Jullie snappen en zien toch ook prima dat die agressie er is?
Daar ben je wel goed in dus eentje meer of minder kan er nog wel bij.quote:En waarom dat clubje zo licht aangebrand is, dat weet ik ook niet.
Heb wel zo mijn vermoedens maar dat zal wel weer als beledigend worden opgevat.
Is dat dezelfde revolutie als die van Arnold Karskens ?quote:“Er is nu een enorme kans om de conservatieve revolutie echt te laten lukken.”
http://www.hpdetijd.nl/2017-07-05/thierry-baudet-interview/quote:Het is absurd dat er geen universiteiten zijn die mij vragen om bijzonder hoogleraar te worden. Dat slaat echt helemaal nergens op. Ik ben een van de meest briljante denkers van Nederland. In elk geval van mijn generatie. Ik zou gewoon politieke filosofie moeten kunnen doceren, ergens.
Ook de agressie tegen types als die Anne Fleur gemist? Of tegen een talkshowgast die werd getraceerd als medewerkster van een lokaal suffertje?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:33 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat het agressie is, ik zeg dat het geirriteerde reacties zijn zoals ik hierboven ook beschreven heb maar daar ga je inhoudelijk ook niet op in. Dus een paar voorbeelden is niet te veel gevraagd lijkt me.
[..]
Dat je irritatie verwart met agressie neem ik je verder niet kwalijk, sommigen hebben nogal moeite irritatie en agressie van elkaar de onderscheiden.
[..]
Daar ben je wel goed in dus eentje meer of minder kan er nog wel bij.
Artikel gelezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:49 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet in HPdetijd
[..]
Is dat dezelfde revolutie als die van Arnold Karskens ?
Die mislukte toch in 2016
Of is dat hetzelfde als de patriottistische lente van Wilders?
Die mislukte toch in 2016
Wat broeit er in de duisterheid van obscuur rechts?
Met dit soort algeheel gevoelen , krijg je wel dat sommigen gaan moorden, op mensen inrijden, zuur gooien.
Dat is hun opvatting van de zo gewenste revolutie.
Het miskend genie zou ook dit zeggen
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2017-07-05/thierry-baudet-interview/
Mooi, stop de subsidie maffiatwitter:THiddema twitterde op woensdag 05-07-2017 om 18:59:32Stop de betaalde boe-roepers! #FVD https://t.co/QtXuyQ4gO7 reageer retweet
Hij heeft wel gelijk...quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:35 schreef agter het volgende:
"Zijn mijn meningen niet gewoon feiten? Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk.”
Fijne dialoog met zo'n man.
Anne fleur? Is dat de persoon die Baudet en in het verlengde zijn achterban uitmaakte voor fascisten?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook de agressie tegen types als die Anne Fleur gemist? Of tegen een talkshowgast die werd getraceerd als medewerkster van een lokaal suffertje?
Het is bij deze groep helaas flink en veel aanwezig. Door dat zo te ontkennen of te bagatelliseren laat je eigenlijk vooral zien dat je wel begrijpt dat ik gelijk heb.
Zei Baudet na in twee interviews twee dagen achter elkaar een fles wijn naar binnen te hebben gegoten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef bamibij het volgende:
"Het verschil tussen Hans van Mierlo en mij is dat ik geen alcoholist ben, dat ik niet in een tijd leef waarin de stille generatie zijn mond hield''
Volgens mij heb jij de agressie tegen Baudet en FvD gemist. Bekende Nederlanders die oproepen om Baudet aan te vallen, agressieve protesten van AFA types als FvD een bijeenkomst ergens heeft gepland, Groen Links figuren die oproepen het bloed van hun maanstonde te reserveren en met een taart in z'n gezicht te gooien. Dat gaat een stuk verder dan de genoemde 'agressie' waar jij hebt over hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook de agressie tegen types als die Anne Fleur gemist? Of tegen een talkshowgast die werd getraceerd als medewerkster van een lokaal suffertje?
Het is bij deze groep helaas flink en veel aanwezig. Door dat zo te ontkennen of te bagatelliseren laat je eigenlijk vooral zien dat je wel begrijpt dat ik gelijk heb.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:48 schreef Doublepain het volgende:
Baudetgod had weer eens gelijk he, die burgemeester van Arnhem, vriendjespolitiek en we slikken het gewoon
Meneer weet niet eens een naam van een brug/straat op te noemen van Arnhem
Je zou toch verwachten dat de GroenLinks adepten blij zouden zijn dat hun marginale partij eindelijk voldoende zetels heeft behaald om een rol van betekenis te spelen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
FvD is in mum van tijd opgeklommen tot 6 zetels in de peilingen en al die radicale GroenLinks adepten zitten daarom hier te schuimbekken. Genot.
Wie hier is er GL adept dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
FvD is in mum van tijd opgeklommen tot 6 zetels in de peilingen en al die radicale GroenLinks adepten zitten daarom hier te schuimbekken. Genot.
Ben benieuwd hoeveel zetels er nog over zijn na dat dronken interview van Baudet in HP/De Tijd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik geef je heel wat concrete voorbeelden en aanwijzingen. Dat je vervolgens met je oogklepjes op ook nog eens weigert verder te kijken dan je neus lang is zegt eigenlijk wel genoegquote:Op woensdag 5 juli 2017 20:08 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de agressie tegen Baudet en FvD gemist. Bekende Nederlanders die oproepen om Baudet aan te vallen, agressieve protesten van AFA types als FvD een bijeenkomst ergens heeft gepland, Groen Links figuren die oproepen het bloed van hun maanstonde te reserveren en met een taart in z'n gezicht te gooien. Dat gaat een stuk verder dan de genoemde 'agressie' waar jij hebt over hebt.
Ik heb je destijds ook gevraagd om met feiten te komen omtrent de bedreiging naar AFD, ik wacht nog steeds dat je een aantoonbare bedreiging laat zien. Anne heeft nog steeds geen aangifte gedaan namelijk.
Maar het ging over de honderden agressieve posts van mensen hier, nog steeds niets gevonden dus?
Geen idee maar datis naast de agressie is ook een standaardreactie uit de FvD-hoek. Als je in het nauw zit, altijd beginnen over GLquote:
Administratieve problemen wellicht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:52 schreef mtchel112 het volgende:
Meer leden die nog geen ledenpasjes hebben?
Ben al sinds februari lid, nog steeds geen pasje.
Boh nice. Wat gaat Thierry doen met die 4 fictieve zetels? Hopelijk toch wel het Kartel stoppen, ouwe zeiksnor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Veel belangrijke beslissingen worden wel in de Kamer uiteindelijk besloten.quote:"Heb ik dat gezegd? Nou ja, maakt niet uit. Ja, het klopt wel. Kijk, het is allemaal heel ambtelijk. Waar worden nu de echte beslissingen genomen? Niet daar in de Kamer. Je kunt mensen wel een beetje aan de tand voelen, maar ze komen er elke keer mee weg."
Het politieke bestel moet op de schop, vind je, maar tegelijkertijd probeer je ook de cultuur te veranderen.
"Ja, eigenlijk wil ik de cultuur veranderen. Zorgen dat ze er niet meer mee wegkomen."
Krijg je als JFVD lid ook een pasje? Zo ja heb ik die ook nog nietquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat was een administratief gerelateerde vraag voor leden.
Ja ik heb er al het een en ander over bericht. Tot op heden nog niks. Vandaar mijn vraag hier want dan ga ik er weer eens achteraan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je als JFVD lid ook een pasje? Zo ja heb ik die ook nog niet
Misschien morgen even een belletje plegen?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ik heb er al het een en ander over bericht. Tot op heden nog niks. Vandaar mijn vraag hier want dan ga ik er weer eens achteraan.
Dat heet selectieve verontwaardiging en je van de domme houden. Dat met een beetje 'maar ze verdienen het ook' en je hebt 99.999quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:08 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de agressie tegen Baudet en FvD gemist.
ik wacht nog steeds dat je een aantoonbare bedreiging laat zien.
Proostquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, zo zorgen er wel voor dat FVD aandacht krijgt, negativiteit = meer publiciteit voor FvD
Ik drink er een glas water op
Ik mail morgen ff naar iemand die erachteraan zou gaan, ik laat het je weten!quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien morgen even een belletje plegen?
Noujah op FOK zitten we wel bijna op 36 topics hequote:Op woensdag 5 juli 2017 22:25 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
ProostPubliciteit via fok zal niet storm lopen, maar er zijn inderdaad genoeg mensen die proberen Baudet te bekritiseren en daarbij de plank misslaan. Dan denken er zeker weer een groot aantal, He, die Baudet is zo slecht nog niet. Laten we daar eens een biertje op pakken!
Topquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik mail morgen ff naar iemand die erachteraan zou gaan, ik laat het je weten!
Baudet een flesje wit per avond.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, zo zorgen er wel voor dat FVD aandacht krijgt, negativiteit = meer publiciteit voor FvD
Ik drink er een glas water op
Ik heb al mijn hele leven vele pasjes, maar er zijn er maar een paar die echt nuttig zijn in de praktijk en daar horen lidmaatschappasjes van politieke partijen niet bij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Misschien dat jij, gezien de inhoud van je posts, niet heel veel pasjes hebt of buitenkomt.
Maar een pasje kan wel een toegang geven tot bijvoorbeeld evenementen.
Maar dit zal voor jou allemaal wel moeilijk te bevatten zijn.
Kun je later als het nodig is aantonen dat je bij de goeien hoorde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Pardon?
En wat is het belang van een ledenpas?
liefst met een zo laag mogelijk ledennummer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je later als het nodig is aantonen dat je bij de goeien hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |