Bijna hetzelfde alsquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Da's waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:07 schreef Kowloon het volgende:
ijn Finding Nemo-tafereel is juist iets wat iedereen al wel ken
Want die hebben je collega's nog niet gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:05 schreef Kaas- het volgende:
Hms miss gwn ff een vriend vragen om een gratis rondleiding door de TK
Kan een leuke toevoeging aan de dag zijn
Bronquote:Het Duitse parlement heeft een wet aangenomen waardoor de Duitse overheid bedrijven als Google, Facebook en Twitter miljoenenboetes kan opleggen als zij niet binnen 24 uur haatberichten of nepnieuws van hun platforms verwijderen. Boetes kunnen oplopen tot 50 miljoen euro.
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:02 schreef Kowloon het volgende:
Niet zo negatief, Janneke. Er is best veel te zien in de Nederlandse wateren:
https://www.google.nl/search?q=zeeland+duiken&tbm=isch
Als alle leuke activiteiten als te moeilijk, te zwaar of te kinderachtig beoordeeld worden is dat wat je over houdt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb het vorig jaar gedaan in een plas waar zand was gewonnen. Zeker langs de oever was tussen het riet best veel leven te zien.
Dit klinkt inderdaad niet echt goed. Vooral omdat het blijkbaar ook om nepnieuws gaat. Ik snap het nog als het alleen gaat om overduidelijke illegale haatberichten. Maar dit is wel erg extreem inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Die blijven wel uit de buurt dan. Maar zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Paar van die meerkoeten of eenden opjagen van onder water.
Die gaan dus bij de geringste twijfel alles verwijderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
Toch wel een gevaarlijke ontwikkeling, naar mijn idee dan, aan de gang in Duitsland:
[..]
Bron
Vooral op het grensvlak tussen onwelgevallig en welgevallig zal men hierdoor aan de veilige kant gaan zitten. Daardoor gaat het denk ik de vrijheid van meningsuiting beperken. Duitsland moet eens wat minder spastisch om gaan met zijn eigen verleden.
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Ja wellicht, maar het internet veroorzaakt wel vrij veel ellende.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Geen ideetjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want die hebben je collega's nog niet gezien?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen ideetje
Maar als het niet zo'n officiële rondleiding is kan ik ze overal mee naartoe nemen in dat gebouw waar ik maar wil en miss een leuke meet & Greet met wat MP's of zo
Veel leuker
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Top. Vrijheid van meningsuiting is ook gewoon geen absoluut iets.
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Alsof dat nu verboden wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat als iemand, in een op zich prima onderbouwd betoog, pleit voor bijvoorbeeld het niet toelaten van immigraten uit Arabische landen? Dikke kans dat zoiets verwijderd wordt terwijl het op zich een standpunt is dat naar mijn idee geuit moet kunnen worden. Teksten als "Alle negers smeren poep op hun gezicht", prima dat dat aangepakt wordt, maar het wordt onwenselijk als de mogelijkheid om politiek of maatschappelijk gevoelige standpunten in te nemen er door wordt beperkt.
Haquote:Op vrijdag 30 juni 2017 17:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, wanneer heb jij voor het laatst een anti-immigratiebetoog van niveau gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |