Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waar moet ik mij dan precies in inleven en waarom pretendeer jij dat anderen dat niet zouden kunnen?
Dan begeef je je alweer op een ander en rationeler vlak. Ik nam ook persoonlijk helemaal geen standpunt in, maar vond het hoogstens eigenaardig dat zo'n oppervlakkige uitspraak de hemel in werd geprezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat die mensen zichzelf niet als racistisch beschouwen, ondanks dat iemand met een kleurtje van hen geen burgemeester mag zijn, betekent natuurlijk niet dat ze het dus ook niet zijn. Het betekent alleen dat ze niet zo goed na kunnen denken, wat uiteraard ook al gewoon uit hun standpunt blijkt.
Je begrijpt dus totaal niet waar ik het over had dus. Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.
Maar dat is blijkbaar niet te begrijpen, dus resulteert het in de gebruikelijke op niets gebaseerde persoonlijke aanvallen vanuit de niet nadenkende hoek die deze chat zo rijk is.
Wat een bull. Er zijn kneiterveel haters in het PVV-kamp. Marcouch is wel degelijk verbindend, los van religie, etniciteit of whatever.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij noemt Marcouch ''de Marrokaan'' wijs omdat ''hij voor verbinding is''. Dat is een populistische nietszeggende uitspraak. Weinig mensen houden van een ruziende maatschappij, dus in zekere zin is iedereen voor verbinding. Mensen van zowel het PVV-kamp als andere kampen geven daar echter allemaal hun eigen ingeving aan. Veel mensen zullen de ''verbinding'' van Marcouch niet als verbinding zien. In zijn ogen zijn islamtische wijken verbindend, maar in de ogen van vele anderen niet. Dat jij een positief gevoel krijgt als Marcouch het woord ''verbindend'' uitspreekt heeft alleen met jouw eigen interpretaties te maken.
Maar dat is blijkbaar niet te begrijpen, dus resulteert het in de gebruikelijke op niets gebaseerde persoonlijke aanvallen vanuit de niet nadenkende hoek die deze chat zo rijk is.
Moet je toch eens nalezen wat ik stelde maar goed ik heb het voor je uitgelegd aangezien je te autistisch schijnt te zijn om je niet te focusen op een enkel woordje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan begeef je je alweer op een ander en rationeler vlak. Ik nam ook persoonlijk helemaal geen standpunt in, maar vond het hoogstens eigenaardig dat zo'n oppervlakkige uitspraak de hemel in werd geprezen.
Als je quote, quote dan wel goed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:32 schreef Kaas- het volgende:
Haha. "PVV'ers geven hun eigen invulling aan wat verbinding is."
Waarheid van de dag inderdaad.
Al snapt de auteur van deze prachtige quote hierboven dat zelf niet eens.
Waarom zou Marcouch in de aanval moeten? Marcouch bevindt zich in de perfecte positie om zichzelf op een kalme wijze te verdedigen. Dan kan hij makkelijk terugvallen op nietszeggende positieve uitspraken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je begrijpt dus totaal niet waar ik het over had dus. Mooi, weten we dat ook weer.
Het ging dus totaal niet over het verbinden of welk woord dan ook, het ging over het feit dat Marcouch GEEN ENKEL ONREDELIJK WOORD te berde bracht en dat alleen Wilders racistisch en uitsluitend over anderen bezig is. Marcouch verdedigd en spreekt over Nederlandse waardes. Wilders niet.
En als je dan zegt "Wij willen Nederland beschermen" dan komt het eerder over dat het gevaar bij Wilders vandaan komt dan bij Marcouch.
Maar goed, leef je eigen waarheid, leef je eigen wereld, je doet maar.
Ik proef een beetje jaloezie en haat jegens een hardwerkende moslim.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom zou Marcouch in de aanval moeten? Marcouch bevindt zich in de perfecte positie om zichzelf op een kalme wijze te verdedigen. Dan kan hij makkelijk terugvallen op nietszeggende positieve uitspraken.
Nigel?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, klaar met die nep-blonde haatbaard.
Nu wat leukers, de leider van de Leave campagne zegt nu dat Brexit toch niet zo'n goed idee is
Er zijn net zoveel PVV-haters in andere kampen. Waarom is Marcouch verbindend dan?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een bull. Er zijn kneiterveel haters in het PVV-kamp. Marcouch is wel degelijk verbindend, los van religie, etniciteit of whatever.
Ochochoch.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je toch eens nalezen wat ik stelde maar goed ik heb het voor je uitgelegd aangezien je te autistisch schijnt te zijn om je niet te focusen op een enkel woordje.
Het zal rustig worden hier.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:30 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen is welkom, behalve mensen die niet kritisch na kunnen denken.
Marcouch heeft veel verbindend werk verricht buiten zijn bestuurlijke functies. Gewoon in de wijken, met normale mensen. Denk aan mediation in conflicten tussen bestuur en particulieren, hij is actief voorvechter van homo-emancipatie binnen etnische minderheidsgroeperingen, hij staat vooraan als het gaat om de strijd tegen extremistisch gedachtegoed (van allerlei soorten), noem maar op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:41 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn net zoveel PVV-haters in andere kampen. Waarom is Marcouch verbindend dan?
Ad hominem #8?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik proef een beetje jaloezie en haat jegens een hardwerkende moslim.
We hebben inmiddels wel genoeg homo-emancipatie. Nu mogen de voorvechters het in Rusland gaan proberen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marcouch heeft veel verbindend werk verricht buiten zijn bestuurlijke functies. Gewoon in de wijken, met normale mensen. Denk aan mediation in conflicten tussen bestuur en particulieren, hij is actief voorvechter van homo-emancipatie binnen etnische minderheidsgroeperingen, hij staat vooraan als het gaat om de strijd tegen extremistisch gedachtegoed (van allerlei soorten), noem maar op.
Gewoon een constatering. Jij schiet met hagel op Marcouch zonder reden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |