abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172007422
Ik ben een 26-jarige man met Asperger en heb nog nooit een vriendin/seks gehad. Dit komt door pech, maar ook dat ik sociaal niet weet en aan kan voelen hoe ik close met iemand moet worden.

Ook ben ik nu erg depressief en eenzaam in het algemeen. Zeer weinig vrienden. Ik ben nog nooit gelukkig geweest, maar de somberheid neemt de laatste jaren steeds meer toe. Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.

Ik loop nu bij een psycholoog en bespreek daar ook alles. Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig, zo lang ze maar wel realistisch zijn. Misschien wat goede verhalen van een kennis van jullie? Of van jezelf?

Stel me gerust vragen als je wil, ik beantwoord ze waarschijnlijk allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:33:50 ]
The show must go on
pi_172007465
Zoek gewoon iets waar je blij van wordt en richt je daarop. Staar je er niet dood op dat het enige levensgeluk zit in sex en liefde. Dat komt vanzelf wel, en zo niet -wat niet zo is- nog geen man overboord als je verder bezig bent met zaken waar jij je plezier in vindt.

Ik heb geen goede verhalen voor je. Maar loop buiten eens rond en je ziet de meest rare koppeltjes rondlopen. Kweek wat zelfvertrouwen en man up.

En btw, 26... je bent nog niet eens in de buurt van het einde. Nog zo'n 60 jaar om hier iets aan te veranderen dus. Good luck

[ Bericht 9% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:34:51 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007481
Als je het 4e jaar op rij weer op vakantie bent geweest naar de zelfde camping met je wijf.
En 3 keer de greppel van de tent niet diep genoeg was.

Denk je met smacht terug aan nu!
Ik zwaai naar dieren.
pi_172007513
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zoek gewoon iets waar je blij van wordt en richt je daarop. Staar je er niet dood op dat het enige levensgeluk zit in sex en liefde. Dat komt vanzelf wel, en zo niet -wat niet zo is- nog geen man overboord als je verder bezig bent met zaken waar jij je plezier in vindt.

Ik heb geen goede verhalen voor je. Maar loop buiten eens rond en je ziet de meest rare koppeltjes rondlopen. Kweek wat zelfvertrouwen en man up.

En btw, 26... je bent nog niet eens in de buurt van het einde. Nog zo'n 60 jaar om hier iets aan te veranderen dus. Good luck
Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.

[ Bericht 12% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:35:32 ]
The show must go on
pi_172007520
Hoeren bezoeken, is niet zo dat een vriendin kosteloos is ;)
  woensdag 28 juni 2017 @ 02:27:40 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172007525
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.
Haal je echt uit niets plezier?

Je kan liefde niet dwingen. Er zijn heel veel mensen met weinig geluk in de liefde. Maar een mens bestaat uit heel veel meer dingen: hobby's, passies etc.

Desnoods wordt je zaaddonor.

[ Bericht 6% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:04 ]
pi_172007526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:57 schreef Kokoswater het volgende:
Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig
Met een beetje geluk ben je al op de helft.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007532
Meer bemoedigende woorden kon ik niet vinden voor dit depri topic. Succes en sterkte ermee.

:@
pi_172007533
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Haal je echt uit niets plezier?

Je kan liefde niet dwingen. Er zijn heel veel mensen met weinig geluk in de liefde. Maar een mens bestaat uit heel veel meer dingen: hobby's, passies etc.

Nee maar sex heeft niet perse met liefde te maken, daar kun je ook voor naar de hoeren. Dat is zelfs nog goedkoper dan een vriendin onderhouden, aangezien die steeds leuke dingen wilt ondernemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:29 ]
pi_172007543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch. Je moet iets vinden waar je plezier uit haalt. En richt je daarop.

[ Bericht 26% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:55 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 28 juni 2017 @ 02:33:00 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172007553
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:29 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee maar sex heeft niet perse met liefde te maken, daar kun je ook voor naar de hoeren. Dat is zelfs nog goedkoper dan een vriendin onderhouden, aangezien die steeds leuke dingen wilt ondernemen.
Zonder vriendin wil je waarschijnlijk ook leuke dingen doen lijkt mij ;) Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?

Ik vind onderhouden ook vrij raar klinken, de meeste vrouwen in Nederland zijn toch echt financieel zelfstandig.
pi_172007560
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:33 schreef Mishu het volgende:
Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?
Beide. En met regelmaat.
pi_172007562
Tot volle tevredenheid overigens. En ja ik spreek namens alle mannen.

Geen dank mannen.

:7
pi_172007597
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zelfmoord is waarschijnlijk erg zwaar voor je omgeving. Haal je echt uit niets plezier?

Jawel, ik speel heel graag toneel en kan dat ook heel goed. Het is alleen moeilijk om iets te vinden op dit moment. Buiten dat om heb ik geen hobby's.

[ Bericht 39% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:37:22 ]
The show must go on
pi_172007628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:40 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jawel, ik speel heel graag toneel en kan dat ook heel goed. Het is alleen moeilijk om iets te vinden op dit moment. Buiten dat om heb ik geen hobby's.
Ga naar toneelstukken, zoek goed rond, schrijf je overal in, blijf daar lekker mee bezig. Niet bang zijn en gewoon knallen op dat podium.Dat verzet je gedachtes al snel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:38:10 ]
pi_172007635
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ga naar toneelstukken, zoek goed rond, schrijf je overal in, blijf daar lekker mee bezig. Niet bang zijn en gewoon knallen op dat podium.Dat verzet je gedachtes al snel.

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt. :) Over het toneel ben ik wel op zoek, maar er is voorlopig in elk geval niets in mijn regio. En als er wel wat is moet je de auditie nog door komen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:38:32 ]
The show must go on
pi_172007650
quote:

[..]

Zonder vriendin wil je waarschijnlijk ook leuke dingen doen lijkt mij ;) Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?

Ik vind onderhouden ook vrij raar klinken, de meeste vrouwen in Nederland zijn toch echt financieel zelfstandig.
Natuurlijk, maar met vriendin is leuker of je moet gewone vrienden gaan zoeken. Alleen ik ga liever op vakantie met mijn vriendin, dan met vrienden.

Ja ze zijn financieel zelfstandig: maar het blijven vrouwen, dus die willen van tijd tot tijd een cadeautje. Maar ook natuurlijk uit eten en dan mag de man ja geregeld betalen, dus naar de hoeren is goedkoper.
pi_172007658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:50 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt. :) Over het toneel ben ik wel op zoek, maar er is voorlopig in elk geval niets in mijn regio. En als er wel wat is moet je de auditie nog door komen.
Je bent toch goed zeg je? Dan zijn die audities een eitje natuurlijk! En kijk ook gewoon eens iets verder buiten je regio anders. Je hoeft ook niet in dezelfde bubbel te blijven zitten als waar je nu hangt. Kijk eens over het spreekwoordelijke muurtje van de buurtjes heen. Durf te wedden dat er in elke grote stad meer dan genoeg toneelstukken te vinden zijn waarvoor je je in kan schrijven.
Of kijk eens naar een opleiding hiervoor, ofzo. 26 man, hele leven nog voor je. Een schop onder die reet heb je nodig. Geen zelfmoord.
pi_172007685
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar met vriendin is leuker of je moet gewone vrienden gaan zoeken. Alleen ik ga liever op vakantie met mijn vriendin, dan met vrienden.

Ja ze zijn financieel zelfstandig: maar het blijven vrouwen, dus die willen van tijd tot tijd een cadeautje. Maar ook natuurlijk uit eten en dan mag de man ja geregeld betalen, dus naar de hoeren is goedkoper.
Voor dat cadeautje en dat etentje krijg je alleen wel veel meer terug dan een kwartiertje op je rug liggen natuurlijk. Als je geen pech hebt tenminste.. :+
pi_172007696
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voor dat cadeautje en dat etentje krijg je alleen wel veel meer terug dan een kwartiertje op je rug liggen natuurlijk. Als je geen pech hebt tenminste.. :+
Dat valt vaak vies tegen hoor, ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
pi_172007724
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:06 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat valt vaak vies tegen hoor, ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
Gelukkig heb ik nog zo'n 5 jaartjes te gaan dan.. -O-
pi_172007743
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
Lol wat
  woensdag 28 juni 2017 @ 07:45:24 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172008208
Ik heb de gedachten over zelfmoord en de gedachtengangen erachter e.d. weggehaald. Dat soort dingen heeft geen plek op FOK!, het spijt me TS.

Hopelijk heb je wat aan de gegeven tips en helpt je therapeut je uit je dal. Succes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:01:49 #24
451005 Grems
Clown World
pi_172008349
quote:

[..]

Dat zeggen ze graag ja :')
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:03:00 #25
451005 Grems
Clown World
pi_172008365
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Alle zaaddodende cliche's in één post :')
pi_172008436
Romantiseer een relatie niet te erg, in elke relatie is wel een ergenis, een teleurstelling eens wat onenigheid.
Een partner is niet altijd een leuke aanvulling, als ik bij een groot deel van mijn vriendinnen kijk was ik, als ik in hun schoenen zou staan, allang vertrokken.

Bouw een paar leuke vrienden op ga daar mee op pad en je komt vanzelf wel iemand tegen, je geluk hangt niet af van een partner.
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:21:42 #27
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172008665
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:57 schreef Kokoswater het volgende:
Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar?
Nee.

Want je bent geen level 99 thunderlord-elf-paladin en dat ga je ook nooit worden.
1 + 1 = blauw
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:55:54 #28
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172009099
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Wat moet je dan doen ? Huilend je dagen verslijten op een bank ? Beter kun je je richten op dingen die je wel in de hand hebt zoals je hobbies. Van daaruit je kun je een vriendengroep bouwen en wie weet kom je daar iemand tegen. En als dat niet snel genoeg gaat zou TS online dating kunnen proberen. Trouwens, vrijgezel zijn is ook niet het einde van de wereld. Ik ben van dezelfde leeftijd als TS en heb ook niemand. Soms denk ik ook wel eens het zou leuk zijn als ..., maar ik ga me daar niet de hele dag mee bezig houden en focus me op dingen die ik wel in de hand heb.
pi_172012537
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:12 schreef Geerd het volgende:
Als je het 4e jaar op rij weer op vakantie bent geweest naar de zelfde camping met je wijf.

Geerd _O_
pi_172012595
quote:

[..]

Kijk heb nu bijvoorbeeld kaarten voor een leuk festival wat ik echt niet wil missen. Maar ik koop liever een horloge dan iets leuks doen in mijn eentje. Ik geef niet heel veel om ervaringen
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:57:45 #31
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172013012
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee jij bent het motiverende heldere licht in dit topic wat TS nodig heeft.

Grems en zijn opvatting over vrouwen en alfa's :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:04:15 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_172013236
Je zit een beetje in de slachtoffer-rol TS. Heel sneu die asperger enzo, maar dan moet je dus nog wat harder je best gaan doen. In het leven heb je niet een recht op iets, daar zul je zelf pro-actief wat aan moeten doen.

Of je nu wel of geen asperger hebt. Niet lullig bedoeld. Maar het is geen smoes om geen vrouwen te benaderen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_172013378
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:08 schreef LittleLady het volgende:
Romantiseer een relatie niet te erg, in elke relatie is wel een ergenis, een teleurstelling eens wat onenigheid.
Een partner is niet altijd een leuke aanvulling, als ik bij een groot deel van mijn vriendinnen kijk was ik, als ik in hun schoenen zou staan, allang vertrokken.

Bouw een paar leuke vrienden op ga daar mee op pad en je komt vanzelf wel iemand tegen, je geluk hangt niet af van een partner.
Zeker als je het nooit gehad hebt of het gevoel hebt dat je het nooit zult krijgen veroorzaakt eenzame gevoelens.

Tjah, vanzelf iemand tegenkomen, ik vind het een beetje onzin, de man moet gewoon initiatief nemen wilt hij wat voor elkaar boksen. Geef alsjeblieft gewoon jezelf de schuld dat je niet date bijvoorbeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:47:39 #34
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172014403
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Als ik heel eerlijk ben heb ik in mijn hele leven nog nooit iets laten betalen door een man. Uitgezonderd drankjes door vreemden. Qua vrienden, dates en relatie betaalde ik meer. Ik ga dan toch ook niet klagen dat ze duur zijn?
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:48:54 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172014442
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:39 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kijk heb nu bijvoorbeeld kaarten voor een leuk festival wat ik echt niet wil missen. Maar ik koop liever een horloge dan iets leuks doen in mijn eentje. Ik geef niet heel veel om ervaringen
En als je alles dan hebt qua materiële zaken blijft er niks over dan nog uitjes gaan doen.
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:49:05 #36
451005 Grems
Clown World
pi_172014446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:57 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nee jij bent het motiverende heldere licht in dit topic wat TS nodig heeft.

Grems en zijn opvatting over vrouwen en alfa's :')
TS moet er zelf stevig achteraan. Die onzin van een LittleLady en LosBuenos werkt prachtig als je een vrouw of enigszins aantrekkelijker kerel bent.

Als TS dat advies volgt zien we hem over 20 jaar weer.
pi_172014613
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

En als je alles dan hebt qua materiële zaken blijft er niks over dan nog uitjes gaan doen.
Oh dan bereid ik mijn collectie gewoon uit. Horloges kun je er nooit te veel van hebben
pi_172016011
Veel dingen in het leven zijn af te dwingen of te koop (zelfs seks) maar liefde is iets dat je voelt en iets wat je overkomt of niet (daar moet je wel vrouwen voor tegenkomen uiteraard). Helaas komt het dus niet bij iedereen vanzelf. Je kunt wel je kansen vergroten dus dat is het goede nieuws.
pi_172017227
quote:

[..]

verkeerd gelezen :') |:(

[ Bericht 9% gewijzigd door Ranzbal op 28-06-2017 14:42:52 ]
pi_172021626
'Exposure', dus zoveel mogelijk blootstelling aan waar meiden aanwezig zijn.
Hey
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:34:39 #41
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172024516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:22 schreef Dakterras het volgende:
'Exposure', dus zoveel mogelijk blootstelling aan waar meiden aanwezig zijn.
Maar niet als muurbloempje natuurlijk, hoe mooi je kleuren ook zijn. :D

Deelnemen, geven en ontvangen. Maar vooral ontspannen.
1 + 1 = blauw
pi_172024527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:34 schreef Kamina het volgende:

[..]

Maar niet als muurbloempje natuurlijk, hoe mooi je kleuren ook zijn. :D

Deelnemen, geven en ontvangen. Maar vooral ontspannen.
Dat is wellicht een betere omschrijving :D
Hey
pi_172027913
En als je een relatie hebt ben je gelukkig en zijn al je problemen de wereld uit?
Nou ik denk het niet.
Sowieso ben je pas 26, een man wordt gemiddeld ergens in de 80 dus je hebt nog een jaar of 60 om de ware tegen te komen.
Maar ga eerst maar eens gelukkig worden met jezelf, dat lijkt me een goed idee.
Ik ben ook single, nee niet op zoek naar een relatie, en nee het is ook niet het einde van de wereld. Sterker nog, ik vind het best zo, als ik alleen blijf ben ik net zo goed gelukkig.
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:00:22 #44
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172029244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:23 schreef DoubleDip het volgende:
En als je een relatie hebt ben je gelukkig en zijn al je problemen de wereld uit?
Nou ik denk het niet.
Sowieso ben je pas 26, een man wordt gemiddeld ergens in de 80 dus je hebt nog een jaar of 60 om de ware tegen te komen.
Maar ga eerst maar eens gelukkig worden met jezelf, dat lijkt me een goed idee.
Ik ben ook single, nee niet op zoek naar een relatie, en nee het is ook niet het einde van de wereld. Sterker nog, ik vind het best zo, als ik alleen blijf ben ik net zo goed gelukkig.
En toch kan je een shitload aan dm's verwachten! :D
1 + 1 = blauw
pi_172029271
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

En toch kan je een shitload aan dm's verwachten! :D
Valt mee hoor.
pi_172029796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:00 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Valt mee hoor.
Kamina gaat ze straks sturen :D
pi_172032855
Ach TS, je bent een van de vele tweede helft twintigers die nog ongebonden is en weinig verantwoordelijkheden heeft. Ik zie hier iedere week wel een topic zoals die van jou voorbij komen. Doe met je leven waar je echt een passie voor hebt en vergelijk jezelf niet met anderen (mensen laten op internet toch alleen maar de positieve kant van hun leven zien!). Tel je eigen zegeningen en wees trots op jezelf. Onderneem eens iets. Stel wat doelen, hoe klein of onbereikbaar ze ook mogen lijken. Maak jezelf aan het lachen. Pluk de dag! :Y
pi_172035040
quote:

[..]

Je had eigenlijk geen zin in dat tripje naar Engeland? *)
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:25:31 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172035310
Het is in ieder geval goed dat je er hulp bij hebt gezocht. Heb je het idee dat je daarmee stappen vooruit maakt?
  donderdag 29 juni 2017 @ 23:15:11 #50
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172056546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de gedachten over zelfmoord en de gedachtengangen erachter e.d. weggehaald. Dat soort dingen heeft geen plek op FOK!, het spijt me TS.

Waarom heeft zoiets hier geen plek? Lijkt me dat zoiets hier wel bespreekbaar moet zijn.
Fade to Black
pi_172057663
nog heel leven voor je

je leven is niet voorbij en liefde kent geen leeftijd
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_172057845
Depressie vertroebelt je geest, ik heb zelf een depressie is lastig dan.. en ook lastig om te kunnen relativeren en dan die altijd aanwezige donkere wolk weg te jagen. Maar vergeet niet JIJ bent niet je depressie (het is een soort tunnelvisie), ja het is onderdeel van je geworden en je hebt het.. maar staar je niet blind op dingen die je niet hebt of nog niet hebt. Hou het doel in oog maar op een constructieve manier. Je mentale gesteldheid is belangrijker, jij denkt (is aanname) al die dingen die gaan mij helpen dat red mij van de staat waar ik me nu in voel. Maar hoe zou je iemand gelukkig kunnen maken als je dat zelf niet bent?

Wat er niet is.. kan nog altijd komen betekent niet dat het niet gebeurd. Maar dan zou je wel een andere aanpak moeten gaan hanteren. Wat heb je aan overanalyseren van dingen wat je niet hebt. Dat houd je soort van gevangen in angst. Is toch jammer?

Ja zoveel mensen hebben soort gemis van iets of iemand dat is een universeel iets.. maar the sky is the limit... laat je niet tegenhouden door jezelf en je angsten (dus overwin je angsten).. wees niet je eigen grootste vijand.

[ Bericht 3% gewijzigd door LLgetikt op 30-06-2017 00:31:08 ]
pi_172082155
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:25 schreef Hexagon het volgende:
Het is in ieder geval goed dat je er hulp bij hebt gezocht. Heb je het idee dat je daarmee stappen vooruit maakt?
Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
The show must go on
  zaterdag 1 juli 2017 @ 02:47:00 #54
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172082171
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 02:42 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Kleintjes. Het is meer van, sinds mijn 20e kom ik constant dingen tegen. Onzeker bij dit, onzeker bij dat, dit kan ik beter doen, dat kan ik beter doen, enzovoort. Ik heb het gevoel dat ik nooit zal komen waar anderen zijn. Ik ben al 26 en heb zoveel verloren jaren waarin ik gelukkig had kunnen zijn. Was ik maar weer 18 met de huidige kennis en vaardigheden, dan had ik nu meer perspectief gezien. Omdat ik 26 ben wil ik grote stappen maken, snel snel snel. Maar dat kan dan weer niet, en daar baal ik ontzettend van.
Kleine stappen maakt iedereen, begin daar eens mee.
1 + 1 = blauw
pi_172082191
quote:

[..]

Rusthaaag!!! En wat voor stappen wil je maken dan ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_172083800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 00:07 schreef LLgetikt het volgende:

je leven is niet voorbij en liefde kent geen leeftijd
Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.
pi_172084055
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Scherpe observatie.. Zelfvertrouwen is in grote mate afhankelijk van validatie van elkaar, en geloof en acceptatie in het eigen kunnen en zijn. In dit geval is het zo dat het over liefde en relaties gaat, en paradoxaal genoeg is zelfvertrouwen in grote mate het resultaat van hoe anderen jou waarderen in relatie tot anderen.. Tot men zich dit 'eigen' gemaakt heeft en het als vanzelfsprekend gaat zien.

Helaas is dit inderdaad niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. De truc is dan om toch je eigenwaarde te gaan kweken los van die validatie van anderen, in dit geval vrouwen.

Ik had eerder een stukje geschreven wat wel zinnig was.. Maar helaas is internet uitgevallen en niet meer terug te halen. Misschien later nog eens proberen.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172084254
quote:

[..]

Tja. Je kunt wachten totdat de omstandigheden ideaal zijn. Of je kunt gewoon beginnen met nog meer stappen te maken.

Van dat laatste heb je meer profijt. Zeker als je kijkt naar wat wel voldoet (de progessie die je al hebt gemaakt) in plaats van te focussen op iets wat nog niet voldoet in jouw ogen.

De reis er naartoe is het succes. Niet de bestemming.

En stop met vergelijken als je er niet beter van wordt of voelt.
pi_172084392
Knaken sparen en wellicht kun je je op je vijftigste een afgetrapt Thais hoertje veroorloven.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172086804
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:04 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Precies, daarom zie je mensen van in de vijftig nog hand in hand lopen en zoenen op straat alsof ze 16 zijn. Maar als je op je 16e al die emoties al miste zal dat op je 56e helaas niet heel anders zijn.
Ja precies. Maar waarom je zelfwaarde van iemand anders af laten hangen?
pi_172088218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat is een natuurinstinct die je denk ik niet kunt uitschakelen, ik denk zelf dat het verstandiger is het gevoel praktisch te adresseren en dus meer jezelf moet laten zien in gelegenheden waar meer mensen op af komen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172089665
quote:

[..]

Wij hebben dezelfde gedachtengang :p. Maar....bij bepaalde dingen kan het in no time omslaan is mijn ervaring.

Voorbeeld: Ik dacht dat ik levenslang kut- baantje moest doen. Vervolgens reageer ik op een vacature, wat blijkt; vast contract binnen 3 maanden, scholing, boven de 2000 eu salaris, veel vrije tijd, matige werkdruk etc.
Hey
pi_172089730
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Knaken sparen en wellicht kun je je op je vijftigste een afgetrapt Thais hoertje veroorloven.
Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..
Hey
pi_172091464
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:30 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat moet je niet doen. Je zelfwaarde moet je laten afhangen van dingen die je zelf in de hand hebt, en liefde voelen en krijgen heb je grotendeels niet zelf in de hand.
pi_172091731
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:29 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder voor een Chinese, Colombiaanse, gaan. Die Thaise vrouwen vertrouw ik niet zo..
Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geld :D
pi_172091756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:53 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Vertrouw er maar op dat de meeste houden van geld :D
Dat bedoel ik ook niet...
Hey
pi_172091831
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:54 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet...
Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172091937
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 15:57 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ach, lady body, ladyboy, what's the difference...
Dick
Hey
pi_172092020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:01 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Dick
De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.
pi_172092048
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 16:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De TT maakt daarin geen onderscheid en TS maakt wellicht een kansje bij een blinde seropositieve dwerg van de andere kant.
xd
Hey
pi_172092249
Wat een onzin topic dit, ik was op het gebied van relaties ook wel een laatbloeier hoor.

Pas op mn 33ste een vrouw en pas sinds vorig jaar kindje erbij.
Daarvoor pas op mijn 29ste mijn eerste relatie, verliep niet eens zo heel slecht maar ja het mocht niet zo zijn en liep eigenlijk plots ook weer af, anyway punt is je leven is niet voorbij op je 26ste..
pi_172153300
quote:
Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.

Ik loop nu bij een psycholoog en bespreek daar ook alles. Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig, zo lang ze maar wel realistisch zijn. Misschien wat goede verhalen van een kennis van jullie? Of van jezelf?

Hey TS... ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer te posten in dit soort topics, maar jouw situatie lijkt/leek veel op de mijne, dus bij deze:

Ik herken me behoorlijk in jouw situatie. Weliswaar geen (gediagnosticeerde) stoornis in het autistisch spectrum, maar op mijn 31e wel behoorlijk sociaal mislukt en niet vaardig met platonische vrienden en romantische vriendinnen. Pas sinds twee jaar permitteer ik mij het om te (internet)-daten. Is dat iets wat je doet? Zo neen, dan is het misschien aardig om eens te proberen. Lees dat je graag (en goed) toneel speelt. Dan moet het niet al te moeilijk zijn voor jou om je door bijv. een paar eerste dates heen te liegen.

In mijn geval heeft dat uiteindelijk geleid tot intimiteit met een aantal vrouwen. Niet de mooiste, niet de meest begaafde, maar wel gewoon leuke, relaxte vrouwen. En nee, dan is 26 nog niet te laat, als mijn eerste keer op mijn 29e was. :7

Het tweede deel van je vraag, het gevoel van "un-belonging", daar kan ik je niet mee helpen. Persoonlijk heb ik inmiddels geaccepteerd dat ik nooit vrienden zal hebben, of mensen waarmee ik wezenlijke dingen (activiteiten/gevoelens/ervaringen) kan delen. Dat zorgt wel voor een stuk rust moet ik eerlijk bekennen. Dus wat dat betreft: accepteer dat dat er niet in zit, het is niet iedereen gegeven een bevredigend sociaal leven te hebben, net zoals het niet iedereen gegeven is in het eerste van Ajax te spelen of een succesvolle zakencarrière te hebben, of een leuke partner, of... you catch my drift.

Succes met toneelspelen! 8-)
pi_172153372
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:12 schreef Geerd het volgende:

Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd! :D :D :D
Ben je echt zo positief ingesteld of is dit een act? Dat is echt het enige dat ik me altijd afvraag bij die posts van jou. Ik herken gewoon jouw posts in dit soort topics zonder dat ik de username hoef te lezen. Zo lekker herkenbaar grappig en opgewekt zijn ze _O_
pi_172153470
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:22 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een fukking held ook Geerd! :D :D :D
Ben je echt zo positief ingesteld of is dit een act? Dat is echt het enige dat ik me altijd afvraag bij die posts van jou. Ik herken gewoon jouw posts in dit soort topics zonder dat ik de username hoef te lezen. Zo lekker herkenbaar grappig en opgewekt zijn ze _O_
:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_172153528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:49 schreef Grems het volgende:
TS moet er zelf stevig achteraan. Die onzin van een LittleLady en LosBuenos werkt prachtig als je een vrouw of enigszins aantrekkelijker kerel bent.

Als TS dat advies volgt zien we hem over 20 jaar weer.
Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:26:27 #76
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172157583
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Helemaal waar dit punt. Alhoewel je ietwat cynische redpillerigheid wellicht wat te veel waarheid ineens is voor de rest van de wereld, en je daardoor je doel voorbij schiet. Je hebt in principe vaak gelijk met je theorieën over de reële, wetenschappelijk onderbouwde dynamiek tussen man en vrouw, maar vanwege de toon is het voor velen vaak te ver uit hun comfortzone om een wat minder vooringenomen standpunt te durven verkennen. Let people ease into it...
Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.

Er is niets mis mee om de wat meer zelfverzekerde, dominante man uit te hangen zonder gelijk het respect naar vrouwen toe te verliezen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:20:13 #77
451005 Grems
Clown World
pi_172165442
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:28 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Even wat minder wollig verwoord: @Grems Je hebt best een punt maar doordat je zo enorm op anderen neerkijkt nemen ze niet meer de moeite om dat ook echt te gaan lezen.

Er is niets mis mee om de wat meer zelfverzekerde, dominante man uit te hangen zonder gelijk het respect naar vrouwen toe te verliezen.
Ik heb prima respect voor vrouwen, ik accepteer ze zoals ze zijn.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:58:23 #78
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172166270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:20 schreef Grems het volgende:

Dat heeft geen enkele meerwaarde. Het overgrote merendeel van de mensen wil bevestiging en/of gewoon even klagen. Ik bied een oplossing aan, als mensen het niet willen horen vanwege de toon slaap ik daar geen seconde minder om.
Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?

Als mensen ergens mee zitten dan helpt het nou niet bepaald om ze voor 'beta cuck sissy' uit te gaan zitten maken en vervolgens te zeggen dat ze maar het compleet omgekeerde moeten proberen van waar ze moeite mee hebben. Probeer het eens een stukje genuanceerder. ;)

Kun je wel zeggen 'kan me niks boeien', maar dan gaat natuurlijk niemand je serieus nemen. Het enige wat ze zien is een hoop geblaaskaak en ze kunnen er niet eens uithalen wat je precies duidelijk probeert te maken.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:01:40 #79
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_172166351
Kan je psycholoog jouw niet doorverwijzen naar parnassia?
Parnassia heeft contact groepen voor lotgenoten en ook diverse trainingen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:04:12 #80
451005 Grems
Clown World
pi_172166415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat je met de toon van je oplossing gelijk de hele geloofwaardigheid ervan uit het raam flikkert?
Enkel voor de groep die toch niet gaat luisteren, daar verspil ik verder geen moeite aan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:58 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als mensen ergens mee zitten dan helpt het nou niet bepaald om ze voor 'beta cuck sissy' uit te gaan zitten maken en vervolgens te zeggen dat ze maar het compleet omgekeerde moeten proberen van waar ze moeite mee hebben. Probeer het eens een stukje genuanceerder. ;)
Ik maak niemand uit voor beta cuck sissy.
pi_172170243
Op je 26e je al zorgen maken hierover. Doe normaal. Je bent nog jong.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:00:49 #82
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172172251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Op je 26e je al zorgen maken hierover. Doe normaal. Je bent nog jong.
Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Fade to Black
pi_172172472
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nou ja ben zelf nog niet zo oud maar kan me wle iets voorstellen bij de gedachten van TS. Op die leeftijd begint iedereen toch wel een beetje te setellen etc. Natuurlijk is er altijd nog kans maar het is wel moeilijker.
Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:22:30 #84
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172172890
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Krijg je beetje de 2e handsjes met 2 kinderen....
Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Fade to Black
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:28:46 #85
451005 Grems
Clown World
pi_172173061
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Denk dat je die toch vooral treft nadat ze de dertig gepasseerd zijn. Maar zou der wel voor bedanken, ga niet andermans kinderen onderhouden.
Dat is ook het punt. 26 is een prima leeftijd om je hier druk over te gaan maken.
pi_172173185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:39:14 #87
451005 Grems
Clown World
pi_172173368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou je naar anderen kijken? En waarom zou het moeilijker zijn? Dat is natuurlijk onzin. Hij is nog hartstikke jong.
Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.
pi_172173397
quote:

[..]

Idd een ander heeft der volgespoten kun jij dokken _O-

En dan ook nog mokka kindjes
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:41:03 #89
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172173450
quote:

[..]

Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.
Niet iedereen legt dat gemakkelijk naast zich neer.

Waarom het moeilijker is? Omdat vrouwen bitches zijn. Als je 26 bent, nog nooit een relatie hebt gehad en nog maagd.... de helft heeft zich al omgedraaid voordat je hoi kunt zeggen. Meeste willen een badboy, iemand met ervaring. Niet iemand die ze nog de weg moeten wijzen...
Het is niet voor iedereen zo gemakkelijk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_172173652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat de mens een sociaal dier is. TS is autist, geen cyborg. Omdat je ontwikkeling op sociaal/relatiegebied steeds verder achterloopt op leeftijdsgenoten.
Waarom zou je ontwikkeling achterlopen als jij nog geen relatie hebt en de rest wel? Misschien is hij zijn ware gewoon nog niet tegengekomen omdat het de tijd daar blijkbaar nog niet voor is. Dat maakt het niet minder ontwikkeld ten opzichte van de rest. Misschien is hij wel ontwikkelder.
pi_172173716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Vaak spiegel je je automatisch aan je omgeving. Je gaat jezelf vergelijken en als jij de enige bent die "anders" is, valt dat zeker op.
Niet iedereen legt dat gemakkelijk naast zich neer.

Waarom het moeilijker is? Omdat vrouwen bitches zijn. Als je 26 bent, nog nooit een relatie hebt gehad en nog maagd.... de helft heeft zich al omgedraaid voordat je hoi kunt zeggen. Meeste willen een badboy, iemand met ervaring. Niet iemand die ze nog de weg moeten wijzen...
Het is niet voor iedereen zo gemakkelijk.
Maar, wie zegt dat hij de enige is? Ik kan me niet voorstellen dat hij de enige is. En al is hij het wel, ja dan nog? Alsof hij daar wat aan kan doen? Hij is zijn ware nog niet tegengekomen. Die is blijkbaar nog onderweg.

En, nee. Zat dames die echt geen badboy willen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:49:49 #92
451005 Grems
Clown World
pi_172173821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
En, nee. Zat dames die echt geen badboy willen.
De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.
pi_172173848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:49 schreef Grems het volgende:

[..]

De meeste dames willen in ieder geval geen 26++ jarige maagdelijke autist zonder enige ervaring met relaties.
Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:51:14 #94
451005 Grems
Clown World
pi_172173869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja ok, maar dit staat los van zijn leeftijd. Dan zegt hij maar dat hij relaties gehad heeft.
Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.
pi_172173918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik ben het zeker met je eens dat het in het belang van TS is om te liegen over bepaalde zaken.
Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:53:11 #96
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172173939
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.

Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:54:05 #97
451005 Grems
Clown World
pi_172173962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Yup! Maar bang zijn op je 26e is gewoon onnodig.
Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:55:04 #98
451005 Grems
Clown World
pi_172173997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:53 schreef TaMieke het volgende:
Dat valt toch op?! Je kunt niet liegen over het wel of niet hebben van relaties en seks.
En nee tuurlijk is hij niet de enige, maar misschien wel de enige in zijn omgeving en dat steekt.

Het zal vast wel dat hij de ware nog niet tegen is gekomen, hij vraagt toch alleen tips om haar wel tegen te komen?!
Jawel hoor, kan prima.
pi_172174010
quote:

Hoezo valt dat op? En, ja je ware kom je gewoon ooit tegen op een moment dat je het niet verwacht.
pi_172174046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Hoeveel mannen heb je al moeten teleurstellen/afwijzen in je leven?
Het gaat niet over mij. :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:56:42 #101
451005 Grems
Clown World
pi_172174053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het gaat niet over mij. :D
Meer dan 10?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:57:26 #102
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172174083
quote:

[..]

Nou ja naar anderen kijken. Je wijkt dan wel af van de grote stroom, niet erg maar het zet je soms wel even aan het denken.
Fade to Black
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:57:27 #103
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172174084
Ja tuurlijk kun je liegen over vanalles en nog wat :+
Maar als je sociaal al niet zo handig bent, gaat het echt wel opvallen. Die vrouwen/meiden zijn ook niet gek.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 20:58:40 #104
451005 Grems
Clown World
pi_172174135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:57 schreef TaMieke het volgende:
Ja tuurlijk kun je liegen over vanalles en nog wat :+
Maar als je sociaal al niet zo handig bent, gaat het echt wel opvallen. Die vrouwen/meiden zijn ook niet gek.
Vrouwen/meiden hebben vrijwel universeel een veel minder sterke intuïtie dan ze graag doen geloven.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:00:28 #105
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172174193
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:58 schreef Grems het volgende:

[..]

Vrouwen/meiden hebben vrijwel universeel een veel minder sterke intuïtie dan ze graag doen geloven.
Tis maar net wat je zelf wil geloven. Mannen zijn zo slecht in liegen :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:03:30 #106
451005 Grems
Clown World
pi_172174322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:00 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Tis maar net wat je zelf wil geloven. Mannen zijn zo slecht in liegen :D
Goed kunnen liegen is dan ook niet nodig.
pi_172174367
quote:
Toch viel het degene niet op dat ik maagd was de eerste keer dat we seks hadden.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:05:51 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172174420
TS, zoek een knappe moslima vrouw uit de arbeidsklasse.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:06:28 #109
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172174451
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:04 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Toch viel het degene niet op dat ik maagd was de eerste keer dat we seks hadden.
Dan heb je het blijkbaar goed gedaan :D

De maagd waar ik mee te maken had, begon te trillen als een rietje. Het is dat hij het me verteld had anders had ik het toen wel ontdekt _O- Vond het wel schattig :@ O+
pi_172174600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:57 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nou ja naar anderen kijken. Je wijkt dan wel af van de grote stroom, niet erg maar het zet je soms wel even aan het denken.
Waarom zou het je aan het nadenken zetten? Hij kan er toch niks aan doen dat hij vrijgezel is? Hij heeft gewoon nog niemand ontmoet.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:15:34 #111
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172174846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou het je aan het nadenken zetten? Hij kan er toch niks aan doen dat hij vrijgezel is? Hij heeft gewoon nog niemand ontmoet.
Nou ja hoe ouder je wordt hoe kleiner de poel is om uit te vissen natuurlijk om het maar even simpel te stellen.
Fade to Black
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:18:24 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172174962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

ben jij ook 26 en maagd toevallig?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_172175190
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:15 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Nou ja hoe ouder je wordt hoe kleiner de poel is om uit te vissen natuurlijk om het maar even simpel te stellen.
Onzin. Zijn zoveeeeel vrijgezelle dames. Genoeg keus.
pi_172175196
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

28 en vrijgezel. :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:26:53 #115
451005 Grems
Clown World
pi_172175280
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Relevanter is of het een bewuste keuze is of niet, maar goed daar geeft ze uiteraard geen antwoord op :') :') :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:28:42 #116
451005 Grems
Clown World
pi_172175343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met kinderen of klapperende eierstokken, hoe ouder men wordt.
pi_172175416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Met kinderen of klapperende eierstokken, hoe ouder men wordt.
Uhu, de meeste dames van 26 jaar hebben nog geen kinderen hoor?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:31:14 #118
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172175442
quote:

[..]

Wel sneu dat dat echt zo'n hekel punt is voor jullie stoere mannen. Dus als je een vrouw zou ontmoeten die verder perfect is en precies bij je past, maar het enige minpuntje is dat ze al een kind heeft van iemand anders, dan laat je d'r staan omdat je je dan niet meer het alfa-aapje op de rots kan voelen?

Alleen onvolwassen pubers vinden dat belangrijk.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:32:22 #119
451005 Grems
Clown World
pi_172175500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, de meeste dames van 26 jaar hebben nog geen kinderen hoor?
Uhu, TS moest zich toch nog niet druk maken?
pi_172175533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:26 schreef Grems het volgende:

[..]

Relevanter is of het een bewuste keuze is of niet, maar goed daar geeft ze uiteraard geen antwoord op :') :') :')
Wat maakt dat uit? Het is er blijkbaar nog niet van gekomen, maar ik geloof ook dat het nog wel komt wanneer God dat wil.
pi_172175557
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Klopt? Maar ik zeg dat de meeste vrouwen van die leeftijd nog geen kinderen hebben.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:36:12 #122
451005 Grems
Clown World
pi_172175668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt? Maar ik zeg dat de meeste vrouwen van die leeftijd nog geen kinderen hebben.
TS moet nu gewoon rustig afwachten, het komt vanzelf. Over een paar jaar hebben ze wel kinderen of klapperende eierstokken. Mag hij zich dan wel druk gaan maken of mag dat pas met één voet in het graf?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Het is er blijkbaar nog niet van gekomen, maar ik geloof ook dat het nog wel komt wanneer God dat wil.
Ondanks 500 sollicitaties geen werk hebben is iets anders dan 25 banen weigeren en een sabbatical houden.

Beiden niet aan het werk, compleet andere situatie.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:36:33 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172175683
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:32 schreef Grems het volgende:

[..]

TS moet zijn stoute schoenen aantrekken. En meer rapmusic luisteren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:37:44 #124
451005 Grems
Clown World
pi_172175729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Wel sneu dat dat echt zo'n hekel punt is voor jullie stoere mannen. Dus als je een vrouw zou ontmoeten die verder perfect is en precies bij je past, maar het enige minpuntje is dat ze al een kind heeft van iemand anders, dan laat je d'r staan omdat je je dan niet meer het alfa-aapje op de rots kan voelen?

Schaamteloos je cuckoldfetish aan andere opdringen :') :') :')
pi_172175750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:36 schreef Grems het volgende:

[..]

TS moet nu gewoon rustig afwachten, het komt vanzelf. Over een paar jaar hebben ze wel kinderen of klapperende eierstokken. Mag hij zich dan wel druk gaan maken of mag dat pas met één voet in het graf?

[..]

Ondanks 500 sollicitaties geen werk hebben is iets anders dan 25 banen weigeren en een sabbatical houden.

Beiden niet aan het werk, compleet andere situatie.
Wat is er mis met een vrouw ontmoeten die graag kinderen zou willen? En je doet alsof alle vrouwen voor hun 30e kinderen hebben, dat natuurlijk onzin is. Ik zou niet weten wat TS zou moeten doen, maar het komt wel op zijn pad. Het forceren werkt niet.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:40:24 #126
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172175842
ik vraag me af op wat voor type vrouwen TS valt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:40:26 #127
451005 Grems
Clown World
pi_172175846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is er mis met een vrouw ontmoeten die graag kinderen zou willen? En je doet alsof alle vrouwen voor hun 30e kinderen hebben, dat natuurlijk onzin is. Ik zou niet weten wat TS zou moeten doen, maar het komt wel op zijn pad. Het forceren werkt niet.
Wie heeft het over forceren? Als je niet aan het werk komt en men stelt voor dat je wellicht wat aan je kleden en persoonlijke verzorging zou kunnen doen om je kansen te vergroten heeft dat niets met forceren te maken.

Op hun 40e ook niet, maar de kans is wel een stuk groter.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:41:47 #128
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172175906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Schaamteloos je cuckoldfetish aan andere opdringen :') :') :')
I rest my case. Eerst ontkennen dat je op mensen neerkijkt en daarna precies doen wat je ontkent.

Zielig ventje ben je. :')

(En voordat je weer dingen roept, zoek eerst eens op wat iets als een 'cuckoldfetish' inhoudt. Heeft hier niets mee te maken.)
pi_172175915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Wie heeft het over forceren? Als je niet aan het werk komt en men stelt voor dat je wellicht wat aan je kleden en persoonlijke verzorging zou kunnen doen om je kansen te vergroten heeft dat niets met forceren te maken.

Op hun 40e ook niet, maar de kans is wel een stuk groter.
Nou ja, gemiddelde leeftijd in Nederland is 29,4 jaar. En 40 is toch heel anders dan 26 jaar oud. Wie weet is er niks mis met zijn uiterlijk? Wat dan?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:43:12 #130
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172175968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jij zegt het ;)

quote:

[..]

Als jij dat wilt is dat helemaal prima. Ik vind die kinderen van een ander 'geen kattenpis' om er zo even bij te nemen. Maar goed ieder zijn voorkeuren.
Fade to Black
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:46:42 #131
451005 Grems
Clown World
pi_172176102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

I rest my case. Eerst ontkennen dat je op mensen neerkijkt en daarna precies doen wat je ontkent.

Zielig ventje ben je. :')

(En voordat je weer dingen roept, zoek eerst eens op wat iets als een 'cuckoldfetish' inhoudt. Heeft hier niets mee te maken.)
Het is een stuk erger inderdaad.

Ik heb nergens gesteld dat ik op niemand neerkijk.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:47:43 #132
451005 Grems
Clown World
pi_172176146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou ja, gemiddelde leeftijd in Nederland is 29,4 jaar. En 40 is toch heel anders dan 26 jaar oud. Wie weet is er niks mis met zijn uiterlijk? Wat dan?
Dat noemt men een voorbeeld.

Mag hij zich als hij 40 is wel een klein beetje zorgen gaan maken? Je hebt trouwens nog steeds geen antwoord gegeven, hoeveel heb je er al moeten afwijzen?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:49:22 #133
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172176202
Je maakt er echt een sport van om op de man (of in dit geval ook vrouw) te spelen hè?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:51:49 #134
451005 Grems
Clown World
pi_172176276
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef Stoney3K het volgende:
Je maakt er echt een sport van om op de man (of in dit geval ook vrouw) te spelen hè?
Alleen als het relevant is.
pi_172181970
quote:

[..]

Wat is er onvolwassen aan om geen zin te hebben in gezeik met biologische vaders en zijn familie, gezeik met de stiefkinderen zelf (je bent mijn echte vader niet!!), een vrouw te willen die wel voldoende tijd heeft om spontaan leuke dingen te doen in plaats van altijd rekening te moeten houden met haar kinderen en liever je eigen kinderen te willen? Dat zijn allemaal legitieme redenen om geen alleenstaande moeders te willen daten. Jij ridiculiseert die door te beweren dat het onvolwassen gedrag is. Dat is dezelfde shaming tactiek die alleenstaande moeders die niet aan een man kunnen komen gebruiken.
pi_172182081
quote:
Ik ben een 26-jarige man met Asperger en heb nog nooit een vriendin/seks gehad. Dit komt door pech, maar ook dat ik sociaal niet weet en aan kan voelen hoe ik close met iemand moet worden.

Ook ben ik nu erg depressief en eenzaam in het algemeen. Zeer weinig vrienden. Ik ben nog nooit gelukkig geweest, maar de somberheid neemt de laatste jaren steeds meer toe. Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.

Stel me gerust vragen als je wil, ik beantwoord ze waarschijnlijk allemaal.
Als je eisen qua vrouwen op dit moment niet zo geweldig hoog zijn, dan lukt het echt wel om er ééntje via een profielen website te vinden. Gewoon er bij vermelden waar je moeite mee hebt. Niet verwachten dat je met knapste vrouwen wegloopt.
pi_172182454
Als tot je 30ste wacht ben je wel te laat ja. Dan kan je niks meer krijgen omdat de goeie dames al bezet zijn.
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:10:33 #138
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172183664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 08:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat is er onvolwassen aan om geen zin te hebben in gezeik met biologische vaders en zijn familie, gezeik met de stiefkinderen zelf (je bent mijn echte vader niet!!), een vrouw te willen die wel voldoende tijd heeft om spontaan leuke dingen te doen in plaats van altijd rekening te moeten houden met haar kinderen en liever je eigen kinderen te willen?
Dat is een heel andere, vooral praktische overweging die je met je verstand moet maken.

Iets heel anders dan te zeggen "Ik wil geen tweedehandsje" en termen gaan roepen als "cuckolding" om mensen gewoon de grond in te boren en te vinden dat je minder man bent als je ervoor kiest om voor andermans kinderen te zorgen.

Als je geen alleenstaande moeder wil daten, prima, maar ga geen andere kerels belachelijk zitten maken omdat ze daar minder een probleem van maken.

Kerels die een vrouw zwanger maken en dan met de staart tussen de benen ervandoor gaan omdat ze het vertikken hun verantwoordelijkheden te nemen, dát zijn geen echte mannen, maar puberjochies die alleen maar met hun hormonen kunnen denken.
pi_172184887
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:12 schreef Atak het volgende:
Als tot je 30ste wacht ben je wel te laat ja. Dan kan je niks meer krijgen omdat de goeie dames al bezet zijn.
Dat is niet helemaal waar, een relatie kan onder allerlei omstandigheden uitgaan of dat je vrijgezel bent.

Is vaak niet zo zwart wit als mensen doen lijken. En wie heeft nou niet bagage? Dat heeft iedereen wel in wat voor vorm dan ook. Alsof je na je 30ste geen goede relatie meer kan hebben of dat je dan geen leuke personen meer komt ontmoeten omdat mensen 30 zijn is kortzichtig. Het ligt er allemaal maar aan hoe je er zelf in staat, heeft weinig met leeftijd te maken.

Alsof je geen kwaliteit van leven meer heb of dat je OMDAT je een bepaalde leeftijd heb bereikt je leven minder waard is en andere ook. Wat een bullshit.

[ Bericht 4% gewijzigd door LLgetikt op 05-07-2017 11:30:06 ]
pi_172185163
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:12 schreef Atak het volgende:
:')
pi_172185226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:10 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is een heel andere, vooral praktische overweging die je met je verstand moet maken.

Iets heel anders dan te zeggen "Ik wil geen tweedehandsje" en termen gaan roepen als "cuckolding" om mensen gewoon de grond in te boren en te vinden dat je minder man bent als je ervoor kiest om voor andermans kinderen te zorgen.

Als je geen alleenstaande moeder wil daten, prima, maar ga geen andere kerels belachelijk zitten maken omdat ze daar minder een probleem van maken.

Kerels die een vrouw zwanger maken en dan met de staart tussen de benen ervandoor gaan omdat ze het vertikken hun verantwoordelijkheden te nemen, dát zijn geen echte mannen, maar puberjochies die alleen maar met hun hormonen kunnen denken.
Geeft wel evolutionair succes
pi_172185235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Afgezien van dat het wel waar is dat veel dames bezet zijn, is het gewoon totaal onhandig om te wachten.
pi_172185258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Afgezien van dat het wel waar is dat veel dames bezet zijn, is het gewoon totaal onhandig om te wachten.
Kan dat dan niet zo lijken? Dat je denkt dat het zo is, want je zegt het is wel waar. Waar blijkt dat uit?
pi_172185348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:34 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Kan dat dan niet zo lijken? Dat je denkt dat het zo is, want je zegt het is wel waar. Waar blijkt dat uit?
Wat lees ik hier?

Lijkt mij eigenlijk gewoon logisch dat mensen als ze in de leeftijd komen dat er kinderen komen dat ze vaker langer bij een partner blijven hangen en niet single zijn.
pi_172185370
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat lees ik hier?

Lijkt mij eigenlijk gewoon logisch dat mensen als ze in de leeftijd komen dat er kinderen komen dat ze vaker langer bij een partner blijven hangen en niet single zijn.
Maar dat is toch geen vaststaand feit? Maar een aanname. Ja sommige mensen zijn zo maar genoeg ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door LLgetikt op 05-07-2017 11:47:18 ]
pi_172185388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:40 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen vaststaand feit? Maar een aanname. Ja sommige mensen zijn maar genoeg ook niet.
Ik neem aan dat dat een vaststaand feit is. ;)

Maar ik heb geen "percentage singles per leeftijdsgroep" statistieken
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:43:50 #147
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172185430
quote:

[..]

Waar doe ik dat dan?

Jij ziet zo'n vrouw los van die eventuele kinderen en dat is helemaal prima. Maar er zijn ook mensen die zoiets wel (heel begrijpelijk) een behoorlijk dingetje vinden.
Fade to Black
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:47:13 #148
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172185485
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:43 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Waar doe ik dat dan?
Ik verwees hier vooral naar de reactie van Grems en Geerd.

Zeggen dat je niet met een vrouw wil daten die al kinderen heeft, om heel duidelijke redenen, is iets heel anders dan schreeuwen dat je niets met een wijf wil doen die zich al door iemand anders vol heeft laten blaffen en je er even in mag roeren, en dat andere mannen een beta zijn als ze dat een belachelijke uitspraak vinden.

Het ene gaat om rationeel er over nadenken, het ander is niks anders dan stoer doen en graag het grootste haantje van de klas willen zijn. ;)
pi_172185609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Onzin. Wie zegt dat veel vrouwen in de leeftijd 26, 27 en 28 jaar bezet zijn?
pi_172185754
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kun je het niet lezen wie dit stelt?

Keb het overigens over 30+, in relatie met leeftijdsgroepen rond de 20-30, het lijkt mij evident dat de poel beschikbare dames lager wordt, maar kom vooral met cijfers om mijn ongelijk aan te tonen.

Afgezien van die cijfers is het gewoon moker dom om te blijven wachten want met die houding sterf je inderdaad alleen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ludovico op 05-07-2017 12:10:45 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:14:57 #151
451005 Grems
Clown World
pi_172185957
quote:

[..]Kerels die een vrouw zwanger maken en dan met de staart tussen de benen ervandoor gaan omdat ze het vertikken hun verantwoordelijkheden te nemen, dát zijn geen echte mannen, maar puberjochies die alleen maar met hun hormonen kunnen denken.
Daar is die vrouw toch echt zelf bij.

En overigens in het overgrote merendeel van de gevallen zelf de relatie verbreekt met de zaaddonor.
pi_172185970
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zie je die dalende trend?
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:16:40 #153
451005 Grems
Clown World
pi_172185982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja maar met 45+ ben je nog super jong, nog zo'n 40 jaar de tijd!
pi_172185990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Ja maar met 45+ ben je nog super jong, nog zo'n 40 jaar de tijd!
Die wachtende houding werkt misschien voor vrouwen, die begrijpen niet dat als twee partijen wachten dat er niks gebeurt... :')
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:18:01 #155
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172185999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:14 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar is die vrouw toch echt zelf bij.
Wat verwacht je dat een vrouw doet als de man geen enkele behoefte heeft om papa te willen zijn? Hem aan de ketting leggen in de woonkamer? Veel alleenstaande moeders ontstaan toch omdat ze via een "ongelukje" (lees: vent vond het te lam om condoom te gebruiken) zwanger zijn geraakt.

Nog afgezien van andere situaties die kunnen voorkomen zoals zwanger van verkrachting of partner die overlijdt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:20:34 #156
451005 Grems
Clown World
pi_172186034
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Wat verwacht je dat een vrouw doet als de man geen enkele behoefte heeft om papa te willen zijn? Hem aan de ketting leggen in de woonkamer? Veel alleenstaande moeders ontstaan toch omdat ze via een "ongelukje" (lees: vent vond het te lam om condoom te gebruiken) zwanger zijn geraakt.

Nog afgezien van andere situaties die kunnen voorkomen zoals zwanger van verkrachting of partner die overlijdt.
Van tevoren even bespreken lijkt mij wel handig voordat je je laat barebacken.

Lijkt mij erg onhandig, vrouw zijn, dan ga je neuken en wil hij geen condoom en dat er dan geen enkele andere optie bestaat dan je vol te laten spuiten. Weigeren te neuken zonder condoom, bijvoorbeeld.
pi_172186053
Je kunt lullen wat je wilt maar een vrouw heeft biologisch gezien ook gewoon een grotere verantwoording, man kan weglopen, vrouw is zwanger.

Kun je wettelijk wel weer gelijk trekken natuurlijk... In die zin neemt de man weer een groter risico, die kan niet beslissen over abortus.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:22:10 #158
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172186062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Van tevoren even bespreken lijkt mij wel handig voordat je je laat barebacken.

Lijkt mij erg onhandig, vrouw zijn, dan ga je neuken en wil hij geen condoom en dat er dan geen enkele andere optie bestaat dan je vol te laten spuiten. Weigeren te neuken zonder condoom, bijvoorbeeld.
Dan ga je er even voor het gemak van uit dat de man in kwestie die 'nee' accepteert.

En als je gaat barebacken, de risico's accepteren en dus ook de verantwoordelijkheden nemen. Niet ertussenuit naaien als blijkt dat je raak geschoten hebt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:24:23 #159
451005 Grems
Clown World
pi_172186098
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan ga je er even voor het gemak van uit dat de man in kwestie die 'nee' accepteert.
Dat lijkt mij wel, tenzij je een third wave adept bent en in de volle overtuiging leeft dat minimaal 99,65% van alle mannen een verkrachter in de dop is.

Nee hoor, mannen moeten net zo goed als vrouwen kunnen afzien van hun verantwoordelijkheden.
pi_172186543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uhh ik zie dat nog altijd meer dan 50% van alle vrouwen tussen de 25 en 34 jaar vrijgezel is! :D
pi_172186563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die wachtende houding werkt misschien voor vrouwen, die begrijpen niet dat als twee partijen wachten dat er niks gebeurt... :')
Wat moet je anders? Als het gewoon niet op je pad komt dan kan je er toch niks aan doen? Moet je zitten rouwen of zo?
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:48:04 #162
451005 Grems
Clown World
pi_172186630
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat moet je anders?
Je kansen vergroten natuurlijk.
pi_172186685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat moet je anders? Als het gewoon niet op je pad komt dan kan je er toch niks aan doen? Moet je zitten rouwen of zo?
Godverdomme passief kreng.
Snap je niet dat als niemand initiatief neemt dat niemand in aanraking komt met niemand?
pi_172186705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhh ik zie dat nog altijd meer dan 50% van alle vrouwen tussen de 25 en 34 jaar vrijgezel is! :D
*O* Helemaal waar, of dat de vrouwen zijn die om een reden single zijn.... Daargelaten. Maar het wordt er niet beter op met de tijd.
pi_172186992
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Je kansen vergroten natuurlijk.
En als dat niet werkt? Vind het nogal stom wat hier gezegd wordt.
pi_172187031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

*O* Helemaal waar, of dat de vrouwen zijn die om een reden single zijn.... Daargelaten. Maar het wordt er niet beter op met de tijd.
Wat een onzin. De dames die ik ken die nog vrijgezel zijn, zijn juist hele knappe en gestudeerde dames met hun eigen geld, huis en alles... de dames die juist erg jong getrouwd zijn, zijn dames die vaak hun school niet afgemaakt hebben omdat ze trouwen oh zo belangrijker vonden en vaak dus ook minder te besteden hebben en er dus ook minder 'goed gekleed' uit zien, maar ook gewoon minder mee valt te praten. Maar goed, ik heb het dan ook over de Marokkaanse dames.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 13:05:37 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:05:44 #167
451005 Grems
Clown World
pi_172187040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En als dat niet werkt? Vind het nogal stom wat hier gezegd wordt.
Dan kun je altijd nog overgaan tot passief afwachten en alleen sterven.
pi_172187064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Dan kun je altijd nog overgaan tot passief afwachten en alleen sterven.
Nogmaals, onzin. Je kan nog zoveel proberen, maar alsnog geen kans van slagen hebben. Ik ken dames die dagelijks op zoek zijn, internet.. volop daten en steeds maar niks. Wat valt er tegen hen te zeggen?
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:09:36 #169
451005 Grems
Clown World
pi_172187149
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nogmaals, onzin. Je kan nog zoveel proberen, maar alsnog geen kans van slagen hebben. Ik ken dames die dagelijks op zoek zijn, internet.. volop daten en steeds maar niks. Wat valt er tegen hen te zeggen?
Dat iets geen succesgarantie biedt maakt het geen onzin.

Niet iedereen die traint bereikt de Olympische spelen en toch is trainen een vereiste om de Olympische spelen te bereiken.
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:15:17 #170
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172187283
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:09 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat iets geen succesgarantie biedt maakt het geen onzin.

Niet iedereen die traint bereikt de Olympische spelen en toch is trainen een vereiste om de Olympische spelen te bereiken.
Maar trainen kan ook een doel op zich zijn, dat hoeft geen verspilde moeite te zijn als je de Olympische spelen niet haalt.

Maw.: Staar je niet blind op het vinden maar ga gewoon naar plekken waar je andere mensen kan ontmoeten. En dat hoeft niet per sé een kroeg te zijn.
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:16:17 #171
451005 Grems
Clown World
pi_172187307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:15 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Maar trainen kan ook een doel op zich zijn, dat hoeft geen verspilde moeite te zijn als je de Olympische spelen niet haalt.

Maw.: Staar je niet blind op het vinden maar ga gewoon naar plekken waar je andere mensen kan ontmoeten. En dat hoeft niet per sé een kroeg te zijn.
Je kansen vergroten dus. Maghreb stelt totale passiviteit voor, dat werkt misschien als je een vrouw of aantrekkelijke man bent, anders niet.
pi_172189809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een onzin. De dames die ik ken die nog vrijgezel zijn, zijn juist hele knappe en gestudeerde dames met hun eigen geld, huis en alles... de dames die juist erg jong getrouwd zijn, zijn dames die vaak hun school niet afgemaakt hebben omdat ze trouwen oh zo belangrijker vonden en vaak dus ook minder te besteden hebben en er dus ook minder 'goed gekleed' uit zien, maar ook gewoon minder mee valt te praten. Maar goed, ik heb het dan ook over de Marokkaanse dames.
Die zijn ook met een reden single --> meestal veel te hoge eisen. Dan prijs jij jezelf uit de markt.
pi_172191153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:16 schreef Grems het volgende:

[..]

Je kansen vergroten dus. Maghreb stelt totale passiviteit voor, dat werkt misschien als je een vrouw of aantrekkelijke man bent, anders niet.
Ja, je kansen vergroten is anders dan wanhopig forceren... dat werkt niet en dat is ook wat ik zeg.
pi_172191162
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

TS moet zijn stoute schoenen aantrekken. En meer rapmusic luisteren.
Dit. Singersongwriter muziek maakt gay. Metal maakt autist en rap maakt baas en zorgt voor hogere levels testosteron
pi_172191163
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Die zijn ook met een reden single --> meestal veel te hoge eisen. Dan prijs jij jezelf uit de markt.
Nee hoor. Het is helaas zo dat 80% van de Marokkaanse mannen al afvallen omdat ze niet deugen. Dan blijft er weinig over en dat maakt het lastig.
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:02:20 #176
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172191412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Het is helaas zo dat 80% van de Marokkaanse mannen al afvallen omdat ze niet deugen. Dan blijft er weinig over en dat maakt het lastig.
Het is meer dat je jezelf uit de markt prijst door hard te eisen dat het een Marokkaanse man moet zijn, en dan tot de conclusie komt dat het grootste deel daarvan niet deugt.

Misschien loop je dan die Hollandse man waarmee het geweldig klikt en bij wie je perfect past wel straal voorbij. ;)
pi_172191511
quote:

[..]

Niemand die je dwingt om alleen met Marokkaanse mannen te daten. Die beperking leg je zelf op en daarmee verklein jij je potentiële datingpool in een land waar Marokkanen de grote minderheid vormen.
pi_172191538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het is meer dat je jezelf uit de markt prijst door hard te eisen dat het een Marokkaanse man moet zijn, en dan tot de conclusie komt dat het grootste deel daarvan niet deugt.

Misschien loop je dan die Hollandse man waarmee het geweldig klikt en bij wie je perfect past wel straal voorbij. ;)
Heb het niet over mezelf, maar gewoon over het algemeen. De dames die ik dus ken en waarvan ik de verhalen ken. Het zijn juist de wat oudere dames die hun zaakjes op orde hebben, er prachtig uitzien en toch geen man kunnen vinden.
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:30:22 #179
451005 Grems
Clown World
pi_172192119
quote:

[..]

Ja, je kansen vergroten is anders dan wanhopig forceren... dat werkt niet en dat is ook wat ik zeg.
Letterlijk niemand anders heeft het over iets forceren.
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:57:27 #180
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_172192979
quote:

[..]

Je overschat jezelf nogal want je bent zelf ook niet bepaald een catch. Anders had je ook niet zoveel moeite met je domme datinggeneuzel waarmee je elk topic iedere keer weer kaapt. :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_172193115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je overschat jezelf nogal want je bent zelf ook niet bepaald een catch. Anders had je ook niet zoveel moeite met je domme datinggeneuzel waarmee je elk topic iedere keer weer kaapt. :O
Hoi scheetje, ik heb het nergens over mezelf. Maak je over mij maar geen zorgen. :D
  woensdag 5 juli 2017 @ 17:22:56 #182
451005 Grems
Clown World
pi_172193823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heb het niet over mezelf, maar gewoon over het algemeen. De dames die ik dus ken en waarvan ik de verhalen ken. Het zijn juist de wat oudere dames die hun zaakjes op orde hebben, er prachtig uitzien en toch geen man kunnen vinden.
Dat komt omdat het overgrote merendeel van de mannen geen enkel belang hecht aan hoe goed een vrouw haar zaakjes voor elkaar heeft. Jong, vruchtbaar, slank en plezant in de omgang. Of ze dan bij de Blokker werkt of partner is bij een advocatenkantoor zal menig man aan zijn reet roesten.

Gezien de voorkeur van vrouwen om in ieder geval gelijk maar bij voorkeur omhoog te daten als het gaat om socio-economische status komt hier nog bij dat het mannen die het zelf goed voor elkaar hebben al helemaal niks kan schelen, die zijn vaak nog meer gericht op het vinden van een partner die lief voor ze is en die goed is voor de kindjes, het geld regelen ze zelf immers wel.
pi_172194113
Autisten :') Hekel aan mensen maar ook een hekel aan alleen zijn. Echt maak een keuze jongens.
pi_172196779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Magerebijnse is knap O+
pi_172197472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:22 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat komt omdat het overgrote merendeel van de mannen geen enkel belang hecht aan hoe goed een vrouw haar zaakjes voor elkaar heeft. Jong, vruchtbaar, slank en plezant in de omgang. Of ze dan bij de Blokker werkt of partner is bij een advocatenkantoor zal menig man aan zijn reet roesten.

Gezien de voorkeur van vrouwen om in ieder geval gelijk maar bij voorkeur omhoog te daten als het gaat om socio-economische status komt hier nog bij dat het mannen die het zelf goed voor elkaar hebben al helemaal niks kan schelen, die zijn vaak nog meer gericht op het vinden van een partner die lief voor ze is en die goed is voor de kindjes, het geld regelen ze zelf immers wel.
Bullshit. De eerste vraag die je vandaag de dag krijgt als vrouw is of je werkt en hoeveel je verdient. De man is vandaag de dag geen man meer te noemen. En de Marokkaanse man is veelal niet hoogopgeleid en verdient dus echt niet genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 19:41:22 ]
pi_172198479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bullshit. De eerste vraag die je vandaag de dag krijgt als vrouw is of je werkt en hoeveel je verdient. De man is vandaag de dag geen man meer te noemen. En de Marokkaanse man is veelal niet hoogopgeleid en verdient dus echt niet genoeg.
Waarom telkens de Marokkaanse man?
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:19:32 #187
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172198677
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:13 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af: Wat moet je met zo'n man als je zelf wél goed verdient en fatsoenlijk bent opgeleid? Zo iemand gaat alleen maar de parasiet uithangen en dat ben je binnen no-time echt wel beu.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:22:50 #188
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172198793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af: Wat moet je met zo'n man als je zelf wél goed verdient en fatsoenlijk bent opgeleid? Zo iemand gaat alleen maar de parasiet uithangen en dat ben je binnen no-time echt wel beu.
Moet van het geloof.
Fade to Black
pi_172198794
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:13 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Sprak even over de dames waar ik het over had. Moet je even teruglezen dan kan je het plaatsen. :D
pi_172198812
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Moet van het geloof.
Het gelooft zegt dat je als vrouw vrij bent om een man van elk nationaliteit te trouwen mits het maar een moslim is. :D
pi_172198903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Sprak even over de dames waar ik het over had. Moet je even teruglezen dan kan je het plaatsen. :D
Oh nja. De meeste willen een jonge vrouw :P Mannen die ouder zijn, zijn vaak al getrouwd en/of verloofd. :Y
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:26:42 #192
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172198928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het gelooft zegt dat je als vrouw vrij bent om een man van elk nationaliteit te trouwen mits het maar een moslim is. :D
Alsnog ben je dus beperkt in je keuze.
Fade to Black
pi_172198944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:25 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oh nja. De meeste willen een jonge vrouw :P Mannen die ouder zijn, zijn vaak al getrouwd en/of verloofd. :Y
Uhu, je bedoelt dat de jonge heren een jonge vrouw willen. Dat is ook logisch, maar een man van 40 jaar moet echt niet denken dat hij een dame van 23 jaar kan krijgen. Vaak is dat ook niet zo, tenzij hij zwemt in het geld. ;)
pi_172198967
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:26 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsnog ben je dus beperkt in je keuze.
Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:28:11 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172198974
Ik vind het knap hoe je het iedere keer voor elkaar krijgt een topic om jou te laten draaien, Maghrebijnse.

Stop ermee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172199008
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, je bedoelt dat de jonge heren een jonge vrouw willen. Dat is ook logisch, maar een man van 40 jaar moet echt niet denken dat hij een dame van 23 jaar kan krijgen. Vaak is dat ook niet zo, tenzij hij zwemt in het geld. ;)
Een man van 40 is ook heel anders, die zal ook niet heel veel eissen hebben. Maar zoeken jou vriendinnen een man van rond de 40 dan?
pi_172207550
quote:

[..]

Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.
Moslim is toch al voldoende? Of kan Turks oid ook al niet?
  donderdag 6 juli 2017 @ 08:27:47 #198
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172207932
Ga dan naar de hoeren ofzo, of is je ego te groot?
Ja dan snap ik wel dat je eeuwig maagd blijft
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172209894
Tsjah, als je geen passie of hobby hebt of iets anders waar je warm van wordt is het natuurlijk niet zo gek dat vrouwen zich niet interesseren in jou.

Edit: Dat klonk iets harder dan ik eigenlijk bedoelde. Misschien is het een idee om die vriendin even te laten voor wat het is en je eerst concentreren op waar je in het leven staat en wat jou nog meer gelukkig maakt.
pi_172215987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hoeren bezoeken, is niet zo dat een vriendin kosteloos is ;)
Zou zelfs kunnen dat een hoer uiteindelijk goedkoper is.
pi_172219066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het knap hoe je het iedere keer voor elkaar krijgt een topic om jou te laten draaien, Maghrebijnse.

Stop ermee.
Oh dat lukt mij ook vaak genoeg. Is niet moeilijk...
pi_172220483
qui audet adipiscitur
pi_172229206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:51 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Moslim is toch al voldoende? Of kan Turks oid ook al niet?
Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
pi_172231778
For what it's worth, ben ook pas ontmaagd op mijn 26e (via een app dat wel) en een lange relatie gehad. Wel een beetje hetzelfde verhaal (vermoeden asperger, of in ieder geval soortgelijke symptonen) en zowat geen vrienden. Heb gelukkig m'n uiterlijk wel mee, en ik heb zelf ook een soort van 'passie' waar ik erg goed in ben en waar ik wel veel waarde aan hecht.
pi_172232195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?
pi_172247325
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:35 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?
Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.
pi_172247556
Ooit na gedacht over een sociale hobby met een grote scene: zoals dansen of LARP'en? Je zult je toch onder vrouwen moeten gooien, als je seks wil hebben. En dan is het handig om hobbys te kiezen, waarin je elkaar toch moet aanraken. En belangrijker, je kunt er vrienden maken.

Ik ken menig autisten met tientallen bedpartners en meer, omdat ze zich onder de juiste mensen begeven.

En niet je verwachtingen te hoog zetten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mathemaat op 07-07-2017 16:36:10 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172249198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.
Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzo :')
pi_172249220
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzo :')
Oh, dat je hem serieus neemt zeg.
pi_172249224
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:25 schreef Mathemaat het volgende:
Ooit na gedacht over een sociale hobby met een grote scene: zoals dansen of LARP'en? Je zult je toch onder vrouwen moeten gooien, als je seks wil hebben. En dan is het handig om hobbys te kiezen, waarin je elkaar toch moet aanraken. En belangrijker, je kunt er vrienden maken.

Ik ken menig autisten met tientallen bedpartners en meer, omdat ze zich onder de juiste mensen begeven.

En niet je verwachtingen te hoog zetten.
Larpen, ben je nie goed :')
pi_172249290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, dat je hem serieus neemt zeg.
Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreeg
pi_172249383
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreeg
Verschilt per persoon joh.
pi_172249433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verschilt per persoon joh.
Blijkbaar :P
pi_172261892
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Larpen, ben je nie goed :')
Het is een grote scene met niet al te sociaal sterke mensen en een informele sfeer, dus je kunt makkelijker contacten aangaan en een leuker leven leiden.

Je kunt TS niet aanraden om zich in de hol van een leeuwin te gooien, terwijl hij ongelukkig is en geen sterke vriendengroep heeft om op terug te vallen.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:27:54 #215
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172263949
Fatoe is natuurlijk gewoon bang dat zijn grootse mannelijkheid van 40 centimeter spontaan verschrompelt als ie bij zo'n groep in de buurt komt, dan is er geen enkele negerin meer die hem zou willen :')

Danscursus is trouwens zeker een aanrader, niet alleen omdat er bij veel dansscholen een gigantisch tekort aan mannen is, maar de vrouwen in de leeftijdscategorie waar jij in zit mogen stuk voor stuk ook nog eens gezien worden. ;)
pi_172285842
Waarom hebben ze je de diagnose Asperger gegeven? Ik herken veel uit dit verhaal, maar ik ben iets ouder. Ook vermoeden van asper syndroom enz want dat is nu eenmaal het afvoer label voor wie de zonde heeft begaan niet bij de rest van de mensen te passen om diverse redenen waar niemand in geïnteresseerd is en dat moet natuurlijk wel een stoornis zijn. Ik maak me al niet meer druk om de liefde, dat interesseert me al niets meer maar dan om een andere reden, omdat ik niet geloof in het feit dat mensen meer van een ander kunnen houden dan van zichzelf en dan voegt de liefde niet zoveel toe, en als het wel zo zou zijn dan is het geen wenselijke situatie en ben je alsnog beter af zonder liefde. Maar het komt ook vooral omdat ik net als jij verplicht ben al mijn tijd aan werk te besteden, alle tijd dat ik op dit forum zit voel ik me achteraf kut om want is impulsieve tijdverspilling voel me er nu al weer slecht om) en omdat ik geen beslissingen kan nemen en de tijd zo extreem snel verstrijkt dat ik me ook zo voel als jij. Ik heb dan ook geen oplossing, behalve accepteren dat het leven nu eenmaal kut is , je sneller 80 bent dan je denkt en je ook in een ontwikkelingsland had kunnen wonen , met het onbegrip waar je altijd tegenaan zult komen van iedereen is dit het enige dat je kunt en mag denken van de maatschappij en al het andere daar heb je immers ook niets aan.
Probeer jezelf te verbeteren, zul je waarschijnlijk veel als tip gehad hebben maar dat is het enige wat erop zit.
Kreeg je ook hier, van mensen die niet de moeite namen om hun eigen situatie te beschrijven zodat je kon beoordelen of ze recht van spreken hadden wat betreft de jouwe.
Faal je doordat je anders bent dan anderen, dan krijg je een label door psychiaters, die zich er vervolgens gemakkelijk vanaf maken door te zeggen dat iets niet te genezen is.
Veel succes, probeer nieuwe mensen te ontmoeten, maar als je daar ook geen tijd voor hebt zit er niets anders op dan net als "gelukkige" mensen gewoon je kutleven voort te zetten en blij zijn dat je te eten hebt en niet gemarteld wordt of terminaal ziek bent. Dan zal je ook meer "waardering" krijgen, al vinden mensen altijd wel iets om je toch om af te zeiken.
Bijna nooit voldoet echt iedereen aan de norm, je zult altijd uitzonderingen hebben. Dus sommigen moeten deze uitzonderingen zijn. Dat geldt voor alles. Het niet accepteren heeft geen zin, ik zou je er gewoon bij neerleggen dat je een leven lang alleen blijft. Dan kan het alleen maar meevallen. Of niet, maar dan ben je er wel aan gewend.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-07-2017 21:29:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 9 juli 2017 @ 08:10:40 #217
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_172285930
quote:

[..]

Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_172307723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:27 schreef Stoney3K het volgende:
Fatoe is natuurlijk gewoon bang dat zijn grootse mannelijkheid van 40 centimeter spontaan verschrompelt als ie bij zo'n groep in de buurt komt, dan is er geen enkele negerin meer die hem zou willen :')

Danscursus is trouwens zeker een aanrader, niet alleen omdat er bij veel dansscholen een gigantisch tekort aan mannen is, maar de vrouwen in de leeftijdscategorie waar jij in zit mogen stuk voor stuk ook nog eens gezien worden. ;)
Negerinnen vallen niet op larpers. Die zoeken een man met geld die hoge testo heeft _O_
pi_172307821
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
Haha, mooie vergelijking _O-
  maandag 10 juli 2017 @ 00:12:44 #220
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_172309160
quote:

[..]

:D hardop gelachen
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_172309166
quote:

[..]

:') :') Nog altijd beter dan jij.
pi_172309171
quote:

[..]

Hihihihihihi
pi_172311019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En waarom zou je het zelf niet kunnen?
pi_172315227
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

En waarom zou je het zelf niet kunnen?
Krijgen zo een waarschuwing voor het offtopic gaan. Turken zijn leuke mensen, maar gewoon verschil in cultuur. Zal altijd denken hoe het zou zijn geweest als ik gewoon Marokkaans was getrouwd met wie ik Marokkaans kan praten, waar we dezelfde soort humor delen, etc... om die reden zou ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als het aan zou komen op het trouwen.
pi_172315315
Geen idee wie die hele user is, maar ik heb haar de afgelopen weken in zeker vier verschillende subfora en nog meer topics zien zeggen dat ze per se een Marokkaan wil. Wel het favoriete onderwerpje ofnieee _O-
pi_172316440
Inderdaad een sociale hobby zoeken, zoals toneel, zeker als je dat leuk vind. Dansles is ook een goede, dan moet je vrouwen ook vasthouden, dat helpt echt wel met 'wennen' met vrouwen omgaan.

Niks mis met Larpen, het is ook een vorm van toneel en er zitten ook wel redelijk wat vrouwen bij. Het moet je wel liggen natuurlijk, maar ik zie TS gewoon niet tussen de hippety hops staan. En ook gewoon jezelf zijn. Je wil toch niet iemand hebben die eigenlijk niet bij je past omdat je, jezelf als een ander voordoet. Betekent niet dat je niet eraan moet werken, maar ook niet anders gaan zijn dan je bent. Ik ken genoeg autisten, AD(H)D'ers, enz, met een vriendin, dus daar gaat het echt niet aan liggen.

En 26 jaar is toch nog super jong. Genoeg vrouwen die dan nog vrijgezel zijn.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_172316604
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Krijgen zo een waarschuwing voor het offtopic gaan. Turken zijn leuke mensen, maar gewoon verschil in cultuur. Zal altijd denken hoe het zou zijn geweest als ik gewoon Marokkaans was getrouwd met wie ik Marokkaans kan praten, waar we dezelfde soort humor delen, etc... om die reden zou ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als het aan zou komen op het trouwen.
Best wel ontopic toch?

Wat maakt dat nou allemaal uit wat je opnoemt? Dezelfde soort humor heeft toch niets met je afkomst te maken? Ook de taal leren van elkaar is een optie, lijkt me totaal geen belemmering. Dit zijn wel hele zwakke redenen, ik zie maar 1 grote belemmering en dat is het geloof, wat dus nvt is. Je bent goed gebrainwasht ;)
pi_172322317
Echt mensen, vrouwen mogen hun eigen partners kiezen. Het is echt behoorlijk typerend dat jullie haar proberen te dwingen, omdat ze jullie uitsluit. :')

Bovendien is ze iedereen aan het trollen, omdat ze zich verveelt.
pi_172324314
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:30 schreef Mathemaat het volgende:
Echt mensen, vrouwen mogen hun eigen partners kiezen. Het is echt behoorlijk typerend dat jullie haar proberen te dwingen, omdat ze jullie uitsluit. :')

Bovendien is ze iedereen aan het trollen, omdat ze zich verveelt.
Ik mag ook mijn partner kiezen, maar moet wel Marokkaan zijn. En dat is geen getroll, maar gewoon zoals het is.
pi_172333594
Aaah ze heeft het er weer over, verrassend.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 01:22:16 #231
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172333669
Je kan ook de hele dag prozac bikken of pep snatsen en op die fiets kunstmatig gelukkig worden en anders heb je altijd nog de mogelijkheid om een opblaaspop te bestellen en versier je die met glitters en jurkjes.

Mocht dat niet helpen dan zijn er nog alternatieven zoals geloven in god of ga vrijwilligerswerk doen bij het leger des heils, bij die mensen is de vreugde van het leven nog nepper dan een botox behandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door bijstandboy op 11-07-2017 01:36:39 (;( ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')