Bijna hetzelfde alsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Da's waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:07 schreef Kowloon het volgende:
ijn Finding Nemo-tafereel is juist iets wat iedereen al wel ken
Want die hebben je collega's nog niet gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:05 schreef Kaas- het volgende:
Hms miss gwn ff een vriend vragen om een gratis rondleiding door de TK
Kan een leuke toevoeging aan de dag zijn
Bronquote:Het Duitse parlement heeft een wet aangenomen waardoor de Duitse overheid bedrijven als Google, Facebook en Twitter miljoenenboetes kan opleggen als zij niet binnen 24 uur haatberichten of nepnieuws van hun platforms verwijderen. Boetes kunnen oplopen tot 50 miljoen euro.
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Als alle leuke activiteiten als te moeilijk, te zwaar of te kinderachtig beoordeeld worden is dat wat je over houdt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.
Dit klinkt inderdaad niet echt goed. Vooral omdat het blijkbaar ook om nepnieuws gaat. Ik snap het nog als het alleen gaat om overduidelijke illegale haatberichten. Maar dit is wel erg extreem inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Die blijven wel uit de buurt dan. Maar zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.
Die gaan dus bij de geringste twijfel alles verwijderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Ja wellicht, maar het internet veroorzaakt wel vrij veel ellende.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Geen ideetjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje
Maar als het niet zo'n officiële rondleiding is kan ik ze overal mee naartoe nemen in dat gebouw waar ik maar wil en miss een leuke meet & Greet met wat MP's of zo
Veel leuker
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Alsof dat nu verboden wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Haquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?
Misschien wil die SGP-voorlichter wel rondleiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje
Maar als het niet zo'n officiële rondleiding is kan ik ze overal mee naartoe nemen in dat gebouw waar ik maar wil en miss een leuke meet & Greet met wat MP's of zo
Veel leuker
Was serieus m'n plan. Hoe kom jij daar zo bij?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien wil die SGP-voorlichter wel rondleiden.
Zonde om te verwijderen dan toch als die wel gepubliceerd wordt?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?
Dagelijks, meneer de PvdA'er.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoog niveau = nuance = geen fake nieuws = geen haatberichten = veiligquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonde om te verwijderen dan toch als die wel gepubliceerd wordt?
Hij schijnt leuk te kunnen vertellen en weet ook heel veel van de Kamer. En ik hoorde laatst van een collega dat hij wel eens rondleidingen geeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was serieus m'n plan. Hoe kom jij daar zo bij?
Alleen al het risico dat zo'n bericht toch wordt verwijderd vind ik reden om er vanaf te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoog niveau = nuance = geen fake nieuws = geen haatberichten = veilig
Klopt, in het verleden eens gedaan en dat is bere-interessant en met veel humor. Heel leuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij schijnt leuk te kunnen vertellen en weet ook heel veel van de Kamer. En ik hoorde laatst van een collega dat hij wel eens rondleidingen geeft.
Ach, het gebeurt hier ook. Dat ze het niet meer op Facebook kunnen doen betekent dat ze het in de krochten van het internet moeten spuien. Daar lijkt me niets mis mee, daar hoort het ook gewoon thuis.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen al het risico dat zo'n bericht toch wordt verwijderd vind ik reden om er vanaf te zien.
Homozelfhaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon is gewoon bang dat z'n homohaat binnenkort ook online strafbaar is.
Als iemand het netjes en fatsoenlijk onderbouwt, dan zal het niet zo'n probleem zijn over het algemeen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, het gebeurt hier ook. Dat ze het niet meer op Facebook kunnen doen betekent dat ze het in de krochten van het internet moeten spuien. Daar lijkt me niets mis mee, daar hoort het ook gewoon thuis.
Dank!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohw, succes en veel plezier dan met je eerste dag!
Het lijkt me dat de groep die jij omschrijft geen vluchtelingenstatus krijgt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:05 schreef Jip141 het volgende:
Overigens heeft iedereen hier waarschijnlijk meerdere strafbare feiten gepleegd.
Daarnaast is de probleemgroep (ook beschreven door Jesse Klaver "die horen hier niet thuis") jongeren op zoek naar avontuur uit blijkbaar (Telegraaf Wob verzoek)Georgië , Albanië en daarna Marokko en Algerije.
Irakezen en Syriërs vallen hierbuiten.
Deze wet lokt uit om aan de veilige kant te gaan zitten, dus ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand het netjes en fatsoenlijk onderbouwt, dan zal het niet zo'n probleem zijn over het algemeen.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:01 schreef Kaas- het volgende:
Kowloon is gewoon bang dat z'n homohaat binnenkort ook online strafbaar is.
Aan de andere kant werkt zelfregulering tot nu toe vrij matig, dan grijpt de maatschappij of politiek vanzelf een keer in. Alternatief is dat adverteerders zich onder maatschappelijke druk terugtrekken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.
Ik lees in het NOS artikel dat het voornamelijk om Georgiërs , Albanezen , Marokkanen en Algerijnen ging. Correct me if I'm wrong. En niet om Syriërs of Irakezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de groep die jij omschrijft geen vluchtelingenstatus krijgt.
Proost G.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank!
Geweldige dag gehad iig. Geen seconde tijd gehad om m'n telefoon te pakken tijdens 't werk, dus helemaal mooiHeb banen gehad dat ik halverwege de dag het internet uit had... Da's ook niks...
Nu: whisky
Klinkt wel aannemelijk hoor. Maar dan zal de kop niet kloppen. Immers die groep komt echt niet in aanmerking voor een status.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik lees in het NOS artikel dat het voornamelijk om Georgiërs , Albanezen , Marokkanen en Algerijnen ging. Correct me if I'm wrong. En niet om Syriërs of Irakezen.
Daarnaast vallen overtredingen ook onder strafbare feiten, niet alleen misdrijven. Of kijkt dit onderzoek alleen naar misdrijven?
Als je het gewildplas , kotsen in de gracht en snelheidsheidsovertredingen erbij optelt ben je snel klaar.
Dus de politiek grijpt nu in ten behoeve op peil houden van het bedrijfs-economisch welbevinden van Facebook en co.? Wonderlijke redenatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant werkt zelfregulering tot nu toe vrij matig, dan grijpt de maatschappij of politiek vanzelf een keer in. Alternatief is dat adverteerders zich onder maatschappelijke druk terugtrekken.
Dat is een vrij vergaande invulling van het voorstel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Deze wet lokt uit om aan de veilige kant te gaan zitten, dus ik ben daar niet zo zeker van.
Nou nee, er zal een keer ingegrepen worden door de maatschappij. Of dat nu via de politiek of via adverteerders gaat (zoals bij GeenStijl) maakt dan in de praktijk weinig uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dus de politiek grijpt nu in ten behoeve op peil houden van het bedrijfs-economisch welbevinden van Facebook en co.? Wonderlijke redenatie.
Ah zo, ja dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk hoor. Maar dan zal de kop niet kloppen. Immers die groep komt echt niet in aanmerking voor een status.
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting != ALLES MOET ALTIJD MAAR GEZEGD WORDEN TEGEN IEDEREEN.
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik denk dat het goed is om een onderscheid te maken tussen een groep jongeren die denkt dat het hier een soort Efteling is en mensen die vluchten voor oorlog en geweld.
Die twee bij elkaar gooien vind ik sneu voor mensen die hier een bestaan proberen op te bouwen en moeten vechten voor dit soort beeldvorming.
Ik geloof niet dat dat is wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.
Ik vermoed dat je met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een onderbouwd stuk in elkaar kan zetten, maar dan zal dat stuk wel verdomd achterhaald zijn en ook geen enkel raakvlak meer hebben met de realiteit van nu.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een foute houding, een goed maatschappelijk debat kan alleen maar plaats hebben als er ook ruimte is voor verwerpelijke opvattingen. Ik vind een aantal van jouw zeer linkse sociaal-economische standpunten ook verwerpelijk, maar ik vind het wel belangrijk dat ze geventileerd kunnen worden. Ik denk dat ik met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een goed onderbouwd, maar zeer discriminerend stuk in elkaar kan zetten. Moet dat dan maar verwijderd worden? Een samenleving die niet om kan gaan met dat soort extreme opvattingen vind ik maar zwak eigenlijk.
Voor mij telt het onderscheid tussen publiek en privaat wel zwaar, dus ik vind het in de praktijk een heel groot verschil maken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, er zal een keer ingegrepen worden door de maatschappij. Of dat nu via de politiek of via adverteerders gaat (zoals bij GeenStijl) maakt dan in de praktijk weinig uit.
Als we kijken naar wat jij allemaal doet met die vrijheid van meningsuiting ben je zelf met je uitingen nog wel één van de grootste tegenargumenten ervan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
Het is zorgelijk dat we anno 2017 weer moeten uitleggen waarom vrijheid van meningsuiting belangrijk is.
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting != ALLES MOET ALTIJD MAAR GEZEGD WORDEN TEGEN IEDEREEN.
De bron wordt toch ook aangepakt? Via de boodschapper.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).
Jouw vrijheid van meningsuiting bestaat enkel online. In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Vrijheid van meningsuiting is de motor van de westerse wereld. Niet zomaar een van de vele rechten waar je spastische kleuters aan kan laten sleutelen.
Ik had een biologische Weize, maar voor vanavond heb ik Krombacher.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Proost!
Wat hebben wij vanavond?
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je met wetenschappelijke bronnen uit de 18e en 19e eeuw wel een onderbouwd stuk in elkaar kan zetten, maar dan zal dat stuk wel verdomd achterhaald zijn en ook geen enkel raakvlak meer hebben met de realiteit van nu.
Nee, de boodschapper wordt dus aangepakt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
De bron wordt toch ook aangepakt? Via de boodschapper.
Heb je ook een stuk tekst geciteerd wat ze tegenwoordig als "discriminerend" zouden bestempelen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.
Dat was dan ook een filosoof, geen wetenschapper.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over oude bronnen. Ik heb in mijn scriptie van Economie Adam Smith aangehaald, dat was nog verdomd relevant.
Toen liep dat allemaal nog niet zo nauw.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was dan ook een filosoof, geen wetenschapper.
Hooguit over prijsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je ook een stuk tekst geciteerd wat ze tegenwoordig als "discriminerend" zouden bestempelen?
Alsof economen tegenwoordig niet maar wat lopen aan te klooien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als we kijken naar wat jij allemaal doet met die vrijheid van meningsuiting ben je zelf met je uitingen nog wel één van de grootste tegenargumenten ervan.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op het moment dat anderen mensen zeggen dat je je mond moet houden krijg jij het idee dat je goed bezig bent? Merkwaardig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.
Hiervoor pleitte ze, met Obama aan haar zijde, na de Brexit en opkomst van Trump. Dat was de schuld van 'nep-nieuws'.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad niet echt goed. Vooral omdat het blijkbaar ook om nepnieuws gaat. Ik snap het nog als het alleen gaat om overduidelijke illegale haatberichten. Maar dit is wel erg extreem inderdaad.
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde, de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.'', en nu Merkel die haar leugens en wanbeleid tracht te corrigeren d.m.v. censuur.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op het moment dat anderen mensen zeggen dat je je mond moet houden krijg jij het idee dat je goed bezig bent? Merkwaardig.
Nee, het toont aan dat je een vermoeiend ventje bent. Zelfbenoemde moraalridders hebben er misschien moeite mee om het concept censuur ten volle te begrijpen, maar laten we zeggen dat als daar sprake van zou zijn je nu niet zo vrolijk je mening kon verkondigen op fok.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde en de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.''
Bijzondere conclusie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik haal de neiging tot censuur naar boven, dus ergens moet ik iets zinnigs gezegd hebben.
Surequote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Het toont namelijk aan dat ze aan het wankelen zijn gebracht. Je zag het bij Grieken die Socrates de gifbeker aandrongen, de christenen die mensen op het vuur gooide, nazi's die boeken verbande, moslims die met een AK een redactie afknalde, de fascistische 'anti-fascisten' die dit soort dingen roepen; ''In het echt had je gewoon direct klappen gekregen met je nazisme.'', en nu Merkel die haar leugens en wanbeleid tracht te corrigeren d.m.v. censuur.
Hoezee.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden. Nou, dat was 'm weer jongens en meisjes.
Klopt niet. De overheid kan je zeker wel strafrechtelijk aanpakken (in NL iig), maar niet vooraf (voor je je mening uit). De vrijheid van meninguiting is NIET alles maar kunnen zeggen wat je wil zonder dat er gevolgen aan vastzitten (publiek of privaat).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we hem gewoon nog een keer.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Hetgeen in het eerste blokje is wat nu dus in het geding komt. Via proxy (de mediasites) bestraft de staat zo direct mogelijk onwelgevallige meningen/'nep-nieuwsberichten'.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:34 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prettiger de vakantie in zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Nou, ik mag blijven mensen. Met eventueel wat extra lessen levensbeschouwing erbij, aangezien daar iemand ziek is geworden. Nou, dat was 'm weer jongens en meisjes.
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Heuijjjjquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Feliquote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Gefeliciteerd. Ik neem aan dat dit je voorkeur had.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Mooi zo, van die zieke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
Mooi. Nu zuipen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:
twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Het is hier verdorie net FOK! POL/NWS. @wijnazijn Ik geloof niet erg in missiegedrag maar kan me de boosheid wel voorstellen. reageer retweet
Fijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ging even zoeken, vind ik dit:twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Het is hier verdorie net FOK! POL/NWS. @wijnazijn Ik geloof niet erg in missiegedrag maar kan me de boosheid wel voorstellen. reageer retweet
Exact. Als er gegronde reden is om iemand te bestraffen, dan kan dat al. Gigantische boetes boven de hoofden van mediasites hangen is een indirecte vorm van censureren (d.m.v. angst voor straf; boete) - zonder dat de zaak (de mening) via de rechtsgang bekeken en afgewogen hoeft te worden. Degene die dit 'top' vinden zijn het westerse leven onwaardige burgers. Per direct omwisselen voor van Erdogan vluchtende Turken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Pak dan in ieder geval de bron (Henk en Ingrid) aan in plaats van de boodschapper (Facebook, FOK!, etc.).
14, waaronder 3 spammers en een dubbele.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, hoeveel volgers heeft dat POL twitter account al?
Ja, dat dus. M'n account hoeft daar niet zo aan gelinked te worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het wel een leuk account. Maar als ik het ooit ga volgen doe ik dat iets stiekemer en wanneer er wat meer volgers zijn.
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het wel een leuk account. Maar als ik het ooit ga volgen doe ik dat iets stiekemer en wanneer er wat meer volgers zijn.
Even wat bots inschakelen dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Dan geef ik jouw identiteit ook maar gewoon prijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
Volgens de cijfers die vandaag uitkwamen was de Britse economie de slechtst presterende economie in 2017Q1 van alle 28 EU-landen en van alle belangrijke economieën wereldwijd. En die Brexit moet nog beginnen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:51 schreef Tem het volgende:
Helga van Leur neemt hem wel in de bips denk ik.
quote:
Weet je wie dat is?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ging even zoeken, vind ik dit:twitter:Toxic_Troubles twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 19:14:39Done.
Stali.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gezicht komt me zeer bekend voor.
Jij keek ik alleen even om te kijken hoe die discussie die sigme paar dagen geleden aanzwengelde afliep, wie zie ik???quote:
Het aantal mensen dat een Rijkstraineeship heeft afgewezen is 1, dus Kaas- is in elk geval bekend bij z'n recruiters als ze een beetje goed zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Iedereen weet al lang wie je bent, willekeurig D66-lid.
Huh? Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij keek ik alleen even om te kijken hoe die discussie die sigme paar dagen geleden aanzwengelde afliep, wie zie ik???
Ook om je te bescheuren..
Als je klikt op haar naam zie je meteen degene waar ze nu bij zit btw.
Sigme haalde een topic aan uit 2004 van mij, zodoende keek ik even van de week. En ik dacht daarnet even kijken hoe het met die discussie staat. Zie ik dus Stali vermeld worden met een tweet. Stali die bij me weg is. Heel gek toevallig is dat, want ik kijk anders nooit in POL-SC.quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
Morgen staat ze op de stoep met een spijtbetoog.
Ja ach. Vanaf nu hoef ik de rest van m'n leven nooit meer langs een recruiter als het een beetje meezit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat een Rijkstraineeship heeft afgewezen is 1, dus Kaas- is in elk geval bekend bij z'n recruiters als ze een beetje goed zoeken.
Ja, ook al ga ik tijdens m'n volgende contract wel door blijven zoeken naar een betere baan. Het is nu even mooi dat ik zekerheid heb voor een extra jaar (plus de complete vakantie doorbetaald krijg), maar ik kan niet zeggen dat ik dit nu een fantastische werkgever vind.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik neem aan dat dit je voorkeur had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |