Oh dat lukt mij ook vaak genoeg. Is niet moeilijk...quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het knap hoe je het iedere keer voor elkaar krijgt een topic om jou te laten draaien, Maghrebijnse.
Stop ermee.
Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Moslim is toch al voldoende? Of kan Turks oid ook al niet?
En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
En als een arabisch meisje en ik elkaar leuk vinden. Mogen we dan wel een relatie hebben?
Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij mag alles! Wat zal het me interesseren? Van mij mag je hoor.
Oh, dat je hem serieus neemt zeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja fushia2 beweerde dat het niet mocht ofzo
Larpen, ben je nie goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:25 schreef Mathemaat het volgende:
Ooit na gedacht over een sociale hobby met een grote scene: zoals dansen of LARP'en? Je zult je toch onder vrouwen moeten gooien, als je seks wil hebben. En dan is het handig om hobbys te kiezen, waarin je elkaar toch moet aanraken. En belangrijker, je kunt er vrienden maken.
Ik ken menig autisten met tientallen bedpartners en meer, omdat ze zich onder de juiste mensen begeven.
En niet je verwachtingen te hoog zetten.
Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, dat je hem serieus neemt zeg.
Verschilt per persoon joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hoorde weleens dat dat niet mocht van hun broers en dat je dan klappen kreeg
Het is een grote scene met niet al te sociaal sterke mensen en een informele sfeer, dus je kunt makkelijker contacten aangaan en een leuker leven leiden.quote:
Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik ben gewoon beperkt helaas want ik moet een Marokkaan trouwen thuis. Dat maakt het lastig vooral als 80% van de mannen al af valt.
Negerinnen vallen niet op larpers. Die zoeken een man met geld die hoge testo heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:27 schreef Stoney3K het volgende:
Fatoe is natuurlijk gewoon bang dat zijn grootse mannelijkheid van 40 centimeter spontaan verschrompelt als ie bij zo'n groep in de buurt komt, dan is er geen enkele negerin meer die hem zou willen
Danscursus is trouwens zeker een aanrader, niet alleen omdat er bij veel dansscholen een gigantisch tekort aan mannen is, maar de vrouwen in de leeftijdscategorie waar jij in zit mogen stuk voor stuk ook nog eens gezien worden.
Haha, mooie vergelijkingquote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
quote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk moet dat zijn voor je. Alsof je ouders je meenemen naar de Wibra en zeggen van zoek maar wat moois uit!
quote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
En waarom zou je het zelf niet kunnen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Islamitisch gezien ja, maar ouders zouden Turk niet toestaan en ikzelf zou het ook niet kunnen.
Krijgen zo een waarschuwing voor het offtopic gaan. Turken zijn leuke mensen, maar gewoon verschil in cultuur. Zal altijd denken hoe het zou zijn geweest als ik gewoon Marokkaans was getrouwd met wie ik Marokkaans kan praten, waar we dezelfde soort humor delen, etc... om die reden zou ik het nooit over mijn hart kunnen verkrijgen als het aan zou komen op het trouwen.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:27 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
En waarom zou je het zelf niet kunnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |