abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172219066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het knap hoe je het iedere keer voor elkaar krijgt een topic om jou te laten draaien, Maghrebijnse.

Stop ermee.
Oh dat lukt mij ook vaak genoeg. Is niet moeilijk...
pi_172220483
qui audet adipiscitur
pi_172229206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:51 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Moslim is toch al voldoende? Of kan Turks oid ook al niet?
Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
pi_172231778
For what it's worth, ben ook pas ontmaagd op mijn 26e (via een app dat wel) en een lange relatie gehad. Wel een beetje hetzelfde verhaal (vermoeden asperger, of in ieder geval soortgelijke symptonen) en zowat geen vrienden. Heb gelukkig m'n uiterlijk wel mee, en ik heb zelf ook een soort van 'passie' waar ik erg goed in ben en waar ik wel veel waarde aan hecht.
pi_172232195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?
pi_172247325
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 00:35 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?
Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.
pi_172247556
Ooit na gedacht over een sociale hobby met een grote scene: zoals dansen of LARP'en? Je zult je toch onder vrouwen moeten gooien, als je seks wil hebben. En dan is het handig om hobbys te kiezen, waarin je elkaar toch moet aanraken. En belangrijker, je kunt er vrienden maken.

Ik ken menig autisten met tientallen bedpartners en meer, omdat ze zich onder de juiste mensen begeven.

En niet je verwachtingen te hoog zetten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mathemaat op 07-07-2017 16:36:10 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_172249198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.
Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzo :')
pi_172249220
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzo :')
Oh, dat je hem serieus neemt zeg.
pi_172249224
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:25 schreef Mathemaat het volgende:
Ooit na gedacht over een sociale hobby met een grote scene: zoals dansen of LARP'en? Je zult je toch onder vrouwen moeten gooien, als je seks wil hebben. En dan is het handig om hobbys te kiezen, waarin je elkaar toch moet aanraken. En belangrijker, je kunt er vrienden maken.

Ik ken menig autisten met tientallen bedpartners en meer, omdat ze zich onder de juiste mensen begeven.

En niet je verwachtingen te hoog zetten.
Larpen, ben je nie goed :')
pi_172249290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, dat je hem serieus neemt zeg.
Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreeg
pi_172249383
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreeg
Verschilt per persoon joh.
pi_172249433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Verschilt per persoon joh.
Blijkbaar :P
pi_172261892
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Larpen, ben je nie goed :')
Het is een grote scene met niet al te sociaal sterke mensen en een informele sfeer, dus je kunt makkelijker contacten aangaan en een leuker leven leiden.

Je kunt TS niet aanraden om zich in de hol van een leeuwin te gooien, terwijl hij ongelukkig is en geen sterke vriendengroep heeft om op terug te vallen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 11:27:54 #215
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172263949
Fatoe is natuurlijk gewoon bang dat zijn grootse mannelijkheid van 40 centimeter spontaan verschrompelt als ie bij zo'n groep in de buurt komt, dan is er geen enkele negerin meer die hem zou willen :')

Danscursus is trouwens zeker een aanrader, niet alleen omdat er bij veel dansscholen een gigantisch tekort aan mannen is, maar de vrouwen in de leeftijdscategorie waar jij in zit mogen stuk voor stuk ook nog eens gezien worden. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_172285842
Waarom hebben ze je de diagnose Asperger gegeven? Ik herken veel uit dit verhaal, maar ik ben iets ouder. Ook vermoeden van asper syndroom enz want dat is nu eenmaal het afvoer label voor wie de zonde heeft begaan niet bij de rest van de mensen te passen om diverse redenen waar niemand in geïnteresseerd is en dat moet natuurlijk wel een stoornis zijn. Ik maak me al niet meer druk om de liefde, dat interesseert me al niets meer maar dan om een andere reden, omdat ik niet geloof in het feit dat mensen meer van een ander kunnen houden dan van zichzelf en dan voegt de liefde niet zoveel toe, en als het wel zo zou zijn dan is het geen wenselijke situatie en ben je alsnog beter af zonder liefde. Maar het komt ook vooral omdat ik net als jij verplicht ben al mijn tijd aan werk te besteden, alle tijd dat ik op dit forum zit voel ik me achteraf kut om want is impulsieve tijdverspilling voel me er nu al weer slecht om) en omdat ik geen beslissingen kan nemen en de tijd zo extreem snel verstrijkt dat ik me ook zo voel als jij. Ik heb dan ook geen oplossing, behalve accepteren dat het leven nu eenmaal kut is , je sneller 80 bent dan je denkt en je ook in een ontwikkelingsland had kunnen wonen , met het onbegrip waar je altijd tegenaan zult komen van iedereen is dit het enige dat je kunt en mag denken van de maatschappij en al het andere daar heb je immers ook niets aan.
Probeer jezelf te verbeteren, zul je waarschijnlijk veel als tip gehad hebben maar dat is het enige wat erop zit.
Kreeg je ook hier, van mensen die niet de moeite namen om hun eigen situatie te beschrijven zodat je kon beoordelen of ze recht van spreken hadden wat betreft de jouwe.
Faal je doordat je anders bent dan anderen, dan krijg je een label door psychiaters, die zich er vervolgens gemakkelijk vanaf maken door te zeggen dat iets niet te genezen is.
Veel succes, probeer nieuwe mensen te ontmoeten, maar als je daar ook geen tijd voor hebt zit er niets anders op dan net als "gelukkige" mensen gewoon je kutleven voort te zetten en blij zijn dat je te eten hebt en niet gemarteld wordt of terminaal ziek bent. Dan zal je ook meer "waardering" krijgen, al vinden mensen altijd wel iets om je toch om af te zeiken.
Bijna nooit voldoet echt iedereen aan de norm, je zult altijd uitzonderingen hebben. Dus sommigen moeten deze uitzonderingen zijn. Dat geldt voor alles. Het niet accepteren heeft geen zin, ik zou je er gewoon bij neerleggen dat je een leven lang alleen blijft. Dan kan het alleen maar meevallen. Of niet, maar dan ben je er wel aan gewend.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-07-2017 21:29:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 9 juli 2017 @ 08:10:40 #217
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_172285930
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.
Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_172307723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 11:27 schreef Stoney3K het volgende:
Fatoe is natuurlijk gewoon bang dat zijn grootse mannelijkheid van 40 centimeter spontaan verschrompelt als ie bij zo'n groep in de buurt komt, dan is er geen enkele negerin meer die hem zou willen :')

Danscursus is trouwens zeker een aanrader, niet alleen omdat er bij veel dansscholen een gigantisch tekort aan mannen is, maar de vrouwen in de leeftijdscategorie waar jij in zit mogen stuk voor stuk ook nog eens gezien worden. ;)
Negerinnen vallen niet op larpers. Die zoeken een man met geld die hoge testo heeft _O_
pi_172307821
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
Haha, mooie vergelijking _O-
  maandag 10 juli 2017 @ 00:12:44 #220
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_172309160
quote:

[..]

:D hardop gelachen
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_172309166
quote:

[..]

:') :') Nog altijd beter dan jij.
pi_172309171
quote:

[..]

Hihihihihihi
pi_172311019
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En waarom zou je het zelf niet kunnen?
pi_172315227
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

En waarom zou je het zelf niet kunnen?
Krijgen zo een waarschuwing voor het offtopic gaan. Turken zijn leuke mensen, maar gewoon verschil in cultuur. Zal altijd denken hoe het zou zijn geweest als ik gewoon Marokkaans was getrouwd met wie ik Marokkaans kan praten, waar we dezelfde soort humor delen, etc... om die reden zou ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als het aan zou komen op het trouwen.
pi_172315315
Geen idee wie die hele user is, maar ik heb haar de afgelopen weken in zeker vier verschillende subfora en nog meer topics zien zeggen dat ze per se een Marokkaan wil. Wel het favoriete onderwerpje ofnieee _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')