abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:54:23 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_172203805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kun je later als het nodig is aantonen dat je bij de goeien hoorde.
Dat heb je met die van het FvD net de verkeerde ledenpas :')
Yankee go home!
pi_172204495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:52 schreef mtchel112 het volgende:
Meer leden die nog geen ledenpasjes hebben?
Ben al sinds februari lid, nog steeds geen pasje.
Nope! Misschien mailtje sturen hoever het daarmee zit?
(she/her)
pi_172204574
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:21 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nope! Misschien mailtje sturen hoever het daarmee zit?
Yes! Op het fvd forum ook al genoeg berichten over gepost alleen nog niks concreets gehad.
Nog maar eens aankaarten.
pi_172204660
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Zijn er al wijken in Nederland waar je alleen met zo'n pasje in komt?

Dat zullen die gore facisten wel graag willen.
Ja, gemeente Ommen kom je er niet in zonder fvd pasje en pianovingers.
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:31:39 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_172204770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik zal nog een post aan jou richten, omdat je zo van aandacht houdt.

Als iemand een mening heeft, en een type zoals jij komt erin met ''NSBer''
Dan snap ik inderdaad jouw ''mening'' niet nee.

En fatsoen bij jou is ook erg ver te zoeken lees ik zo. Oja, en alweer een vergelijking met het fascisme, leg mij dan nou eens een keer uit waarom jij fvd vergelijkt met fascisme, en een onderbouwde graag.
Alleen al de boeken die Baudet in z'n kast heeft staan over rassenleer en deze opmerking van hem:

“Die zelfhaat die we proberen te ontstijgen [..] door de Nederlandse bevolking homeopathisch te verdunnen met alle volkeren van de wereld, zodat er nooit meer een Nederlander zal bestaan. Zodat wie wij zijn, niet meer gestalte kan krijgen.”

zijn voldoende om hem als fascist te kwalificeren.

En dan heb ik het nog niet eens over de innige band van Theo Hiddema met de NSB-weduwe Rost van Tonningen.
Yankee go home!
pi_172204794
Laatst zag ik Hiddema met een motie over het verlagen vh eigen risico. Was dat een motie van fvd of alleen een ondersteuning?
Weer echt pure achterkamertjespolitiek dat CDA en CU hier tegen waren (lang leve campagne beloftes :') )
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 23:37:36 #107
236264 crew  capricia
pi_172204930
Laatst las ik ergens dat Baudet minimaal een fles wijn per avond zuipt.
En dan anderen voor alcoholist uitmaakt.
Komt op mij nogal hypocriet over.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:39:32 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_172204993
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:37 schreef Mr.Major het volgende:
Is hier serieus geen objectieve moderator? Zo nee waarom niet, zo ja: waarom doet ie niks. Bij game of thrones topics wordt gemodereerd op spoilers. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Want je wil dat kritiek op het FvD of Baudet wordt weggehaald?
Ik zou voorstellen om iemand als Goebbels aan te stellen als moderator :')
Yankee go home!
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 23:45:58 #109
236264 crew  capricia
pi_172205162
Maar hoe zit dat nu met het alcoholgebruik van Thierry?
- Goethe, “Faust”
pi_172205187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:45 schreef capricia het volgende:
Maar hoe zit dat nu met het alcoholgebruik van Thierry?
Geen idee, we kennen hem allemaal niet persoonlijk. :)
(she/her)
pi_172205223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:17 schreef Mr.Major het volgende:
Toch knap hoe een paar trolls elke keer weer dezelfde onzin kunnen verkopen (fvd en pvv zijn het meest facistisch bijv. No shit, haal de overige partijen weg en GL is het meest facistisch; je bent het of je bent het niet, doei) en daarmee pagina's aan nondiscussie kunnen voeren. Echt te zielig voor woorden dit gedrag.
Als GL de enige partij zou zijn, dan zouden ze inderdaad het dichtst tegen het fascisme aanschurken. Echter er zijn ook partijen als FvD en PVV uit de guurrechtse hoek die pleiten voor een vrij dubieuze revolutie. Dan is het toch niet zo vreemd om de discussie te voeren in hoeverre die partijen overeenkomsten hebben met het fascisme?
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 23:52:58 #112
236264 crew  capricia
pi_172205332
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:45 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wie zegt dat gifjes een topic verbaggeren? Of ben jij een type dat denkt dat zijn mening waarheid is?! Jij bent echt een fascist, vrouwenhater en alcoholist!
Hoeveel heb je op?
- Goethe, “Faust”
pi_172205337
Guurrechts? Dubieuze revolutie?
Tot nu toe staan ze open voor discussie en houden ze goed contact met de achterban. Waar komen al die vreemde beschuldigingen vandaan?

[ Bericht % gewijzigd door Euribob op 06-07-2017 00:32:53 ]
pi_172205364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:53 schreef Chivaz het volgende:
Guurrechts? Dubieuze revolutie?
Tot nu toe staan ze open voor discussie en houden ze goed contact met de achterban. Waar komen al die vreemde beschuldigingen vandaan?
In het interview van vandaag sprak hij nog over de rechtse revolutie. En aangezien het een zusterpartij van de PVV is, is guurrechts een natuurlijk prima kwalificatie.
pi_172205372
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoeveel heb je op?
Zou hij al mogen drinken?
pi_172205405
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als GL de enige partij zou zijn, dan zouden ze inderdaad het dichtst tegen het fascisme aanschurken. Echter er zijn ook partijen als FvD en PVV uit de guurrechtse hoek die pleiten voor een vrij dubieuze revolutie. Dan is het toch niet zo vreemd om de discussie te voeren in hoeverre die partijen overeenkomsten hebben met het fascisme?
Wat ik wilde zeggen, is dat er altijd wel iemand het meest op Hitler lijkt. Ook Klaver heeft populistische trekjes. Als je twee daklozen in een kamer zet, is een van hen ook het meest miljonair.

Zo'n discussie zou prima zijn. Sterker nog, die is al eerder gevoerd. Toen konden we concluderen dat er geen concrete zaken waren waar dit uit blijkt. Heb je nieuwe argumenten die je aan wil voeren? Dan zijn ze welkom.
pi_172205553
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In het interview van vandaag sprak hij nog over de rechtse revolutie. En aangezien het een zusterpartij van de PVV is, is guurrechts een natuurlijk prima kwalificatie.
Fvd is een heel andere partij dan de pvv. Er zijn idd wat overeenkomsten maar om het een zusterpartij noemen is natuurlijk niet correct.
Kortom dat guurrechts is gewoon uit de lucht gegrepen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:06:04 #118
104871 remlof
Europees federalist
pi_172205600
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Alleen al de boeken die Baudet in z'n kast heeft staan over rassenleer en deze opmerking van hem:

“Die zelfhaat die we proberen te ontstijgen [..] door de Nederlandse bevolking homeopathisch te verdunnen met alle volkeren van de wereld, zodat er nooit meer een Nederlander zal bestaan. Zodat wie wij zijn, niet meer gestalte kan krijgen.”

zijn voldoende om hem als fascist te kwalificeren.

En dan heb ik het nog niet eens over de innige band van Theo Hiddema met de NSB-weduwe Rost van Tonningen.
En niemand die hier op ingaat. En dan mij een trol noemen.

[ Bericht % gewijzigd door Euribob op 06-07-2017 00:33:30 ]
Yankee go home!
pi_172205611
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:57 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat ik wilde zeggen, is dat er altijd wel iemand het meest op Hitler lijkt. Ook Klaver heeft populistische trekjes. Als je twee daklozen in een kamer zet, is een van hen ook het meest miljonair.

Zo'n discussie zou prima zijn. Sterker nog, die is al eerder gevoerd. Toen konden we concluderen dat er geen concrete zaken waren waar dit uit blijkt. Heb je nieuwe argumenten die je aan wil voeren? Dan zijn ze welkom.
De conclusie was dat het niet direct fascistische partijen zijn maar dat ze wel veel overeenkomsten hebben en er helaas steeds dichter naar toe kruipen.

De discussie of de opkomst van dergelijke partijen goed is, lijkt me nog steeds van belang.
pi_172205663
Net dat stuk gekeken waar Baudet voorstelde om de schade in Groningen nou eens fatsoenlijk te vergoeden.
Die reacties die hij kreeg :')
pi_172205670
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Fvd is een heel andere partij dan de pvv. Er zijn idd wat overeenkomsten maar om het een zusterpartij noemen is natuurlijk niet correct.
Kortom dat guurrechts is gewoon uit de lucht gegrepen.
Zowel Baudet als Hiddema waren Wilders-aanhangers en hebben meerdere malen aangegeven inhoudelijk vooral overeenkomsten te zien. Ook gaan ze voor dezelfde achterban. Ze trachten zich iets beschaafder voor te doen maar dat het zusterpartijen zijn valt toch niet met goed fatsoen te ontkennen?
pi_172205692
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze quote is al herhaaldelijk aan de orde geweest. Ook heeft Baudet hier uitspraken over gedaan. Op een gegeven moment is een hoofdstuk afgelopen. Er moet maar naar een nieuwe uitspraak worden gezocht.

Boeken mogen gelezen worden. Je kan iemand niet zomaar iets noemen omdat hij iets leest of schrijft.
pi_172205694
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zowel Baudet als Hiddema waren Wilders-aanhangers en hebben meerdere malen aangegeven inhoudelijk vooral overeenkomsten te zien. Ook gaan ze voor dezelfde achterban. Ze trachten zich iets beschaafder voor te doen maar dat het zusterpartijen zijn valt toch niet met goed fatsoen te ontkennen?
Ik ken genoeg Fvd ers die de pvv maar een belachelijke partij vinden.
Daarnaast heb je het echt fout dat ze op dezelfde achterban mikken, ik ben naar meetings geweest en heb daar alleen maar fatsoenlijke hard werkende mensen gezien.
pi_172205697
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:05 schreef agter het volgende:

[..]

Wie is gvd?
En hoe is dit forum precies bedoelt? Want dit is het centraal FvD topic. Alles met betrekking tot het FvD hoort hier qua discussie thuis.

Het lijkt mij geen goed idee dat een lid van FvD hier wel even bepaalt wat wel en niet besproken mag worden.
Het lijkt er wat op dat veel FvD-aanhangers het als een soort voetbalclub beschouwen waarbij mensen die een andere club steunen heel eng zijn en eigenlijk op moeten rotten...

[ Bericht % gewijzigd door Euribob op 06-07-2017 00:33:57 ]
pi_172205717
quote:
15s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Dus jij vind dat Baudet zich moet verantwoorden of zelfs het boetekleed aan moet trekken vanwege een aantal boeken in zijn kast?
En waarom zou iemand zich geen zorgen mogen maken over demografische verdrukking?
Elk volk heeft recht op zelfbeschikking en daar voor opkomen is geen misdaad of moreel verwerpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')