Bijna hetzelfde alsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Da's waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:07 schreef Kowloon het volgende:
ijn Finding Nemo-tafereel is juist iets wat iedereen al wel ken
Want die hebben je collega's nog niet gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:05 schreef Kaas- het volgende:
Hms miss gwn ff een vriend vragen om een gratis rondleiding door de TK
Kan een leuke toevoeging aan de dag zijn
Bronquote:Het Duitse parlement heeft een wet aangenomen waardoor de Duitse overheid bedrijven als Google, Facebook en Twitter miljoenenboetes kan opleggen als zij niet binnen 24 uur haatberichten of nepnieuws van hun platforms verwijderen. Boetes kunnen oplopen tot 50 miljoen euro.
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Als alle leuke activiteiten als te moeilijk, te zwaar of te kinderachtig beoordeeld worden is dat wat je over houdt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.
Dit klinkt inderdaad niet echt goed. Vooral omdat het blijkbaar ook om nepnieuws gaat. Ik snap het nog als het alleen gaat om overduidelijke illegale haatberichten. Maar dit is wel erg extreem inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Die blijven wel uit de buurt dan. Maar zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.
Die gaan dus bij de geringste twijfel alles verwijderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Ja wellicht, maar het internet veroorzaakt wel vrij veel ellende.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Geen ideetjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje
Maar als het niet zo'n officiële rondleiding is kan ik ze overal mee naartoe nemen in dat gebouw waar ik maar wil en miss een leuke meet & Greet met wat MP's of zo
Veel leuker
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Alsof dat nu verboden wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Haquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?
Misschien wil die SGP-voorlichter wel rondleiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje
Maar als het niet zo'n officiële rondleiding is kan ik ze overal mee naartoe nemen in dat gebouw waar ik maar wil en miss een leuke meet & Greet met wat MP's of zo
Veel leuker
Was serieus m'n plan. Hoe kom jij daar zo bij?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien wil die SGP-voorlichter wel rondleiden.
Zonde om te verwijderen dan toch als die wel gepubliceerd wordt?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?
Dagelijks, meneer de PvdA'er.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoog niveau = nuance = geen fake nieuws = geen haatberichten = veiligquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde om te verwijderen dan toch als die wel gepubliceerd wordt?
Hij schijnt leuk te kunnen vertellen en weet ook heel veel van de Kamer. En ik hoorde laatst van een collega dat hij wel eens rondleidingen geeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was serieus m'n plan. Hoe kom jij daar zo bij?
Alleen al het risico dat zo'n bericht toch wordt verwijderd vind ik reden om er vanaf te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoog niveau = nuance = geen fake nieuws = geen haatberichten = veilig
Klopt, in het verleden eens gedaan en dat is bere-interessant en met veel humor. Heel leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij schijnt leuk te kunnen vertellen en weet ook heel veel van de Kamer. En ik hoorde laatst van een collega dat hij wel eens rondleidingen geeft.
Ach, het gebeurt hier ook. Dat ze het niet meer op Facebook kunnen doen betekent dat ze het in de krochten van het internet moeten spuien. Daar lijkt me niets mis mee, daar hoort het ook gewoon thuis.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen al het risico dat zo'n bericht toch wordt verwijderd vind ik reden om er vanaf te zien.
Homozelfhaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon is gewoon bang dat z'n homohaat binnenkort ook online strafbaar is.
Als iemand het netjes en fatsoenlijk onderbouwt, dan zal het niet zo'n probleem zijn over het algemeen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, het gebeurt hier ook. Dat ze het niet meer op Facebook kunnen doen betekent dat ze het in de krochten van het internet moeten spuien. Daar lijkt me niets mis mee, daar hoort het ook gewoon thuis.
Dank!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohw, succes en veel plezier dan met je eerste dag!
Het lijkt me dat de groep die jij omschrijft geen vluchtelingenstatus krijgt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:05 schreef Jip141 het volgende:
Overigens heeft iedereen hier waarschijnlijk meerdere strafbare feiten gepleegd.
Daarnaast is de probleemgroep (ook beschreven door Jesse Klaver "die horen hier niet thuis") jongeren op zoek naar avontuur uit blijkbaar (Telegraaf Wob verzoek)Georgië , Albanië en daarna Marokko en Algerije.
Irakezen en Syriërs vallen hierbuiten.
Deze wet lokt uit om aan de veilige kant te gaan zitten, dus ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand het netjes en fatsoenlijk onderbouwt, dan zal het niet zo'n probleem zijn over het algemeen.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon is gewoon bang dat z'n homohaat binnenkort ook online strafbaar is.
Aan de andere kant werkt zelfregulering tot nu toe vrij matig, dan grijpt de maatschappij of politiek vanzelf een keer in. Alternatief is dat adverteerders zich onder maatschappelijke druk terugtrekken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.
Ik lees in het NOS artikel dat het voornamelijk om Georgiërs , Albanezen , Marokkanen en Algerijnen ging. Correct me if I'm wrong. En niet om Syriërs of Irakezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de groep die jij omschrijft geen vluchtelingenstatus krijgt.
Proost G.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank!
Geweldige dag gehad iig. Geen seconde tijd gehad om m'n telefoon te pakken tijdens 't werk, dus helemaal mooiHeb banen gehad dat ik halverwege de dag het internet uit had... Da's ook niks...
Nu: whisky
Klinkt wel aannemelijk hoor. Maar dan zal de kop niet kloppen. Immers die groep komt echt niet in aanmerking voor een status.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik lees in het NOS artikel dat het voornamelijk om Georgiërs , Albanezen , Marokkanen en Algerijnen ging. Correct me if I'm wrong. En niet om Syriërs of Irakezen.
Daarnaast vallen overtredingen ook onder strafbare feiten, niet alleen misdrijven. Of kijkt dit onderzoek alleen naar misdrijven?
Als je het gewildplas , kotsen in de gracht en snelheidsheidsovertredingen erbij optelt ben je snel klaar.
Dus de politiek grijpt nu in ten behoeve op peil houden van het bedrijfs-economisch welbevinden van Facebook en co.? Wonderlijke redenatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant werkt zelfregulering tot nu toe vrij matig, dan grijpt de maatschappij of politiek vanzelf een keer in. Alternatief is dat adverteerders zich onder maatschappelijke druk terugtrekken.
Dat is een vrij vergaande invulling van het voorstel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Deze wet lokt uit om aan de veilige kant te gaan zitten, dus ik ben daar niet zo zeker van.
Nou nee, er zal een keer ingegrepen worden door de maatschappij. Of dat nu via de politiek of via adverteerders gaat (zoals bij GeenStijl) maakt dan in de praktijk weinig uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus de politiek grijpt nu in ten behoeve op peil houden van het bedrijfs-economisch welbevinden van Facebook en co.? Wonderlijke redenatie.
Ah zo, ja dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk hoor. Maar dan zal de kop niet kloppen. Immers die groep komt echt niet in aanmerking voor een status.
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting != ALLES MOET ALTIJD MAAR GEZEGD WORDEN TEGEN IEDEREEN.
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik denk dat het goed is om een onderscheid te maken tussen een groep jongeren die denkt dat het hier een soort Efteling is en mensen die vluchten voor oorlog en geweld.
Die twee bij elkaar gooien vind ik sneu voor mensen die hier een bestaan proberen op te bouwen en moeten vechten voor dit soort beeldvorming.
Ik geloof niet dat dat is wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.
Ik vermoed dat je met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een onderbouwd stuk in elkaar kan zetten, maar dan zal dat stuk wel verdomd achterhaald zijn en ook geen enkel raakvlak meer hebben met de realiteit van nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.
Voor mij telt het onderscheid tussen publiek en privaat wel zwaar, dus ik vind het in de praktijk een heel groot verschil maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, er zal een keer ingegrepen worden door de maatschappij. Of dat nu via de politiek of via adverteerders gaat (zoals bij GeenStijl) maakt dan in de praktijk weinig uit.
Als we kijken naar wat jij allemaal doet met die vrijheid van meningsuiting ben je zelf met je uitingen nog wel één van de grootste tegenargumenten ervan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
Het is zorgelijk dat we anno 2017 weer moeten uitleggen waarom vrijheid van meningsuiting belangrijk is.
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting != ALLES MOET ALTIJD MAAR GEZEGD WORDEN TEGEN IEDEREEN.
De bron wordt toch ook aangepakt? Via de boodschapper.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).
Jouw vrijheid van meningsuiting bestaat enkel online. In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.
Ik had een biologische Weize, maar voor vanavond heb ik Krombacher.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Proost!
Wat hebben wij vanavond?
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een onderbouwd stuk in elkaar kan zetten, maar dan zal dat stuk wel verdomd achterhaald zijn en ook geen enkel raakvlak meer hebben met de realiteit van nu.
Nee, de boodschapper wordt dus aangepakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
De bron wordt toch ook aangepakt? Via de boodschapper.
Heb je ook een stuk tekst geciteerd wat ze tegenwoordig als "discriminerend" zouden bestempelen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.
Dat was dan ook een filosoof, geen wetenschapper.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.
Toen liep dat allemaal nog niet zo nauw.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was dan ook een filosoof, geen wetenschapper.
Hooguit over prijsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je ook een stuk tekst geciteerd wat ze tegenwoordig als "discriminerend" zouden bestempelen?
Alsof economen tegenwoordig niet maar wat lopen aan te klooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als we kijken naar wat jij allemaal doet met die vrijheid van meningsuiting ben je zelf met je uitingen nog wel één van de grootste tegenargumenten ervan.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het moment dat anderen mensen zeggen dat je je mond moet houden krijg jij het idee dat je goed bezig bent? Merkwaardig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.
Hiervoor pleitte ze, met Obama aan haar zijde, na de Brexit en opkomst van Trump. Dat was de schuld van 'nep-nieuws'.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad niet echt goed. Vooral omdat het blijkbaar ook om nepnieuws gaat. Ik snap het nog als het alleen gaat om overduidelijke illegale haatberichten. Maar dit is wel erg extreem inderdaad.
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde, de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.'', en nu Merkel die haar leugens en wanbeleid tracht te corrigeren d.m.v. censuur.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op het moment dat anderen mensen zeggen dat je je mond moet houden krijg jij het idee dat je goed bezig bent? Merkwaardig.
Nee, het toont aan dat je een vermoeiend ventje bent. Zelfbenoemde moraalridders hebben er misschien moeite mee om het concept censuur ten volle te begrijpen, maar laten we zeggen dat als daar sprake van zou zijn je nu niet zo vrolijk je mening kon verkondigen op fok.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde en de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.''
Bijzondere conclusie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.
Surequote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde, de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.'', en nu Merkel die haar leugens en wanbeleid tracht te corrigeren d.m.v. censuur.
Hoezee.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden. Nou, dat was 'm weer jongens en meisjes.
Klopt niet. De overheid kan je zeker wel strafrechtelijk aanpakken (in NL iig), maar niet vooraf (voor je je mening uit). De vrijheid van meninguiting is NIET alles maar kunnen zeggen wat je wil zonder dat er gevolgen aan vastzitten (publiek of privaat).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we hem gewoon nog een keer.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Hetgeen in het eerste blokje is wat nu dus in het geding komt. Via proxy (de mediasites) bestraft de staat zo direct mogelijk onwelgevallige meningen/'nep-nieuwsberichten'.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prettiger de vakantie in zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden. Nou, dat was 'm weer jongens en meisjes.
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Heuijjjjquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Gefeliciteerd. Ik neem aan dat dit je voorkeur had.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Mooi zo, van die zieke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Mooi. Nu zuipen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Het is hier verdorie net FOK! POL/NWS. @wijnazijn Ik geloof niet erg in missiegedrag maar kan me de boosheid wel voorstellen. reageer retweet
Fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ging even zoeken, vind ik dit:twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Het is hier verdorie net FOK! POL/NWS. @wijnazijn Ik geloof niet erg in missiegedrag maar kan me de boosheid wel voorstellen. reageer retweet
Exact. Als er gegronde reden is om iemand te bestraffen, dan kan dat al. Gigantische boetes boven de hoofden van mediasites hangen is een indirecte vorm van censureren (d.m.v. angst voor straf; boete) - zonder dat de zaak (de mening) via de rechtsgang bekeken en afgewogen hoeft te worden. Degene die dit 'top' vinden zijn het westerse leven onwaardige burgers. Per direct omwisselen voor van Erdogan vluchtende Turken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).
14, waaronder 3 spammers en een dubbele.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, hoeveel volgers heeft dat POL twitter account al?
Ja, dat dus. M'n account hoeft daar niet zo aan gelinked te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het wel een leuk account. Maar als ik het ooit ga volgen doe ik dat iets stiekemer en wanneer er wat meer volgers zijn.
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het wel een leuk account. Maar als ik het ooit ga volgen doe ik dat iets stiekemer en wanneer er wat meer volgers zijn.
Even wat bots inschakelen dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Dan geef ik jouw identiteit ook maar gewoon prijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Volgens de cijfers die vandaag uitkwamen was de Britse economie de slechtst presterende economie in 2017Q1 van alle 28 EU-landen en van alle belangrijke economieën wereldwijd. En die Brexit moet nog beginnen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:51 schreef Tem het volgende:
Helga van Leur neemt hem wel in de bips denk ik.
quote:
Weet je wie dat is?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ging even zoeken, vind ik dit:twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Stali.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gezicht komt me zeer bekend voor.
Jij keek ik alleen even om te kijken hoe die discussie die sigme paar dagen geleden aanzwengelde afliep, wie zie ik???quote:
Het aantal mensen dat een Rijkstraineeship heeft afgewezen is 1, dus Kaas- is in elk geval bekend bij z'n recruiters als ze een beetje goed zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.
Huh? Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij keek ik alleen even om te kijken hoe die discussie die sigme paar dagen geleden aanzwengelde afliep, wie zie ik???
Ook om je te bescheuren..
Als je klikt op haar naam zie je meteen degene waar ze nu bij zit btw.
Sigme haalde een topic aan uit 2004 van mij, zodoende keek ik even van de week. En ik dacht daarnet even kijken hoe het met die discussie staat. Zie ik dus Stali vermeld worden met een tweet. Stali die bij me weg is. Heel gek toevallig is dat, want ik kijk anders nooit in POL-SC.quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
Morgen staat ze op de stoep met een spijtbetoog.
Ja ach. Vanaf nu hoef ik de rest van m'n leven nooit meer langs een recruiter als het een beetje meezit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat een Rijkstraineeship heeft afgewezen is 1, dus Kaas- is in elk geval bekend bij z'n recruiters als ze een beetje goed zoeken.
Ja, ook al ga ik tijdens m'n volgende contract wel door blijven zoeken naar een betere baan. Het is nu even mooi dat ik zekerheid heb voor een extra jaar (plus de complete vakantie doorbetaald krijg), maar ik kan niet zeggen dat ik dit nu een fantastische werkgever vind.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik neem aan dat dit je voorkeur had.
Uiteindelijk beurt er iets of iemand ook met of bij vrijwilligerswerk,al is het maar door de arbeidskracht die uitgespaard wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ik zie dat Paper_Tiger ons er in dit SC-deel van probeert te overtuigen dat iets gratis doen niet bestaat, dat vrijwilligerswerk niet bestaat en dat alles enkel om geld draait.
Uiterlijk?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen grappen over haar lesbische uiterlijk gaarne.
Dus jij wil ook liever hoeren en zuipen en het warm hebben nadat?quote:
1/3 van de langdurige relaties sneuvelen. Schijnt mode te zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sigme haalde een topic aan uit 2004 van mij, zodoende keek ik even van de week. En ik dacht daarnet even kijken hoe het met die discussie staat. Zie ik dus Stali vermeld worden met een tweet. Stali die bij me weg is. Heel gek toevallig is dat, want ik kijk anders nooit in POL-SC.
Ja, nou ja, ik heb haar gevraagd waar ze mee bezig was, wist ze zelf ook niet. We gaan het zien, of niet. Ligt nog een hele kamer vol met kleding van haar nu. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze die maar moet komen ophalen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1/3 van de langdurige relaties sneuvelen. Schijnt mode te zijn.
Mwaoh, ik blijf met de herinneringen, we hebben ook veel gelachen hoor, kind opgevoed ook, ik loop elke dag met hondje langs al die geheugen totempalen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:35 schreef john2406 het volgende:
Ach wat jij bij de een laat vindt je bij de ander toch weer terug op een andere manier.
Die kleding ligt er niet voor niks hoor, waarschijnlijk is er nog hoop.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, ik blijf met de herinneringen, we hebben ook veel gelachen hoor, kind opgevoed ook, ik loop elke dag met hondje langs al die geheugen totempalen.
Ja, omdat ze met de trein wegging en geen koffer meenam, daarom ligt het er nog. Is wel erg veel toch wat er ligt. Over paar maanden ga ik het netjes opvouwen en naar die tweedehandskledingzaak brengen, denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die kleding ligt er niet voor niks hoor, waarschijnlijk is er nog hoop.
Gouden handboeien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach. Vanaf nu hoef ik de rest van m'n leven nooit meer langs een recruiter als het een beetje meezit.
Als ze het gewild had was die heus wel weg hoor, doe jij het weg is er geen reden meer om naar je toe te komen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze met de trein wegging en geen koffer meenam, daarom ligt het er nog. Is wel erg veel toch wat er ligt. Over paar maanden ga ik het netjes opvouwen en naar die tweedehandskledingzaak brengen, denk ik.
Hondje hè. Ik zit in mijn eentje met een klein hondje. Hondje genomen destijds omdat ons oude hondje Ollie doodging.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze het gewild had was die heus wel weg hoor, doe jij het weg is er geen reden meer om naar je toe te komen!
Is bij het Rijkstraineeship allemaal uitbesteed aan zo'n extern bureau (Leeuwendaal?), niet aan eigen personeel. Voor normale functies is dat niet zo. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gouden handboeien?
Recruiters bellen je na je eerste baan ook gewoon op om te polsen of je klaar bent voor een volgende stap.
Joh, ik hoorde laatst pas dat Strani en jij uit elkaar zijn. Jammerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, ik blijf met de herinneringen, we hebben ook veel gelachen hoor, kind opgevoed ook, ik loop elke dag met hondje langs al die geheugen totempalen.
Nog niet zal je bedoelen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is bij het Rijkstraineeship allemaal uitbesteed aan zo'n extern bureau (Leeuwendaal?), niet aan eigen personeel. Voor normale functies is dat niet zo. Niks aan het handje.
Vind ik ook, maar volgens mij gelooft Ryan me niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, ik hoorde laatst pas dat Strani en jij uit elkaar zijn. Jammer
Hondje?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hondje hè. Ik zit in mijn eentje met een klein hondje. Hondje genomen destijds omdat ons oude hondje Ollie doodging.
Ik vind de knikkerwedstrijd die ik postte leuker.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:50 schreef remlof het volgende:
Voor de liefhebbers van een voetbalfinale:
Omdat je homo bent.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind de knikkerwedstrijd die ik postte leuker.
Vecht uit elkaar scheiding. Niet tof.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik heb haar gevraagd waar ze mee bezig was, wist ze zelf ook niet. We gaan het zien, of niet. Ligt nog een hele kamer vol met kleding van haar nu. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze die maar moet komen ophalen.
Kan het ook verkopen aan de tweedehandszaak in het dorp, waar ze zelf ook naar toeging af en toe uiteraard.
Ja, kind is 17 woont in Spanje.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hondje?
Jullie hebben toch een kind of niet?
Wie het heeft mag het houden, kort door de beugel voor een vrouw is het kind het belangrijkste wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kind is 17 woont in Spanje.
Hondje woont hier.
Goede deal wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kind is 17 woont in Spanje.
Hondje woont hier.
Nee, geen vecht, geen ruzie, wel moeilijk jaar achter de rug, mijn moeder overleden plotseling, haar vader ernstig ziek, dochter die rebelleerde. Kan wrs iedereen gebeuren dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vecht uit elkaar scheiding. Niet tof.
Volgens mij heb jij meer met knikkers.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In dat opzicht zou ik juist liever naar jouw voetbalwedstrijd kijken.
Jouw moeder voor jou het belangrijkste, dat hebben vrouwen met vaders datzelfde gevoel als wat mannen met moeders hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, geen vecht, geen ruzie, wel moeilijk jaar achter de rug, mijn moeder overleden plotseling, haar vader ernstig ziek, dochter die rebelleerde. Kan wrs iedereen gebeuren dit.
En jij met beledigen als het niet zo komt als jij graag had!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer met knikkers.
Ja, nou ja, was heel moeilijk voor vooral de dames, denk ik. Komt nog bij dat vlak daarvoor ook Ollie het vorige hondje overleed, vergat ik nog te zeggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jouw moeder voor jou het belangrijkste, dat hebben vrouwen met vaders datzelfde gevoel als wat mannen met moeders hebben.
Ik wil helemaal niet alles weten hoor, maar lucht gerust je hart als jij denkt dat het iets oplossen doet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, was heel moeilijk voor vooral de dames, denk ik. Komt nog bij dat vlak daarvoor ook Ollie het vorige hondje overleed, vergat ik nog te zeggen.
Klopt allicht wel. Per saldo vind ik voetballers meestal wat te tokkie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer met knikkers.
Ach, man lebt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet alles weten hoor, maar lucht gerust je hart als jij denkt dat het iets oplossen doet.
Ik heb een vermoeden aangezien die kleding, dat er nog hoop is.
Ja, nou ja, ik heb haar al een tijd niet gesproken, ze zit bij haar biologische vader hè. Dus alhoewel ik haar voor een groot deel (grootste deel) heb opgevoed, samen met Stali, word ik toch als quantité négligable verder gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet iedereen zou dat als een evenwichtige boedelscheiding zien denk ik.
Is van mij maar copy en paste hoor uit google, ik doe mij normaal geen moeite hoor om die tekens op een e te krijgen die konnen mir mahl kruizweise hier.quote:
De personen interesseren me niet, het gaat me om het spel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt allicht wel. Per saldo vind ik voetballers meestal wat te tokkie.
Good point though, want ik dacht dat die "e" er echt niet tussen hoorde, maar het is negliger. Dus ja, die hoort er wel tussen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 22:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is van mij maar copy en paste hoor uit google, ik doe mij normaal geen moeite hoor om die tekens op een e te krijgen die konnen mir mahl kruizweise hier.
Staat de praatpaal er ook al op?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, alle buren ontmoet, geen tokkies voor zover ik kan zien en ook geen hondenhaters. Mooi, geregeld
En gelijk even zaken op een bord gezet die we gezamelijk kunnen aanbestende/kopen/regelen.
Mooi zo. Er komt dus een gigantische AZC midden in de wijk te staan?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, alle buren ontmoet, geen tokkies voor zover ik kan zien en ook geen hondenhaters. Mooi, geregeld
En gelijk even zaken op een bord gezet die we gezamelijk kunnen aanbestende/kopen/regelen.
Nee, dat is een tokkie dingquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat de praatpaal er ook al op?
www.hetverhaalvandepraatpaal.nl
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Ben je in een Vinexwijk gaan wonen ofzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
Aardig groepje mensen trouwens, aardig homo stel naast ons, geen kids, die gek zijn op dieren dus dat past, aardig stel 40'ers aan de andere kant. Ziet er allemaal positief uit, toch wel een geruststelling.
Orban doet de toespraak?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:01 schreef remlof het volgende:
Ah, morgen vanaf 11:15 op NPO2 de EU-staatsuitvaart van Helmut Kohl.
Alsjeblieft niet, zeg. Al die kids.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je in een Vinexwijk gaan wonen ofzo?
Wat voor babbeltjes zou ik dan wel hebben? En waarom zou ik niet gaan wonen waar ik wil wonen omdat er blanke mensen wonen? Ik had al getekend voor ik een buur zag.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
Hé-hé, sukkel. Gaat ie in een uiterst zuiverblanke wijk zitten, met z'n babbeltjes.
Als fervent voorstander van diversiteit had je in vijf minuten kunnen uitrekenen waar je dat wel en niet zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat voor babbeltjes zou ik dan wel hebben? En waarom zou ik niet gaan wonen waar ik wil wonen omdat er blanke mensen wonen? Ik had al getekend voor ik een buur zag.
Praat toch gewoon, man, dat jij nou niets van je leven maakt moet jij weten, wij doen het wel.
Klinkt anders ook best als een ideale plek voor een groot gezin.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zeg. Al die kids.
Nee, klein plan van 20 huizen met zicht op de weilanden aan de rand van het Westland.
Je bent wel erg ostentatief in de hoedanigheid dat je wel wat van je leven gemaakt hebt hè.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat voor babbeltjes zou ik dan wel hebben? En waarom zou ik niet gaan wonen waar ik wil wonen omdat er blanke mensen wonen? Ik had al getekend voor ik een buur zag.
Praat toch gewoon, man, dat jij nou niets van je leven maakt moet jij weten, wij doen het wel.
Klopt, en mijn gezin bestaat uit 2 personen en 2 hondenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt anders ook best als een ideale plek voor een groot gezin.
Het was geen algemene opmerking, Ryan, het was een gerichte opmerking aan een persoon die anderen de maat neemt en het zelf prima lijkt te vinden om in de Bijstand te blijven zitten en racistisch geleuter op het internet te verspreiden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent wel erg ostentatief in de hoedanigheid dat je wel wat van je leven gemaakt hebt hè.
Je vergeet dat we hier discussiëren met een sluier om, zoals Rawls dacht dat je je moest bewegen in de wereld.
Rawls, een linkse.
Dit kan je Ryan misschien wijsmaken maar eenieder die hier vaker dan een keer per dag komt weet wel beter.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was geen algemene opmerking, Ryan, het was een gerichte opmerking aan een persoon die anderen de maat neemt en het zelf prima lijkt te vinden om in de Bijstand te blijven zitten en racistisch geleuter op het internet te verspreiden.
Verder heb ik geen idee wie Rawls is, de enige Rawls die ik ken is Lou Rawls en ik draag geen sluiers
Dus? Wat is dat voor idioot gelul? Als ik een huis kan kopen op een plek waar ik wil wonen qua natuur met het oppervlak wat ik wil dan moet ik het niet doen omdat ik geen moeite heb met moslims zoals jij?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als fervent voorstander van diversiteit had je in vijf minuten kunnen uitrekenen waar je dat wel en niet zou kunnen vinden.
De muggen is een nadeeltje ja, maar het is wel stromend water, het is niet echt een natuurlijke vijver in zo'n beetje het laagste plekje van Nederlandquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:10 schreef john2406 het volgende:
Heerlijk zo een vijver verkoeling in de zomer en een broedplaats voor muggen.
Het is hypocriet gewauwel wanneer je voorstander bent van de afname van levensruimte voor Nederlanders omwille 'diversiteit' en hulp aan 'de moslim' en ondertussen in een homogeen blanke omgeving gaat zitten om te genieten van 'het oppervlak' (welke ongetwijfeld grotendeels bekostigt door mevrouw Tijgerin). Als je voorstander bent van méér diversiteit, méér moslims, méér moskeeën, en alles wat er bij komt kijken, en de facto zegt dat dat 'beter' is, dan een Nederland zonder al dat, dan ga je er toch simpelweg middenin wonen? Wees consistent als succesvol man en omarm waarvoor je stemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus? Wat is dat voor idioot gelul? Als ik een huis kan kopen op een plek waar ik wil wonen qua natuur met het oppervlak wat ik wil dan moet ik het niet doen omdat ik geen moeite heb met moslims zoals jij?
Moet toch niet gekker worden...
Ook in het hoogste plekje van Nederland, Limburg, komt het voor, stromend water is geen vijver trouwens.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De muggen is een nadeeltje ja, maar het is wel stromend water, het is niet echt een natuurlijke vijver in zo'n beetje het laagste plekje van Nederland
Weet je wat, ik bekeer mij gewoon tot moslim, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is hypocriet gewauwel wanneer je voorstander bent van de afname van levensruimte voor Nederlanders omwille 'diversiteit' en hulp aan 'de moslim' en ondertussen in een homogeen blanke omgeving gaat zitten om te genieten van 'het oppervlak' (welke ongetwijfeld grotendeels bekostigt door mevrouw Tijgerin). Als je voorstander bent van méér diversiteit, méér moslims, méér moskeeën, en alles wat er bij komt kijken, en de facto zegt dat dat 'beter' is, dan een Nederland zonder al dat, dan ga je er toch simpelweg middenin wonen? Wees consistent als succesvol man en omarm waarvoor je stemt.
Eh, wij hebben daar een hoogheemraadschap voor, John...die doen water pompen en zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook in het hoogste plekje van Nederland, Limburg, komt het voor, stromend water is geen vijver trouwens.
Al kan het in een vijver ook met een goede pomp echter dan zijn van 1 gezin de zonepanelen al belast!
Ik had je door sigme al eerder zien posten over je hoedanigheid. Gekke is dat ik je wel kan herinneren, je username van zoveel jaren geleden, maar je niet echt kan plaatsen. Beetje bijfiguur, dacht ik. Maar nu meld je, althans in deze reeks, vrij ostentatief van alles over je sociaal-economische positie. Dat is geen argument, dat bedoel ik te zeggen. Nergens voor. We praten hier met een sluier om. Wat ook wel weer goed is en leuk, anders zou je in het dagelijkse leven nooit met bepaalde mensen in gesprek komen namelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was geen algemene opmerking, Ryan, het was een gerichte opmerking aan een persoon die anderen de maat neemt en het zelf prima lijkt te vinden om in de Bijstand te blijven zitten en racistisch geleuter op het internet te verspreiden.
Verder heb ik geen idee wie Rawls is, de enige Rawls die ik ken is Lou Rawls en ik draag geen sluiers
Doe het dan wel goed en serveer geen ham en wijn bij het aankomende buurtfeestje! Mafkees.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet je wat, ik bekeer mij gewoon tot moslim, probleem opgelost!
Fuck off, idioot.
Hoop maar dat er geen virus op die pompinstallatie komt, Rotterdam scheen ook al problemen met de containers hebben gehad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, wij hebben daar een hoogheemraadschap voor, John...die doen water pompen en zo.
Die hebben ze lang in de koelcel gehouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 23:01 schreef remlof het volgende:
Ah, morgen vanaf 11:15 op NPO2 de EU-staatsuitvaart van Helmut Kohl.
Ryan, in deze SC word redelijk vrij gesproken over werk, inkomsten, opleiding e.a. zaken, als je dat niet gewend bent is dat prima maar ga mij niet aanspreken op iets wat hier usance is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had je door sigme al eerder zien posten over je hoedanigheid. Gekke is dat ik je wel kan herinneren, je username van zoveel jaren geleden, maar je niet echt kan plaatsen. Beetje bijfiguur, dacht ik. Maar nu doe je, althans in deze reeks vrij ostentatief over je sociaal-economische positie. Dat is geen argument, dat bedoel ik te zeggen. Nergens voor. We praten hier met een sluier om. Wat ook wel weer goed is en leuk, anders zou je in het dagelijkse leven nooit met bepaalde mensen in gesprek komen namelijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Rawls
Kaltgestellt, zeg maarquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die hebben ze lang in de koelcel gehouden.
Komt ook deels omdat hij uit een arm milieu komt. Dat is niet erg of iets om op neer te kijken, maar het kan een deel van de verklaring zijn. Zie bv succesvolle ghetto-mensen die zichzelf versieren met Bling Bling. Bij mij is juist het omgekeerde gaande (van rijk naar arm), wat weer (deels) komt door een heel andere kijk op 'succes', werk en het belang van overvloedige rijkdom. Een ander deel van de verklaring is een gebrek aan introspectie en gebrek aan kennisname van bepaalde filosofieën (hoe kan je Rawls niet kennen, vraag ik mij af).quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had je door sigme al eerder zien posten over je hoedanigheid. Gekke is dat ik je wel kan herinneren, je username van zoveel jaren geleden, maar je niet echt kan plaatsen. Beetje bijfiguur, dacht ik. Maar nu meldt je, althans in deze reeks, vrij ostentatief van alles over je sociaal-economische positie. Dat is geen argument, dat bedoel ik te zeggen. Nergens voor. We praten hier met een sluier om. Wat ook wel weer goed is en leuk, anders zou je in het dagelijkse leven nooit met bepaalde mensen in gesprek komen namelijk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Rawls
Door wie ben je onderhand, al dan niet op grappig bedoelde wijze, niet aangesproken op jouw obsessie met de rijkdom van je vrouwtje met black belt in efficiëntie?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ryan, in deze SC word redelijk vrij gesproken over werk, inkomsten, opleiding e.a. zaken, als je dat niet gewend bent is dat prima maar ga mij niet aanspreken op iets wat hier usance is.
Ach die wat het hardste schreeuwen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Door wie ben je onderhand, al dan niet op grappig bedoelde wijze, niet aangesproken op jouw obsessie met de rijkdom van je vrouwtje met black belt in efficiëntie?
Oh het begint om 10:45, dan mag ie iets eerder uit de koeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die hebben ze lang in de koelcel gehouden.
Debian is al tijden dé distributie als je nog met de commandline kan omgaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:41 schreef Kowloon het volgende:
Grappig, zit een beetje met verscheidene Linux distributies te spelen. Debian gaat als een trein, alle hardware wordt in één keer goed herkend. Linux Mint en Ubuntu geven gedoe, veel niet gevonden hardware. Dat hoort toch andersom te zijn als ik de verhalen mag geloven.
Liever niet, in het dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Debian is al tijden dé distributie als je nog met de commandline kan omgaan.
Niet in het dagelijks gebruik, maar wel bij de configuratie.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever niet, in het dagelijks gebruik.
Debian is altijd de meest betrouwbare geweest, ook qua installatie, in mijn ervaring en ik heb nooit een hoge pet op gehad van Ubuntu of zijn varianten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:41 schreef Kowloon het volgende:
Grappig, zit een beetje met verscheidene Linux distributies te spelen. Debian gaat als een trein, alle hardware wordt in één keer goed herkend. Linux Mint en Ubuntu geven gedoe, veel niet gevonden hardware. Dat hoort toch andersom te zijn als ik de verhalen mag geloven.
Ja, remlof, ik denk dat zowel Kowloon als ik dat wel wetenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:57 schreef remlof het volgende:
Ubuntu en Mint zijn trouwens allebei gebaseerd op Debian.
Van jouw technische kennis heb ik geen hoge pet op.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, remlof, ik denk dat zowel Kowloon als ik dat wel weten
Oh really...wat een teleurstelling.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Van jouw technische kennis heb ik geen hoge pet op.
Het schijnt populair te zijn vanavond om mij te bashen, ik weet het ook niet maar als het zo moet, meh, dan zijn er wel leukere plekken.quote:
Beter kan je liever niet doen alsof je daar verstand van hebt. Gezien de beweringen heb je dat niet. En verder boeit het niemand kan ik mij voorstellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:57 schreef remlof het volgende:
Ubuntu en Mint zijn trouwens allebei gebaseerd op Debian.
Je bent een zwaar overheersend ventje. Die altijd denkt te moeten pochen met wat zijn vrouw verdient. Dat is erg irritant inderdaad. Een bepaalde bescheidenheid zou je niet misstaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het schijnt populair te zijn vanavond om mij te bashen, ik weet het ook niet maar als het zo moet, meh, dan zijn er wel leukere plekken.
Hoi Lullo.quote:
Klopt, maar er is ook een zekere gewenning nodig als je naar een andere UI stapt. Je bent toch gewend aan een bepaalde manier van werken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:31 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind GNOME wel een beetje matige interface. Veel te ruim opgezet voor een desktopcomputer met een muis. Zonde van de ruimte, maar daar heeft wel meer software last van tegenwoordig. Net als websites.
Gaan wij the town weer red painten alhier? Of houden wij ons rustig? Dat laatste heeft mijn voorkeur. Maar als er geschoffeerd moet worden dan doe ik wel mee.quote:
Ik ben alweer klaar met schofferen. Moest er even uit, zo realiseerde ik me na het gesprek van gister. Afgeveegd en verder.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gaan wij the town weer red painten alhier? Of houden wij ons rustig? Dat laatste heeft mijn voorkeur. Maar als er geschoffeerd moet worden dan doe ik wel mee.
Men verkiest de fiets. En dan moet je ook weer terug. Geeft best een mooi tevreden gevoel als je er dan eindelijk bent. Druilende ellende. Maar goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:
Dat klinkt als iets wat niet zo had gehoeven. 12KM, dat is toch echt wel een keuze.
Dat is mooi. Klinkt als een wijzer mens. Dat kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben alweer klaar met schofferen. Moest er even uit, zo realiseerde ik me na het gesprek van gister. Afgeveegd en verder.
Ja, dat herinner ik me ook nog de van de laatste keer. Was dat avontuur met pond, trein, fiets en zo. Wel twee dagen niet kunnen lopen. Hoe zit dat daar?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Men verkiest de fiets. En dan moet je ook weer terug. Geeft best een mooi tevreden gevoel als je er dan eindelijk bent. Druilende ellende. Maar goed.
Ik was vanavond op stap met een wijze vrouw. De conclusie was dat generatie ons (50'ers) niet meer gaan meemaken dat het goed komt. Doffe ellende en inktzwarte scenario's staan ons te wachten. Maar al met al was de sfeer overwegend positief.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:41 schreef LelijKnap het volgende:
Heb natuurlijk, zoals altijd, wel zin om me ergens druk over te maken. Gooi maar iets in de lucht.
Sportman met een hang naar verkeerde zaken. Atleet, dat wel. Voorheen te dik en alles wat er verkeerd kan gaan met een vijftiger. Nu weer jonge god.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me ook nog de van de laatste keer. Was dat avontuur met pond, trein, fiets en zo. Wel twee dagen niet kunnen lopen. Hoe zit dat daar?
Dat zijn nou de leuke gesprekken! Hoeft de sfeer ook helemaal niet te bederven. In een bui van pessimisme kan juist veel gelachen worden. Desondanks vind ik het toch nog een vrij optimistische uitsmijter, daar jullie er blijkbaar vanuit gegaan dat het (na jullie dood) beter kan worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik was vanavond op stap met een wijze vrouw. De conclusie was dat generatie ons (50'ers) niet meer gaan meemaken dat het goed komt. Doffe ellende en inktzwarte scenario's staan ons te wachten. Maar al met al was de sfeer overwegend positief.
Doe je goed. Verscherpt ook de geest, fysieke beweging. Ik vermoed zelfs dat een relatie bestaat tussen fysieke kracht en de vorm van gedachten. Hoe zwakker, hoe meer buigzaam; conformerend en geijkt op het slavenmoraal. Helaas zit ik met een blessure (peesontsteking), dus ik zie al mijn kracht als sneeuw onder de zon verdwijnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Sportman met een hang naar verkeerde zaken. Atleet, dat wel. Voorheen te dik en alles wat er verkeerd kan gaan met een vijftiger. Nu weer jonge god.
Maar genoeg over onszelf. Waar zijn "les autres" ? Zo laat is het toch nog niet.
Wij hebben beide wel kinderen. En vooral voor hen is het erg. Maar misschien is dat beeld van alle tijden. Voor jezelf vind je de tijd waarin je leeft niet erg. En dat geldt wellicht ook voor de toekomst en de mensen van dan. Ik zou graag niet zo denken dat het allemaal inktzwart is . No Future. Zoals een Punker.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zijn nou de leuke gesprekken! Hoeft de sfeer ook helemaal niet te bederven. In een bui van pessimisme kan juist veel gelachen worden. Desondanks vind ik het toch nog een vrij optimistische uitsmijter, daar jullie er blijkbaar vanuit gegaan dat het (na jullie dood) beter kan worden.
Je bent razend scherp vanavond.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:56 schreef LelijKnap het volgende:
De anderen, tja...die zijn als een vermakelijke hel, hè. Ik heb geen idee eigenlijk.
Een mens kan aan alles wennen, behalve aan verandering zelf. Daarin zit op zichzelf ook weer een probleem natuurlijk. Maar goed, ja, ik ben een van die kinderen natuurlijk. Mijn ouders delen dezelfde zorgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wij hebben beide wel kinderen. En vooral voor hen is het erg. Maar misschien is dat beeld van alle tijden. Voor jezelf vindt je de tijd waarin je leeft niet erg. En dat geldt wellicht ook voor de toekomst en de mensen van dan. Ik zou graag niet zo denken dat het allemaal inktzwart is . No Future. Zoals een Punker.![]()
Ik ga even muziek luisteren ter afsluiting. Gegroet vriend.
Vijftigers zijn toch juist positief over de wereld om ons heen?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 01:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik was vanavond op stap met een wijze vrouw. De conclusie was dat generatie ons (50'ers) niet meer gaan meemaken dat het goed komt. Doffe ellende en inktzwarte scenario's staan ons te wachten. Maar al met al was de sfeer overwegend positief.
Yoyoquote:
Als ze slim zijn doen ze dat niet m.i.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vijftigers zijn toch juist positief over de wereld om ons heen?
Hou oud ben jij eigenlijk GS, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vijftigers zijn toch juist positief over de wereld om ons heen?
GS is 18.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk GS, als ik vragen mag?
30 of 40 of nog een late 20iger
Het is best waarschijnlijk dat het 1 van de vele mislukte experimenten was van de dobbelende Goden. Mislukt. Kansloos. Nieuwe poging.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:
Om pessimistisch te zijn hoef je eigenlijk alleen maar kennis te maken met de mens, al kan je naderhand eigenlijk alleen nog maar neutraal worden, daar pessimisme verloren optimisme betekent.
Die linker is veel leuker (in bed). Dat zal elke expert je vertellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)grijze_leggings.html
Godgloeiendetering die rechter
ik wil die rechterquote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die linker is veel leuker (in bed). Dat zal elke expert je vertellen.
Het reflectief-bewustzijn in elk geval. De tragedie is dat we het leven (onszelf) kunnen ervaren.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 02:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is best waarschijnlijk dat het 1 van de vele mislukte experimenten was van de dobbelende Goden. Mislukt. Kansloos. Nieuwe poging.
Ik de linker. Wat zijn we, acht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |